EU: Stop agresivnim reklamama

Pet godina nakon što je stupila na snagu direktiva o nefer reklamiranju, Komisija je najavila da će ojačati propise kako bi povećala poverenje građana u kupovinu u drugim članicama Unije

  • 0

Evropska komisija objavila je niz aktivnosti kojima želi da stane na put agresivnim reklamama u Evropskoj uniji, kao što su lažne "besplatne" ponude ili reklame koje namame kupca proizvodom koji ne postoji, pa mu se ponudi skuplji.

Pet godina nakon što je stupila na snagu direktiva o nefer reklamiranju, Komisija je najavila da će ojačati propise kako bi povećala poverenje građana u kupovinu u drugim članicama EU.

U prvom izveštaju o primeni direktive koji je Komisija uputila Parlamentu i Savetu ocenjuje se da su članice kasnile u primeni direktive i da ima još problema sa reklamama u sektoru putovanja, finansija ili nekretnina.

(M. S. / Izvor: capital.ba)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA