CRNA MAPA BEOGRADA koju morate da pogledate: Gde dolazi do najviše saobraćajki i gde se najviše gine? (FOTO)

U Beogradu je saobraćajna policija prošle godine izvršila oko 17.250 uviđaja saobraćajnih nezgoda, u kojima su u 95 saobraćajki 102 osobe izgubile život, što je rast u odnosu na 2015.

  • 6
Printskrin: Google Printskrin: Google

Od ukupnog broja saobraćajnih nezgoda koje se dogode u našoj zemlji, skoro polovina se dogodi u Beogradu. Samo prošle godine od nepunih 36.000 saobraćajnih nezgoda u Srbiji, u Beogradu je saobraćajna policija izvršila oko 17.250 uviđaja saobraćajnih nezgoda, u kojima su u 95 saobraćajki 102 osobe izgubile život i to 46 vozača, 14 putnika i 42 pešaka, što je rast u odnosu na 2015.

Srpski gradovi u kojima strada najviše pešaka (MAPA CRNE STATISTIKE)

OVO JE JEDAN JEDINI DAN U GODINI KAD SRBI NE GINU U SAOBRAĆAJU: Otkrivamo zbog čega je tako! (FOTO)

- Od ukupnog broja saobraćajnih nezgoda koje su se dogodile u 2016. godini, zabeleženo je oko 4.300 saobraćajnih nezgoda sa poginulim i povređenim osobama, dok se oko 13.000 dogodilo sa materijalnom štetom.

- Procentualno gledano u 2016. godini se dogodilo za oko 15,5 odsto više nego u 2015 godini. Broj saobraćajnih nezgoda sa povređenim licima je povećan za 43.9 odsto, dok je sa materijalnom štetom veći za 8,4 odsto.

- Dakle u odnosu na 2015. godinu, u 2016. beležimo porast broja saobraćajnih nezgoda - navodi komandir Saobraćajne policijske ispostave za uviđaje saobraćajnih nezgoda u Upravi saobraćajne policije, Policijske uprave za grad Beograd Radivoje Ninčić za Telegraf.rs.

Najveći broj saobraćajnih nezgoda, očekivano se dešava na ulicama sa visokom frekvencijom saobraćaja.

PEŠACI NAJVIŠE STRADAJU U CENTRU

Foto-ilustracija: Telegraf Foto-ilustracija: Telegraf

- U proteklih nekoliko godina broj saobraćajnih nezgoda koje su se dogodile u Beogradu se smanjivao, da bi prošle godine bio zabeležen porast, pogotovo saobraćajnih nezgoda sa lakše povređenim osobama.

- Pešaci najčešće stradaju u centralnim gradskim ulicama prilikom prelaska kolovoza van pešačkog prelaza, prelaska pešačkog prelaza gde je saobraćaj regulisan semaforima u momentu kada im je svetlom na semaforu prelaz zabranjen a kada se radi o odgovornosti vozača to su najčešći slučajevi zbog nepropuštanja pešaka na pešačkom prelazu, zatim u situacijama prilikom neoprezne vožnje unazad kada vozač ne uoči pešaka - objašnjava Ninčić.

Foto: Telegraf.rs Foto: Telegraf.rs

Vozači i putnici, prema rečima komandira Ninčića, najčešće stradaju u saobraćajnim nezgodama na pristupnim saobraćajnicama Beogradu, gde je brzina vozila veća.

U Beogradu najviše saobraćajnih nezgoda događa na obilaznici oko Beograda, na deonici od Surčina do Bubanj potoka, zatim na privremenoj deonici državnog puta koji prolazi kroz Beograd preko mosta Gazela.

- Takođe, najveći broj saobraćajnih nezgoda sa nastradalim osobama dogodi se i na Ibarskoj magistrali, u delu posle Orlovače, kod Lipovačke šume, Meljaka i većim delom opštine Lazarevac, zatim na deonici od petlje Mali Požarevac prema Mladenovcu na Senajskom brdu, na Kragujevačkom putu kod skretanja prema Vrčinu, kao i na Smederevcu, na kojima je po jedna jedna saobraćajna traku u oba smera.

- Na tim putevima je veća frekvencija saobraćaja autobusa i traktora. Na nabrojanim saobraćajnicama vrlo često se događaju saobraćajne nezgode sa težim posledicama – ističe Ninčić.

Foto: Tanjug/Zoran Žestić Foto: Tanjug/Zoran Žestić

U ovu grupu mogu se uvrstiti i Pančevački i Zrenjaninski put. Učestalije saobraćajne nezgode se događaju na raskrsnici Bulevara Milutina Milankovića - Omladinskih brigade i to sa  težim posledicama.

- Dešava se da semafori iskoče iz funkcije i ukoliko se saobraćaj ne reguliše ovlašćeno službeno lice, saobraćaj se na raskrsnici veoma teško odvija i mnogi vozači se slabije snalaze u takvim situacijama. Veći broj saobraćajnih nezgoda dogodi se i u Bulevaru kralja Aleksandra koja je jedna od najdužih ulica u Beogradu, a preseca je više od 70 ulica, i u Ulici kneza Miloša u oba smera, pogotovo u vremenu saobraćajnih špiceva - navodi Ninčić.

I na Slaviji se dogodi veći broj saobraćajnih nezgoda, ali ne težih. To su obično nezgode sa manjom materijalnom štetom,” čukanja” kako se žargonski nazivaju ovakve nezgode.

Foto: Telegraf.rs Foto: Telegraf.rs

- Vozila se tu sporije kreću zbog gustine saobraćaja, što je još jedan dokaz da je brzina najčešći uticajni faktor saobraćajnih nezgoda.

- Dalje, opterećen je pravac od Slavije ka Autokomandi. Dosta saobraćajnih nezgoda se događa na potezu Bulevara kneza Aleksandra Karađorđevića, od Bulevara vojvode Putnika ka Banjici.

- Na Bulevaru vojvode Bojovića kod Nebojšine kule, u smeru Ulice cara Dušana, u oštroj krivini, takođe, se događa veći broj saobraćajki. Na tom mestu često dolazi do nezgoda zbog neprilagođene brzine kretanja u vidu izletanja vozila i udaranja u električne stubove, stabla drveća, zaštitne ograde, kao i prevrtanja - precizira komandir Ninčić. 

Foto: Tanjug/Zoran Žestić Foto: Tanjug/Zoran Žestić

LOKACIJE NA KOJIMA SE DEŠAVA NAJVIŠE SAOBRAĆAJKI (sa poginulim i povređenim osobama): 

- Raskrsnica Bulevara Milutina Milankovića-Omladinskih brigada

- Bulevar kralja Aleksandra

- Ulica kneza Miloša

- Bulevar oslobođenja na raskrsnici sa Ulicom Save Maškovića

- Raskrsnica Vojislava Ilica - Ulica Svetozara Radojčića

- Raskrsnica Vojislava Ilića sa Ustaničkom ulicom

- Slavija

- Potez od Slavije ka Autokomandi

- Bulevar kneza Aleksandra Karađorđevića od Bulevara vojvode Putnika ka Banjici

- Bulevaru vojvode Bojovića kod Nebojšine kule, u smeru Ulice cara Dušana

- Karađorđeva ulica

- Smederevski put

- Pančevački put

- Zrenjaninski put

-  Kragujevački put, skretanje prema Vrčinu

- Obilaznica oko Beograda, na deonici od Surčina do Bubanj potoka

Daljinac baner

(Lj. R. - lj.racic@telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Ssss

    9. maj 2017 | 01:33

    50%bi manje bilo udesa i zrtava kada bi saobracajna policija stvarno radila svoj posao a ne samo da za cilj imaju da napisu sto vise kazni.kriju se sa radarima iza drveca,iza stubova od mostova,u najvecoj guzvi npr.na slaviji tri policajca stoje da bi napisali kaznu za neki sitan prekrsaj a nijedadan da udje u raskrsnicu da ubrza saobracaj i da nenabrajam vise ima mnogo takvih primera

  • Milica

    9. maj 2017 | 08:16

    Markantan gospodin, ovaj policajac ;)

  • Neko iz mase

    9. maj 2017 | 01:36

    Saobracajna policija je svedena samo na punjenje budzeta,sto vise kazni to bolje za budzet a zivoti ljudi su svedeni samo na statistiku

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA