Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • M.

    05. jul 2018 | 11:07

    Odakle izvlače te krševe?Placamo prevoz naj skuplje u Evropi,a vozimo se autobusima i tramvajima iz proslog veka...autobusi greju i leti i zimi.U pojedinim autobusima putnici ne mogu da stoje ,jel tabani toliko peku od motora koji samo sto ne explodira koliko je ugrejan.U klimatizovanim autobusima ne ukljucuju klime jel nisu dobili odobrenje iz uprave da pritisnu dugme,navodno. BUS+ se ogradjuje...da oni naju veze sa tim...oni su dve razlicite firme.Pa koga oni zajebavaju???Gde idu te pare koje se daju za prevoz? A obaska sto su ti krsevi toliko strokavi,da nemam reči...

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA