On je osumnjičen da je sinoć zario nož u srce 17-godišnjeg Jagodinca! (FOTO)

Stefan S. (19) je priveden zbog sumnje da je oko dva sata iza ponoći ubio Lazara Jovičića (17) iz Jagodine zarivši mu nož u grudi. Prema izjavama svedoka, S.S. je došao nepozvan na rođendansku žurku s devojkom posle čega je došlo do rasprave

Komentari

  • Barbara

    25. maj 2014 | 21:42

    Napokon da su mediji počeli objavljivati fotografije kriminalaca. I treba da se vrati smrtna kazna! Taj mali kreten ne zaslužuje bolje nego da trune u zatvoru

  • peca.delija

    24. mart 2014 | 11:13

    Samo nek si se ti slikao sa njih dve. One ce te zaboraviti za 3 meseca, preko njih dve proci ce 222, a ti ces ko zna gde.

  • Zalost

    24. mart 2014 | 11:12

    stefan mu je oteo noz i drzao ga je u ruci tako da nije bilo potrebe da ubode stefana i da je hteo da nanese neku povredu sigurno ne bih ga ubo u srce Inkognito 23.03.2014 - 21:44 @emojti i @sraf Studiram prava, buduci sam advokat,tako da nema razloga za tim recenicama tipa ZEMLJO SRBIJO KAKVA SU TI DECA a branim svoj stav uz parolu svaka medalja ima DVE STRANE. CINJENICE su te da je 17ogodisnji decko IMAO NOZ, i PRVI NAPAO STEFANA koji NIJE IMAO nikakvo ORUZJE kod sebe. Sporno je uopste govoriti kako se covek ponasa kada mu je zivot UGROZEN, jer ni vi sami ne znate kako biste tada reagovali. Stefanova je sreca sto se odbranio, a nesreca sto mu je zadao smrtonosnu povredu pa ga vi ovde sikanirate. Ja ne govorim da je u redu sto ga je ubio, ali govorim da treba da razlikujete ubistvo iz samoodbrane i ubistvo sa predumisljajem. Jer, POSTOJI RAZLIKA.

  • necrolyte

    24. mart 2014 | 02:27

    Mozete sada da pricate i komentarisete sta god hocete, i da vodite svakakve polemike, to je bilo ovako, to je bilo onako... Decko je umro, otisao je jos jedan mladi zivot. Pocivaj u miru! Dokle ce nam se vrsnjaci ubijati medjusobno... Sve gore od goreg!

  • Mrak

    23. mart 2014 | 23:33

    Treba ponovo uvesti smrtnu kaznu!

  • Unistena

    23. mart 2014 | 22:48

    Zivote moj,nista bez tebe nece biti isto. Maleni,nadam se da ti je tamo gore lepse nego ovde. Cekaj me,nikad neces biti zaboravljen! A sad ovako: Ne znam odakle vam ideja da pisete tolike gluposti,on je verovatno jedna on najboljih i najfinijih osoba koje sam u zivotu srela,i to nema veze sa tim sto ga znam. A osoba koja ga je ubila je jedan najobicniji olos,najveci olos ovog bednog grada. Tako da niko nema pravo da prica i komentarise stvari koje ne zna,jer mi stanovnici ovog bednog grad znamo ko je i kakav ovde. Volim te ljubavi,pocivaj u miru!

  • Inkognito

    23. mart 2014 | 21:44

    @emojti i @sraf Studiram prava, buduci sam advokat,tako da nema razloga za tim recenicama tipa ZEMLJO SRBIJO KAKVA SU TI DECA a branim svoj stav uz parolu svaka medalja ima DVE STRANE. CINJENICE su te da je 17ogodisnji decko IMAO NOZ, i PRVI NAPAO STEFANA koji NIJE IMAO nikakvo ORUZJE kod sebe. Sporno je uopste govoriti kako se covek ponasa kada mu je zivot UGROZEN, jer ni vi sami ne znate kako biste tada reagovali. Stefanova je sreca sto se odbranio, a nesreca sto mu je zadao smrtonosnu povredu pa ga vi ovde sikanirate. Ja ne govorim da je u redu sto ga je ubio, ali govorim da treba da razlikujete ubistvo iz samoodbrane i ubistvo sa predumisljajem. Jer, POSTOJI RAZLIKA.

    • 23. mart 2014 | 22:04

      Dejan

      @Inkognito

      E zato ova država i je ovako losa i raspala zato sto vi "ŠKOLOVANI" advokati branite krimose i ubice...

    • 23. mart 2014 | 22:05

      hmh

      @Inkognito

      A sta ako je Stefan prvi napao Lazara pa ovaj dohvatio noz u nadi da ce se ovaj povuci? A sta ako je istina da Stefan nije dosao sa devojkom vec pijan sa drugom, upao nepozvan na rodjendan i zbog piva napao drugog decka, jurio ga i razbio mu flasu o glavu da bi na kraju Lazar i ostali pojurili za Stefanom da osvete druga ? Tek ce da se rasvetli, a ti kao buduci pravnik prvi ne bi trebalo da verujes svemu sto pise u novinama bez istrage i cinjenica!

    • 23. mart 2014 | 22:41

      emojti

      @Inkognito

      a fakultet "ispostava sege mege u selu kod moje babe"...? sve sam video ja prijatelju kada sam posetio profil tvog "tuznog" i neduznog druga stefana (rodjenog loseg) - takodje "pravnika" :@ te slike, te poze, ti kompleksi... decko je prestrasan :/ srecno dugogodisnje studiranje ti zelim!

  • Inkognito

    23. mart 2014 | 19:41

    ja to posmatram tako da covek kada je u afektu ne razmislja o posledicama, brzo reaguje, adrenalin puca i instiktivno je naravno oteo noz i ubo ga. To da li je on imao nameru da ga UBIJE, sto verujem da nije, vec da nanese neku tesku povredu, to je vec druga stvar, jer njemu je u glavi tad bilo samo to da je ugrozen i da mora da se odbrani. Poznajem stefana i najzalije je sto ce bitan deo svoje mladosti provesti u sivilu najgorem, e to je meni krivo..

    • 23. mart 2014 | 20:37

      Sraf

      @Inkognito

      Samo ti je to krivo?????Bas lepo i savesno sa tvoje strane.Krivo ti je sto ce ubica sluziti kaznu,a nije ti krivo za dete od 17 god sto ce da trune u crnu zemlju?!bravo Srbijo vidite kako razmisljaju deca!

    • 23. mart 2014 | 21:13

      emojti

      @Inkognito

      srefan inace deluje kao bas fin momak... sto ga nije ubo u stomak ili u butinu nego je zamahnuo odozgo na dole i ubo ga u grudi/srce? znas sta je meni zao, sto ce jedan ubica dobiti od 3 do 5 godina i izaci posle godinu dana zbog "dobrog ponasanja"... zemljo Srbijo!!!

  • Blok

    23. mart 2014 | 19:08

    Ne branim ovog ali nije on nosio noz, da nije uspeo da ga otme mozda bi on nastradao i onda bi svi ovi ljudi koji pisu ove komentare pricali obrnutu pricu

    • 23. mart 2014 | 21:45

      nekotamo

      @Blok

      Mozda je Lazar morao da nosi noz, nadajuci se da ce olos sama otici kada ga izvadi ... Jagodina vise nije bezbedna kao nekada, a omladina je strasno nevaspitana. Pametnu, vrednu, inteligentnu decu vredja vecina da su bubalice, da su glupi itd. a losi momci izazivaju i vredjaju dobre

  • Pera kojot

    23. mart 2014 | 18:48

    Hahaha fb profil je Rodjen los Hahaha kakva budala A devojka mu je kristina hahaha

    • 23. mart 2014 | 22:05

      Pera kojot

      @Pera kojot

      Ovakav sklop jos nismo videli Pa pogledajte mu fb i sve ce vam biti jasno Ima budala u srb.puno ali ovakvi su malo redji

  • Phantom

    23. mart 2014 | 16:39

    Gledao sam profile obojice na FB, ubijenog sam video jednom u zivotu. Obojica mi deluju kao huligani i opasne individue. Svedoci tvrde da je Lazar prvi izvadio noz, to se ovde ne pominje. Mada kako god, nek su klinci zivi i zdravi.

  • badboy

    23. mart 2014 | 16:18

    Dobra mu tetovaza Anonymous :D

  • Demokratija

    23. mart 2014 | 15:33

    Sto se svi cudite zasto je sve vise i vise ovakvih dogadjaja. Hteli ste evropu i evropske zakone,evo vam sad tih zakona,gde roditelj vise ne sme da udari svoje dete ili mu oduzimaju starateljstvo,gde ucitelj ne sme vise da povisi ton na ucenika jer ce odmah dobiti otkaz,gde nastavnik takodje ne sme da podvikne i gde mora da trpi torturu ucenika ako misli da zaradi za porodicu. Stare generacije do 1987...dobro znaju sta znaci prut,kais,strog ucitelj posle nastavnik,postovanje starijih na terenu za sport itd... Demokratija moze samo da funkcionise u uredjenim zemljama a to ova nasa Srbija nije. Zao mi je skorasnjih roditelja kao i buducih , zelim im svu srecu i mnogo snage u vaspitanju dece.

  • CIA

    23. mart 2014 | 15:23

    Dobice jedno 3do5 god

  • Kristina

    23. mart 2014 | 14:53

    STEFAN UOPSTE NIJE BIO SA DEVOJKOM , VEC JE PROLAZIO TUDA I LAZAR GA JE ISCIMAO LAZETE SVE STO PISETE NISTA NIJE TACNO TO JE BILA SAMOODBRANA!!!!

  • CZVBG

    23. mart 2014 | 14:53

    Ljudi,Lazar nijr nosio noz!!!Ovaj ubica je bio pijan,i trazio je Lazaru pivo a ovaj mu nije dao i ovaj ga ubio!!!

  • anka

    23. mart 2014 | 14:36

    A sta ce Lazaru noz?? sto ga je potegao na ovog nesrecnika???da nije ovaj morao da se brani ne bi se to ni desilo! Strasno strasno samo se nadam da necete sad ovog jadnika kriviti za sve...ubijeni nije morao da poteze noz,eto ovaj preziveli preziveo je na njegovu srecu ili nesrecu! Zao mi za obojicu :(

  • crnagora

    23. mart 2014 | 14:16

    Sad ces ti druze jedno 20god u cuzu pa ces naucit se ponasanju ..

  • Suncokret

    23. mart 2014 | 13:54

    Sta je bre ovo?? Svaki dan novi tekst o ubistvu..akteri deca od 10 do 20 godina...ej DECA!!! Roditelji probudite se!!!! Tuga...

  • decko

    23. mart 2014 | 13:41

    Prvo da kazem da mi je zao decka , jedan mladi zivot se ugasio pre vremena i zao mi je te porodice moje saucesce, ali ako je ovaj text tacan , sta ce decku od 17 godina noz , i zasto ga je on uopste vadio , on je u neku ruku sam sebi presudio time sto je izvadio noz, ako je vec taj decko bio nepozvan , pa sigurno je na toj zurci bilo vise njih mogli su da ga oteraju ili sta vec , a on sam vadi noz i pokusava nesto , mislim stvarno glupost , oko cega nasa omladina gine..

  • Marko

    23. mart 2014 | 13:32

    Sandra, hvataj se bukvara i uci! :)

  • ja

    23. mart 2014 | 13:25

    jao sta rade roditelji ove dace. majke okrenite se svojoj deci sve ostalo nije vazno, samo tako mozete da ih izvedete na pravi put. kakva tuga

  • Djole

    23. mart 2014 | 13:11

    Sad bi mu ja tim nozem uradio jedan duborez po tetovazi smekeru velikom pa bi malo posolio!!!...koliko treba tući te klince sve to izigrava nekog Kneleta , Kristijana itd.! A nos nezna sebi da odrise!!!...sve ih to zatupljuje internet u tv!!!...al dobro sece da vide kako je to stvarno kad se neko bije u policiji sace da tetoviraju dozivotno!!!

    • 23. mart 2014 | 14:40

      anka

      @Djole

      Ma sta ce decku od 17 godina noz?? Da nije imao noz i da nije potegao noz na ovog to se ne bi ni desilo! a da je taj ubiio ovog onda bi on bio kriv,mislim ne sudite da vam ne bi bilo sudjeno,decko se branio samo...

    • 23. mart 2014 | 15:00

      Равновски

      @Djole

      Значи и ти потенцијани убица јер ето висиш по интернету

  • adi

    23. mart 2014 | 13:04

    nisteznali.com spoted.ba

  • to sam ja

    23. mart 2014 | 12:55

    jel neko mozda zna kako se preziva stefan?

  • Sandra

    23. mart 2014 | 12:47

    CEKAJTE !AKO JE LAZAR IMAO NOZ STA JE ONDA STEFAN RADIO NE POZVAN NA ZURKI???

  • aman!

    23. mart 2014 | 12:46

    Dobro da svi sve znate,i da ste vec presudili i doneli odluku ko je kriv. @nebitno,slazem se sa tobom,decko je mogao taj noz koji je vec oteo baciti u stranu i udariti Lazara pesnicom ili kako vec,to bi bila samoodbrana. Ali ne,momak pravo u srce...aman ljudi kakva samoodbrana!

    • 23. mart 2014 | 12:50

      anonimno

      @aman!

      Slazem se u potpunosti mogao je drugacije da se odbrani

  • tuzni jagodinac

    23. mart 2014 | 12:40

    Tuga do neba... Ko gad de je kriv. Meni je porazavajuce sto su te iste veceri u gradu Jagodini, 20 decaka jurila dvojicu, razbijali im pivske flase o glavu, tukli, gazili. To je slika i prilika decaka od 15 i 16 godina u Jagodini, Srbiji, u mom gradu, mojoj zemlji. Ta i takva deca, svidelo se to nama ili ne, su nasa buducnost... A smrt decaka od 17 godina je meni toliko tuzna da ja jednostavno nemam reci. Osim...tuga do neba...

    • 23. mart 2014 | 17:51

      Lazo, Pocivaj u miru!

      @tuzni jagodinac

      Medju tih 20 smo bili i ja i Laza, ta 2 su prva napala naseg druga, i oteli mu pivo, razbili mu flasu u glavu, i tu smo mi dosli, ja sam kasnije otisao na drugo mesto i javili su mi, dosao sam ispred bolnice, bilo nas je tu oko 40, rekli su nam da je uboden blizu srca i da se bore za njegov zivot!

  • gospode

    23. mart 2014 | 12:39

    pa ne mozemo mi da sudimo sta je i kako je kada ne znamo celu pricu... ko zna sta je iza svega ovog... ne bi ovaj nosio noz sa sobom da se nije necega bojao...

  • FAAAS

    23. mart 2014 | 12:31

    Jeste li vi coravi pa stefan mu je oteo noz dakle mogao je da ga ne ubije kad je bio u stanju da mu uzme noz ocito je dosta jaci sto se vidi i na slici mogao je jednostavno da ga prebije ali ne najbolje je ubiti ga tako vi u srbije najradje i rjesavata situacije nozom u srce

    • 23. mart 2014 | 14:31

      Zorana

      @FAAAS

      A odakle si pa ti budalo? Sto pominjes Srbiju.....nego zato sto si glup i ogranicen! Verovatno se u toru ,gde ti sigurno zivis,ne desavaju ovako strasna ubistva! Na zalost,tako je svuda oko nas!

  • lazar

    23. mart 2014 | 12:30

    cccc trebao si prvo ti njega da ubodes

  • nebitno

    23. mart 2014 | 12:29

    ne verujte svemu sto procitate,decko je uboden zamahom odozgo sto sigurno nije samodbrana,ubod izbusio aortu dodirnuo srce i sisao cak do jetre,to je samodbrana bese?

    • 23. mart 2014 | 12:42

      nebitno

      @nebitno

      Izostavio sam u brzini i da je polomljena grudna kost,procenite silinu udarca ;)

    • 23. mart 2014 | 14:46

      lecont

      @nebitno

      vidim nebitno da si upoznat sa anatomijom ljudskog tela, cak i sa sudskom medicinom, samo...izostavio si jednu BITNU stvar, a to je ADRENALIN!!!!!!!!!!!! voleo bih da na tebe neko izvadi neko oruzje, i sa tim oruzjem da krene da ti naudi..kako bi TI tada odreagovao????? verovatno bi mu, sa sve belim rukavicama na rukama, objasnio kako to nije dobro, kako to nije fer, kako to nije ljudski, po Bozijim zakonima...lako je teoretisati, frajeru, nadji se prvo u praksi, pa sudi i ceni ! ne zelim nikoga da branim, niti da napadam, za tako nesto postoje nadlezni organi, mi mozemo samo da verujemo da ce oni uraditi pravu stvar, ma koliko to bilo tesko. Sve u svemu, nama omladina gine za glupost, a za to smo SAMI krivi, niko drugi !

  • Laza

    23. mart 2014 | 12:09

    Po recima svedoka Lazar (momak koji je ubijen) je prvi izvadio noz i krenuo ka Stefanu (osumljicen), pritom je Stefan bio sa devojkom. Koliko ja razumem neke stvari, kada neko izvadi noz na vas sigurno vas nece istim maziti. Igrom slucaja se ovako zavrsila stvar!

  • Zorica

    23. mart 2014 | 12:04

    U cijeloj ovoj priči jadno djetešce Stefan se branio od tog Lazara. Ali, dobro je poznato da žrtva je kriva a napadač u pravu i oslobođen. Neko izvadi nož i napadne drugog a drugi treba lijepo i mirno stajati i da ga ovaj ubode. Lazar je izigravao barabu i huligana a za to je kriv roditelj. Ne znam da li bi neko mirno stojao ili sjedio a da ga drugi napadne nožem? Stefan ga ubo iz samoobrane a panika i strah zamute mozak tog momenta da racionalno gleda na situaciju i da racionalno reagira. Stojim da iza svakih nasilnih djeca stoji nasilan roditelj i da roditelje trebe prvenenstveno kazneno goniti. Vrlo lijepa tetovaža.

    • 23. mart 2014 | 14:01

      Vlada

      @Zorica

      I ti pametno jednon da napises

    • 23. mart 2014 | 15:57

      Sve_ti_znas

      @Zorica

      Posto si tako pametna, i upucena, pa pricas mozda iz svog nekog iskustva. Na osnovu cega kriviti roditelja za ponasanje nenormalne dece koja su zatrovana raznoraznim sranjima danasnjice??? I kurvi je sigurno majka rekla, siri noge cerko, svima daj. A inace, roditelji su mu mirni i dobri ljudi, sram te bilo!

  • Realnost

    23. mart 2014 | 12:02

    Pa kolko ovde moze da se procita on nije nosio noz sa sonom vec ovaj mali i po meni je to samo odbrana na zalost sa smrtnim ishodom .ja imam 34godine i posedujem vatreno oruzije al ga ne nosim sa sobom .

  • Neko tamo

    23. mart 2014 | 12:00

    Kriv je Lazar , sta ce njemu noz ? ? Mogli to da rese rukama nego ovaj frajer izvadio noz i Stefan sta ce ? da pusti da ga ubode pa nije on debil , to je samoodbrana ! Lazo pocivaj u miru !

  • Katarina Zivkovic

    23. mart 2014 | 11:56

    Pitam se ja zasto? Zasto je sve moralo ovako da bude? Zasto Lazare nisi ostao i dalje decak nasmejanog lica? Zasto da mi sada samo uspomene iz nize muzicke prolaze kroz glavu? Zasto Lazare? :(

  • Bukowski David

    23. mart 2014 | 11:53

    Samo onaj ko nema dodirne tačke sa Paraćinom,Ćuprijom i Jagodinom može da se začudi ovom vešću! Preko 20 godina su tamo 90-e! GR-ĆU

    • 23. mart 2014 | 12:52

      Bogdan

      @Bukowski David

      Ja sam iz paracina, niko nece da te dira, dok prvi ne krenes...

  • Niko

    23. mart 2014 | 11:53

    Ovo je samoodbrana.Zao mi je decka sto je preminuo.Nije trebao da nosi noz sa sobom pogotovu da napada ljude ,Stefan se ocigledno branio!

  • Stefan

    23. mart 2014 | 11:50

    Zao mi je mladog zivota, ali... Kao sto sam rekao vec jednom ovde, ko se maca lati, od maca i strada... Sta ce 17-godisnjaku noz ??

  • Bekim

    23. mart 2014 | 11:48

    Srpski obicaj samo.na ubistva i plackamrznja sillivanje pedofili mislat toa vie u krvta..

    • 23. mart 2014 | 12:30

      ma prvo ti blago nama

      @Bekim

      nauci bar osnove pravopisa..pa tek onda komentarisi Srbe ( shabancino nepismena)

  • Sumadija

    23. mart 2014 | 11:45

    Sunovrat društva, poremećaj vrednosti. . . Zlo nam je došlo a plašim se biće i gore

  • Srbin

    23. mart 2014 | 11:44

    Boze gospode Srbijo moja

  • frodo

    23. mart 2014 | 11:42

    Potegao nož i onda stradao od njega, nema na šta da se žali.

  • Skynet

    23. mart 2014 | 11:40

    S'obzirom da je izoboden dečko imao nož kod sebe na prvom mestu,verovatno je da je ovaj u strahu i panici oteo nož i ubio. Ne opravdavam ubicu nimalo,ali zar jedan mladić sa 17 godina treba nosi nož u grad? Krivim roditelje za sve!

  • Nesreca

    23. mart 2014 | 11:34

    Vlado, istetovirani je ubica.

  • zoki

    23. mart 2014 | 11:32

    Uzgred ispred lokala Lajf

  • EX500

    23. mart 2014 | 11:29

    Idiot je unistion jedan zivot i sad ce lepo da robija za to !!!

  • sone

    23. mart 2014 | 11:25

    tuga cemer jad nista vise

  • 12

    23. mart 2014 | 11:24

    Vlado, po cemu vidis da je bitanga?Jel po tetovazama?

    • 23. mart 2014 | 11:46

      Vlada

      @12

      Ne po tetovazama.On je izvadio noz na decka a decko mu je oteo i ubo ga od straha

    • 23. mart 2014 | 11:56

      psiholog

      @12

      Naravno, da se vidi po njegovom izgledu da je opcinjen kriminalom. Idealan bi bio za snimanje nekog filmica sa radnjom vezanom za maloletne bande. Pametni, da li mozda znas sta znaci ta tetovaza na njegovim grudima?

  • losmi

    23. mart 2014 | 11:24

    Ima 17 godina i izlazi do 2 ujutru, jos sa nozic, jebaga...

    • 23. mart 2014 | 11:47

      Vlada

      @losmi

      Ovaj sto je mrtav je izvadio noz i od svog noza umro

  • Zoki

    23. mart 2014 | 11:23

    Nemam komentara ali kad bi ja sudio on bi dobio 40 god a njegov cale 80 godina kako roditelji tako i djeca zalosno sta nam radi omladina

    • 23. mart 2014 | 11:39

      Stefan

      @Zoki

      pa da zoki,al decko nece dobiti toliko,posto ti ne znas da citas i vidis da je na njega izvucen noz,ici ce na samoodbranu i to ce mu proci,jer su svedoci to videli.

    • 24. mart 2014 | 06:03

      branko kockica

      @Zoki

      pa baš zbog toga ti mu nećeš suditi, hvala bogu, a inače ja verujem da stefan ne bi bio u problemu da je odrastao sa ocem kojeg pominješ...očigledno nisi razmišljao o tome kakav bi ishod bio da je nož ostao u rukama maloletnog lazara...možda bi tada stefanov život bio ugrožen?...to je bila čista samoodbrana, a pod naletom adrenalina on je odreagovao tako kako jeste...ali cilj mu sigurno nije bio da ubije pomenuto lice, to je jednostavno nesrećan slučaj...a s' obzirom da je lazar bio taj koji je potegao nož, tu nema više o čemu da se priča, sve je jasno kao dan...

  • N.N.

    23. mart 2014 | 11:16

    Policijo, probudi se, pocnite da radite svoj posao!

    • 23. mart 2014 | 11:44

      bsbs

      @N.N.

      Aj samo mi objasni sta to treba da uradi policija, da stoji pored svakog covjeka, da im oduzme kuhinjske nozeve iz kuca... Kako mrzim ova pretjerivanja, cus, sad je policija kriva.

  • Montero

    23. mart 2014 | 11:10

    Ne razumem zbog cega ste mu zamaglili lice?

  • Vlada

    23. mart 2014 | 11:07

    E ako. Vidi se da je ovaj tetovirani bitanga neka. A ovaj decko je ok momak. Ja mu ne bi sudio

    • 23. mart 2014 | 11:33

      LUNI70

      @Vlada

      @Vlada: Ne znam kako si došao do zaključka da je bitanga ako ga ne poznaješ. Ja imam dvoje dece, živim normalno, radim 10 sati dnevno. Imam tetovaže i po tvom mišljenju sam bitanga ?

    • 23. mart 2014 | 11:37

      Stefan

      @Vlada

      ok,vidi se da je bitanga kazes,a on nije izvadio noz,nego ubijeni decko...

  • anonimac

    23. mart 2014 | 11:06

    idioti! ja to ne mogu da shvatim...

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA