Gradska uprava dobija dva nova sekretarijata: Usvojen rebalans budžeta

Naime, prihodi i primanja po osnovu prodaje nefinansijske imovine ove godine će iznositi 87,36 milijardi dinara, kako je bilo predviđeno budžetom, dok će izdaci po tom osnovu biti veći, odnosno iznosiće 92,85 milijardi dinara, što daje deficit od 5,5 milijarde dinara, odnosno 6,3 odsto

  • 1

Odbornici Skupštine grada usvojli su rebalans gradskog budžeta, kojim je predviđen deficit u gradskoj kasi od oko 5,5 milijardi dinara. Gradska uprava imaće ubuduće dva nova sekretarijata - Sekretarijat za javni prevoz i Sekretarijat za javne prihode.

"Višak" u budžetu Vojvodine veći od 5,6 milijardi dinara

OPŠTINA VOŽDOVAC USVOJILA BUDŽET: Više novca za obrazovanje, sport i bezbednost dece (FOTO)

Usvojen bužet Grada Beograda za 2017. godinu

Obrazlažući rebalans, zamenik gradonačelnika Andreja Mladenović rekao je da sam obim budžeta neće biti promenjen, dodajući da je krajem prošle godine, kada je usvojen budžet, najavljen rebalans, jer budžet mora da pretrpi određene izmene zbog preraspodele sredstava posle osnivanja novih sekretarijata, ali i zbog izmenjene situacije sa Direkcijom za građevinsko zemljište.

On je zamolio odbornike da razumeju situaciju i da budžet pretrpi određene promene.

Naime, prihodi i primanja po osnovu prodaje nefinansijske imovine ove godine će iznositi 87,36 milijardi dinara, kako je bilo predviđeno budžetom, dok će izdaci po tom osnovu biti veći, odnosno iznosiće 92,85 milijardi dinara, što daje deficit od 5,5 milijarde dinara, odnosno 6,3 odsto.

Foto: Telegraf Foto: Telegraf

- Rebalans je bio očekivan, nešto što je najavljeno kad je usvojen budžet i nema nikakvih senzacionalističkih najava koje možemo da čujemo od opozicije - rekao je Mladenović i dodao da su u gradu bili svesni da suficit u budžetu nije bio pravi suficit, već je sad samo izvršena preraspodela sredstava.

On je istakao da budžet nije opterećen novim zaduživanjem, a da gradska vlast tri godine nije uzela nijedan novi kredit, te podvukao da se grad neće ponovo zaduživati.

- Budžet je investicionog karaktera, četvrtina budžeta, 24,5 odsto je predviđeno za investicije. Uređene i opremanje građevinskog zemljište, Direkcija nastavlja da deluje kao javno preduzeće i tako smo uredili oblast važnu za razvoj grada - rekao je Mladenović.

Komentarišući navode opozicije da ni sekretar za finansije, ni njegov zamenik, kao ni gradaonačelnik nisu hteli da potpišu rebalans, Mladenović je rekao da reč samo o tome da je on vodio Gradsko veće kada je na njemu usvajan rebalans.

Foto: Tanjug/Dimitrije Goll Foto: Tanjug/Dimitrije Goll

- Ja vodim Veće kad je gradonačelnik sprečen. Nema tu nikakve posebnosti, sekretar je na odmoru, potpisao je podsekretar, nikakve dramatike tu nema - rekao je Mladenović.

Kritike je tokom rasprave izneo šef odbornika DS-a Balša Božović rekavši da su gradski čelnici pre tri nedelje, kada je usvajan budžet, uveravali da postoji suficit od 3,2 milijarde dinara.

- Svega tri nedelje kasnije imamo deficit od 5,5 milijardi dinara. Šta se dogodilo sa novcem za ove tri nedelje - pitao je Božović.

Navodeći da je status Direkcije morao biti rešen do 1. decembra prošle godine, Božović je kritikovao i visinu sredstava određenih za nju, od skoro 11 milijardi dinara.

- Pitanje Direkcije je veoma nejasno i nije u skladu sa zakonom", rekao je Božović i dodao da dva meseca, koliko se tražilo rešenje za status Direkcije, nema razvoja grada, a projekti stoje.

Foto: Tanjug/Jaroslav Pap Foto: Tanjug/Jaroslav Pap

Dva nova sekretarijata - za javni prevoz i javne prihode

Gradska uprava imaće ubuduće dva nova sekretarijata - Sekretarijat za javni prevoz i Sekretarijat za javne prihode, odlučili su odbornici beogradskog parlamenta.

Sekretarijat za javni prevoz uvodi se umesto dosadašnje Direkcije za javni prevoz, a Sekretarijat za javne prihode umesto Uprave za javne prihode.

Gradski sekretar za upravu Milan Brkljač istakao je da je uvođenje dva nova sekretarijata bilo potrebno radi efikasnijeg i celishodnijeg organizovanja poslova u Gradskoj upravi, odnosno zbog velikog obima posla.

Kako se navodi u Odluci, Sekretarijat za javne prihode baviće se, između ostalog, utvrđivanjem, kontrolom i naplatom u javnopravnom odnosu poreza na imovinu i drugih izvora javnih prihoda za koje je nadležan u skladu sa posebnim propisom.

Sekretarijat za javni prevoz baviće se poslovima koji se, između ostalog, odnose na organizaciju, nčin obavljanja i korišćenja javnog linijskog prevoza, organizacijom prevoza u linijskoj plovidbi, načinom obavljanja taksi prevoza u gradu.

(Telegraf.rs / Tanjug)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Давид

    26. januar 2017 | 15:25

    Браво још двоје који ће нам подићи просек са њиховим платама које ће бити 200000+ дин , право балансирање! Још хиљаду таквих и просек плате ће нам бити 500€ , браво за владу Србије!

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA