I penzioneri će plaćati prevoz od 1. januara?

Izmene u cenama karata će podeliti i penzionere pa će oni sa mesečnim primanjem od 18.000 dinara nastaviti da koriste beneficije i da se 12 meseci voze po ceni od 400 dinara, dok će oni sa većom penzijom plaćati 610 dinara kartu

  • 39

Direkcija za javni prevoz je pripremila novogodišnje iznenđanje za Beograđane po kom će većina penzionera u prestonici od 1. januara morati da plaća prevoz, a najjeftinija karta za jednu vožnju će biti skuplja za oko 25 odsto.

Naime, nadležni planiraju da ukinu besplatne karte za starije od 65 godina i uvedu kategorizaciju na osnovu visine penzije, pišu Novosti.rs.

Od Nove godine Bus plus karta 90 dinara!

Korisnici javnog prevoza su najavljene novine dočekali u čudu jer su do pre neki dan nadležni iz Grada i Sekretarijata za saobraćaj uveravali da od Nove godine cena karata za gradski prevoz ostaje ista, kao i besplatan prevoz za sve kategorije kao i do sada.

- Sledeće nedelje nas očekuje novi sastanak Radne grupe grada za promenu tarifnog sistema. Kada tarifni sistem bude precizno usaglašen, građani i mediji će o njemu biti detaljno obavešteni - naveli su u Gradskoj upravi.

Prema nezvaničnim informacijama, po novom tarifnom modelu pojedinačna i vremenska karta od 75 minuta koja košta 101 dinar, biće objedinjenje, a sa novom vremenskom kartom od 90 minuta, putnici će se voziti za isto toliko para. Izmene će podeliti i penzionere pa će oni sa mesečnim primanjem od 18.000 dinara nastaviti da koriste beneficije i da se 12 meseci voze po ceni od 400 dinara, dok će oni sa većom penzijom plaćati 610 dinara kartu.

Da su penzioneri najveći "problem" sa kojim pokušavaju da se izbore tvorci novog tafirnog modela, potvrdili su i sindikalci GSP-a.

- Predlog da granica za dobijanje povlašćene karte bude 18.000 je dat po uzoru na Niš, dok je naša ideja bila da to bude 25.000 dinara. Još jedan od čudnih predloga je i da novoj vremenskoj karti od 90 minuta, vreme počne da teče sa momentom dopunjavanja, a ne od kada korisnik uđe u prevoz i otkuca je - rekli su predstavnici sindikata.

Ipak, mesečna karta za nezaposlene, zaposlene i studente biće jeftinije za oko deset odsto.

- Smatramo da prevoz moraju svi da plaćaju, ali i da moraju da se pronađu adekvatna rešenja. Do sada su socijalni mir kupovali preko GSP, i zato smo danas u ovako teškom položaju. Direkcija nam duguje 210 miliona, a GSP "Apeksu" 90 miliona na ime prodatih karata. Naši radnici i dalje prave raspored za Direkciju - kažu predstavnici sindikata u GSP "Beograd".

(Telegraf.rs / Novosti.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • zorica

    13. decembar 2014 | 18:25

    Sramota,kome je to palo napamet.Pa kad idemo kod lekara specijaliste koliko vremena nam treba,a koliko para.Prvo vratite naprimer fizijatre u svaku ambulantu,kao i neuropsihijatre jer ste u gradu sve centralizovali,a sad još i da umremo jer sve ovde mnogo košta,pa da neko ima i 30000 din nemože sve da VAM poplaća: UZIMA TE NAM I DUŠU.

  • Dag

    14. decembar 2014 | 12:11

    BUS-PLJUS,pljus,pljus... (A,sad okreni - drugi obraz.)...

  • Hm hm

    13. decembar 2014 | 18:33

    Nista gluplje nisam cula od ovoga da se vremenska karta od npr 90 min racuna od kad je uplatis na trafici... Pa dok dodjes do stanice i dok ti dodje bus prodje i po pola sata nekad,sto znaci da ti onda ostane sat vremena za voznju,a ne sat ipo.... Strasno!!!

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA