• 40

Putnici agencije Oktopod travel sa bebom doživeli pakao u Grčkoj: Sačekala ih štroka, dlake, preselo im letovanje (FOTO)

Šta je sve jedna porodica proživela u Stavrosu

  • 40

Sigurno je svima dobro poznat osećaj kada ne možemo dočekati da krenemo na dugo očekivani i zasluženi odmor, ali osećaj razočarenja kada stignemo na željeno mesto nije baš poznat svima.

Sve što morate da znate ako kolima krećete na letovanje u drugu državu

Šta kada nas umesto prelepog apartmana i pogleda na more, dočeka pravi horor, sušta suprotnost od obećenag, očekivanog, na kraju krajeva i pošteno plaćenog.

Upravo to se desilo našim sugrađanima, koji su sa bebom od 22 meseca krenuli put Grčke, u letovalište Stavros. Odmah po dolasku u apartman prvobitno uzbuđenje je nestalo u trenu. Prljavština i nered koju su ostavili prethodni gosti, ostavili su P.U. i njegovu porodicu u šoku.

- Uplatili smo letovanje preko agencije "Oktopod Travel" za Stavros u periodu od 2. do 12. juna. Kada smo stigli tamo, prvo što smo primetili jeste blatnjavi prilaz vili "Strimonikos" u kojoj smo rezervisali apartman - počinje priču razočarani P.U.

Dok su kroz blato i prljavštinu gurali dečija kolica, odmor je zamenila buka i prašina sa obližnjeg gradilišta, jer gazda vile u kojoj su bili smešteni gradi još jednu odmah pored postojeće.

Nezadovoljan turista P. U, grčka Stavros, čitalac

Foto: Čitalac

- Apartman je bio toliko prljav da ne znam da li ga je iko ikada čistio. Prašinčine je bilo na sve strane, po podu su bile dlake i mrve, džoger je bio crn i nesnosno je smrdeo, a kupatilo je takođe bilo puno dlaka i peska. Toliko daleko je išlo, da su čak od prethodnih gostiju ostale flaše od kozmetike i slično - dodaje P.U.

Foto: Čitalac

Foto: Čitalac

Tokom boravka osim buke i prljavštine borili su se i sa nestašicom vode.

- Na kraju sam tražio od agencije da mi refundira iznos od 160 evra, koliko je aranžman iznosio, međutim poslali su mi skandalozni odgovor poručujući da su oni program putovanja ispunili u celosti, i ponudili mi 10 odsto popusta na uplatu aranžmana kod njih za sledeće leto - sa nevericom kaže P. U.

Nezadovoljan turista P. U, grčka Stavros, čitalac

Foto: Čitalac

U agenciji su rekli da nemaju ništa sa tim, da je dužnost vlasnika vile da vode računa o higijeni i uslovima.

- Po Opštim uslovima putovanja definisano je vreme ulaska u apartmane, obicno ne pre 14h, ali se često desi da stranke dođu ranije, pronađu objekat i uđu u "svoju" smeštajnu jedinicu pre ovog roka, kada postoji mogućnost da sobe nisu očišćene.

- Ukoliko predstavnik nije bio sa njima, to navodi na zaključak da su stranke ušle pre vremena. Generalno, ako kojim slučajem čistačice ne očiste sobu kako treba (što ne bi smelo da se desi), predstavnik na zahtev stranaka će obezbediti ponovno čišćenje apartmana - kaže Marko Šišović iz "Oktopoda".

Nezadovoljan turista P. U, grčka Stavros, čitalac

Foto: Čitalac

Za izostanak tople vode takođe su imali "logično" objašnjenje da se u nekim delovima dana troši više vode nego obično.

Iz agencije ističu da građevinske radove nije bilo moguće sprečiti, jer u momentu zaključenja ugovora ili publikovanja Programa putovanja, agencija nije imala takvu informaciju.

- Ako bilo koji objekat koji se gradi u Grčkoj, a slično je i kod nas, ima građevinsku dozvolu za rad, ne postoji zakonski osnov za sprečavanje ove radnje - rekao je Marko.

Kao savet putnicima dodali su da budu strpljivi, pročitaju Program putovanja kao i Opšte uslove putovanja i zatraže pomoć kod predstavnika, u prevodu ko se zeznuo, zeznuo se, zato kada idete na odmor otvorite "četvere oči".

Daljinac baner

(Telegraf.rs)

Komentari

  • Ljiljana Mihajlovic

    Sve pohvale za agenciju i za vodica Branislava koji je u Potosu,Tasos.Bane je super lik,prijatan,neposredan i pun znanja o grckoj i njenoj istoriji.Sve je to podelio sa nama na vrlo jednostavan nacin i polako,nenametljivo.Posebno se zahvalhujem na angazovanju oko mog ranijeg povratka sa odmora(iz porodicnih razloga).Hvala Bane!Sa radoscu cu se secati Tasosa u maju i tebe kao dela agencije "Oktopod".

  • Vesna

    Od 02.06.do12.06.2018.bili smo u Asprovalti,smestaj i prevoz,dvoje odraslih i dete od pet godina.Trazila sam apartman na prvom spratu sa ogradjenom terasom,dobili u prizemlju pored puta,gde je ograda visoka 50cm.Ima jos dosta toga da se kaze na racun agencije,jedina svetla tacka tamo je bio decko iz agencije Ljubisa-svakodnevno je obilazio vilu,za sve sto nam nije bilo jasno,oko nalazenja doktora i brige o pacijentima,a bilo nas je i takvih-veliko mu hvala

  • Duska

    To sto su fleke po zidu, nasa je sramota a ne agencije. tako se bahato ponasamo u gostima, ne ocekujete valda da gazde krece nakon svake smene

Preporuka sa Weba

Najnovije vesti

Dozvoljavam da mi Telegraf.rs šalje obaveštenja o najnovijim vestima