≫ 

Šta se dogodi ako otkucate kartu, a autobus se pokvario ili je "majstor" rekao da izađete: Da li treba da vam vrate pare?

Da li postoji mogućnost povraćaja novca za kartu otkucanu u vozilu koje se pokvarilo?

  • 10

Ako vas kontrolor Bus plusa tokom vožnje "uhvati" bez karte, istog trenutka će vam napisati kaznu, ali ako kartu otkucate, a vozilo se pokvari i kontrolori i vozači će samo slegnuti ramenima, jer mogućnost za refundaciju troškova, ili odštetu zbog kašnjenja - ne postoji.

VAŽNE PROMENE U GSP-u: Validatori više neće služiti samo za otkucavanje Bus Plus karata

To bi bilo prihvatljivo da na taj način funkcionišu i ostali vidovi prevoza, ali ne funkcionišu. Ukoliko avion za koji ste kupili kartu ne poleti, čeka vas odšteta od aviokompanije u iznosu do 600 evra.

Ako međugradski autobus zakaže, putnici imaju pravo na nadoknadu troškova. Ali, ako se pokvare tramvaj, gradski autobus ili trola - putnici koji su otkucali kartu, a ne stignu gde su krenuli, nemaju pravo ni na šta.

Foto-montaža: Milena Đorđević, pixabay.com

U Bus Plusu ovu nelogičnost objašnjavaju time što karta važi sat i po vremena.

- Vremenska karta od 90 minuta važi za neograničen broj presedanja od momenta prvog očitavanja kartice, tako da korisnik kartice samo treba da ponovo očita karticu u drugom vozilu prilikom presedanja - kažu u Bus Plusu i dodaju da ne postoji situacija za koju bi bio osnovan povraćaj novca.

Pa, ipak, svako od nas se više puta našao u situaciji za koju bi povraćaj novca bio opravdan. Dešavalo se nemali broj puta da se tramvaj pokvari u delu grada iz kog nema druge opcije za stizanje do kuće ili posla.

Nije redak slučaj da su gužve tolike da posle kvara ili zastoja istekne predviđenih sat i po vremena trajanja vožnje, pa do odredišta umesto jedne, moramo da otkucamo dve karte. Najgore je onima kojima se autobus koji retko ide pokvari na trocifrenim linijama koje voze iz udaljenijih delova grada, jer njima preostaje samo da narednih pola sata čekaju novi.

Taksisti ne bismo platili vožnju kada bi nas izbacio na pola puta. Većina nas najverovatnije ne bi tražila povraćaj novca, ali bi bilo lepo znati da takva mogućnost postoji i da nekoga čekaju sankcije ukoliko ne dobijemo ono što smo platili.

Daljinac

(Gorica Avalić/g.avalic@telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Ignacije

    21. mart 2018 | 13:35

    Poslaće vam pare sa bombonjerom, ali u finskoj.

  • Ivan

    21. mart 2018 | 14:09

    Tko kome pare vrača, sve pitaj ali pare ne.

  • Milan

    21. mart 2018 | 16:09

    Najbolje je da idemo peske i nikom nista neplacamo i necemo imati problema sa busplus pljackom i kontrolorima.Nazdravlje .

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA