Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Dobronamerni
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Jovan

    05. april 2017 | 12:57

    U narednih pet godina proizvodnja električnih i hibridnih automobila premašiće proizvodnju automobila sa SUS motorom.U narednih deset godina 90% proizvodnje automobila i kamiona će biti potpuno električno ili hibridno.Vozila sa električnim pogonom će voziti finansijski srednja i niža klasa,dok će vozila sa motorima SUS na tečna goriva moći sebi da omoguće samo bogati ljudi.

  • Boki

    05. april 2017 | 12:13

    Sve će jednog dana nestati, ništa nije večno na ovom prolaznom svetu. Vlasnici dizelaša nemaju razloga za brigu jer novi zakon se odnosi na nove automobile, a ne one koji su u saobraćaju. Naravno, kako se zakoni pooštravaju, tako se razvija i nova tehnologija pa jedno prati drugo. Dizelaši su bili ugroženi i devedesetih, pa su niotkuda inženjeri Alfa Romea smislili novi sistem ubrizgavanja koji je kasnije patetnirao Bosch kao svoj i nazvao ga Common Rail. Ovaj sistem ne samo da je izjednačio dizelaše sa benzincima tog vremena, već je učinio da dizleši budu napredniji i ekološki čistiji od tadašnjih benzinaca. Nije isključeno da dizelaši budu ugroženi narednih godina, ali samo dok se ne razvije neki novi sistem koji će ih na prost način učiniti čistijim. Inače, dizelaši će uvek biti traženi zbog ekonomičnosti.

  • toplistanadrealista

    05. april 2017 | 11:18

    Ja sam "dvojku" tek razradio! :-)

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA