≫ 

BEOGRAD DOBIJA VELIČANSTVENI TUNEL USRED CENTRA: Evo gde će se TAČNO nalaziti!

Vrednost ovog projekta bi varirala od 90 do 110 miliona evra, a zavisila bi od tehničkih rešenja kojima se bude realizovao projekat, rekao je Folić

  • 5

Jedan od najvažnijih infrastrukturnih projekata u glavnom gradu biće novi tunel, koji će sa po dve trake u oba smera povezivati Savamalu i Bulevar despota Stefana, a za koji će sledeće godine biti raspisan tender za izvođača radova, rekao je Milutin Folić, glavni gradski arhitekta.

ČITAVA PEŠAČKA ZONA BEOGRADA ĆE SIĆI NA REKU: Čekaju nas velike promene!

Vrednost ovog projekta bi varirala od 90 do 110 miliona evra, a zavisila bi od tehničkih rešenja kojima se bude realizovao projekat, rekao je Folić u intevjuu za Novosti.

- Stručnom analizom utvrđeno je da će se rasteretiti saobraćaj u centru grada za čak 14 odsto. Zagađenje životne sredine biće manje za 10 procenata. Pređena kilometraža biće kraća osam odsto. To će biti fantastični rezultati - rekao je arhitekta.

O BEOGRADU PISAO PRESTIŽNI LONDONSKI MAGAZIN: Britanci oduševljeni pokretanjem zaboravljenih projekata!

Stručnu analizu je uradio Urbanistički zavod i od devet rešenja izabrao dva najbolja, koja su sada na javnom uvidu, a Direkcija za izgradnju Beograda je novim rebalansom budžeta izdvojila novac da se uradi generalni projekat.

Foto Tanjug/ Sava Radovanović Foto Tanjug/ Sava Radovanović

- Kod obe varijante, ulaz u tunel na Savamali biće na istom mestu - kod parka u blizini Ekonomskog fakulteta, ali bi im izlazi na Paliluli bili različiti. Prema prvoj varijanti, automobili koji idu od Novog Beograda ka Karaburmi ili Pančevu izlaziće iz tunela u Bulevaru despota Stefana ispred gradskog MUP-a. Kod druge verzije imamo dva izlaza, jedan kod Botaničke bašte, drugi kod raskrsnice Cvijićeve i Poankareove ulice - rekao je Folić.

USKORO IZMEŠTANJE AUTOBUSKE STANICE: Usvojen detaljan plan regulacije Bloka 42 (FOTO)

Još od 1972. godine postoji ideja da se rastereti saobraćaj u centru Beograda izgradnjom ovakvog bazičnog saobraćajnog tunela. Međutim, od ove ideje se tada odustalo zbog skupe izradnje, jer je tadašnja tehnika probijanja tunela bila daleko skuplja nego danas.

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Nemke

    23. jun 2016 | 20:51

    Stvarno nemam nista protiv ovakvog projekta, cak naprotiv, podrzavam svaki projekat koji olaksava zivot gradjanima, ali ipak bi trebalo sastaviti listu prioriteta. Mislim da u ovom momentu bi bilo mnogo potrebnije da se urede i modernizuju bolnice i skole, a ako ostane novca onda i ovo da se izvede, sto da ne?! U protivnom ovo " doterivanje " grada nema nikakvog smisla dok su nam uslovi u bolnicama i skolama u najmanju ruku skandalozni. To je kao da neka lepa zena obuce skipu firmiranu garderobu a ispod nosi prljave i pocepane gacice. Ne ide to tako draga gospodo.

  • Nana

    23. jun 2016 | 12:08

    Da vidimo i to čudo

  • Par sin

    26. jul 2016 | 20:43

    A šta je sa tunelom od mosta na Adi do autokomande?Dali smo 500 milona evra za most koji bez tog tunela predstavlja promašenu investiciju.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA