Od 1. septembra tročlane patrole u kontroli putnika (FOTO)

U obračun sa "švercerima" u gradskom prevozu kreću trojke sastavljene od "gspovca", "busplusovca" i "komunalca". Na majicama natpis "kontrola" i amblem grada

  • 82

Obruč oko "švercera" u javnom gradskom prevozu suziće se od ponedeljka. U obračunu sa putnicima koji ne plaćaju prevoz, kontrolorima "Bus plusa" pomoći će kolege iz GSP "Beograd", a snage će udružiti i sa komunalnom policijom.

Planirano je da sastav "patrole" bude mešovit - po jedan "busplusovac", "gspovac" i "komunalac". Veruje se da je ova kombinacija "tri u jedan" - dobitna, a očekivani efekat je bolja naplata.

Ipak, sudeći po broju kontrolora privatne firme "Apeks", kojih ima 280 i predviđenih 200 kontrolora koji će biti angažovani iz najvećeg gradskog prevoznika, te da se brojevi ne poklapaju, nadležni u gradskoj upravi očigledno još nisu utanačili kako će ova služba da funkcioniše.

- Kontrolori će raditi zajedno, neće biti podela, čak ni kada su uniforme u pitanju Naši radnici se neće razlikovati od kolega iz "Bus plusa". Imaće majice na kojima će pisati "kontrola" i amblem grada Beograda. Nama je u magacinu ostalo 1.500 majica koje su nabavljene kada su lane preko GSP uposlili dodatni broj kontrolora- kaže Željko Milković, v. d. direktora GSP "Beograd".

On dodaje da su uniforme ostale kada su ugovori istekli, a zaposleni na privremeno-povremenim poslovima prestali da rade. Sada će im dobro doć.

OD PONEDELjKA SVI “KUCAJU“ KARTE

Osim pojačane kontrole, sa početkom školske godine vraća se na snagu pravilo da svi putnici moraju da overavaju karte. Putnici koji se trenutno ne validiraju, od 1. septembra smatraće se "švercerima", čak i ako su uplatili mesečnu dopunu. Onima koji zaborave da očitaju karticu, kontrola će je blokirati, a aktivaciju će morati da plate.

VIŠE TRAMVAJA, A MANjE AUTOBUSA

Optimizacija saobraćaja, koju ovih dana toliko pominju nadležni, podrazumeva da se u delovima grada gde postoji više vrsta prevoza, težište prebaci na jedan od njih.

Tamo gde voze tramvaji, autobusi bi putnike dovozili do čvorišta. Mesečni troškovi GSP za gorivo su oko 420 miliona dinara, a za struju za trolejbuse, tramvaje i zgrade - 25 miliona.

JOVIČIĆ: NEĆEMO SUDOVE I ARBITRAŽE

GSP „Beograd“ nastavilo je juče akciju "Za bolji prevoz i život u Beogradu", a pridružio im se i šef odborničke grupe SNS u Skupštini grada Aleksandar Jovičić.

- GSP je kičma grada i ukoliko stane, može doći do blokade prestonice Aktuelna vlast nije sklopila nakaradan ugovor sa "Apeksom" i "Bus plusom", ali ne želimo da dovedemo grad u situaciju da idemo na međunarodne sudove ili arbitraže - rekao je Jovičić.

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Orangutan

    26. avgust 2014 | 17:53

    A gde je SAJ, crvene beretke, 63 padobranska, pa i oni moraju biti u kontroli.

  • Nikola

    26. avgust 2014 | 18:31

    A gospoda romi, da li će možda i oni izvaditi BusPlus? Još se ne sećam da je neki od njih imao kartu, a nikad nisam video kontrolora da ih izbacuje iz autobusa.

  • Orangutan

    26. avgust 2014 | 17:52

    Jedini problem u ovoj zemelji je busplus, sve ostalo je ok.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA