Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Avijaticar
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • MARIJA

    07. septembar 2013 | 01:43

    VAZNO JE DA TAJ AVION MLADJI OD 5 GODINA, KAO STO JE UGOVOROM PREDVIDJENO. To je arapska poslovnost

  • ognjen

    06. septembar 2013 | 13:36

    Aaaaaa dobrih kaca za rakiju...

  • Avijaticar

    06. septembar 2013 | 09:58

    Bicu kratak: 1. Naziv aviokompanije je sve samo ne srpski, pritom je genericki (u svetu vec ima preko 100 prevoznika sa slicnim nazivom). 2. Dizajn bi dobio jedva prelaznu ocenu. 3. Posle 4-5 godina cemo morati da menjamo ime kompaniji, jer ce prerasti ovo sitno trziste koje ima.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA