Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Moj prvi nov automobil
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • sone

    21. maj 2014 | 18:04

    zaliti samo sto nasi idiotski zakoni akceptuju polovne trovace u raspadujucem stanju koji su nekad bili euro,2,3,4,5,a nova lada za 3 do 5000E ne moze da se vozi u idiotskoj drzavi srbiji. tako nam funkcionise citava birokratija i drustvo.

  • inkognito

    25. decembar 2013 | 00:16

    1984 je i bila lijepa, ali 30 godina proizvodit' jedan te isti model... Zamisljam golf 2 da se danas prestaje proizvodit!!! :))) bosnu bi čovjek i sa planete YZ207XXT8 lagano prepoznao.

  • Moj prvi nov automobil

    24. decembar 2013 | 23:45

    Harao sam tada u Lajki Samari... ih!

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA