≫ 

Odlaže se izgradnja nove autobuske stanice na Novom Beogradu

Celokupan posao biće završen umesto u julu, pet meseci kasnije - u novembru

  • 3

Izgradnja nove autobuske stanice na Novom Beogradu se pomera, što odlaže i raseljavanje postojeće BAS i "Lastine" stanice. Odabrani izvođač je u petak trebalo da završi projektnu dokumentaciju za zgradu autobuske stanice, međutim, od Direkcije za gradsko građevinsko zemljište i izgradnju Beograda tražili su produženje rokova.

Mali: Najkasnije u junu počinje izgradnja nove autobuske stanice u Bloku 42

Novi datum za izradu tehničke dokumentacije pomeren je za maj, dok će celokupan posao biti završen umesto u julu, pet meseci kasnije - u novembru.

U Odluci koju je pre pet dana donela Direkcija za gradsko građevinsko zemljište navodi se da je zahtev izvođača za produženje rokova opravdan.

Grupa domaćih preduzeća - Saobraćajni institut CIP, "Meta Balkan", "Geomehanika" i "Krip inženjering", predvođeni firmom "Bajvesen" iz Lazarevca, uslove za izradu tehničke dokumentacije dobila je sa zakašnjenjem. Takođe, naručilac posla nije na vreme izdao neophodan nalog, uputstva i odobrenja.

Foto: Tanjug/Dragan Stanković Foto: Tanjug/Dragan Stanković

Osim toga, prilikom izrade Idejnog rešenja za pribavljanje lokacijskih uslova, projektant je naišao na niz problema, kao što su visinska kota objekta autobuske stanice, koja mora biti spuštena.

I pozicija postojećeg vodovodnog i kišnog kolektora koja onemogućava povezivanje zgrade kako je predviđeno konkursnim rešenjem, jeste jedan od problema koji je usporio projektante.

Predviđeno je bilo da oni za sedam meseci otkako su uvedeni u posao urade projektno-tehničku dokumentaciju za izgradnju objekta autobuske stanice sa podzemnom garažom, peronskog prostora i staničnog trga sa pripadajućom infrastrukturom.

Foto: Tanjug/Zoran Žestić Foto: Tanjug/Zoran Žestić

Planirano je da stanični objekat ima osnovne sadržaje neophodne za putovanje - informacije, kupovinu karata, toalet, garderobu, hol, pešačke staze do peronskog prostora, pasarele ka stajalištima javnog gradskog saobraćaja. Prolazi treba da budu prilagođeni za kretanje putnika sa prtljagom, opremljeni pokretnim trakama i liftovima.

Javna garaža treba da ima najmanje 200 parking mesta u podzemnoj etaži. Potrebno je obezbediti i mesta za dolazne i polazne perone prigradskog, međugradskog i međunarodnog saobraćaja.

Daljinac baner

(Telegraf.rs / Izvor: Večernje novosti)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Brale

    7. mart 2017 | 16:33

    Neka i nešto posle izbora. Hahahaha

  • bg

    8. mart 2017 | 12:19

    200 parking mesta?! To je nedovoljno... minimum 500 parking mesta.

  • Ivan1

    8. mart 2017 | 13:54

    Kada ce onaj bangldes od buvljaka da sele,tamo skuplje nego u trznim centrima.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA