Mali: Grad više ne može da izdvaja petinu budžeta za prevoz
- Ako uzmete da je godišnji budžet Beograda oko 60 milijardi dinara, ispada da se za javni prevoz daje skoro 20 odsto. Neodrživo je da grad subvencioniše gradski prevoz sa 20 odsto svog godišnjeg budžeta i mi to moramo da rešimo na način kojim će biti podignuta efikasnost javnog prevoza, a sa druge strane smanjene subvencije - rekao je Mali
Onda napravite zakonsku obavezu da sve firme uplaćuju prevoz direktno u gsp tj. Bus plus a ne da daju zaposlenima koji ne koriste taj novac za markicu, takodje roditeljima zaposlenim nek se uplaćuje za decu i rešen problem ne plaćanja prevoza. A za penzionere i nezaposlene neka bude besplatan
Nek malo preispitaju marketinske agencije koje koriste gsp. To su ogromne pare i da se smanji cena a poveca naplata neka se uvede transparetnost u radu. Tu ima para jer da nema ne bi se toliko privatnika grabilo da budu partneri gsp. Nek naprave plan i kazu kolika bi mogla da bude cena karte ako naplata bude preko 80% a kolika ako bude preko 90%.
Ja već počeo da idem bajsem na posao...zdravo za duh i telo...a što se buseva tiče pa kad bi odpustili pola one bagre i onih preko veze zaposlenih iz GSP smanjili bi troskove...a ne majstor,zamenik majstora,zamenik zamenika majstora...
Name
Ljigav mali
Podelite komentar
Aaaa
Onda napravite zakonsku obavezu da sve firme uplaćuju prevoz direktno u gsp tj. Bus plus a ne da daju zaposlenima koji ne koriste taj novac za markicu, takodje roditeljima zaposlenim nek se uplaćuje za decu i rešen problem ne plaćanja prevoza. A za penzionere i nezaposlene neka bude besplatan
Podelite komentar
mare
Nek malo preispitaju marketinske agencije koje koriste gsp. To su ogromne pare i da se smanji cena a poveca naplata neka se uvede transparetnost u radu. Tu ima para jer da nema ne bi se toliko privatnika grabilo da budu partneri gsp. Nek naprave plan i kazu kolika bi mogla da bude cena karte ako naplata bude preko 80% a kolika ako bude preko 90%.
Podelite komentar
Pantomime
Dosao bus-plus i napravio minus. Bukvalno das sve pare od prevoza nek fizickom licu, tako ja to vidim.
Podelite komentar
Sasomange
Ovaj dsmra jos nije podneo ostavku
Podelite komentar
Micko
Ja već počeo da idem bajsem na posao...zdravo za duh i telo...a što se buseva tiče pa kad bi odpustili pola one bagre i onih preko veze zaposlenih iz GSP smanjili bi troskove...a ne majstor,zamenik majstora,zamenik zamenika majstora...
Podelite komentar
Anna
Jos nije prosao ni drugi talas poplave koji moze direktno da ugrozi Bg, a oni o ceni saobracaja!
Podelite komentar
Sale011
Xaxa, znaci nesto bolje od busplusa
Podelite komentar
Dan
Evo i nesto pametno da cujem..
Podelite komentar
Miš&Grip
I šta onda?! Plaćaćemo jednu kartu 300 dinara?!?! Pa i ovako ne možemo da plaćamo!
Podelite komentar
Kristina
@Miš&Grip
Tek sad nece niko da plati. Vratite nam Djilasa!!!!!!!!
Podelite komentar