PITAMO I VAS: Zašto Beograđani ne vole ljude koji se dosele u Beograd? (FOTO)

Mnogi sociolozi tvrde da je metropolski egoizam i netrpeljivost prema ljudima koji se dosele u Beograd manir primitivnih ljudi, kao i da je njihovo preseljenje "nužno zlo" jer su mnogi drugi gradovi u inferironom položaju u odnosu na našu prestonicu

Komentari

  • zoran

    24. maj 2018 | 12:09

    Mislim da beogradjani ne mrze ljude koji se dosele u Beograd(mislim iz unutrasnjosti),nego mozda mrze opravdano kosovare koji su prodali zemlju,kupili stanove,poslove i diplome,a glupi su kao noc.Mnoge nazalost poznajem,verujte mi na rec

  • karolina

    10. novembar 2016 | 00:32

    Kako se ljudi doseljavaju u mnoge velike gradove sirom svijeta, kao i u manje, tako se doseljavaju i BG.

  • Bbbb

    28. oktobar 2014 | 18:45

    Dosljake treba vratiti odakle su dosli jer oni sami nece da odu. Zavrsio fakultet, mars u svoj grad ili selo.... Zbog takvih mi rodjeni beogradjani ne mozemo da nadjemo posao, itd.... Jos ti dosljaci imaju animozitet prema nama rodjenim beogradjanima i ako sa njima moja ekipa i ja nismo imali kontakt. Tako da mrs!!!!

  • Srdjan

    25. jul 2014 | 22:49

    Bravo za Mladenov odgovor. Samo su ovi kosovari su zlo. Jadni i bez icega dosli u Bgd i ostale veće gradove, pa od nemastine pokupovali sve moguće funkcije, a posao moze da dobije samo njihov "zema" .

  • hm

    11. jul 2014 | 15:02

    ajde malo da se ne lazemo... pravih beogradjana,kojima su preci rodjeni u beogradu itd jedva i da ima.. svima su se babe i dedovi doseljavali u gradovima trazeci bolji zivot,skolovali se i sl. cemu mrznja? isto se tako mrzelo kada su izbeglice dolazile iz hrvatske i bosne,pa se ta mrznja ponovila sa izbeglicama koje su dosle sa kosova a u medjuvremenu nedostataka novih izbeglica mrzimo ljude sa sela koji dolaze u grad ili iz manjih gradova u velike gradove.. prestanite vise da se tako ponasate prema srbima u srbiji,ma odakle da su. nas istiskuju iz rodjene zemlje sve druge nacije,cigani imaju najveca prava ovde,ne registruju se a primaju svu mogucu pomoc,ne placaju struju dok izbeglice su duzne da placaju i to one koje zive u kolektivnom smestaju. pa vas pitam,srbi.. dokle cemo da trpimo???? ne kazem,da se razumemo,da treba eliminisati sve ostale nacije,nikako. smatram da se trebamo izboriti za svoj status u svojoj drzavi. kada mi budemo imali svoj status,nece biti mrznje prema ostalim nacijama koje imaju vise prava od svih nas. nece nam biti kriv niko ko dodje sa sela ili manjeg grada,kao ni izbeglice. politicari su svima nama unistili zivote,nemamo nikakve perspektive. sada se primecuje osakacenost naroda nakon tog 5.oktobra. sada vidimo sta smo dobili. ljudi su poceli da ostvaruju pravo na penziju u tom beogradu i celoj srbiji po minimalcu uplacivanom jer se samo gledalo da plata bude dobra,daje privatnik. da daje,daje sada,kada dodjete do penzije,nemate od cega ziveti. mene zanima,vi beogradjani doseljeni ili ne,sta mislite koliko racuna mozete placati sa penzijom od 13000din??? to je nasa realnost,a sve je vise osoba koje imaju 40 godina a nemaju ni 5 godina radnog staza. kada ce ispuniti uslov za penziju?? ko ce sve nas matore da izdrzava,kada nas drzava otpisuje??? ljudi,razmislite malo o pravim krivcima,pre nego napadnete druge koji se bore za opstanak isto kao i vi. ako neko plati da dobije posao,snasao se. ne mozemo mrzeti njega,jer su nam politicari doprineli takvom zivotu. daj osvestimo se! nismo robovi,vec ljudi koji rade za svoje parce hleba koje je veoma skupo! ne mrzite druge ljude,fokusirajte se na politicare!!!!

  • Davor

    10. jul 2014 | 23:52

    Iskreno ja mislim da su Suboticani daleko superiorniji od Beogradjana tu smo svi odrastali uz strane kanale, na korak smo od Evrope, cak su nam i crte lica drugacije od balkanskih i imamo prirodno plave ljude ko nemce...Subotica je 1900 imala vise stanovnika od Beograda sad je naravno manja ali su skoro sve fasade sredjene za razliku od Beograda...Ja volim svoj glavni grad Beograd ali Beogradjane ne bas.

  • Dag

    10. jul 2014 | 19:49

    Pravi Beogradjani,nisu - takvi.Pa u Beograd su se, uvek, doseljavali ljudi sa strane, i prihvatali, nacin zivota u gradu.Problem je u onima, koji su sobom , donosili, "filozofiju palanke", i primitivizam. Uostalom, najlepse redove o Beogradu , napisao je "dosljak" - Momo Kapor...

  • MLADEN

    10. jul 2014 | 17:27

    Beograđanin je onaj ko je rođen u Beogradu, odrastao i išao u školu, studirao u Beogradu. To je neko ko voli i poštuje Beograd. Beograđanin je i onaj ko se doselio ili studirao i kasnije živeo i radio u Beogradu prihvativši nešto od starogradskog duha. Nisu problem došljaci koji dolaze iz kulturnih sredina nekih drugih gradova, problem su oni koji bi da svoje selo donesu u Beograd.

  • Sergey

    10. jul 2014 | 17:18

    Čemu sva ova polemika? To što vi smatrate Beograđanima iskreno nisam baš uveren da jesu pravi Beograđani. Možda prvo ili drugo koleno. I naviše su isfrustrirani. Oni i prave najveće probleme. Gledajući moje okruženje da kažem nas koji potičemo generacijama unazad iz ovog grada koji smo išli u istu osnovnu školu ili gimnaziju i čiji su roditelji takođe išli u iste škole mogu da garantujem (barenm za Dorćol) da nikada ali nikada niko nije pravio nikome problem ko je došao sa strane . Činjenica da su nam se običaji razlikovali nekad i po tome što su oni koji su došli do pre 10-ak godina čak i držali cipele ispred stanova o slavama gde su pozivani u goste najuža rodbina i prijatelji na ručak ili samo na kolače pa sikter kući a došljaci pravili slave po tri dana dok im se kompletan rodni kraj ne izređa, ne vidimda bih trebao da mrzim i nipodaštavam nekog samo zato što je došao u ovaj grad. ILI SI ČOVEK ILI SI NIŠTA PA MAKAR TI NA ČELU PISALO BEOGRAĐANIN

  • Lenoir

    10. jul 2014 | 17:14

    E pa dragi moji "beogradzani" i moj stric sa dva sina je pravi "beogradzanin",ja i moja braca provincijalci...lepo vaspitani,lepo odgojeni,i dobro skolovani...u KUCI kulturu stekli i ako su nam roditellji bili zemljoradnici...Zamislite uvek puna trpeza,podrum pun svega i svacega a spajz pun sunke,suvih prepecenica,slanine...i svake jeseni su nam dolazili ovi nasi iz "grada" praznog auta kao eto satro da nas obidju da vide sta je selo...Odlazili su pretovareni i uvek se zalili kao nije trebalo a u sebi mislili sto ne dodjose kamionom...Ja sam sve to posmatrao sa osmehom...Bilo mi smesno kako mi je "familija"gradska a alava kao da su izbegli od gladi...Ni ti vas volim ,niti ne volim...uostalom ko ste mi vi u zivotu ? Da ste i marsovci dok se odnosite korektno prema meni i ja cu prema vama..a to sto ste rodjeni u nekom gradu koji se eto zove Beograd jos vas uvek ne cini necim posebnim...Inace KULTURA se dobija kucnim vaspitanjem a ne gradskom pripadnoscu..Toliko od mene iz provincije,pa eto kad budete imali vremena navratite na suvu prsutu,bice i crvenog paradajza neprskanog...a ako pozelite moze i pasulj da se dobije....vreme kiselog kupusa je proslo,ima nesto jos rasola pa izvolite...

    • 10. jul 2014 | 19:20

      ©Panco©

      @Lenoir

      Lepo.

    • 11. jul 2014 | 20:54

      Sunce

      @Lenoir

      Pa i ja sam sa juga Srbije iz provincije. Studije naravno u Beogradu a opet, vise volim moj seoski grad. Ima vise duha, svi se znamo, ne cekam u red kod lekara, uvek nadjes nekog poznatog. Da se vidis s nekim na kaficu razgovora ne treba da zakazujes telefonom par dana unapred, ne treba mi gradski a ni auto. Mogu pesice. U restorane idem tri puta nedeljno najmanje a vikendom do obliznje planine ili kada je leto bar dva puta mesecno do Grcke. Bliza mi je od Beograda a i gorivo i putarina manje kosta . Putarina je samo 7 eura u jednom pravcu-do Beograda je 2000 din.. E sada me zanima, koji to Beogradjdnin ide na more tako cesto? U taj Beograd sam bar jednom u dva meseca zbog posla , naravno. Jer hteli mi to ili ne sve je za Beograd ili prema njemu. Sada planiraju da izgrade i Beograd na vodi a imamo banje i planine koje su neiskoriscene. O privredi da ne govorime. Sistematski i planski je unistavaju. Pojedini delovi nemaju ni vodu ni kanalizaciju ali Beograd na vodi. E, to je dobrobit za celu Srbiju i svi cemo imati koristi od toga. Zanima me kako ce moj kraj od toga oziveti?

  • Milos

    10. jul 2014 | 16:10

    Ja sam dosao iz Va, i obicno me nipodastavaju oni koji mi nisu ni do kolena po obrazovanju i kulturi. Bolji od mene me postuju. Ljudi koji su nesposobni da dostignu moje rezultate me vredjaju, to je tako.

  • Goran

    10. jul 2014 | 14:54

    O kojim Beograđanima Vi pričate, Beograd je grad u kome sada žive isključivo ili 99% ljudi sa strane, da li su to LIČANI ( Novi Beograd) , Krajušnici ( Zemun) , ljudi iz ostatka Srbije Ostatak Beograda, ne možete da računate da su ljudi iz okoline, Barajeva , Obrenovca, Batajnice , Pančeva........rođeni Beograđani, koji bre Beograđani..

  • Зверина

    10. jul 2014 | 14:36

    Немам ништа против људи који су дошли у Београд. Али постоји одређени број људи који су дошли и не поштују овај град. 1.Браћа МИЛОГОРЦИ којих је пун град и пљују по нама а студирају као домаћи студенти а хтели су своју државу. 2.Браћа КОСОВАРИ који су продали своје куће албанцима и покуповали станове по Бг-у па сад кењају како им је тешко. 3.Браћа БЕОГРАЂАНИ који мисле да живот постоји само у Бг-у. Ја сам нпр рођен у Бг-у али ме то не чини неким Београђанином вишег реда.Поштујем све људе, али ко не поштује мене не могу ни ја њега.Поента свега јесте или идеш и заборавиш СРБИЈУ или остајеш, а ако остајеш онда вежбаш једини начин а то је ОТИМАЊЕ. ...И ОТИЋИ ЋУ ИЗ ОВОГ ГРАДА!!!

    • 10. jul 2014 | 15:29

      Stam

      @Зверина

      Kako kosovar pljuje po Beogradu time sto je je prodao SVOJE imanje dole. Ne razumem, objasni ili cu misliti da je ljubomora u pitanju. Drugo, a zasto njima ljudi iz Beograda prodaju svoje stanove, a da pritom njih niko ne juri i ne preti im nikakva opasnost.

  • Ator

    10. jul 2014 | 14:22

    Ja bih uveo punktove za proveru za ulazsk u beograd.svako ko zeli da udje u bgd mora da zna deset pitamja iz istorije beograda.da se okupa i namirise.na kraju otpeva himnu beograda.kada prodje proveru ,moze da udje.napominjem da pitanja iz istorije bgd-a moraju da sr biraju nasumicno.ko zeli u beograd mora da zna da pise ,cita,peva i lepoirise.

    • 10. jul 2014 | 16:28

      LOLA

      @Ator

      Mozda da ti prvo uradis sve sto si naveo... Oh Boze spasi nas ljudi koji u svom oku ne vide balvan a u tudjim ocima primete i trnje....ccc....

    • 10. jul 2014 | 16:42

      LOLA

      @Ator

      Beogradjani KOJI ne vole ljude koji se se preselili u Beograd su i sami poreklom "svezi"Beogradjani, ljudi koji nekog mogu da "ne vole"zbog takvih stvari su nista drugo do POKONDIRENE TIKVE. Najteze je u Srbiji sa skorojevicama koji su se brzo domogli velikih para i velikog grada...Ja sam Nislijka i zivim u Beogradu, pri tom sam rodjena u Ljubljani i nikad sebe nisam nazvala Slovenkom, kao sto ljudi rade i nazivaju sebe "rodjenim Beogradjanima"to je postalo maltene kao da ste plave krvi, naravno u njihovim mozgovima... Pravi visegeneracijski Beogradjanin mi nikada nije rekao: Iz Nis'be, a ovo pokondireni redovno, njihovi roditelji su poreklom sa sela i provode letnje raspuste po selima ali o tome retko pricaju ahhahah... Nigde u svetu nije sramota biti iz manjeg grada, ali ovde je to problem ucmalih i zatucenih ozlojedjenih ljudi koji mrze i sami sebe a ne vas jer ste iz manjeg grada. Mnoge drugarice su mi rekle da zbog neprijatnosti koje su dozivele dosavsi kod mene, posetivsi Beograd, da nikad ne bimogle da se presele i zive ovde, jer su ljudi jako zli i nemaju granice koliko su u stanju da vas vredjaju. Ali dragi moji dosljaci kako i mogu da nas vole neuspesni, ruzniji, manje sposobni, nesrecni LJUDI, COVEK ZADOVOLJAN SVOJIM ZIVOTOM SE NE BAVI VASIM POREKLOM VEC SIRI POZITIVNU ENERGIJU I LJUBAV OKO SEBE, NE TRUDITE SE DA DOSKOCITE POKONDIRENIM TIKVAMA I ZABAMA KOJE DIZU NOGU DA SE POTKUJU VEC SE OKRUZITE ISTINSKI SRECNIM I VESELIM LJUDIMA I ZIVOT BICE LEP SVUGDE NA PLANETI ! PEACE YO ;-)

  • Strumpf

    10. jul 2014 | 14:09

    Jačina odnosno veličina jednog velikog grada se ogleda u tome da "utopi" (melting pot) u sebe sve koji dolaze u njega a bez kojih i ne bi bio veliki grad! Beograd se u tome nije baš pokazao, pogotovu 90tih godina. Pogledajte Njujork. To je to, ničega više tu nema!

  • Ljubinka

    10. jul 2014 | 13:34

    Pravo pitanje je zašto došljaci mrze Beograd i Beograđane?

    • 10. jul 2014 | 14:05

      Ana Liticarka

      @Ljubinka

      Zasto bi iko mrzeo grad kao grad? A dosljaci 'mrze' Beogradjane upravo zato sto im Beogradjani nabijaju kompleks nize vrednosti i gledaju ih sa visine, bas kao sto je ovde opisano. Naravno, ovo se ne odnosi na sve Beogradjane, samo na one sa sindromom metropolskog egoizma.

  • Bezbednjak

    10. jul 2014 | 11:35

    Grad koji nema dusu,ljudi su sebicni i gledaju samo sebe,o pruzanju pomoci da ne govorim,cak su bezosecajni u toj meri da ne ponude drugog necim iz kese dok jedu,svi su isti,bez grama duse...A sto se tice govora i akcenta ,,ce me bas briga da se cimam i da ,,pravilno`` zborim pred Beogradjani,iz Vranje sam si i bsh me briga :)

    • 10. jul 2014 | 13:44

      svetlana,

      @Bezbednjak

      Svima kojima ne odgovara Beograd mogu odmah da se vrate odakle su i dosli.Sramota sta kazu za Beogradjane!

  • MIMAONARINA

    10. jul 2014 | 10:36

    ti isti koji su dosli iz manjih sredina su pljuvali po beogradjanima i beogradu i dok se nisu doselili a pljuju i sad kad zive i rade u tom gradu. ja sam iz beograda otisla u manju sredinu sticajem okolnosi i vec 7 godina se od vecine osecam veoma obelezeno, evo je beogradjanka.dobijamo ruzne epitete, nemoralne smo, e sto ne sravnise beograd za vreme bombardovanja..... to su sve price ljudi koji bi jedva docekali da zive i rade u beogradu a pritom pljuju i ljude i sam grad. tako da neka se lepo svako vrati u svoj grad i tamo se bori za svoju egzistenciju ili neka cuti i postuje beograd i beogradjane.

  • Sve mi jedno.

    10. jul 2014 | 10:30

    Ima mnogo polemike o tome zašto i zbog čega,ali ako se pogleda kako MI živimo u NAŠEM gradu onda definitvno je jasno da je tamo negde još gore. Pre svega mislim da je veliki problem ljudi koji se doseljavaju,a pritom apsolutno ničemu ne doprinose gradu niti NAMA koji smo odrasli,živimo,radimo i mučimo se,dok su ti isti ljudi ostavili sve što imaju tamo negde,samo zbog toga što vide na TV ili slušaju političare da je u BG stigo grad na vodi ili slično.. pa brže bolje dođu da prave gužvu i ne rade,kukaju, štrajkuju i hoće socijalu.. A druga grupa koja dođe i ne kuka već radi,ostvaruje, doprinosi, bori se, on je za poštovanje! Prema tome: Beograd je metropola,uvek će biti tih koji bi da se šlepaju na foru,a imanja i sve će im propdati zbog onog seljačkog izraza: Ma on otiš'o u Beeograd i briga njega,radi i zaraađuje..

  • Laik

    10. jul 2014 | 10:16

    Slabiji mogu samo da mrze(ne vole).

  • Srbija brale

    10. jul 2014 | 09:55

    Ako vam se ne svidja u Beogradu vi se vratite kucama ili idite na neko drugo mnogo bolje mesto, gde samo vas cekaju, al' zamalo.

    • 10. jul 2014 | 10:33

      Ana

      @Srbija brale

      Pa vidis mnogi bi se zbog takvih kao ti i vratili ali nemaju gde jer su ostali bez icega!!!

  • Vladimir

    10. jul 2014 | 09:47

    Uvek loši primeri bacaju senku na određenu društvenu kategoriju. Moram priznati da sam pod velikim iskušenjem da ne volim doseljenike jer svako ko se doseli ima nekog rođaka koju mu je već našao posao, i to u državnoj firmi. A ja gde god sam otišao, svi su me gledali sa zavišću iako im nisam davao ni malo razloga da mi zavide sem što sam rođen gde sam rođen

    • 10. jul 2014 | 10:24

      MARIJA

      @Vladimir

      Mili čoveče,pa da li je realno misliti da ti stvarno neko zavidi zbog toga što si rođen u Bg-u?

    • 10. jul 2014 | 15:32

      Stam

      @Vladimir

      Sta ti je ljubomora covece, neki su rodjeni u gradu, a veci su seljaci od ljudi sa sela...

    • 10. jul 2014 | 16:48

      LOLA

      @Vladimir

      Da si rodjen u Jerusalimu vernice pa da ti zavide ! ahahahh zavide mu jer je rodjen u Beogradu pa nije dobio posao ahhahahha ahhahahahah evo ja sam iz Nisa i ni meni nisu dali posao u drzavnoj firmi jel da da i meni zavide ? Realno Nis je proglasen za jedan od najlepsih gradova Evrope koji ima itekako sta da ponudi turistima... Naravno svaki grad u Srbiji je lep jer je Srbija lepa zemlja :-) kissic

  • dordj

    10. jul 2014 | 09:30

    PRAVI BEOGRADJANI SU SE ODAVNO ODSELILI IZ BEOGRADA.A OVI STO TRENUTNO ZIVE SU SVI DOSELJENICI

  • Zo

    10. jul 2014 | 08:54

    Otisli iz sela ali selo nije iz njih,oni bacaju smece sa terase,sve cine da Beograd ucine da ih podseca na zavicaj,gazili bi preko leseva samo da ostvare svoj cilj,cinkare kako bi se dodvorili pretpostavljenom,kupuju mu poklone samo da bi napredovali i stekli njihove simpatije sto rodjeni Beogradjani nece jel je to ispod casti.Ja bi sve koji su zadnih 20.godina dosli u Beograd vratio u mesta odakle su,a studentima koji zavrse fakultet zabranio zaposlenje u Beogradu nego nek se zaposle u mestu odakle su,njihovo mesto vapi za tim kadrovima.

    • 10. jul 2014 | 14:46

      Qwerty

      @Zo

      Jeste, kako da ne vapi... Ne mozes naci posao ni kao cistac ulica I wc-a! Kako bi se vi osecali da u vasem beogradu ne mozete otici u bioskop, pozoriste, na koncert, svirku, izlozbu, leciti se 20 km dalje itd. Beogradjani shvatite da u ostalim delovima nase zemlje su odvratni osnovi za NORMALAN ZIVOT!

    • 19. novembar 2017 | 11:30

      Sarajlija

      @Zo

      Isti problem je to kao i u Sarajevu.Došle sve zauzele Švedska(Istočna Bosna) "a da no" sandze sve go papak.

  • tnt

    10. jul 2014 | 08:39

    Koliko je starosedelaca u Beogradu? Koliko generacija unazad mogu da se sete svojih predaka? Malograđanština na delu. Posle II sv.r. u Bg su se doseljavali partijski kadrovi i zauzimali funkcije. Njihova deca i unuci su današnji staro-beograđani koja ne znaju odakle su im koreni. Komunisti su mojim precima oduzeli imovinu i proterali ih pošto su bili 'buržuji'. Dokumenta ostala ali imovine nigde. Kad smo se ponovo doselili- kuću sagradio u Bg, pitaju me 'Beograđani' odakle sam iz unutrašnjosti, jer nemam 'izgovor sa razvlačenjem'. Kome da objasnite da se samo vraćate. Dakle, gospodo 'Beograđani' (ovo bi trebalo izgovoriti akcentom majka Vuke iz serije Pozorište u kući) smanjite doživljaje -malo je velikih Srba došlo iz Beograda. P.S. Izgovor sa 'razvlačenjem' su upravo izmislila deca partijskih funkcionera jer tim foliranjem su želeli da raskinu sa svojim korenima iz unutrašnjosti. A sad je na delu nova generacija 'Beograđana' koja takođe unosi novine u izgovor (evo su umesto evo ih).

  • Ludi Milojko

    10. jul 2014 | 05:14

    Hajde prvo dajte odgovor na sledeće pitanje: šta definiše Beodrađanina, tj koji je uslov potrebno ispuniti da bi neko sebe smatrao "pravim" Beograđaninom? Je li to treća, peta, šesta generacija rođenih u Bgdu? Da li su to posedi, vlasništva? Ili je to poznavanje grada, kulture, istorije istog? Tek tada ćete svi naći odgovor zašto "Beograđani" mrze (ne vole) ove iz "unutrašnjosti"!

  • Kimi

    10. jul 2014 | 02:26

    "Jedan Pirke je morao biti ubiVen" cuvena recenica jednog poznatog beogradjanina :)

  • Bojan

    10. jul 2014 | 02:16

    A smetaju vam Bosanci, Crnogorci i ostali dodjosi, jel? Uzeli sve pozicije, kazete? Sram ih bilo kako su samo mogli... hehe. E pa da vas prosvetlim, Beogradjani i Novosadjani... pozicije i novac uzima jaci i sposobniji. Vi sto kukate ste slabiji, to je sve.

    • 10. decembar 2017 | 23:13

      Frau Filovicka

      @Bojan

      Nisu Beograđani i Novosađani manje sposobni već nisu vaspitani da se otimaju sa vama sgresivnijima i manje vaspitani koji vucete jedan drugog i ponasate se kao Indijanci po principu došli divljači da isteraju pitome...smanjite malo taj gas.

  • aaaaaaa

    10. jul 2014 | 01:45

    DA nema doseljenika u Beogradu bi bio mnogo veci standard.A na pitanje kako bi ste se vi osecali kada biste presli u neki veci grad ili drzavu gde bi nas gledali kao gradjane drugog reda?Mi iz Beograda to jest Srbije gde god da odemo(Nemacka,Francuska,Austrija)nas gledaju ne kao gradjane drugog reda,nego kao gradjane treceg reda :)..Ja bi sve doseljenike proterao u svoje domove,da rade u poljoprivredi i da srbija cveta.U Beogradu bi bio mnogo veci standard i u ostalim gradovima bi bilo svega

    • 10. jul 2014 | 14:17

      Ana Liticarka

      @aaaaaaa

      Bas bi ti doterao standard. Od kad se standard postize necijim proterivanjem? TI iz Beograda si jedan malogradjanin pa i da zivis u centru Beograda. To se vidi po tvom nacinu razmisljanja i pisanja. Toliko o tvom standardu.

  • Pravoslavac

    10. jul 2014 | 01:09

    Pa mi smo Srbi stoka najveca.Ljude stavljamo u neke kateogirije neverovatne.Pre svega, svi smo mi individue,ne mozete NIKAD da kazete da neko iz "unutrasnjosti" vise baca smece nego "pravi" Beogradjanin, ali NIKADA! To je stvar licne kulture bez obzira odakle ste, verujte ni oni sa sela ne bacaju svoje smece kroz prozor, cak sam iskreno da kazem vise upoznao pedantnih ljudi na selu, nego u gradu. Aloo bre njiva od recimo 15 ari treba da se drzi sve na mestu da bude, a ovi gradjani vise bacaju pored kontejnjera nego u njemu. Sramota. Pritom jednom prilikom sam pao na sred ulicu u BG-u ljudi su me lagano zaobilazili, kao da sam neko govno a ne covek kome treba pomoc. To se u manjem mestu nikad ne bi desilo. Ljudi koji imaju takve predrasude i toliko su ograniceni ne da nisu pravi Beogradjani, nego nisu pravi ljudi uopste. Treba da se stidite svojih reci, svoje vere, zastave i grba. Toliko od mene.

  • Sasa

    10. jul 2014 | 00:24

    Drug mi se preselio u Mirjevo, kupio mali stancic. Odem u neku posetu posle par meseci (zgrada bez lifta) on na trecem. Na svakom spratu ispred svih vrata poredjane cipele ali ispred svih. Ljudi, Beogradjani ne ostavljaju svoje cipele ispred vrata i gosti kad dodju u goste ne moraju da se izuvaju :)

    • 10. jul 2014 | 10:38

      Ana

      @Sasa

      E pa vidis to je jos jedan dokaz Beogradske cistoce! Kako neko moze uci u kucu obuven a recimo mala deca puzu kroz tu istu kucu... Hoces da kazes da je to kulturno???

    • 10. jul 2014 | 10:54

      Slon

      @Sasa

      Hm...nije to do Beogradjana već do bontona. Gosti se ne izuvaju i tačka. Kod moje tetke recimo na Zvezdari moram da se izujem (6ta generacija BEOGRAĐANA,jbg keva mi se udala za nekog ko nije iz Bg-a,pa je mene mimoišla čast rođenja u vašem izuzetnom gradu),kod mene u Nišu se ne izuvamo. Selektivan vam je ovaj pristup pljuvanja...

  • Wally

    10. jul 2014 | 00:04

    Na pitanje anketara "Da li mrzite došljake", 99% beogradjana je odgovorilo: "A, što da me mrze"

  • devojka_iz_unutrasnjosti

    10. jul 2014 | 00:00

    Kod mene u gradu su nekada davno radile 4 ogromne fabrike,medjutim zbog pametnjakovica sa svih strana su propale.Sve prodate,radnici otpusteni.Ne mali broj vec 20 000 njih.Oni nemaju gde da rade,jer nema posla nigde.Puca im kicma za 20 000 dinara mesecno i pokusavaju da zive.Trude se da skoluju svoju decu sa tom malom platom i trpe kuci ne bi li im deca zavrsila fakultet (ti isti ljudi to nisu mogli jer njihovi roditelji nisu mogli sebi da priuste luksuz da ih skoluju) i radila negde bilo gde.Realno moj Paracin NIKAD ne bih napustila jer je prelep i ima dusu,za razliku od Beograda.Malo mesto i naravno gleda se sa cudom nesto novo,drugacije.Eto gledali me cudno zbog pirsinga,ali nisam verovala da cu isto doziveti kad sam dosla u Bg da radim prijemni za fax.Sto se smrada tice,dooosta kulturnih Beogradjana ne zna za sapun i vodu,a ni za prasak posto idu prljavi.Eto gledase me sto sam bila i drugacije obucena (farmerice i majca),dok su one BEOOOGRADJANKE na fax dosle polugole.Da,jedva sam se snasla po trolejbusima (koji su puni pravih Beogradjana koji usmrdese isti,bar mislim da su Beogradjani jer sve akcentuju "pravilno") jer nisam imala prilike da vidim isto u mojoj prelepoj selendri.Zao mi je sto sam i pomislila da su Beogradjani drugaciji,da ne gledaju popreko i da ne sude coveku na osnovu izgleda ili akcenta.Posto na isti fax nisam primljena (sva sreca) sa zadovoljstvom cu prijaviti prijemni u Nisu.Niko bar nece da mi se siri i da s*re kako nisam odatle i da me juri iz istog grada.Politika je pojela ljudima mozak i to se vidi.Inace Jug mozda jeste tuzniji,ali bar ima srca. P.S. Nismo mi krivi sto Vuk Karadzic nije prosao kroz istok i jug. ;)

    • 10. jul 2014 | 00:16

      Radoznalica

      @devojka_iz_unutrasnjosti

      Vuk je prosao kroz prelijepu Hercegovinu.

    • 10. jul 2014 | 00:29

      ©Panco©

      @devojka_iz_unutrasnjosti

      Devojko a u Nisu sve mirise nisam ni ja beogradjanin mada zivim od kad pamtim u okolini njega .Ali ne lupetaj mnogo.

    • 10. jul 2014 | 00:36

      JA

      @devojka_iz_unutrasnjosti

      A sto nisi odmah otisla u Nis nego si zapucala pravo u Beograd? Bar 80% tih koji smrde po prevozu su dosli samo par godina, do deceniju-dve pre tebe.

  • box

    9. jul 2014 | 23:50

    Beogradjani se stide svojih novopridoslih komsija iz jednog razloga ,,jer ce komsijama otkriti njihovo pravo poreklo,,....dakle Beograd nije nista drugo nego jedno veliko selo u kome su se sakupili svi ,,moguci kompleksi,,.....pravi Beogradjani su oni koji zive u starim,malim,oronulim kucicama i ne stide se sebe ,svoga izgleda i svoga govora,,,pomodarci beogradjani su oni koji su naselili solitere i o sebi imaju ,,toliko visoko misljenje koliko su visoki njihovi soliteri,, neznajuci jadni da visina njihovog solitera pokazuje to ,,koliko su oni -visoki-seljaci,,.....

  • kompleksas iz kragujevca

    9. jul 2014 | 23:45

    Citajuci komentare i ne cudi me sto smo propala nacija. (ne bi bilo lose da mi jednom odobrite komentar). Nije mi jasno zasto mislite da ste centar sveta, pa ja u vas Beograd uopste i ne idem, samo prodjem npr. kad idem u inostranstvo, ne secam se kad sam poslednji put bio bas u gradu. Inace, Beogradjani, vidim mnogo se bunite sto uzimate pare iz Vojvodine i sto novac ne ide (ako vec deo ide) u juzne siromasne opstine,a cudite se sto imate pridoslice. Onda se mi "nekulturni" sa "nepravilnim" akcentom ne bi culi u vasem velegradu. Iz Beograda mi nista ne treba, samo ne uzimajte ono sto vam ne pripada i svi zadovoljni.

  • Wally

    9. jul 2014 | 23:38

    Tačno je. Beogradski akcenat su stvorili došljaci i hibridni je. Svako ko je razgovarao sa starijim Beogradjanima koji su usvajali govor od svojih predaka znaju kako to lepo i književno zvuči.

  • t

    9. jul 2014 | 23:32

    Bas me zanima odakle je gos. Pavic???

  • Gaga

    9. jul 2014 | 23:30

    Beogradjani ne vole pridoslice zato sto su nekulturni, ne znaju da menjaju padeze, ponasaju se bahato, govore nekim drugim akcentom. Ne verujem da su sve pridoslice takve, kao ni da su svi rodjeni Beogradjani kulturni. Nivo kulture u celoj Srbiji je na veoma niskom nivou. Ljudi su nekulturni jer ne znaju bolje. Verujem da oni sami nisu svesni toga. To sto cela Srbija ne govori "Beogradskim" naglaskom je najmanji problem. Nas jezik je prebogat psovkama i ponekad se zapitam, da li ti ljudi koji ih toliko obilno koriste, bar ponekad pomisle sta oni u stvari kazu, i koje je bukvalno znacenje tih reci koje izgovore. Nervira me sto se sve zavrsava preko veze ili mita. Nervira me sto je "seljak" postala pogrdna rec, a najvise me nerviraju ljudi koji lece neke svoje komplekse tako sto vredjaju druge ljude na osnovu nacionalnosti, vere, novcanog ili drustvenog statusa, obrazovanja, govora, mesta iz koga pooticu...

    • 10. jul 2014 | 00:37

      Cash®

      @Gaga

      @Gaga Želeo bih da te ispravim. Rođen sam i živeo 20 god. u varošici na 80 km južno od Beograda. U Beogradu sam živeo i radio 20 godina. Po penzionisanju zbog povreda na poslu, ponovo živim u istoj varoši, jer u Beogradu nemam nikakve obaveze. Lepo je proći i živeti u drugoj, većoj sredini, ima svakakvih situacija. Naravno da ljudi koji dođu da žive treba da se prilagode sredini, ali u mom kraju, seljaci su gospođa i svaka im čast, dok je 'seljačina' karakterna osobina.Te pojmove ljudi trebaju da razlikuju!

  • Cvrc

    9. jul 2014 | 23:28

    Malo statistike za sve one koji tvrde da se u Beogradu nista ne proizvodi i da zavisi od unutrasnjosti: Na teritoriji Beograda, uključujući ruralne opštine, ima više traktorista nego taksista, rodi više voća nego u jednoj Šumadiji, obrađuje se preko 100 hiljada hektara i gaji na hiljade grla krupne i sitne stoke i preko milion komada peradi. Na teritoriji srpske prestonice registrovano je 31.972 traktora i kombajna, 916 konja, 5.949 goveda, 8.812 ovaca, 17.236 svinja, 1.163.213 kokošaka, 17.414 ćuraka, 10.139 pataka, kao i 32.160 košnica pčela. Najruralnije beogradske opštine su Grocka i Obrenovac, koje zajedno imaju 9.974 traktora, što je više nego Subotica, Zrenjanin i Kikinda zajedno. Shodno tome Beograd ima više vozača traktora nego taksista kojih je registrovano 6.500. Ovim podacima poljoprivrednog popisa, koji je sproveo Republički zavod za statistiku, nisu iznenađeni u Gradskom sekretarijatu za poljoprivredu, a ni u Zavodu za proučavanje sela. Kažu da su prigradske opštine sela, a njihovi stanovnici su seosko stanovništvo. Beograd ima i 106.721 hektar oranica i bašta. Najviše, po 20.000 hektara, registrovano je u Obrenovcu i na Paliluli, a Čukarica sa 2.358 hektara, ima više nego Sremski Karlovci, Čajetina, Arilje, Priboj, Mali Zvornik i Raška zajedno. Na 12.616 hektara u Beogradu gaji se voće, a najviše ga ima u Grockoj, u kojoj se nalazi polovina beogradskih voćnjaka. Tamo se gaje ne samo jabuke, već i jagode. Sa breskvama koje rađaju na 2.904, kajsijama na 2.265 i šljivama na 2.507 hektara, prestonica je ozbiljan voćarski centar. U Beogradu rodi više voća nego u Smederevu, pa i celoj Šumadiji. Vračar, Savski venac i Stari grad jedine su tri opštine u celoj Srbiji koje nemaju ni jedan traktor ni kombajn.

    • 10. jul 2014 | 00:24

      BG777

      @Cvrc

      Svaka cast :)

    • 10. jul 2014 | 05:46

      darko

      @Cvrc

      To si u pravu samo ako racunas i Grocku i sve u krugu od 40 km oko beograda sto svi to i rade pa uskoro ce i Pancevo biti Beograd

  • SevernaBačka

    9. jul 2014 | 23:11

    Čitam lagano ove komentare i zaključujem, ne da Beograđani ne vole Nas iz, kako oni kažu, "unutrašnjosti", nego izgleda Mi ne volimo njih. Imam dosta rodbine iz Beograda, svi se okupe kod Nas za 29-ti Novembar, kad je klanje svinja, gladni valjda, a i navikli na milostinju.

  • dinara

    9. jul 2014 | 23:01

    Ma nema vise beogradjana sve su to dodjosi i onda nerazumijem o cemu lupetate kada bih se svi vratili odakle su dosli beograd bi bijo jedno malo vece selo

  • Skankin

    9. jul 2014 | 22:58

    jednostavno: ko ce obradjivati zemlju i gajiti stoku ako svi dodju u Beograd, zato je sada ne mozes da nadjes posao a da imas preko 20.000 jer ako neces ti, hoce neko ko je dosao u BG iako bi verovatno bar 10X toliko zaradjivao da je ostao na selu i bavio se privredom... Srbija ima 7 mil. stanovnika od toga skoro 4 mil. zivi u BGu i svi zivi kukaju i i dalje dolaze. I niko nije kriv sto je BG centarlizovan i sto se sav novac sliva u BG kada muceni roditelji sve sto zarade posalju detetu u koje zivi i radi u BGu. Svi mrze Beograd, a svi se isto tako vrlo rado presele u isti da zive. Ja razmisljam da odem kod psihologa ili psihijatra da me oslobodi straha od kokoski, krava i ostalih domacih zivotinja i da svoju srecu okusam negde u nekom selu, daleko od primitivaca jer je Beograd postao najvece i najmnogoljudnije selo (ne racunam kineska sela). Mrzite me i pljujte me, ali u Beogradu Ceca, Jeca i ostale grand kvazimode ne bi imale mesta i publiku da nije dodjosa kojima je selo i dalje u dusi... BEOGRAD BEOGRADJANIMA!!!

    • 10. jul 2014 | 00:43

      Cash®

      @Skankin

      @Slanina Tačno je što napisa, ali jesi li čuo za izreku da: 'Čovek iz sela može, ali selo iz čoveka ne,'?

  • Asa

    9. jul 2014 | 22:47

    Kakav primitivizam,pa Beograd je grad svih nas,bili mi iz Nisa,Cacka,Novog Sada,Pristine,Banja Luke.. ili rodjeni Beogradjani! Sramota

  • Gagić

    9. jul 2014 | 22:29

    Volim Beograd i poštujem ga jer je glavni grad moje države u kojoj živim....često i dolazim jer me posao veže za njega,mogu da provedem par dana,ali svoje rodno mesto,svoj grad i svoje selo nebih nikada menjao....30 ari moga dvorišta,trava,cveće,zelenilo...87 drveta u dvorištu,što voćki što zelenila...mir,tišina...jednostavno ne može se zameniti za beton,gužvu,buku,smog,izduvne gasove.....u stvari svakom svoje prija...samo nek je zdravlja.

  • froncla

    9. jul 2014 | 22:27

    kao što beogradjani ne vole dodjoše, tako i mi vojvodjani ne volemo beogradjane:-)

    • 9. jul 2014 | 23:57

      Anonymous

      @froncla

      Zato što smo veći šmekeri od vas i krademo vam devojke ;-)

  • Ringeraja

    9. jul 2014 | 22:26

    He he,kakvi komentari na datu temu,Srbi braco obožavam vas,pa nama ne treba niko da nas zakopava,niti da nam da lopatu niti da obavi taj posao,vredan smo mi narod,odradicemo mi to sami,he he,genijalno.Naravno svim Srbima zelim puno zdravlja,dece i srece,oprostite Vi gospodo kojima to remeti pljuvanje istih...

  • lena

    9. jul 2014 | 22:25

    1) "na zapadu" je normalno da ljudi menjaju gradove zbog posla, i ne postoji toliki jaz izmedju "staropridoslih" i "novopridoslih" 2) smatram da ljudi u srbiji, koji ostanu u ne-beogradu, imaju veca m. od "beogradjana" 3) gde uopste povuci granicu od koje se neko rangira kao beogradjanin? da li je potrebno da je on rodjen, da su mu roditelji ili 1 roditelj rodjeni u bgd, da su mu babe i dede, ili baba ili deda rodjeni u beogradu? ili, pak, cukun baba/deda? (imajte i u vidu da su ljudi ranije dolazili/ostajali zbog glavnog grada, a ne zato sto van gl.grada nije bilo moguce dostojno ziveti

  • radica

    9. jul 2014 | 22:18

    ja sam zivela u Beograd 5 god ,i imala posao ,niko me nije omalovazavao naprotiv cenjena sam bila jer sam jako vradna i pozrtvovana osoba ,udala se ya beogradjanina i vratila se na selo zajedno sa njim...tako da ima o brnute situacije i to dosta

  • lenjivac82

    9. jul 2014 | 22:10

    secam se davne 1987g kad sam imao samo 5g i setao sa dekom knez mihailovom ulicom,negde oko 18h,jako lep dan je bio,bez guzve a ljudi su naklonom pozdravljali jedni druge.deda je isao sa stapom,nosio sesir i nekako to mi ostalo u pamcenju sto se tice beograda,beogradjana i centra grada a onda je krenula invazija divljih i pitome potamanila svojim obicajima,kulturom,navikama... za mene ovaj beograd nije ono sto ja pamtim i sto sam voleo.beograd je postao grad tuznih,napacenih i uzasno nesretnih ljudi gde ima onih koji to i te kako dobro koriste.ne krivim ljude koji su dosli u beograd za hlebom ili spasom od desavanja koja su ih zadesila,krivim njihove roditelje sto ih nisu naucili ponasanju,postovanju ljudi i obicaja mesta u koje dolazih(kao kad ides kod nekog u kucu i donosis svoja pravila,nepostujes kucu),ne znaju za red niti bilo sta slicno.uvek je beograd bio prolazna stanica raznih kultura i civilizacija ali se nekako sve dovelo u red pocetkom proslog veka a onda,opet haos.sto se mene tice,volim seljake ne volim seljacine kao ..cka i pizda.svako je dobro dosao ako zna za pravilo a ne ono sto je moje to je moje a i ono tvoje...i to je moje sa srecom svima

    • 9. jul 2014 | 22:57

      Seljak

      @lenjivac82

      Druze,ne bih da vredjam,ali ko si ti ili bilo ko drugi da odredjuje pravila ponasanja u Beogradu,da li je to negde zapisano,ako jeste daj onda da mi nekulturni procitamo,pa ubuduce kada budemo dolazili u Vas Bg,da znamo da se ponasamo?!Da li ti znas,da se u selu pozdravlja svaki stanovnik,da li znas da se svakoj babi ili dedi kada prolazis pored njih javlja sa dobar dan,dobro vece,poznavao ih ili ne?Da u SKORO svakoj prodavnici cujes,dobar dan,izvolite,hvala puno,dovidjenja,prijatno,sto u Bg-u nije svakodnevnica?I sad,da li smo mi nekulturni?

    • 10. jul 2014 | 00:28

      BG777

      @lenjivac82

      U potpunosti se slazem, svaka cast na komentaru, pozz

  • Rema

    9. jul 2014 | 21:56

    A tek sad vidim ove sto kukaju kako nemaju posla zbog nekog ko dodje u beograd...sou...a sta vi mislite kako bi se beograd razvijao da nema stalne prilive novih ljudi koji u njega dolaze, ili mislite da je i '45 imao 2 miliona ljudi...a oni dobijaju posao jer u bg dolaze sa stavom da ce da pokidaju, uspeju i nema odustajanja...uspeju bas zato sto jedu tu istu salamu koju spominjete, jer nema mame i tate da im titraju, nema glumljenja ludila...a svi koji na taj nacin gledaju ljude u sebi nemaju ni b od beograda...veliki je ovo grad, ali su vasa razmisljanja poprilicno skromna, da ne kazem mala...

  • nikola

    9. jul 2014 | 21:47

    imao sam drugara u osnovnoj koji je dosao 1999 godine....tada sam kapirao preselili se...medjutim on je dosao sa kosova....nakon par godina smo se sreli...radi u drzavnoj firmi,kupio je 3 stana u bg-u,vozi nov auto....a te davne 1999 godine su dosle ''komsije'' i dali mu 3 puta vecu cenu za sve sto je imao tamo...naravno njegovi su to prodali i taj dan kad sam ga sreo rekao mi je nikada se ne bi vratio sada na jug...ja,mi koji smo ovde rodjeni i nasi preci koji su ovde rodjeni nismo mogli da kupimo do sada 1 stan a on je kupio za kratko vreme 3....i sad vi meni objasnite radio je vise,zavrsio je skolu...ma da vazi...sigurno je tako da nije imao nekog u drzavnoj firmi i da nije prodao sve tamo za ozbiljnu lovu....dakle volim beograd ali ne ovakav kakav je danas,jer u centru cujes sve naglaske,sem beogradski...

    • 9. jul 2014 | 23:01

      Vanja

      @nikola

      A kako vidim ti jedino imas problem sa ljubomorom i nista vise... Da li bi ti bio srecniji da je taj tvoj drug dosao bez icega jer mu je kuca na primer spaljena i kada bi bio u nekom kolektivnom smestaju ili ulici? Da li bi to promenilo na bolje tvoju finansijsku situaciju? Sigurno da ne bi ali bi ti verovatno tako ljubomoran imao mir u dusi jer je on nesrecan jer nema nista a ti imas krov nad glavom!!!

    • 9. jul 2014 | 23:32

      Zone

      @nikola

      Čovek nije ničije ukrao, prodao j svoju imovinu...Šta tu tebi smeta, nije mi jasno...

  • Dragutin

    9. jul 2014 | 21:43

    Odgovor na vase pitanje nama Beogradjanima: O niste svesni kako nas omalovazavaju napolju dok se ne priviknu i dodje druga osoba na vase mesto. To je u celom svetu normalno, pa vas molim da ne pricate kojestarije. Iskreno ne volim dosnjake ni ja jer su poguboljeni ponasaju se u saobracaju bas kao da su sa sela, ne znaju ulicu da predju , a kamoli da udju u kruzni tok slavija, ili tome slicnom. Molim vas zapitajte se dal mi imamo nesto "protiv" dosnjaka ili njihovog ophodjenja kao da su i dalje u selu. Bacaju prazne paklice na ulicu a kanta 2 metra dalje, prelaze ulicu bez da prethodno pogledaju LEVO PA DESNO nego izlecu kao kamikaze i posle ti kazu ALO IMAM PREDNOST!?!?! Zapitajte se koliko problema donose isti ti dosnjaci jer jednostano ne mogu da isprate zivot i tempo Beograda. Zapitajte se pa onda piskarajte kako su Beogradjani kompleksasi ;-) Pozdrav

    • 9. jul 2014 | 21:59

      Valjevac

      @Dragutin

      Pazi sada. Kao prvo cela Srbija je nastala iz sela,od nečeg je moralo da se počne,pa čak i Beograd. Kasnije se samo Beograd razvijao i posao velika metropola,mi koji smo iz malih gradova,ne možemo s početka da se snađemo u Beogradu jer ostali gradovi nisu po veličini i naprednosti kao on. A što se tiče ovog smeća za njega smo svi krivi. A kada su bile poplave gde ste vi Beograđani bili da pomognete drugim gradovima i da čistite smeće,mi smo svi Srbi pravoslavci,ne vi ste pak gospoda ,za vas nije čišćenje. Sram da te bude. Nije ni čudo što smo najgori narod. SAMO SLOGA SRBINA SPASAVA!

    • 9. jul 2014 | 22:00

      Rema

      @Dragutin

      Dosnjaci? Ti beogradjanin? Fantasticno.

    • 9. jul 2014 | 22:29

      Mirotvorac

      @Dragutin

      Dosnjaci su poguboljeni??? Wtf?

    • 9. jul 2014 | 23:05

      Vanja

      @Dragutin

      Ne kaze se dosnjaci nego dosljaci!!! Nepismeni Beogradjanine!!!

  • ivana

    9. jul 2014 | 21:37

    Nemam živaca da čitam ceo tekst, ali sam sigurna u jedno da Beogradjani ne mrze one koji su se doselili u Beograd, već mrze ponašanje istih. Jednostavno nije normalno da dodješ kod nekog u kuću i ne poštuješ pravila ponašanja domaćina! Beograd je svačiji i ničiji! Nije dovoljno živeti u Beogradu da bi se nazvao Beogradjaninom! Moraš da ga voliš i osećaš! Kao što svi ostali vole svoj zavičaj, tako je i nama Beograd zavičaj i ne damo da nam ga kvare!

    • 9. jul 2014 | 22:15

      moj beograd

      @ivana

      bravo ivana,upravo tako.ovo je NAS grad.i posle gomile komentara,posebno negativnih definitivno NE VOLIM dodjose i seljacine.i kao sto pise u jednom komentaru " ZIVOT U BEOGRADU NEMA CENU ZAR NE"? beogradjani su beogradjani i mozete samo da ih mrzite.ako vam i to dozvole!

  • Rema

    9. jul 2014 | 21:31

    Svi "beogradjani" prvo neka pogledaju svoje porodicno stablo pa ce shvatiti da i nisu bas toliki beogradjani kako misle...kad samo cujem da neko potegne ovakvu temu smuci mi se zivot jer je besmislena...beograd nikad ne bi bio ovo sto jeste da nema tih istih ljudi koji u njega dolaze, i beograd treba da bude zahvalan ostatku srbije jer od tog ostatka srbije dobija ono najbolje, najbolje studente, glumce, pisce, sportiste, slikare, strucnjake, da ne nabrajam dalje...a svi oni koji se kao protive tim ljudima, neka kazu sta su oni tacno uradili za taj isti beograd, tacnije neka kazu sta su oni dali nekom drugom gradu u srbiji, koji je za beograd dao ono najbolje sto ima...

    • 9. jul 2014 | 22:22

      nn

      @Rema

      Moji roditelji su poreklom iz Like , ali ja za sebe kazem i osecam se 100% Beogradjanka. Prvo sto sam tu odrasla, zato sto volim ovaj grad i postujem ljude u njemu. Jedan od mogucih razloga zasto kazu da mi ne volimo dosljake jeste jer oni dolaze ovde radi novca, a ja zivim ovde jer volim svaki moguci ivicnjak ovog grada. Volim ga i kad je divan u prolece i prljav posle radne nedelje. Volim ga iskreno kao celu moju, nasu Srbiju. Toliko :)

  • JOHNY

    9. jul 2014 | 21:16

    Pa ni mi novosadjani ne volimo dodjose, a iz razloga sto dolaze iz drugih sredina, imaju drugacije navike od nas vojvodjana, razicitog smo mentaliteta, govorimo razlicite dijalekte, ponasanje nam je civilizovanije od njihovog, a sve to kod dodjosa izaziva frustracije! Nisu svesni da osim sto smo srbi iste vere vise nista zajednickog nemamo. A razlog tome je sto su nasi preci radjani i Ziveli vekovima u najrazvijenijem delu Evrope (austrugarskoj monarhiji) a svi ostali vekovima u otomanskoj imperiji! Niko nije kriv sto je tako, ali dodjosi moraju da shvate da ih zbog njihovog mentaliteta mi starosedeoci ne prihvatamo! A da ne pricamo da se veliki broj njih bavi kriminalom( prodaja narkotika, placene ubice , kraja automobila itd) Od Djindica, Curuvije, Pantica sve pobili ,, junaci sa fronta"

  • Bg

    9. jul 2014 | 21:15

    Ivana u pravu si 100% , mozda bi se tada vratili oni sto su otisli iz njega!

  • Bgbgbg

    9. jul 2014 | 21:14

    Dodju u Bg,pa preskacu tramvajske sine da ih ne udari struja

  • MissB

    9. jul 2014 | 21:13

    Ljudi, biti Beogradjanin...To je stanje svesti, a ne geografskog porekla..:) Rekao je jednom jedan pametan i divan gospodin..:)

  • Seljak

    9. jul 2014 | 21:07

    Kada Beograd pocne da daje kes za razvoj nasih zaostalih sredina,jer se on gradi od nasih para,tada vise necete imati problem sa dosljacima!Kada Beograd bude kupovao svinje od nasih seljaka,a ne zamrznuto meso od 20 godina iz Austrije i svinjske glave iz Brazila,necete imati taj problem!Mogao bih u nedogled da pricam o tome,kako prodajete nasu psenicu za male pare,a uvozite za duplo vece,ali nema smisla,mi smo neobrazovani,nekulturni primitivci,a ja cu vam reci da ste vece seljacine od nas,jer je seljak zanimanje,a seljacina karakterna osobina!Inace,ne bih dosao u vas Beograd ili Novi Sad da zivim nikada,jer ste vi ti koji smrdite,smrdi na svakom cosku,ne znate smece da bacite gde mu je mesto,smrdi vam svaka reka,jer kanalizaciju ispustate u njih!Meni ne treba park,gde cu da strahujem za zivot svog deteta,imam svoje dvoriste hvala Bogu...Veliki pozdrav od skromnog i nepismenog seljaka

    • 9. jul 2014 | 21:27

      kiza

      @Seljak

      To sto ti nabrajas da se radi su smislili vasi koji su pobegli iz malih sredina pa poceli da se uvlace ovima u velikim sredinama!

    • 9. jul 2014 | 21:28

      Dejan V.

      @Seljak

      Nekako mi zanimljivije da odgovaram na glupe komentare nego da sam postavim neki. Au zemljače na kojim si ti mukama? Ko ti prodaje pšenicu, ko kupuje svinjske glave a ko treba da da pare? Opasno si se negde zagubio. U Beogradu i ne treba da živiš niti te ko zove da dođeš. Treba da ostaneš da živiš gde si rođen, tamo osnuješ porodicu i budeš srećan. A za pšenicu, svinjske glave i ostalo treba da pitaš lokalnu samoupravu i vaše predsednika opština. Naravno, čim dođu kući na vikend.

    • 9. jul 2014 | 21:42

      beogradjanin

      @Seljak

      @seljak nije ti palo na pamet da ti sto smrde i ti sto ne znaju da bace djubre gde treba nisu beogradjani il novosadjani vec upravo vi sa sela?! Pri tom,apsolutno se slazem sa tobom da treba podrzati nasu poljoprivredu tj naseg seljaka a ne uvoziti kojekakva sr... iz eu il sta god! Al na tvoju al i moju zalost,obracas se na pogresnu adresu! Nije probelem do beogradjana vec do vlade Srbije koja to dozvoljava

    • 9. jul 2014 | 21:46

      M!N

      @Seljak

      Pa smrdi zbog dodjosa...

    • 9. jul 2014 | 22:02

      Брка.

      @Seljak

      Сељак. Браво за сељака текст је одличан и осликава право стање такозваних Београђана.

  • St Pazova

    9. jul 2014 | 20:57

    Dosta komentara ali malo pametnih. Pravim Beogradjanima,mislim na ljude koji su generacijama tu u Beogradu,njima ne smeta sto dolaze ljudi sa svih strana , ovi sto se bune to su isto pridoslice,roditelji su im dosli ne znam ni ja iz koje cuke i igrom slucaja su rodjeni tu i sad su oni Beogradjani.

  • Haro

    9. jul 2014 | 20:55

    Meni samo smetaju ovi što iz Crne gore i Amerike dolaze u Beograd. Inače ovi sa Kosova su uvek dobrodošli.

  • Marija -Bg

    9. jul 2014 | 20:55

    Meni jedino smetaju ljudi koji se deklarisu se kao Beogradjani, spremni da posto poto ostanu u Beogradu, znaju sve fensi beogradske kafice, a zaborave odakle su dosli i ne bi se vratili u rodni kraj ni po koju cenu.

  • ivanaaa

    9. jul 2014 | 20:53

    da bi se svi vratili odakle smo dosli Beograd bi bio skroz prazan....

  • Zbunjena

    9. jul 2014 | 20:48

    Ja bih rekla da je situacija obrnuta da oni koji dodju u bg ne vole beogradjane. Ako malo bolje pogledate po splavovima i gradu se najvise sire oni koji nisu iz bg jer misle da ce se tako uklopiti. Beogradski naglasak su stvorili "dosljaci" najbahatiji su upravo oni i na fakultetima i po firmama najbolje prolaze oni jer ih gura ujak ili tetka. Uspeju u Beogradu a u svom selu bi propadali polako i opet im Beograd i beogradjani ne valjaju. Uzas

    • 9. jul 2014 | 21:41

      kiza

      @Zbunjena

      Vratite se vi a nek se Beograd snadje!

    • 9. jul 2014 | 22:12

      Valjevac

      @Zbunjena

      Dobro si se nazvala,i jesi Zbunjena,akcenat i naglasak je vaš pravi Beogradski jer pokušavate da se izdvojite od ostale Srbije,hoćete da budete neka gospoda,nešto vam i ne uspeva. Drugo i najvažnije ne znam sa ostale gradove,ustvari znam,ali Valjevci najbolje i najpravilnije govore srpski jezik ,dokazano! Je li ti krivo možda? Žao mi je ,stvarno! A treće svi gradovi su nastali iz sela od nečeg je moralo da se počne,ali eto na osnovu naših muka vi ste uspeli da postanete metropola i treba da nam budete zahvalni,mogli bi sada vi nama da pomognete i da ne jedete tolike pare,nego da se razvijaju i naši gradovi i neće vam polako niko dolaziti,ali će vas na kraju biti malo. Ali nas nije briga.

  • Stefan

    9. jul 2014 | 20:44

    Pa i vi Beogradjani ste Njujorcanima seljaci!

    • 9. jul 2014 | 23:33

      Kiza bg.

      @Stefan

      U pravu si ,i onima iz Kinsase a verovatno i onima iz Sijetla. E dobro si nam rekao, svaka ti cast.

  • Nislija

    9. jul 2014 | 20:32

    Glupo pitanje , prikladnije bi bilo -Zasto niko ne voli beogradjene- , za odgovor dodjite u Nis

  • Unknown

    9. jul 2014 | 20:31

    Ja sam dosao u Beograd 1995 godine posle pada Krajine. Kolika je to samo ljubomora tada vladala prema nama izbeglicama, iako smo izgubili sve u ratu. Zasto, zato sto smo mi navikli na tezak zivot u Dalmaciji i nije nam tesko padalo da po ceo dan radimo i u Srbiji. Za razliku od Beogradjana, koji ajmo ujutro prvo da popijemo kafu na poslu, pa da onda prelistamo novine, pa da se ode na topli obrok ... I onda posle se cuje prica "Kako te izbeglice uspeju da stvore vise od nas u zivotu iako su ostali bez svega sto su imali". U Beogradu sam ostao 3 godine i onda preselio na zapad gde se ista prica cula - "Kako imigranti uspeju da stvore nesto u zivotu kad neznaju jezik, kulturu i tek juce su doselili".

    • 9. jul 2014 | 21:03

      SMEDEREVAC

      @Unknown

      Ovo je jos jedno lazno predstavljanje.Ako si pravi Dalmatinac nisi imao razloga da bezis.Kao Dalmatinci a ne navijaju za Hajduk,pa gde to ima.Ima sa onim vestackim a zasto se tako predstavljaju ja na znam.Onda i ovi Kinezi sto se rodise u Smederevu pravi Srbi podunavci.

  • Seriiiiiiiii

    9. jul 2014 | 20:31

    Joko "ne znam" se pise odvojeno. Ne kazem da su nekulturni,ali ako nas jezik ima 7 padeza logicno je da ih svi znaju i primenjuju. Ne kazem da su nekulturni nego nepismeni. Zasto u klinickom centru na svakom uputu za pacijente pise "okupajte se za pregled"? Koliko se secam ranije toga nije bilo... Ako vec dolazite naucite osnovnu kulturu.

    • 9. jul 2014 | 22:13

      frf

      @Seriiiiiiiii

      Vecu glupost odavno nisam procitao.Mesas kulturu,pismenost i kupanje prije odlaska kod doktora..Koga boli ***ac da li se pise neznam ili ne znam...Zar mislis su potpuno nepismeni ljudi nekulturni i da smrde zato sto se ne kupaju?? Ja sam sa sela ali zadnjih 18g. zivim u Londonu. Ne jednom mi se desilo kada se nadjem u BG da se nadje neki pametnjakovic da mi, posto sam sa sela objasnjava kako je BG veliki grad..samo, brzo potone kad mu kazem da zivim u Londonu (5 puta veci od BG), pa brzo potonu. Tako da, BG moze biti velik samo za malog coveka i odnos prema dosljacima pokazuje da se radi o uskogrudim malogradjanima i seljacinama...

  • Svensson

    9. jul 2014 | 20:31

    S obzirom sta smo na Kosmetu imali malo smo i uzeli, samo smo prodali ono sto je bilo na nase ime. Ja se ne ljutim kad bugari (nislije) madjari (vojvodjani) prodaju nesto svoje pa lepo odu i kupe sebi za svoje pare sta im je volja. Hvala Bogu da nas ima i da osvajamo delove centralne Srbije i tamo postajemo i kadija i sudija. Gledajte svoju muku i nek vas Bog cuva, ne znate vi sta znaci izbeglica

  • LoL

    9. jul 2014 | 20:27

    ako ih neko i ne voli to je zato sto 90% ljudi na funkcijama čine ljudi sa strane predsednici odbornici savetnici....to su ti otprilike kosovari bosanci crnogorci

    • 9. jul 2014 | 21:46

      bibi

      @LoL

      Ne kaze se Kosovari vec Kosovci.Nemoj da si nepismen. :)

  • Banjalucanka

    9. jul 2014 | 20:25

    Zato sto ni ja ne volim ljude koji su se doselili u Banja Luku! Odustala sam od studiranja u BGu samo da Beogradjani ne gledaju na mene kako ja gledam na studente koji su dosli u BL!

  • serbia12points

    9. jul 2014 | 20:19

    Sto nema aerodrom u Kragujevac ? Sto nema autoput od zapadne Srbije do Kragujevac? Sve se gradilo i gradi u Beogradu

  • Limuntus

    9. jul 2014 | 20:18

    Nije seljak onaj koji je dosao sa sela,vec onaj koji nije trebao da ode sa sela. Uskoro paljba za Vankuver,a Beograd ostavljam svima koji ga vole i ne vole.

  • Tina

    9. jul 2014 | 20:17

    Au osetljiva tema. Koliko komentara..

  • Mi Vi Oni

    9. jul 2014 | 20:13

    Sta mi tek da kazemo iz N.Sada ...

  • Zoran

    9. jul 2014 | 20:12

    Bg ne voli dođoše zato što je grad prepun bosanaca i crnogoraca na funkcijama. Nije pravedno da se ti ljudi slobodno šetaju glavnim gradom i pohadjaju fakultete, šefuju, i skidaju kajmak namestanjem poslova. Sa druge strane, mi iz unutrašnjosti smo ljubomorni na silna ulaganja u glavni grad kao da nema više gradova u Srbiji.

  • Pinokio

    9. jul 2014 | 20:04

    Prodali šiptarima kuće i po 10x većoj ceni i onda dodju naravno u Bg i naručuju pesmu tipa VIDOVDAN. Pa idi dole odakle si. Šta si došao ovde da juriš posao i puštaš korenje

    • 9. jul 2014 | 20:26

      ana

      @Pinokio

      A ti koji si tu ostao nemas ni tu kucu koju mozes da prodas i sad su ti krivi oni sto su imali. Imali su kuce zato sto su radili i zaradili. A ti kad budes zaradio tada ces i ti moci da prodas i da se veselis uz koju god hoces pesmu!!!

  • joka

    9. jul 2014 | 20:01

    Ne vidim razlog zasto bi im smetao naglasak ljudi koji nisu iz Beograda.Pa zar oni manje vrede,ili su mozda zbog toga nekulturniji,za razliku od njih?A,izvinte,molim vas ,kojim jezikom vi govorite neznate ni sami? Akcentujete rec i kad treba i ne treba,i neznate vise ni vi sami. Nema razloga da se neko vredja samo zato sto ne govori kao vi ,spustite se malo na zemlju "Beogradjani"!

    • 9. jul 2014 | 20:30

      Kme

      @joka

      Za pocetak nauci da se "neznam", "nemogu" itd pise odvojeno...e zato mi beogradjani ne volimo dosljake jer nemate osnovnu kulturu i uspeli ste od ovog grada da napravite selo

    • 9. jul 2014 | 21:57

      Pecolini

      @joka

      Ne radi se o naglasku,vi mrzite nas širom srbije zbog našeg govora koji nema naglasak,nego se radi o vašem pomušaju da nam preselite vaše selendre,pa.da i mi mučemo.Prođem kroz zgradu,pola njih se izulo ispred stana,iz svakog drugog se čuje mukanje,ko da sam na goliji,e to nam smeta a ne ljudi koji su došli trbuhom za kruhom.

  • Izgubjeni

    9. jul 2014 | 19:53

    Ovo je velika tragedija! Podjimo 20 km od naseg nam grada,sta vidimo? Socijalu ljudi,socijalu! Ljudi beze glavom bez obzira,trbuhom za kruhom. Otud necudi cinjenica da u Beogradu ima previse "dosljaka".Mislite da je njima lako? Pa svi bi voleli da im u rodnom gradu cveta privreda,da mogu da zive od svog rada. Budimo realni,Beograd je Svet! Ni u Beogradu nije idealno,daleko od toga,ali je neuporedivo bolje nego u drugim polumrtvim gradovima.

    • 9. jul 2014 | 20:34

      Baba Višnja

      @Izgubjeni

      A šta se to proizvodi u Beogradu, kakvu industriju ima Beograd, poljoprivrednu proizvodnju? Od toga se živi, a ne od marketinga i prodavanja magle. Samo se prodaje magla i živi na grbači tih zaostalih krajeva odakle svi hrle u Beograd jer se i njima džabalebari. Kad se svi presele u Bgd, i on će lepo da gekne, a možda i mnogo ranije ako se uradi decentralizacija pa 90% poreza na nivou jedne opštine završi u kasi te opštine.

  • ©Panco©

    9. jul 2014 | 19:29

    Ejj bre pa ko je do skoro bio direktor gspa.Slaven TICA znaci dalmatino ili licanin ne beogradjanin.A zelenila neki bosancero sa bosanskom naglaskom ne beogradjanin.O CEMU BRE MI PRICAMO.

  • Dragan

    9. jul 2014 | 19:27

    Da sve sami rodjeni Beogradjani,a nedeljom uvece puna Ibarska magistrala u pravcu prema Beogradu, svi bili kod familije u unutrasnjosti da napune torbe sa hranom itd.

  • Cobi ns

    9. jul 2014 | 19:22

    Zato što bude:Došli divlji i oterali pitome,tako je bar u Novom Sadu!?!Neka dođe ko hoće,ali neka poštuje "kućni red" i ne nameće svoj primitivan način života,nekulture,komunikacije i nametljivosti neviđene u civilizaciji....!!Najkulturniji deo države(i one bivše)bio,fok nije počelo divljanje!!

    • 9. jul 2014 | 20:11

      Petar

      @Cobi ns

      Bravo za komentar

    • 9. jul 2014 | 21:04

      Kiza bg.

      @Cobi ns

      U pravu si, ikreni +, kucni red, lepo si napisao

    • 9. jul 2014 | 22:47

      frf

      @Cobi ns

      Dobro si rekao "kucni red", a taj red mozes da odrzavas u svojoj kuci i onom sto ti ja "baba" ostavio ,a ne javnim povrsinama i javnim mestima koja pripadaju svim gradjanima ove zemlje. Ne zelim da budem grub, nego razlozan . To sto ti za sebe mislis da si "pitomi" je tvoja licna stvar koja ti ne daje za pravo da svojatas ,u ovom slucaju ceo NS . Pitas li se uopste kome se ti takav svidjas ?

  • MARIJA

    9. jul 2014 | 19:21

    U tekstu lepo piše da je to manir primitivnih ljudi koji nemaju čime drugo da se pohvale,nego time da su Beograđani.Pa vama koji ste bez posla,"blejite na gajbi kod ortaka",nemate obrazovanje nisu krivi došljaci.Većina vas takvih nije mrdnula dalje od Avale.Ja sam u Bg-u završila Medicinski fakultet,moji sestra i brat takođe,roditelji isto lekari.U vašem gradu imamo 4 stana i još dosta toga,ja govorim 3 jezika,a oni po 2.Ne bacamo smeće,ne svađamo se kao vaše babetine na kasi i pošti,ali zato psi Beograđana iz moje zgrade kake duž cele moje ulice koja je u centru grada,a takve prljavštine nema u malim gradovima,ali naravno,vi ćete reći da vam grad prljaju došljaci.

    • 9. jul 2014 | 19:40

      ©Panco©

      @MARIJA

      Marija udaj se za mene.

    • 9. jul 2014 | 19:40

      stojan protic

      @MARIJA

      Impresionirani smo vasom porodicom i vasim uspesima! Dva jezika i 4 stana ??? Woow svaka cast.

    • 9. jul 2014 | 20:17

      Mins

      @MARIJA

      Lekari su najveći primitivci.

    • 9. jul 2014 | 20:32

      Dejan V.

      @MARIJA

      Moram i tebi da odgovorim, u stvari da te pitam. A što se niste vratili u svoje mesto i tamo lečili ljude? Vi i vama slični ste odgovorni što nam deca po Srbiji umiru jer nema ko da ih leči po unutrašnjosti, a možda i nauče neki strani jezik. Neću da pitam odakle vam četri stana u MOM gradu i kolika su teške koverte za mito, ali moram da vas pitam: Šta radite sa tolikim prazilukom koji vam viri (znate već odakle)?

    • 9. jul 2014 | 21:05

      Bla bla

      @MARIJA

      A što se niste svi vratili u selo iz kojeg ste došli,pa i tamo su potrebni lekari?Ovako - hvalite me usta...

    • 9. jul 2014 | 23:13

      Sandra

      @MARIJA

      I šta kažete,4 plate=4 stana?U Beogradu? Ma kome Vi pričate bajke i držite lekcije?Što se lepo posle studija niste svi lepo vratili u svoju prćiju(i tamo,verovatno,ima bolnica)i pokupovali te stanove.I šta kažete,smeta vam pseći izmet u MOM Beogradu?A ovce su vam OK?Radujete se kada ih vidite?Shvatite da većina fakultetskih diploma ne daje intelektualce,osim svetske književnosti i filosofije.A Vi,Marija,MRŠ odakle ste i došli.Da,ne volimo vas iz mnogo,mnogo razloga.

  • Maja

    9. jul 2014 | 19:16

    Ja zivim u inostranstvu,okruzena strancima,prihvacena sjajno,prava sam Beogradjanka i nikada mi nisu smetali dosljaci,vec mnogo vise "naduvani"Beogradjani!

  • Stana

    9. jul 2014 | 19:13

    Beograd l unutrasnjost Srbije, to razdvaja gradjane.

  • Jjk

    9. jul 2014 | 19:12

    Zato sto mi iz Beograda nemamo Zeme da nas guraju gde treba i ne treba i sto smo gradjanji drugog reda.

  • Seljanka

    9. jul 2014 | 19:06

    Citam ove komentare i manje-vise uvek ista prica. Nikada nisam komentarisala ovakve teme ali sada imam potrebu da kazem nesto. Sa svojih 17 godina sam razmisljala koji fakultet da upisem. Ups,nema fakulteta u mom gradu u kom mi je porodica i koji sam volela najvise na svetu. Razmisljam...bilo bi dobro da mogu da gledam neku predstavu (poslednju sam gledala u skoli,neko putujuce pozoriste). Ups,nema ni toga u mom gradu. Ajd nije bitno,mozda bioskop? Decembar,prokleta FURUNA izgorela u sali koju nikada ni posle te 98. godine nisu popravili. Koncert? Mozda...jednom godisnje u centru grada pojave se neke pevaljke budi Bog sa nama jer je dan necega. Nisam zelela da znam cega jer je to bio pravi vasar! Nema tu izbora,pevaljka ili nista. Ne,nisam zelela da se doselim u VAS Beograd,samo sam zelela da se skolujem i zivim svoj zivot! Mama i tata mi nisu iz Beograda te tako nisu imali skolske drugove koji bi mi pomogli u trazenju posla,iznajmljivanju stanova i sl. Sve sam postigla svojim radom! Prestanite Beogradjani da se zalite kako vam mi primitivci otimamo posao. Vama je sve bilo ispred nosa,a opet su "primitivci" uspesniji od vas! Sada sam vec 15 god u Beogradu i on je moj grad. Imam prijatelje,vecina njih su ispunjeni,skolovani i PRAVI Beogradjani,ali nikada,bas nikada nece o ljudima suditi na osnovu njihovog porekla. Ne,ja ne bacam djubre kroz prozor,ali teta Mila iznad mene to uredno radi i posle svih nasih rasprava. Njoj je i cukundeda rodjen na Dorcolu!

    • 9. jul 2014 | 19:32

      ©Panco©

      @Seljanka

      Vec 15 godina u beogradu.hhaahha.pa ja sam sa periferije vec 38 god.i ne volim ove navedene.Ali bgd.nit ga preterano mrzim ni volim.

    • 9. jul 2014 | 20:03

      Dejan V.

      @Seljanka

      Mrzi me da čitam ove komentare jer su uvek isti, pogotovu kada je tema ovakva, ali tvoj komentar sam pročitao i moram da odgovorim. Ja sam šesta generacija moje porodice koja je rođena u Beogradu i imam dvoje dece koji nastavljaju tu tradiciju. Ne bacam đubre kroz prozor i do pre deset-dvadeset godina nisam imao ništa protiv ljudi koji su dolazili u Beograd. Međutim sada je situacija potpuno drugačija iz prostog razlioga što više nema nikakve selekcije ljudi koji dolaze i čiji primarni cilj nije da završe školu i obrazuju se već da se nakače na neke fondove i crpe svu moguću socijalu. Na taj način je ugrožen život svima nama koji smo ovde rođeni i nemamo gde da pobegnemo. Sada moramo da čekamo satima kod lekara, u pošti i t.d. Da ne govorim o gužvi u saobraćaju i da sad moram da vozim sa šestoro očiju jer nije isto voziti u Beogradu i tamo gde su oni polagali sa jednim semaforom koji ne radi. I tako bih mogao da nabrajam do sutra. A na samom početku tvog komentara si dala sebi mogućnost da pokreneš neki porodični biznis sa onim čega u tvom mestu nema. Ali ne, niko iz unutrašnjosti ko hoće da se školuje ne upisuje fakultete (poljoprivredni, šumarski, građevinski, tehnološki, geodetski...) sa namerom da se vrate kući i pomognu u razvoju svog mesta, već završavaju prava, mašinstvo, menadžment, prihvataju bilo kakav posao u struci i pola plate daju na stan. Ali život u Beogradu nema cene zar ne?

    • 9. jul 2014 | 20:13

      Tina

      @Seljanka

      Slažem se i podržavam. U sličnoj sam situaciji. Samo ja sam se iskreno iznenadila kada sam naišla na neprijatne situacije neprihvatanja, nisam znala da to postoji.. Beogradjani koji imaju nešto protiv unutrasnjosti istoj mogu da pozavide i da komentarisu na obim anonimnim listama dopisivanja. Jer je vecina ljudi iz unutrasnjosti na rukovodecim mestima u ovom gradu samo zbog ambicije. Beogradjani imaju svoje stanove i ne treba im preterani uspeh iznad toga. Tako da.. svima lepo :-)

    • 9. jul 2014 | 20:20

      Petar

      @Seljanka

      Sto se nisi vratila u tvoju selendru posle zavrsene skole pa osnuj neko pozoriste, bioskop za sledece narastaje da ne moraju kao ti da odlaze iz drgog mesta.

    • 9. jul 2014 | 21:22

      Kiza bg.

      @Seljanka

      Sta si ti htela da kazes. Da li te prijatelji(bg) vole ili ne nije mi jasno. A imala si fakultet i u Nisu, N.sadu, Minhenu ...sto bas kod babe koja baca smece kroz prozor. A ja za pola veka nisam cuo da "mi" bacamo smece kroz prozor ili sl.

    • 9. jul 2014 | 22:54

      Cobi ns

      @Seljanka

      Pa primitivci(zato što su ipak,svesni da su primitivci)"paze"jedan,drugoga,to im je jedina varijanta opstanka-ali zato Bg.i Srbija žestoko plačaju ceh i tonu,tonu.....sada već bespomoćno-ali,primitivci gledaju samo sebe i ne zanima ih Srbija....!!!??

    • 10. jul 2014 | 13:46

      Qwerty

      @Seljanka

      Svaka ti cast na ovom komentaru, sustina pogodjena! Beogradjani shvatite da zivot van Bg-a nije ZIVOT. Ne postoje osnovne stvari za zivot...

  • ;)

    9. jul 2014 | 19:02

    Najgori su oni koji dodju iz Sapca, Loznice, Leskvca i njegovog okruzenja i iz Bosne. Cast izuzecima mnogo su prosti... Prvo kad cujem neke neartikulisane zvuke koji proizvode njihovi mobilni telefoni i naci na koji se javljaju i pricaju na isti je ravan definiciji sunda, kica, nekulture, jednom recju prostakluk. To je samo jedna kap u moru. S druge strane ja to ne mogu da kazem za Vojvodjane koji su fini, odmereni, pozitivni. Stvar je u ponasanju.

    • 9. jul 2014 | 19:49

      Tex

      @;)

      Radim u Bg -u na moju zalost zato sto nema posla u mom gradu, za beogradjane tzv nemam reci ja veceg sela i gorih ljudi od Bg nisam video niti cu,znaci strasno srecom samo radim a ne zivim u njemu.....gledam da predjem da radim u moj grad jer mi se Bg smucio i ljudi u njemu jer mi je stvarno muka od Bg-a.......

    • 9. jul 2014 | 19:53

      Tutor

      @;)

      Takvih je 90% u Beogradu, verovatno su i ti potomak sličnih koji su posle '45-s došli u isti, a ovamo nekom pametuješ.

  • Covekizunutrasnjosti

    9. jul 2014 | 19:01

    Ljudi se jednostavno sele u Beograd jer nam je drzava i postala Beogradski pasaluk, vecina novca iz budzeta Srbije se gura u Beograd, u Kragujevcu recimo pojedine ulice neasfaltirane neosvetljene 21 vek e! A Bg svetli kao Las Vegas i gde treba i gde ne, postao je grad mogucnosti i to jedini kod nas takk da ne mrzite ljude kojo dodju u Beograd, dosli su da pronadju neki bolji zivot i srecu a to sto ste vi "Beogradjani" rodjeni tamo ne znaci da ste visa klasa od svih ostalih i da treba da ljude sa unutrasnjosti posmatrati kao svinje. Budi covek prema svima, svi smo jednaki, smesna mi je podela na Beogradjane i nas ostale.

    • 9. jul 2014 | 21:40

      Kiza bg.

      @Covekizunutrasnjosti

      Ko vas je napujdo da mi mrzimo nekog. Da li je to kompleks ili sta vec, niko ne voli seljacine a ne ljude sa sela. Ne brkajte pojmove, i mi smo ljudi sa korenima ali ne volimo prostake i budale bez obzira odakle su. Normalno je da se tezi boljem.

  • Милорад сомборац

    9. jul 2014 | 18:56

    Зато што су до јуче били дођоши, као и ови што стижу:-) Зашто крвати, бошњаци и монтенигрени(не Црногорци!) мрзе Србе? Зато што су до јуче били Срби. Све су то балкански комплекси. Ситне душе.

    • 9. jul 2014 | 19:18

      Vozd

      @Милорад сомборац

      Koga Beogradjani vole ? Samo lovu vole ! Onaj Osmani ih kupuje za jedno pice po gradu, pola Rodjenih Beogradjanki trce za njim da se provozaju u Ferari ! Ako imas lovu gore si bog, mozes biti nakaza !

  • Kontras

    9. jul 2014 | 18:54

    Zato sto ni Beogradjani nisu bas Beogradjani i gospoda kao sto miale da jesu...Beograd-stari grad je izgradjen od strane turaka dok je Nbg izgradjen od strane nemaca...Beograd je bio i ostace najvece selo u Srbiji!

  • Novinar

    9. jul 2014 | 18:53

    Većina Beograđana ne mrzi "došljake" nego njihov pokušaj da svoje selo i običaje, presele u grad. Ko god prihvati beogradske uslove, tvrdim da nema nikakvih problema...

    • 9. jul 2014 | 19:06

      S.T.

      @Novinar

      "Beogradske uslove" ?! A to su? Da niko nikog ne ferma dva posto? Da se komsije medjusobno ne znaju? Da upadnemo u 60% ateista koji haraju Beogradom? Da zaboravimo poreklo? Da zamenimo sir i kajmak Mekom? Hvala ti na uslovima, ali ja cu moje "seljacke" manire ipak zadrzati.

    • 9. jul 2014 | 21:43

      Kiza bg.

      @Novinar

      Naravno ! E poceli smo da se pravdamo, mnogo je kume !

  • timi

    9. jul 2014 | 18:50

    Pravih Beogradjana je ostalo u Beogradu veoma malo i to su veoma stare porodice koje zive u Starom delu Beograda. Stanovnici grada Beograda su vecinom gradjani koji su se doselili iz razlicitih gradova Srbije i EX JUgoslavije,zato sto je naseljavanje pocelo jos za vreme bivse Jugoslavije.

  • beogradjanin

    9. jul 2014 | 18:44

    Naravno da postoji netrpeljivost prema pridoslicama zato sto nemaju osnovnu kulturu! Kod mene u zgradi su mnogi stanovi izdati ljudima iz unutrasnjosti koji se ponasaju kao da su najveca stoka na svetu! Bacaju djubre kroz prozor izmedju ostalog! O ostalim stvarima da ne govorim! Naravno,cast izuzetcima!

    • 9. jul 2014 | 19:56

      Tutor

      @beogradjanin

      To bacanje je počelo izgradnjom prvog solitera u Beogradu, a ne zbog tamo nekih dođoša.

  • masha

    9. jul 2014 | 18:44

    Boze ala ste uskogrudi..to samo u Srbiji ima.Taj mentalitet ti kompleksi."Ja sam iz Beeoogradaa"i pri tom se kreveljis..to sam sam kod naseg sveta videla i nigde vise!Dodjes na aerodrom u neku stranu zemlju i vidis zene i muskarce sa tamnim naocarima sa markiranom garderobom znaj da su nasi!..FUJ!! E to isto foliranje postoji i u Beogradu! Ja vec dugo zivim u raznim inostranstvima i nikada nisam tako nesto osetila, jesam stranac ali ovde postoji more stranaca i svi zivimo u jednoj velikoj tolarnciji! Sta Srbin Srbinu uradi u sopstvenoj zemlji to su cuda!

    • 9. jul 2014 | 20:54

      Zbunjena

      @masha

      To ja sam iz Beeeoogradaaa govore upravo oni koji odatle. Oni koji su u Bg-u tri cetri godine pa misle da su BEEEOGRADJAAANI. jedan beogradjanin pravi to nikad ne bi rekao tako da se razumemo

    • 9. jul 2014 | 21:15

      masha

      @masha

      A kad pitas nekoga ko je iz BG a zivi u inostranstvu odakle je kada ga to pita stranac on kaze iz BEograda..ne kaze iz Srbije,,i to sam dozivela da vidim..stvarno snob snobovi najveci na svetu!

  • Pinokio

    9. jul 2014 | 18:44

    Zato sto: Ne možemo normalno da vozimo kola jer je guzva. Odes u kafanu odmah pesme za Cg Bosnu Kosovo... Dodjosi imaju potrebu da se dokazuju i agresivni su. Itd itd

    • 9. jul 2014 | 19:45

      Kurajber

      @Pinokio

      Ko je tebi kriv kad ne znaš da naručiš pesmu?

    • 9. jul 2014 | 20:01

      Tutor

      @Pinokio

      Znači da bi trebalo iseliti milion ljudi iz Beograda, uključujući i tebe da bi stari Beograđani mogli da imaju svako svoj autobus.

  • KaleBrdo

    9. jul 2014 | 18:43

    Koji Beograđani? Oni koji za vikend idu kući? Svi su, neko ranije, neko malo kasnije, odnekud došli u Beograd. Problem je nastao devedesetih godina kada je došlo do velikog egzodusa mahom mladih ljudi, i velikog priliva s druge strane. I umesto da se, ovi koji su došli, prilagode pravilima igre koja su uspostavljena u toj sredini, oni su doneli svoja pravila, svoj kodeks ponašanja, svoju vrstu muzike. Probili rampu u Žarkovu i postavili nove standarde. Umesto EKV, Lepa Brena i Mira Škorić. Ali, doći će sve na svoje. Za dvadeset, trideset godina...

  • jagodinac

    9. jul 2014 | 18:33

    Doshljaci u Beograd su prilichno agresivni. Najgore vreme je bilo pocetkom i sredinom 90tih kada su se u Beograd slile reke novopridoshlih biznismena iz Bosne ( Sarajevo) . Mnogi od njih su imali novac ( koji beogradjani nisu imali) i sa tim novcem i vezama su kupovali status u Beogradu. Danas su oni gazde u ovom gradu a rodjeni Beogradjani najamna jeftina radna snaga. 1945 je Beograd ipak mogao da absorbuje novopridoshle ali devedesete su pocetak kraja Beograda kakav ga znam iz klinachih dana Kada je domachin grada bio cuveni Branko Peshic. Tada se znao red u zgradama , nisu se zakljuchavala ulazna vrata, znao se kuchni red......

  • Invisible

    9. jul 2014 | 18:32

    Ja sam iz Zrenjanina i studirao sam u Bg- u 5 godina, na fakultetu sam imao kolega koji iz Beograda i koji su se bez imalo predrasuda druzili sa nama koji nismo.. Bilo je sala na racun naglaska ali nista zlonamerno..

    • 9. jul 2014 | 21:00

      Bla bla

      @Invisible

      Zato što su Vojvodjani izmislili kulturu u odnosu na ostatak Srbije,pre svega mislim na bermudski trougao (gde se gube svi padezi),istocnu Srbiju itd.

  • Nale

    9. jul 2014 | 18:32

    Ti sto se bune i nisu pravi"Beogradjani" njihov broj se posle drugog svetskog rata prepolovio.Pravi Beogradjani za ljude koji dodju u Beograd ne bi rekli nista,jer ih to ne interesuje,a i zna se gde takvi starosedeoci zive..prema tome prava gospoda zna manire!!!

  • ?

    9. jul 2014 | 18:32

    Mislim da je pravo pitanje zasto se u Srbiji svi medjusobno mrze

  • Seriiiiiiiii

    9. jul 2014 | 18:29

    Zato sto je Beograd prenatrpan,zato sto znam neke koji su dosli jer Beograd svetluca,a pritom su imali stalno xaposlenje u njihovim hradovima. Zato sto su zbog njih izmisljena radna mesta po opstinama,mupovima itd,zato sto u zdravstvu na bilo kom odeljenju mozete cuti samo akcente iz unutrasnjosti,a ja ne mogu da nadjem posao jer nema mesta,zdravstvo prebukirano,zato sto je lakse zavrsiti skole u unutrasnjosti i nabiti ocene pa u Beogradu zauzeti mesto na faksu,zato sto je zbog se zbog njih prima mito svuda jer su u fazonu ja tebi ti meni. Jel normalno da vaspitacica mog sina ne zna padeze? Ako je vec dosla u Bg mogla je da nauci svih 7 padeza,jer ta deca tek uce da govore. Zato sto kada setam ulicama imam osecaj da putujem kroz Srbiju kada cujem sve te akcente i padeze. Nije Beograd jedini grad u Srbiji.

    • 9. jul 2014 | 18:43

      ©Panco©

      @Seriiiiiiiii

      Lepo receno.

    • 9. jul 2014 | 18:44

      Kurajber

      @Seriiiiiiiii

      Prvo pažljivo pročitaj tekst pa ćeš, valjda, zaključiti zašto nemaš posao. Srećno

  • Matori

    9. jul 2014 | 18:27

    Pa zato sto je svakoj vlasti neophodna neka podela koja se podstice i podgreva sistematski. Od Obrenovicevaca i Karadjordjevicevaca , preko partizana i cetnika , cigama i grobara do beogradjana i dodjosa. A sustinska je samo podela na njih i nas

  • nele011

    9. jul 2014 | 18:26

    ...svi mi-ko zna kako-dodjemo u neki grad...prihvatimo pravila i norme ponasanja, saznamo mnogo o tom gradu...zavovolimo ga uz svo postovanje onih koji su ovde od davnina,,,,i taj grad nam uzvrati ljubav....a i vremena bila neka druga...kao i ljudi...sad ne valjaju ni vremena...a Boga_mi ni ljudi....i eto ovakvih pitanja...a vaze za sve gradove....

  • Bojan

    9. jul 2014 | 18:26

    Najveci problem je kada dodjosi donesu svoje selo u Beograd, ako vec zivite ovde onda postujte ovaj grad i sugradjane a seoske navike i ponasanje ostavite kad odete u zavicaj za 1. Maj !

    • 9. jul 2014 | 19:02

      Kontras

      @Bojan

      Tvoj problem je decko sto si nezadovoljan svojim zivotom pa su ti krivi dodjosi. Pokusaj da pronadjes mesto u svom gradu kao i svi drugi...imao si prednost jer si "beogradjanin" ... Zasto to nisi iskoristio?

    • 9. jul 2014 | 20:10

      Tutor

      @Bojan

      Opet, pitaj dedu kako mu je bilo kad se on na volovskim kolima dokotrljao u Beograd, onaj koji se završavao na Čuburi.

  • Kimi

    9. jul 2014 | 18:25

    Sav sund i kic dolazi upravo iz naseg nam glavnog grada Beogradaaa :) toliko o tome

    • 9. jul 2014 | 18:47

      MM

      @Kimi

      ....a doneli su ga ljudi koji ustvari nisu Beogradjani.

  • Zeks

    9. jul 2014 | 18:25

    Zato što ih podsećaju odakle su i sami došli

  • Kamancha

    9. jul 2014 | 18:24

    Alal ti Panco

  • Haos

    9. jul 2014 | 18:24

    Hahahah cuj ovog beogradjanina "Bacanje pikavaca po zgradi" hvala bogu da ti nikad to nisi uradio....

  • ©Panco©

    9. jul 2014 | 18:22

    Ne volim ih i zato sto dodju pitaj boga od kuda i kazu nama ovde da smo srbijanci pa mi da smo morali da odemo kod njih bili bi im sluge i konjusari.I ja sam dosao u bgd.ali sa 8 meseci i svoje ono malo u selu nisam prodao i to zivim u predgradju.Ne mrzim bgd ali ne volim ove sto su dosli iz bosne hrvatske i kosova jel su tamo prodali a ovde sve kupili i losi su kao ljudi ko je imao sa njima da radi i druzi zna o cemu pricam.CAST IZUZECIMA to je 5 posto postenih.

    • 9. jul 2014 | 20:16

      Tutor

      @©Panco©

      Vidi se da si Beograđanin. Ne znaš ispravno da sastaviš dve prostoproširene rečenice.

  • bgd

    9. jul 2014 | 18:21

    Nije tacno. Dva najbolja prijatelja su mi 'dosljaci'. Momci dosli da zive i rade, pa to je normalno svuda u svetu. Problem jedino moze biti u onim 'dosljacima' koji su dosli da smrde, prose i da zive na tudjoj grbaci!

  • Leka

    9. jul 2014 | 18:17

    A zasto oni koji dodju u Beograd i ne vole taj isti Beograd? Pljuju po njemu, imaju stav da sve iz svog sela treba da donesu u njega. Moji su se doselili u Beograd, ali su se oni prilagodjavali njemu,a ne Beograd njima.

  • Pera kojot!

    9. jul 2014 | 18:16

    Beograd je tih, cist i lep grad vikendom, kad beogradjani odu kuci na selo! DUSKO RADOVIC rece jednom!

  • Filip Todorovic

    9. jul 2014 | 18:15

    Nisu problem Srbi, nego Crnogorci i Bosanci eno vam fakulteti po Sarajevu i Podgorici pa tamo.studirajte a ovde plati pa se klati a ne na budzet da upadaju. I ostalim sto dolaze da rade radne vize kao.svugde pa da vidim

    • 9. jul 2014 | 19:27

      Vozd

      @Filip Todorovic

      Brate moj sto si zapjenio, svi smo mi braca ali neslozna ! Ti si pravi primjer ! Neko je vise a neko manje vaspitan bilo gdje i odakle da dolazi ! Ne dijeli srbe na ove i na one ! Hajde jednom da naprednije mislimo jedni o drugima ? Prastam ti moj rodjeni ali ne znam za ovoga gore sto nas cudno gleda sneba i salje nam terapiju cesto ? Vidi da smo medjusobno mnogo losi !

    • 9. jul 2014 | 20:21

      Tutor

      @Filip Todorovic

      A zašto tvoj deda, pradeda nije ostao da studira u svome selu?

  • Kamancha

    9. jul 2014 | 18:14

    Ziveo bi u svaki drugi grad u Srbiji al u Bg,NIKAD. Prodjite drzavu i videcete mnoooogo lepsa mesta za zivot.

  • Proka

    9. jul 2014 | 18:12

    Ne volim ih jer donose svoje seljačke navike u grad

  • Elena

    9. jul 2014 | 18:12

    Ma koji beogradjani,pravoj beogradskoj gospodi nikada nisu smetali dosljaci.Te gospode odavno nema.U Beogradu zive vecinom dosljaci,dohvatili se gradskih ulica pa izigravaju beogradjane.Bune se jer su gubitnici,ko im je kriv sto su deca iz unutrasnjosti uspesniji od njih.A ko kaze da je Beograd njihov,Beograd je grad svih gradjan Srbije,bez obzira ko je gde rodjen.

  • moj beograd

    9. jul 2014 | 18:10

    rodjena sam odrasla u beogradu.moji roditelji isto.ne,ne volim vise ljude koji su dosli.zasto? zato sto su bahati,bezobrazni,sveznajuci,sa kultuom budi bog kakvom koju uporno forsiraju. zato sto duboko u sebi oni nas mrze i sto bi voleli da su kao mi.odrasli u velikom gradu.sa tim istim smekom. ne,ne volim ih i zato su sami krivi.a,nije uvek bilo tako.muka mi je od naglasaka,kompleksa. zato se javlja kontra migracija.mnogo ljudi koje znam su otisli na sela.i tada cemo biti beogradjani.sa tim se rodis,sa tim rastes,i imas onaj gradski smek. i nije me sramota sta sam generacijama unazad beogradjanka i sto ponekad nisam mogla da disem i zavrsim neki posao od veza iz unutrasnjosti.ali,neka.ponosna sam sto sam odavde sa razmisljanje i stavom beogradjanke u svakoj pori.i to se vidi.mogu samo da me mrze i zavide mi.

    • 9. jul 2014 | 18:45

      BG

      @moj beograd

      Upravo!Svaka čast za odgovor!

    • 9. jul 2014 | 18:51

      Vladimir (seljak iz unutrasnjosti)

      @moj beograd

      Ne,ni ja ne volim ja nepismene osibe kao sto si ti

    • 9. jul 2014 | 18:58

      Bogdan

      @moj beograd

      Jadna si ti BEOGRADJANKA sa ovim tekstom... Pozdrav iz Nisa

    • 9. jul 2014 | 19:03

      BG

      @moj beograd

      Upravo!Svaka čast za odgovor!Meni kao ni većini ljudi koje poznajem a koji su rođeni i odrasli u Beogradu ne smeta kada se neko trudi i radi. Daleko od toga, mi nemamo komplekse što se toga tiče. Smetaju mi ljudi koji dolaze iz raznoraznih sela Srbije, brda Crne Gore i Bosne a ponašaju se bahato i bezobrazno, dolaze sa 5,00 prosekom kao da moraju baš ovde a ja sam se mučio u preteškoj školi. Da to jeste moj izbor ali meni nije problem da se 'borim' za mesto na fakultetu i za posao sa ljudima koji su završavali pošteno teške škole pa i ako ne uspem barem sam pokušao. Danas, nažalost, Beograđani u pravom smislu te reči su ugrožena vrsta. Da bi bio Beograđanin nije dovoljno doći pitaj Boga odakle i odmah u svetleći, šljašteći Beograd, to je stanje duha, kulture i ponašanja. Beograd je grad od skoro 2 miliona ljudi, ne može se nekom unositi u facu, prisluškivati i pratiti šta drugi rade, ovo je ogroman grad i svako treba da ima svoj život ali se nažalost pretvara u ogromno selo. Skidam kapu onima koji dođu iz bilo kog grada, prilagode se i trude. Ali iskreno njih ima jako, jako malo. Nigde u svetu se glavni grad ne prilagođava pridošlicama već obrnuto. Čista logika. I kad kažem 'seljak' to je čovek koji je ostao u svom selu i bavi se pošteno i teško svojim poslom a 'seljačina' je pun Beograd. Mnogi su mi, koji su došli iz raznoraznih mesta, rekli da nisu ludi da ostanu u svojim selima ali da ako mi smetaju mogu da odem tamo, ima da se radi. Muka mi je od njih jer sam ceo život gledao svoje roditelje, mamu koja je sa dva državna Beogradska fakulteta, treća generacija Beograđana, u 40oj godini našla državni posao a šefovi su joj prevaranti sa sega-mega fakulteta koje su završili preko veze svojih mahom crnogorskih prijatelja, mrzitelja Beograđana. Ništa lično niko nema protiv vas koji dolazite 'sa strane' samo se čini u startu da očekujete da sve vama treba da se prilagodi, da su Beograđani bezobrazni, razmaženi i hladni, mrze sve i svakoga, da Beogradom vlada 'metroploski elitizam'. Ne, ništa lično, samo naučite da se ponašate.

    • 9. jul 2014 | 19:06

      Bivsi debeli

      @moj beograd

      Vidis, u tvom komentaru nigdje velikog slova.Sta nam to govori? Ti si beogradjanka, ali si I polupismena tako da bi ti bilo pametnije da cutis.

    • 9. jul 2014 | 19:07

      Kontras

      @moj beograd

      Beograd je bio i ostace turska sakaba a ti vidi da li si cistokrvna i ponosna beogradjanka ili ima i malo onog turcizma koji vesto krijes...gospodjice

    • 9. jul 2014 | 19:30

      Rodjeni bosanac

      @moj beograd

      Auuui .... koja filozofija ? Stvarno te zalim ! Tvoj smek ? :))))

    • 9. jul 2014 | 19:32

      Sipac

      @moj beograd

      I Cazim Osmani ti zavidi na tekstu ! Imas jedan krug njegovim ferarijem ! Uz tvoj Beeeogradski smek ......,,

    • 9. jul 2014 | 21:01

      ana

      @moj beograd

      Pa draga kulturna gospodjo Beogradjanko. Vidite mi seljaci barem poznajemo pravopis ovako nekulturni i prosti sa akcentom. Posle tacke se uvek pise veliko slovo . Kada se vec hvalite da ste rodjena Beigradjanka znaci da ste i tek kako imali uslova da se skolujete sto ocigledno niste ucinili.

    • 10. jul 2014 | 03:08

      Balkanac

      @moj beograd

      Kakav kompleks izbija iz ovog komentara. Odakle tolika mrznja? Beograd nije metropola, a ni grad, vec jedna zaostala carsija puna malogradjanskog duha, vecito ljutih i arogantnih ljudi - "opasnih" momaka i lakih devojaka. Bangkok evrope, samo 10 puta manji i mnogo ruzniji... Kazes gade ti se akcenti? Znaci nepravilni beogradski je jedini pravi?! Gde ti zivis kada si toliko netolerantna, ah da zaboravio sam, u Beogradu.

  • ©Panco©

    9. jul 2014 | 18:06

    Sedi devojka u nekom malom mestu u unutrasnjosti procita novine i vidi 45 000 plata u beogradu.Baci novine sedne na voz i dodje.Kad mucak plata 20 000 din. Stan 100 evra.Salama skupa hleb skup prevoz skup treba da izadje pivo 200 din.a u rodnom mestu 80 din.nema hrane sa sela i iz baste.Ali ona ostaje iako gladuje umesto da ode na selo i zivi ko covek i radi za sebe nece da se uda jel trazi nekog punisu a oni ih menjaju ko carape ne radja i tako SRBIJA PROPADA .ALI vazno da zivi u bgdu.Eto ziva istina.

    • 9. jul 2014 | 18:27

      SevernaBačka

      @©Panco©

      Aj da prođe ze žensko, aj ispričaj nešto za muško. Mada mislim da lupetaš! Ne znam gde živiš, ali verovatno imaš veze u svim porama svoje opštine, kao i svaki Beograđanin, koliko je Beograđanu lakše da ubaci svoje dete u fakultetski dom, da mu nađe posao i da ne nabrajam šta sve, a svi znamo da vlada pravi Beograd ja vodi, a ne Niš na jastucima, Novi Sad u oblacima, Kragijevac na dušecima i tako to. Ko je bliže vatri, taj se ogreje. Zato Beograde, Beograde u bodljikavw žice nek te ograde. Moje skromno mišljenje.

    • 9. jul 2014 | 18:43

      mufa!

      @©Panco©

      Nije "jel"nego je "jer"!Za ovog ispod,nije"Beograđanu",nego"Beograđaninu"!POzz iz Hrvatske!

    • 11. jul 2014 | 01:01

      Ana

      @©Panco©

      A tebi krivo sto ti nisi punisa....

  • Vuk

    9. jul 2014 | 18:04

    Smeta njihova nekultura..Bacanje pikavaca po zgradi,kutija od pice kroz prozor,tresanje carsava na terasi,bacanje mrvica .Ljudi vonjaju po autobusima ,susret smrada uzeglog znoja i belog luka su poseban dozivljaj...Sto se tice posla nema sta da smetaju vecina Beogradjana je otislo preko granice....

    • 9. jul 2014 | 18:22

      Kimi

      @Vuk

      Cccc.. pa vonjaju i beogradjani, ne samo ljudi sa strane.

  • Dean

    9. jul 2014 | 18:04

    Meni je vec sesta godina od kad zivim u Bgd-u i nikad nisam imao tih problema da me neko gleda drugacije zbog toga sto dolazim iz manjeg grada, brzo sam se uklopio u novu sredinu. Najvise me nerviraju pojedini koji dolaze iz unutrasnjisti i onda se qrce kako zive u Bgd-u a nemaju najosnovniju kulturu.

  • Ffm

    9. jul 2014 | 18:03

    Sta sam ja onda?? Frankfurteradjanin.... .

  • Someone

    9. jul 2014 | 18:03

    @hm "da li" se pise odvojeno :)

  • Provincija

    9. jul 2014 | 18:02

    Beogradjana nema ni 10% u Bg-u, to je nepobitna cinjenica, pa stim u vezi anketa je sasvim bezveze...Na primer, moji deovi su rodjeni a i njihove starije generacije su takodje iz Bg-a, ali ja ne zivim u Bg-u vec u drugom manjem gradu i stim sam sasvim ponosan. Ziveti u danasnjem Bg-u ne oslikava nista posebno urbano i kultivisano, cak sta vise zivis i nosis se sa velikim kompleksasima malogradjanstine.

    • 9. jul 2014 | 20:43

      Tutor

      @Provincija

      Poštujem rečeno, jer je moj slučaj identičan, da tim što je moj pradeda službom otišao u Sarajevo, odakle sam ja, nesrećom, morao povratnom putanjom, doduše u podstanare. Šta ćeš, neki današnji „beograđan“ se širi na mojoj oduzetoj pradedovini, a ja dajem pola plate za kiriju na i to u prigradskih opštini.

  • Nn

    9. jul 2014 | 18:01

    Prvo mi nabrojte prave beogradjane....a ne one sto su zalutali tu pa sebe nazivaju beogradjanima. E pa onda njih pitajte...ukoliko ih nadjete...

  • Zoki

    9. jul 2014 | 17:53

    Beograđani su u većini robovi sopstvenog ega,većina njih nije videla dalje od Avale za ceo svoj životni vek ,a u glavi im još riču krave, koje su kao deca čuvali negde u Ripnju ili Pinosavi.Toliko o"rođenim" Beograđanima .

  • MM

    9. jul 2014 | 17:53

    ....Zato sto, prosetajte Kalemegdanom i vidite ponasanje "ljudi", tako se ne ponasaju pravi Beogradjani.I ti sto dolaze u Beograd prvi pljuju po istom, i govore kako ne vole Beograd i Beogradjane i onda dodju ovde da studiraju...I drugi gradovi imaju fakultete.

    • 9. jul 2014 | 18:16

      Mak

      @MM

      Ma keve ti?

    • 9. jul 2014 | 18:25

      ..........................

      @MM

      Radim u firmi koja je na pola puta izmedju Beograda i sela u kojem zivim. Znam da sam milion puta pomislio kako mi je pun ....c ovih likova iz sela. Nista ne moze da im promakne, ni sta ima od namirnica u kesi koju nosim iz prodavnice, ni komad namestaja koji je donet u kucu, ni kad si izasao iz kuce ni kad si dosao, pune klupe ljudi ispred kuca i samo jezicine rade. Za svakog imaju komentar. Prosto covek da se pita da li imaju bilo kakvo zadovoljstvo u zivotu osim ogovaranja. Pre tri godine sam poceo da radim u firmi u kojoj je 90 % Beogradjana. Pomislio sam - odmoricu mozak. Usledio je sok, sve je isto. Da covek nepoveruje. Ko, gde, s kim, kuda, sta jedes, gde jedes, sta si obukao, kad bi mogli uvukli bi ti se u d.pe da vide sta ima unutra. Da ne pricam kako im izgleda radno mesto kada ga napuste. Stroka strokava. Razlika izmedju ovih sa sela i ovih iz grada je samo u skupljoj garderobi i boljim kolima. Cast izuzecima.

  • Ugledni gradjanin

    9. jul 2014 | 17:52

    Možda, zato što ih podsećaju na njihove stare koji su sišli sa planine a oni bi to što pre da zaborave?

  • ©Panco©

    9. jul 2014 | 17:51

    A vidim niste pitali nijednog kosovara koji je sve prodao siptarima kupio kola stan izdaje kupio radno mesto u zdravstvu mupu posti gspu prima razne dodatke svako ko je punoletan a ne radi prijavi se u mitrovici i prima mesecno 10 000 din.puta tri clana pa ti vidi.A ovamo zive u barakama na periferiji bgd. ne placaju ni struju ni vodu ni komunalije a ljudi iz beograda rade kod privatnika ilu su nezaposleni.A to ne znate?

    • 9. jul 2014 | 18:10

      SMEDEREVAC

      @©Panco©

      Okupirali su i Smederevo ,za pare kupili znanje,zvanje,imanje azive ovde godinama i za sebe kazuda su oni NAJVELIKI Smederevci,a obicni Kosovari.

    • 9. jul 2014 | 18:13

      ivan

      @©Panco©

      Kosovari to je pogrebna rec za Srbina sa kosova . Kosovari su siptari Kosova pa kosovari Srbi sa Kosova su Kosovci . Prodali smo jer su nas takvi ko ti izdali 1999 !

    • 9. jul 2014 | 18:18

      Milos

      @©Panco©

      Ne budi ljubomoran. Taj narod je napacen. Bio sam 99 dole. I treba da proda. Da nece mozda da zivi dole? Odakle mu posao tamo? Treba da ga sikaniraju, siluju decu? Srbija za Srbe. Bice pre podne mrzis ceo svet a popodne sebe?

    • 9. jul 2014 | 20:28

      ...

      @©Panco©

      Moja porodica se doselila sa Kosova posto smo ziveli u selu gde je bilo vise Albanaca nego Srba, i moj otac i moja majka imaju zavrsen fakultet. Porodicnu kucu smo prodali 2004 godine posto je deda srcani bolesnik i ne bi imao ko da brine o njemu tamo, baba je veoma bolesna takodje. Kucu koju su moji roditelji gradili je srusena tokom bombardovanja. Oni nikad nisu krili svoje poreklo niti su se pokondirili, neki nasi rodjaci jesu.. Ovo je sve manje vise nebitno.. Ti kazes da osobe koje su izbegle sa Kosova primaju pomoc i privilegije? Moji roditelji je nikad nisu primali, tata je nekad znao raditi i po 12 sati dnevno do 2007 kad je dobio upalu pankreasa i kad mu je zivot visio o koncu, danas ima 30% invaliditeta zbog tromba u desnoj nozi, majka nije mogla naci posao do 2009. Oni su sve stekli sami i nemaju nikakav kompleks kakav imaju neke osobe. Za ovih 15 nikada nisu krili odakle su, kao ni ja, ja sam ponosna na svoje poreklo i ponosna na svoje roditelje zato sto nisu postali kao neki njihovi prijatelji/rodjaci.

    • 9. jul 2014 | 20:51

      ds89

      @©Panco©

      Beograd je izdao Kosovo 1999.god.,a pre toga i Republiku Srpsku Krajinu.Sramota je sto postoje Srbi kao sto si ti,zbog takvih smo izgubili najsvetije srpske zemlje.Dok si se 90ih godina ladio u Bg-u mi smo cuvali granice Srbije.Poznato je da su najveci Srbi iz RS,Cg i sa Kosmeta.

    • 9. jul 2014 | 21:16

      Dejan

      @©Panco©

      Ja sam Kosovac zivim na zapadu zbog ovakvih komentara o mom poreklu ,siptar prodao itd sam lomio koske . Sreca pa su se malo primirile stvari jer smo neka vecina u selu :-)

    • 10. jul 2014 | 15:35

      Ana

      @©Panco©

      Uh umorih se id ovog tvog komentara jer nisi stavio zarez nigde pa morah u jednom dahu da ga procitam... Kako citam ove tvoje komentare vidim da si jako opterecen svojom finansijskom situacijom... Zavrni rukave ugrej stolicu i veruj isplatice se!!!!

    • 11. jul 2014 | 00:55

      Ana

      @©Panco©

      Boze ne mogu da verujem kolia glupost izlazi iz tebe

  • Kiza bg.

    9. jul 2014 | 17:50

    Dokon pop i jarice krsti !

  • Hm

    9. jul 2014 | 17:44

    Dali može da se sazna koliko je albanaca doselilo u Beograd a pogotovo u Vojvodinu?

    • 9. jul 2014 | 18:17

      1.

      @Hm

      Dosta, bice problema sa njima, gde god da dodju, razmnozavaju se kao amebe...

  • Provincijalac

    9. jul 2014 | 17:44

    A koliko tacno Beogradjana ima? Kada kazem Beogradjana mislim na one kojima se bar deda rodio u istom kao sto se meni moj cukun deda rodjen u mom gradicu Surdulici. Sve sami doseljenici i oni ce da mrze nekog a i oni dosli od negde

    • 9. jul 2014 | 18:26

      Sofija

      @Provincijalac

      Bravo, deda mi je uz ovog grada i nije tacno da Beogradjani ne vole ili gledaju na ljude drugacije samo zato sto nisu odavde, to su pokondirane tikve i mi kao narod smo generalno skloni tome.

  • Belogradjan

    9. jul 2014 | 17:40

    Verujem da ima takvih slucajeva ali ja imam dosta prijatelja iz unutrasnjosti i pristojniji su nego moj komsija beogradjanin. Da se razumemo 5-a sam generacija beogradjana

  • Krajišnik

    9. jul 2014 | 17:37

    Zato što su šabani koji nosa nisu gurnuli dalje od beograda. Naravno ne svi!

    • 9. jul 2014 | 19:10

      bg

      @Krajišnik

      Rece ti,sjaha sa konja i izvadi prst iz uveta....i ne koristi slengove koji su postojali davno pre vas SABANCINO

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA