1970: "Tito otvorio Gazelu, Beograd uskoro dobija metro". To uskoro nikad nije svanulo (FOTO)

Za tadašnju Jugoslaviju činilo se da će biti balkanski centar inovacija, veličanstvenih građevina i napretka. Čak se najavljivalo i pravljenje metroa, međutim, kako vidimo - metro nam se još uvek nije dogodio

Komentari

  • Dragan

    6. januar 2015 | 15:38

    Da je srece bilo da ga nikad nije bilo...copavi.

  • ANTE BAN

    5. januar 2015 | 17:50

    I bolje da nije napravljen! Jer- još bi više podvojio naše narode. Zašto bi to uostalom Beograd imao a da Zagreb nema? Očito su Tito i Partija forsirali Beograd.

  • SRBIN IZ RS-a

    5. januar 2015 | 15:53

    Dodik je obecao metro u Banjaluci .... cekamo

  • Kiza

    5. januar 2015 | 08:29

    Tito je bar nesto napravio,a ovi ne mogu to ni da odrzavaju.

  • Domoljub

    5. januar 2015 | 00:34

    Kamo sreće da se puno više grade kapitalni objekti. Investicije takvog tipa su ulaganje u ekspanziju privrede. Nama treba mreža novih i modernih saobraćajnica, kako drumskih tako imželezničkih. Treba od Dunava, save i drugih plovnih reka napraviti moderne rečne saobraćajnice i imati turističke brodske ture po čitavom plovnom putu. Nemamo more ali imamo reke i planine. Prugu Beograd Bar treba skroz renovirat i napraviti svetsku turističku atrakciju kroz Srbiju i Crnu Goru.

    • 5. januar 2015 | 18:15

      Savica

      @Domoljub

      BAS NAM TREBE PRUGA I PUT PREMA CRNOJ GORI. IMA TOLKO VAZNIJIH PRAVACA.

  • Zumbul aga

    4. januar 2015 | 18:39

    Umro Tito umro metro, da nam je ziveo vecno..........

  • Ivan

    4. januar 2015 | 15:10

    Zbog raznih kvazi-strucnjaka nismo ni dobili metro do dan danas.

    • 4. januar 2015 | 16:34

      Pera kojot

      @Ivan

      Ljudi neće da plaćaju ni transportne usluge GSP-a Beograd, a kamoli da plaćaju karte za vožnju vozilima metro sistema. Zapitajte se zašto se metro sistemi ne grade u siromašnim zemljama! Da nije zbog male platežne moće stanovništva? Karta za metro bi otprilike bila duplo skuplja od karte koja košta 72 dinara. Da li bi naši ljudi pristali na tako nešto? p.s. U metro sistemima, švercovanje se svodi na minimum.

  • АРТИЉЕРАЦ

    4. januar 2015 | 13:47

    Овако и драмосер обећава а народ верује, Србијо пробуди се.

  • WD40

    4. januar 2015 | 13:46

    Ajde i ovaj most made in china

  • Nemojte po Titu

    4. januar 2015 | 13:36

    Neke stvari možda nije završio ali ovi posle njega samo uništiše i prodaše sve što je urađeno u proteklih 100 godina. Ja ga ne volim ali za sve što je posle njega došlo on je bio misaona imenica.

  • Horus

    4. januar 2015 | 13:32

    U to vreme je sve bilo nerealno. Zato nam i jeste bilo lepo.

    • 4. januar 2015 | 18:41

      Zumbul aga

      @Horus

      A sad nam je realno.

    • 4. januar 2015 | 22:11

      Petar Arsenijevic

      @Horus

      Nerealno?! Gde si ti ziveo?! U Hondurasu?! Od plate si mogao da zivis i da ustedis i da odes na more. To coveka interesuje, a ne neka visoka ekonomija ili politika! Zabole ga za sve ostalo, ako mu deca gladuju!

    • 5. januar 2015 | 00:57

      Dzipsi

      @Horus

      A sad je realno,al malo sutra!

    • 5. januar 2015 | 08:50

      Stari lav

      @Horus

      Ako je bili nerealno, kako je trajalo 50 godina i kako ovi "realni" to nerealno još uvek razvlače, u svim republikama?

  • Savica

    4. januar 2015 | 12:53

    TITO GA JE NAPRAVIO I OTVORIO. A DRPOKRATE SU GA KRECILE I MAZALE DVE GODONE.

  • djole

    4. januar 2015 | 12:45

    Ali ćemo zato "uskoro" imati beograd na vodi!! Hahaha

    • 4. januar 2015 | 18:44

      Zumbul aga

      @djole

      Posle Tita smo se mnogo toga nagledali I naslusali pa smo oguglali I sad nam je sve jedno sta nam ovi obecavaju.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA