BEOGRAĐANI ĆE OD DANAS BRŽE REŠAVATI PROBLEME: "Beokom servis" u službi građana! (FOTO)

"Beokom servis” godišnje primi oko 120.000 poziva građana Beograda za razne probleme koji se dešavaju na ulicama grada Beograda

  • 0

Gradonačelnik Beograda Siniša Mali prisustvovao je danas puštanju u rad nove korisničke aplikacije "Beokom servisa” koja omogućava lakšu i neposredniju komunikaciju sa građanima.

PONOVO SE ŠTAMPAJU RAČUNI ZA INFOSTAN: Grad Beograd će snositi sve troškove!

Prema njegovim rečima, "Beokom” godišnje primi oko 120.000 poziva građana Beograda za razne probleme koji se dešavaju na ulicama grada Beograda.

- Zato smo rešili da investiramo u ovu službu i da je tehnički opremimo kako bismo odgovorili na potrebe građana. Novi softvr je danas instaliran tako da će "Beokom” biti tri do pet puta efikasniji u odgovorima prema građanima. Sistem radi tako da se svaki poziv građana zabeleži, "Beokom” komunicira sa sekretarijatima i javnim komunalnim preduzećima, ta preduzeća izlaze na teren, rešavaju probleme, da li je pukla kanalizaciona cev ili je neki automobil nepropisno parkiran i odmah se u sistemu vidi da li je to urađeno ili nije. Ukoliko nije, mi reagujemo, vidimo zbog čega neko nije uradio ono što je trebalo da uradi, a ukoliko jeste, u sistemu se pojavi da je taj posao zaštićen - rekao je Siniša Mali.

On je naglasio da je na ovaj način Gradska uprava transparentnija u odnosu prema građanima i mnogo brže će se reagovati i rešavati njihovi problemi.

Foto: Beoinfo Foto: Beoinfo

- S druge strane mi interno imamo kontrolu oko toga ko radi, ko ne radi, ko brže radi od drugih, tako da možemo i da nagradimo pojedine službe i sekretarijate, ali i da ih kaznimo, a sve u cilju bolje i efikasnije usluge prema građanima - rekao je gradonačelnik, koji je izrazio zahvalnost direktorima "Beokoma” i "Infostana” koji su radili na ovom projektu.

Ovaj primer "Beokoma”, prema njegovim rečima, pratiće sekretarijati i ostala javna preduzeća.

- Investiraćemo i u njihove IT-sisteme kako bi bili efikasniji, bolji i organizovaniji u odnosu prema građanima i da svakodnevno rešavaju njihove probleme - rekao je Siniša Mali.

Događaju su prisustvovali načelnica Gradske uprave Sandra Pantelić, Darko Glavaš, direktor "Beokoma”, i Marko Mitić, v.d. direktora "Infostana”.

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA