Marku je sedmi razred počeo tako što niko nije želeo da sedi s njim u klupi jer je siromašan: Svakodnevno trpi nasilje i dirljivo opisuje šta radi dok ga zlostavljaju

- Vređaju mi mamu, tatu, babu, dedu, kako nemam skupe patike. Zovu me nadimcima koje ja ne volim... - ispričao je dečak na TV Prva

Komentari

  • Sloba

    25. septembar 2018 | 07:41

    Zalostno ej da ovde ljudi komentarisu sami sebe i podmecu svadje sa stvarima koje nema blage veze sa ovu temu sto je meni nejasno svi se bunite da neznate od cega da zivite znaci da 98% dece u skolama mozemo da smatramo siromasnjim a ovo dete maltretiraju jel je siromasno pitam se na koj uslov su ta vasa deca vaspitana kad se drze za bogate i uzimaju sebi prava da druge koji imaju hrabrost da kazu da su siromasni maltretiraju sve to nedolazi sneba vec od roditelja kako je vaspitanje kako je ponasanje kuci tako su i vasa deca pisem zato vasa jel mene to vise nepogadja ja sam van zemlje ah da taj problem postoji po celoj evropi ne samo u srbiji

  • sef

    22. septembar 2018 | 15:01

    zakon 0 drzava 0 reakcija nadleznih 0 tesko tom detetu

  • Billy the pljutz

    21. septembar 2018 | 21:30

    ...dno dna...

  • Milivoje

    21. septembar 2018 | 19:24

    Moram priznati samo da mi nesto nije jasno a to je zasto se majka obratila medijima? Naravno da osudjujem bilo kakav oblik nasilja, medjutim, da li se ona obratila ministarstvu prosvete, inspekciji, itd? Ili prvo sta je uradile je da odmah obavesti medije? Pravo a i logika kaze da ako direktorica ne preduzima to sta treba, onda se obavesti ministarstvo prosvete i prosvetna inspekcija a zatim ako oni ne preduzmu nesto tek onda moze da obavesti medije. Ne bih da zvucim ignorantski, medjutim meni sve ovo lici na slavu preko ledja deteta. Posle ovoga slede rijaliti programi, " Zadruga " , " Farma " itd...?

    • 5. jun 2019 | 22:32

      şasa

      @Milivoje

      Ti očigdno nemaš dece . Šetaj svog kera po kvartu i ne mešej se u ono ne razumeš

  • Gidra

    21. septembar 2018 | 19:16

    @Dejane ne piši gluposti. Ili si Marijana pod drugim nikom? Da, vršnjačko nasilje je ozbiljna stvar da bi rešavalo tako što će jedan roditelj iznlatiti drugoga. Ali takav nisi u stanju to ni da shvatiš a čini mi se da ste česti na temama o veri gde ste veliki vernici. Na nečije zlo se ne može uzvraćati drugim zlom. To može imati domino efekat. A nasilno dete može se pritajiti neko vreme i čekati da se zbog vašega tabanja, kako se Marijana izrazi, osveti posle vašem detetu.. Vi nasilju između dece dajete drugu i veću dimenziju ako to prerasta u obračun porodica i ozbiljnih i punoletnih roditelja. To je krivično delo što je Marijana uradila tabanjem majke toga nasiloga deteta.

    • 21. septembar 2018 | 19:34

      Marijana Bakov

      @Gidra

      Ne pisi gluposti ispade da samo ja komentarisem na telegrafu.Ja ti postado opsesija jer u svakom komentatoru vidis mene.Uostalom sta tebe briga sta ja komentarisem?,Sta trebala sam da dozvolim da mi dete digne ruku na sebe , da bi ugodila vama pametnima.Molim te vise mi se nemoj obracati.A ubuce tvoje komentare necu ni citati pisi sta hoces.

    • 21. septembar 2018 | 19:55

      Gidra

      @Gidra

      @Marijana, ti si iznela svoj postupak a o tome postupku prvenstveno plemišemo i ne slažemo se. Zar ne shvataš da to ne može biti dobar primer kako se rešava problem vršnjačkoga nasilja? Rešenje toga problema ne može biti samo na roditeljima maltretiranoga deteta. Tu nije problem samo tvoje tabanje već prenstveno škole, pedagoga i direktora što oni kao obrazovna ustanova nisu zaštitili tvoje dete. Kapiši? Ako roditelj bude doveden do zida da sam mora i fizički braniti svoje dete to je krah sistema koji je to dopustio.

    • 22. septembar 2018 | 19:16

      Dejan

      @Gidra

      Za tvoju informaciju prijatelji smo na fejsbuku.Cisto da znas,ona zna ko si,a zna da dajes sam sebi lajkove.Svasta zanimljivo jos o tebi zna,upravo smo caskali na tu temu.PS ja uvek branim svoje prijatelje.Nego meni sumljivo zasto ti bez daha pratis svaki njen komentar,ljubav ili mrznja je u pitanju trece nema.

    • 23. septembar 2018 | 09:59

      Jelena

      @Gidra

      Da je moje dete neko tako maltretirao aDirektor..raxredni ne reaguje..Tuzbe ih poktenula protiv svih a narocito roditelja te dece.A decu nek prebace u drugu skolu tu koja napadaju.Pa ce onda da vide ima li mera.Da sam ja direktor prebacimo nasilnike pa nek roditelji onda vide kako je to.Al ocigledno neko to podrzava.

  • DjordjeNS

    21. septembar 2018 | 16:26

    Lepo napisite imena i prezimena roditelja te dece koje ga maltretiraju, sramota da ih bude kako su ih vaspitali.

  • Klimt-Bec

    21. septembar 2018 | 15:39

    Strasno gde ides Srbijo??? Trideset godina sve dublje i dublje srljas u sopstvenu propast!!!

  • Billy the pljutz

    21. septembar 2018 | 13:27

    ...kakvi ljigavci...dno dna...

  • Zeljana

    21. septembar 2018 | 09:51

    Najbolje resenje lepo svaki put kad ga budu vredjali/zlostavljali roditeljima decaka novcana kazna onda lepo taj isti novac daju Marku i reseno.

  • Već viđeno

    21. septembar 2018 | 08:50

    To je već bilo još devedesetih samo što se zvaršilo na način da su se oni koji nemaju skupe patike udružili i na ulicana otimali patike onima koji ih imaju. Ipak se okreće

  • Bob

    21. septembar 2018 | 08:12

    U Svajcarsku bili bi pozvani svi roditelji i deca ucesnici u tu aferu bili bi prisutni direktor i nastavnici sa psihologom i te veceri bi resili problem jer nemoguce je menjati detetu razred samo zato ston trpi one druge malisane dato bi im do znanja da svoju decu moraju vaspitavati tako da ne smeju da zlostavljati druge slabije i da moraju postovati svakoga cak sta vise i po nacionalnosti oni to prate i onaj ko se nebi pridrzavao tih pravila on bi bio sanksionisan a naravno ako bi se dalje nastavila tortura onda bi policija preduzela stvar u svoje ruke i budite sigurni da bi stvar bila brzo resena.!

  • Boki

    21. septembar 2018 | 07:41

    Dusa da te zaboli

  • serb

    21. septembar 2018 | 07:35

    To je sve od kucnog vaspitanja.

  • Lado

    21. septembar 2018 | 07:11

    Pa imaju li te male.seronje roditellje?

    • 21. septembar 2018 | 10:11

      Dora

      @Lado

      Imaju roditelje samo je pitanje kakve? Ovo je poslednica loseg vaspitanja.

  • Svasta

    21. septembar 2018 | 07:11

    Treba tog malog psihicki ojacati, a ne da mu se prica kako je on jadan, nego da je jak i da moze sve. Ne vucite decu kod psihologa nego trazite razgovor svi zajedno sa roditeljima te druge dece. Ja sam moje sinove ojacala, da znaju da niko nije nista bolji od njih i da niko, cak ni prosjak nije gori od njih. Da znaju da mozda neko nije kriv sto je upao u losu situaciju. Pricajte sa decom bas u tim godinama da bi postali dobri ljudi, nemoj ni vi da se podsmejavate nikome ispred dece, jer sta ce nauciti onda od vas, isto tako ponasanje. Sinovi su mi punoletni al prema svakome imaju postovanje, dal siromah il bogat, ali i ne dozvoljavaju da im se niko podsmejava. Morate sami decu da ojacate pricanjem, to nemoze ni skola ni tv ni comp da uradi za vas.

  • Ssss

    21. septembar 2018 | 06:51

    Da je to prava skola tu vi vec bilo po usima zulufima,prut po rukama Jos od prvog razreda,malo cukanje o tablu,stajanje po pola sata u cosku,nista to danasnja deca nebi izdrzala nekako su kilava,mi smo bili ko bubice mirni o svi za jednog jedan za sve ,Ali drzava je mnogo dopustila deci zbog eu pa sad ne mogu da izadju na kraj sa njima

  • Goci

    21. septembar 2018 | 06:10

    Zadirkivanja postoje od kad postoje i deca,to ne moze da bude iskorenjeno. Samo je pitanje kako se koje dete uklapa, dal ce kroz šalu ili kao pojedinci da strada duševno i društveno.. Druga vremena nose i drugačija razmišljanja ali deca ostaju deca.

  • Mile

    21. septembar 2018 | 02:44

    Svii ste vi zaboravili ili neiskusni postoji i popravni dom za problematicne pa nek se bahate ali roditelji tih sigurno nisu bolji jer su iz luce i okruzenja to doneli a i skola vise nije skola ko sto je bilo nekad da si mi blize mali doso bih ja da im ocitam lekciju pa bi bili manji od mkovog zrna

  • Sudija

    21. septembar 2018 | 01:53

    Na Zapadu svaka skola ima drugacije komplete uniformi koje su obavezne za njihove ucenike. Svi su isto obuceni i obuveni tako da nema nikakve razlike medju njima. Znaci sako sa grbom i nazivom skole, pantalone za djevojcice suknje do koljena. Kosulje iste i cipele iste. Sve u istim bojama. Vrijeme je da to u Srbiji bude uvedeno.

    • 21. septembar 2018 | 06:55

      Sta

      @Sudija

      I na istoku takodje postoje skolske uniforme. Na zalost ovakvih slucajeva ima strasno mnogo, i niko da pocne da prica u sta smo se pretvorili, a psiholozi i psihijatri sve vise imaju nase najmladje kao primarnu grupu pacijenata.

    • 21. septembar 2018 | 07:05

      Lemi

      @Sudija

      To bi imalk slab efekat jer onda bi pojedina razmažena deca svoj status i bogatsvo pokazivala drugim stavrima. Obućom, mobilnim, raasipničkim troškovima za užinu...

    • 21. septembar 2018 | 07:39

      bole24

      @Sudija

      Prijatelju..., nemaš ti pojma o zapadu. To je mozda slučaj po nekim privatnim školama gde se placa 1000€ mjesecnk po detetu.

  • Zoran Veteran

    21. septembar 2018 | 01:05

    Evo rešenja, ta trojica dripca prebacis jednog u Barajevo, drugog u Besni Fok, trećeg u Bolec, baciš ih malo na putovanje do škole pa kada vide ostali šta ih snašlo ima da se obraćaju sa izvini...

    • 21. septembar 2018 | 04:38

      Aldo

      @Zoran Veteran

      Da, ali škole vole dramu i ne vole jednostana rešenja. Maloletni dripci uživaju u publicitetu koji su dobili i u nemoći društva da im uzme meru.

  • Milan

    21. septembar 2018 | 00:42

    Na zalost nije ni cudo sto se to desava u Srbiji. Za postene i skromne ucenike u skolama izgleda nema mnogo mesta, jer su ih okupirali Mamini i Tatini sinovi, koji su mocni i imucni pa im se moze tako. Ali oni skromni i siromasniji su mozda u vecini slucajeva i bolji studenti, a sto je najvaznije bolji ljudi, jesu i bice. Samo ponosno i glave uzdignute napred. Nije vazno sta covek ima spolja, nego sta ima iznutra. Ljudi se ne prepoznaju po patikama i pantalonama, nego po dobrim delima To su ljudi koji ce da grade drzavu.

  • Gidra

    21. septembar 2018 | 00:29

    @DaDa Nažalost i onakvi sebe smatraju odgovornim roditeljima i pedagozima. Onda imaju deca na koga da se ugledaju. Sada je ona porasla u očima svoga deteta jer izmlatila majku drugoga deteta. Ugledaju se deca na na roditelje siledzije kojima je normalno i opravdano izmlatiti drugoga roditelja. Onda se tu može umešati nečija rodbina, prijatelji, kumovi... A tako nekada i bude u manjim i zaostalim sredinama pa zbog manjih stvari zavade se čitave porodice. I na ovo treba ukazivati da to nije pravi put kojim se rešava vršnjačmo nasilje.

    • 21. septembar 2018 | 10:51

      Marijana Bakov

      @Gidra

      Gidra to sto me vas dvoje mrzite ne zanima me,ali molim te ne lupaj gluposti.Ja sam doticnu majku opominjala pre tabanja sto puta, smejala mi se u lice.Za to vreme moje dete je zbog srcanih smetnji izazvane stresom dva puta za godinu bilo hospitalizovano.Za tvoju informaciju zavrsava ekonomski fakultet,dete za primer a I ostala deca iz razreda takodje.Ovo je zadnji put da ti se obratim.A ti I Da Da raspredajte do mile volje odakle sam ,nemam nameru nikome da se pravdam.

    • 21. septembar 2018 | 17:57

      Gidra

      @Gidra

      @Marijana, kao prvo meni je žao što vam je dete kroz sve to prolazilo. Nikakve lične mržnje nema ali se protivim takvim postupcima koje ste koristili. Je li sada sebe smatrate boljom od majke koju ste izmlatili? Jeste li svesni da ste se vi kao ozbiljna žena tako spustili na nivo njenoga nasilnoga deteta? Često na takvu vašu reakciju bi neko uzvratio još gore. Bilo lično ili bi angažovala nekoga trećega da vam uzvrati. I to ode u nedogled sa nesagledivim posledicama.

  • Ljvdj

    21. septembar 2018 | 00:04

    Jedino racionalno resenje je da se ta tri ucenika koji maltretiraju druga rasele u tri rszlicita odelenja. Time bi se njihova kolektivna snaga razbila a to bi imalo i pedagoski efekat po njih. Nije dobro njega prebacivati u drugo odelenje jer to znaci poraz sistema i pobedu problematicnih

  • DaDa

    21. septembar 2018 | 00:03

    Nisu mi jasni roditelji koji probleme svoje dece rešavaju tako što će citiram: "dohvatiti i izmlatiti nečiju mamu ili tatu..." Šta je onda to? Tlači ko je jači. Je li se tako deca vaspitavaju i grade civilizovani odnosi od najranije nečije mladosti? Drugačije se rešenje mora tražiti i u tome roditelji čija su deca maltretirana moraju imati punu asistenciju škole ali i državnih organa poput policije. Maloletničko nasilje i delikvencija su ozbiljan problem kojim se mora i država ozbiljno pozabaviti a ne samo roditelj maltretirane dece.

    • 21. septembar 2018 | 00:43

      Otac maltretiranog decaka

      @DaDa

      Lako je kritikovati druge I pametovati kada je tudje dete u pitanju.A da je vase dete u pitanju,da konstatno trpi maltretiranja a institucije ne reaguju sta bi ste vi uradili?

    • 21. septembar 2018 | 04:42

      Franc

      @DaDa

      Šta ti je to "drugačije"? Trenutno je na delu tvoje "drugačije", pa ne daje nikakve rezultate, a postoje vrlo efikasna rešenja.

    • 21. septembar 2018 | 06:57

      DaDa

      @DaDa

      Za Oca maltretiranoga dečaka, biti pametniji ne znači i pametovati. Institucije predstavljaju konkretna lica sa imenom i prezimenom. Znači zaposlenici škole i njena uprava. Njih treba pozvati na odgovornost ako vrše protekciju dece nasilnika. Metode ulice nije u redu prenositi i primenjivati ih u školama i tako rešavati probleme među decom.

  • Gidra

    20. septembar 2018 | 23:43

    Nije rešenje da se roditelji maltretirane dece obračunavaju sa decom nasilnicima ili sa njihovim roditeljima. Onda je to demonstracija sile na koju će možda neko odgovoriti silom i tako u krug dok ne počnu padati mrtve glave. Škole moraju odgovarati za normalno funkcionisanje učeničkoga života dok su deca u školi. Njima su deca poverena na školovanje i škole moraju da se obračunaju sa decom nasilnicima. Da ih stave pod specijalni nadzor, smestiti problematičnu i nasilnu decu u posebno odelenje da se zna kakvi su ili ih izbaciti iz škole i onemogućiti im regularno školovanje kroz regularni školski sistem.

    • 21. septembar 2018 | 08:03

      Alo

      @Gidra

      Ako se roditelj ne saglasi da se dete premesti pa makar i u drugo odeljenje sve pada u vodu. Pre je bilo da nastavnik i skola odlucuju.Sad je demokratija. Sad odlucuju dete i roditelj. E tu je problem Kad ministar to resi i kad uskrate prevelika prava deci u skoli i prevelika prava roditelja, onda ce biti pomaka. Ovako isti konji, drugi pokrovci.

    • 21. septembar 2018 | 08:42

      Dejan D

      @Gidra

      Škola je ustanova koja te obrazuje, ne vaspitava te! Vaspitanje "nosiš" iz kuće! Ne može ti razredni starešina ili direktor škole biti mama i tata i učiti te osnovnim životnim vrednostima. To naučiš kod kuće i sa time dođeš u školu!

  • Boranin

    20. septembar 2018 | 23:22

    Vidis. I ja sam jednom bio dete koga su svi cackali i provocirali, maltretirali. Dok jednog dana nisam upisao Karate. Sad sam 3 u Srbiji i Crnoj Gori. 2 u Srbiji u svojoj kategoriji. Svi su prestali da me diraju kada sam liku u 8 razredu a ja bio 7 pustio krv iz nosa iz 2 udarca. Ne da su svi prestali da me zadirkuju, vec su svi hteli da se druze sa mnom.

    • 21. septembar 2018 | 04:34

      Ludak

      @Boranin

      Siromasni su. Karate kosta. Samo treninzi i kimono pa jos i prevoz. Tesko da ce to ici

    • 21. septembar 2018 | 15:45

      B.li

      @Boranin

      NEKOME NI KARATE ILI TI BILO ŠTO NE POMOGNE AKO NEMA MU.A. REALNO ZAR NE.

  • lik

    20. septembar 2018 | 23:21

    Zato u uniforme sve pa da vidimo ko je pametniji i sposobniji a ne ko ima

  • Marijana Bakov

    20. septembar 2018 | 22:58

    Ono sto sebi nkada necu moci da oprostim,sto sam sebi dozvolila da mi detetu popusti srce od stresa.Naime u prvoj godini srednje skole , bahati sin jednog biznismena sa svojom bandom terorisao celo odelenje.Kome se sve nismo obracali,direktor imao volju da pomogne ali je bio nemocan.Godinu dana smo se vukli od psihologa do psihologa,nema boze pomozi.E onda ja lepo dohvatim njegovu mamu i dobro izmlatim,dala sam joj rok sedam dana da ga ispise iz odelenja,inace opet ce da dobije batine.Rekla sam joj slobodno da me tuzi,ali da zna da cu da je ganjam do Strazbura.Tako i bi ispisala delikventa I prebacila u drugu skolu,gde je nastavio po starom.Zadnje sto smo culi da je zaglavio u zatvoru.Dabogda nikada ne izasao.

    • 20. septembar 2018 | 23:21

      Boža zemunac

      @Marijana Bakov

      Ha ha ha, bravo Marijana.

    • 20. septembar 2018 | 23:50

      DaDa

      @Marijana Bakov

      Vi što ste poreklom iz neke nedođije vama fizički obračuni nisu posebno strani. Ali vaspitavati decu da se problemi rešavaju hvatanjem za vrat i mlaćenjem je pogubno. Hoće li tako i vaše dete rešavati svoje probleme u životu? Mlaćenjem.

    • 21. septembar 2018 | 17:08

      Dejan

      @Marijana Bakov

      Da,da zasto koristis portal za svoje licne frustracije I obracune sa doticnom!Koga briga ko je odakle?Ovo je tema nasilja vrlo delikatna stvar,da je tvoje dete u pitanju jako bi reagovao?Decak Iz Novog Sada od 13 godina izvrsio samobistvo pre dve godine,zbog vrsnjackog nasilja.Sta sada vredi njegovoj majci sto izgubila jedinca?

  • Ccc

    20. septembar 2018 | 22:54

    Pa ovo je normalno u skolama sta se cudite

    • 20. septembar 2018 | 23:21

      Miki

      @Ccc

      Pa to je još veći problem što je to tebi normalno.

  • Cccc

    20. septembar 2018 | 22:29

    Pre mnogo godina su u školi neki bahati klinci provocirali mog sina i par njegovih drugara pa i nasilnici bili. Jednom prilikom odem da sredim to posto niko od nastavnika u školi nije reagovao, kad su me klinci videli onako besnog sami su dolazili i stali predame. Samo sam ih pogledao rekao im šta ih čeka ako ponove tako nešto i bilo je primetno da su nekima hlace postale mokre i od tada ne da su mu pravili probleme postali su drugari i njegovi zaštitnici.

    • 21. septembar 2018 | 07:10

      Lemi

      @Cccc

      A šta ako dođe otac i roditelji dece kojima si tako pretio? Tako se doleva ulje na vatru. I situcija može postati još gora.

  • Zoran

    20. septembar 2018 | 22:27

    Nije mi jasno ko mu kaze? Mislim jasno mi je, ali nije. Sta oni bogati? Nerazumem, zar roditelji te dece zaradjuju neki veliki novac? Gde odrastaju ta deca? Sta cuju od roditelja? Ti roditelji zaradju maximum 2 plate po 35000 ili 40000. To je plafon plafona. To je sve socijala i sa 70000. Razmislja on isto sta i kako do kraja meseca. Uzme kredit i ode na more. Ko he tu bogat nerazumem. Obican covek u Srbiji? Neeee... Zato sine moj nemoj da padnes u ocaj. To su sve samo lose vaspitana deca. To su deca koja se plase da priznaju sta su. Tebi sine svaka cast. Sve najbolje ti u zivotu zelim.

  • Boža zemunac

    20. septembar 2018 | 22:25

    Dao bi mami jedan savet,da dete upiše na borilaćki sport, džudo,boks,karate...

    • 21. septembar 2018 | 00:54

      DD

      @Boža zemunac

      Onda to nije škola već borilačka arena ili ring. Mogu misliti kakva bi nam onda deca izlazila iz tih škola.

  • Istina

    20. septembar 2018 | 22:19

    To ponasanje ide od roditelja koji su iskompleksirani zivotom i to ponasanje prenose na decu. Tuga u kakvim drustvu zivimo. Nije sramota biti siromasan, sramota je biti bogat i nemoralan.

  • momci

    20. septembar 2018 | 22:15

    Molim Vas dajte mi adresu ovog deteta da mu kupim najbolje patike i garderobu u skoli.....

  • monte cristo

    20. septembar 2018 | 22:09

    Skola je najvece zlo savremenog doba. Izvor nasilja , ispiranja mozga i unistavanja slobode misljenja i izvor nametanja ideologija upakovanih i zamaskiranih kroz 80 % predmeta koji se predaju od osnovne do srednje skole. Skola je unikatan primer nepravde i umne diskriminacije koja se primenjuje nasilnim nametanjem naucno neargumentovanim gradivom koje deca nasilno moraju da uce kao istinito po svaku cenu. Skolama je potrebna totalna reorganizacija na svim nivouma jer su danasnje skole samo u nazivu skole.

    • 20. septembar 2018 | 22:41

      Mrmot

      @monte cristo

      E svaka vam cast na komentaru, u potpunosti se slazem!

    • 21. septembar 2018 | 01:09

      DD

      @monte cristo

      Kakva reorganizacija? Pogađam da bi to išlo u prilog verskim školama tipa medresa gde bi se predavale religijske dogme i magla. Ovu suštinu si samo vešto kamuflirao.

  • Eden

    20. septembar 2018 | 22:07

    Ministarstvo mora da beskompromisno reaguje. Roditelji su najviše krivi a ni nastavnici ne zaostaju.

  • Sonsi

    20. septembar 2018 | 22:00

    Izbori se momak, tek te u zivotu ceka borba, ovo je sitnica.on mi rekao ovo, on mi rekao ono, ma daj bre

    • 20. septembar 2018 | 23:10

      Ana

      @Sonsi

      Izborimo se svi zajedno,dosta je terorisanja,dosta.STOP NASILJU!

  • N N

    20. septembar 2018 | 22:00

    Smeniti kompletno rukovodstvo skole koje ocigledno nije sposobno da resi problem duze vreme i na njihovo mesto postaviti strucni kadar koji ce problem resiti tako sto ce deci nasilnicima smanjiti ocenr iz vladsnja a ako i to ne pomogne iste iskljuciti iz skole a Drzava da pteduzme adekvatne mere prema roditeljima dece nasilnika.

    • 20. septembar 2018 | 22:42

      Galentza

      @N N

      Bravo za komentar

    • 20. septembar 2018 | 22:58

      Misa lik

      @N N

      Nastavnicima su vezane ruke. Pa nesmeju dete koje ometa nastavu da udalje sa časa, jer će isti nastavnik odgovarati, a kamoli besprizornog učenika isterati iz škole.

  • Sonsi

    20. septembar 2018 | 21:59

    Cemu polemika, decija posla

    • 20. septembar 2018 | 23:11

      Aleksandra

      @Sonsi

      Ko ja decija posla?Ovo se mora saseci u korenu!

  • Mirkoo

    20. septembar 2018 | 21:45

    Decka treba da razgranici sa kim kako treba da se ponasa... sa dobrim drugarima lepo da se ponasa, a sa takvim koji ga maltretitaju da upotrebi svu svoju negativnu energiju koju ima i da ih izmlati pa makar i dobio batine, samo da bude uporan i da ne dozvoljava tkviim osobama u opste da mu prilaze... imao sam slican prob kao dete, danas mi se javljaju ti ljudi kao da sam im cale... lomio sam ih svaki put kad bi me vredjali ili pokusali nesto drugo

    • 20. septembar 2018 | 21:58

      Nenad ns

      @Mirkoo

      A kako.da ih slomi trojicu,nije brus li

    • 20. septembar 2018 | 22:02

      Н. С.

      @Mirkoo

      Па човече јел ти читаш да је он и ситнији и мањи од њих. Ако дете не може да поднесе то малтретирање постоје и друге школе. За мир детета, на други крај града. Каква туча, кад је дете и мање и ситније

  • 1389

    20. septembar 2018 | 21:43

    A tako je kod nas i uvek ce biti gledajte film bilo koji uvek je smeker onaj ko se bije ko maltretira i ko zeza slabije... al se okrene sve posle ti smekeri ostanu bez zuba itd... a onda jadna potlacena deca izrastaju u ljude koji uspevaju u zivotu zato sto su navikli na poraze koji cekaju iza svakog coska.. dok nasilnici ne znaju za poraz i prvi pad ih ubije i postaju narkomani alkoholicari itd tako da deco neka ih oni vas jacaju nikako ne mogu da vas uniste psihicki koliko god ih se plasili na neki nacin je to dobro... kako god ko hoce da svati ovo al to je pravi zivot

  • Sport

    20. septembar 2018 | 21:38

    Ja Vas molim da lobirate u ministarstvu obrazovanja za povecavanje broja casova fizickog vaspitanja i sporta odmah! Sport dokazano sprecava ovakve oblike nasilja. Ovo je naucna metoda koja se primenjuje u Islandu i Finskoj i dokazano smanjuje vrsnjacko nasilje. Ako ste dobro zapazili, ovakav oblik nasilja se multiplicirao sa pojavom interneta, raznih rijaliti programa, nasiljem na televiziji itd. Kao i to kad su deca postala lenja, mrzovoljna i debela. Sve su to faktori koji su doprineli ovakvim pojavama. Jos jednom molim sve roditelje da lobiraju da se uvede obavezno bavljenje nekim sportom, plivanje, tenis, kosarka, fudbal, sta god bilo. To je i zdravo a i ovakve pojave bi se svele na minimum.

    • 20. septembar 2018 | 22:01

      Mirkoo

      @Sport

      Ma kakvi, pa od ovuk je postojalo vrsacko nasilje... samo sto su ranije deca se ponasala drugacije. Nisu dozvoljavali da im se vredja niko u porodici odmah se to resava sve na licu mesta

  • Van

    20. septembar 2018 | 21:35

    Posledice i slabosti društvenog uređenja postojećeg trulog kapitalizma u kojem živimo reflektuju se u školi. Zato je teško i gotovo ne izvodljivo u školama uspostaviti prividnu jednakost i uvažavanje kod dece koja dolaze iz porodica sa potpuno različitim klasnim vapitanjem. Deca iz bogatih porodica ponašaju se oholo i pocenjuju svoje drugove kao i njihovi bogati roditelji prema svojim saradnicima. Deca po svemu sudeći oponašaju svoje roditelje. Zato postoji savet bogatim roditeljima da tuku svoju decu kad vide da liče na vas.

  • Love

    20. septembar 2018 | 21:32

    Mora da su deca nekih burzuja, zasticeni su kao beli medvedi, povezani ko svinjska creva, a sutra ce biti neki toboz intelektualci poput ove direktorke, tako da ne cudi njen komentar. Sirotinja je uvek kriva. Mali Marko neka uci i ne naseda na provokacije, da sutra bude bolji od takvih, pre svega kao COVEK.

    • 20. septembar 2018 | 22:01

      Majka

      @Love

      Mislim da je u pitanju moje dete,da ja ne bi bila tako fina. Na svaku sam regovala,kada smo imali problem-bliza rodibina-mnogo sam imala stresa,suza,problema zbog deteta koje ima problem,nedostatak roditeljske ljubavi i paznje pa je u mom detetu video konkurenciju,trazio da bude ono sto treba da bude svojim roditeljima. Moja duznost kao roditelj je da zastitim svoje dete,kao covek duznost mi je da naucim svoje dete da bude razuman,kulturan,tolerantan,osecajan,da ne laze,ne vara,ne krade,ne naprvi nekom zlo i problem. Za sada sam zadovoljna vaspitanjem svog deteta,trudim se. Dozivela sam svasta,ali se borila i izborila. Muz je cutao,uvek.decija posla,ne nisu danas je takvo vreme da ne treba da gurate problem pod tepih. Nisu problem deca,vec roditelji koji su to nasilje dozvoli,da se deca bahate i ponasaju kao huligani. Sve krece iz porodice. Zdrava porodica,zdravo dete.

  • Love

    20. septembar 2018 | 21:27

    Mora da su deca nekih burz

    • 20. septembar 2018 | 22:54

      mima

      @Love

      ja mislim da su to deca iskopmplenisanih i bolesnih ljudi

  • MIXI

    20. septembar 2018 | 21:23

    KOLO SRECE SE OKRECE TO BAR ZNAJU ROSDITELJI AKO NE DECA. ALO TO NISU VISE DECA VEC NASILNICI I TAKVICE BITI CEO ZIVOT JER VUKU TO IZ KUCE...GLEDAJU VEROVATNO SVOJE.☻

  • Tea

    20. septembar 2018 | 21:20

    Uvek je bilo nestasne i bezobrazne dece ali u poslednje vreme sve ih je sve vise.Samim tim sto nepostoje kazne u skoli samim tim sto decu vaspitavaju mobilni tel i ulica.Velika greska je sto deca koja trpe nasilje ne prijave odmah razrednom pa direktoru.A ako ne odreaguju odmah naravno prijaviti policiji.A kako citam razne izjave dece i roditelj DIREKTORI najvise zataskavaju slucajeve i jos sa ironijom poput ove direktorke spominju rijaliti tv pink i novine kao da su sve izmisljotine i decije igre .I onda kad dete nemoze da trpi i nema zastitu cak ga proglase krivim maravno spremno je na sve nazalost!!!

  • Stop nasilju!

    20. septembar 2018 | 21:18

    Izjava direktorke je izvadjena iz konteksta, vec su ponudili decaku da se prebaci u VII 3 ili VII 4, ali on hoce samo u VII 1, direktorka je rekla da se majka decaka nije ni izjasnila o toj ponudi, vec je odmah otisla na TV. V1 jer se u tom razredu vec nalazi problematicno (nasilno) dete koje je na prilagodjavanju. Inace mi je zaista preko glave od tog ignorisanja problema vrsnjackog nasilja i sakrivanja pod tepih sao zato da se sacuva funkcija i ugled skole. Zivot dece je najvazniji i na prvom mestu!

  • Stop nasilju!

    20. septembar 2018 | 21:17

    Izjava direktorke je izvadjena iz konteksta, vec su ponudili decaku da se prebaci u VII 3 ili VII 4, ali on hoce samo u VII 1, direktorka je rekla da se majka decaka nije ni izjasnila o toj ponudi, vec je odmah otisla na TV. V1 jer se u tom razredu vec nalazi problematicno (nasilno) dete koje je na prilagodjavanju. Inace mi je zaista preko glave od tog ignorisanja problema vrsnjackog nasilja i sakrivanja pod tepih sao zato da se sacuva funkcija i ugled skole. Zivot dece je najvazniji i na prvom mestu!

    • 20. septembar 2018 | 21:53

      jana

      @Stop nasilju!

      A zasto bi pristali na alternativu? Sto ne izbace nasilnike iz skole? Ima u Zemunu vecernja skola u Svetotrojcinoj ulici gde idu takvi “ mangupi”. Pa ako nece roditelji da ih vaspitavaju onda mars napolje iz skole!

  • Ivana

    20. septembar 2018 | 21:17

    Zasto se cudite ovo je normalna pojava i u skoli a i u drustvu...

  • SrbIN

    20. septembar 2018 | 21:16

    Braniti svoju decu i ja sam to radio. A kada su videli kako su im tate prošli jer su tražili da to deca reše izmedju sebe, smirili su se.

  • V

    20. septembar 2018 | 21:16

    Samo da kazem da se ovo svakodnevno desava.Ko da su ti decaci nesto bogatiji.MNOGA DECA NECE DA SEDE SA ONIM KO JE BOGAT,JEDNOSTAVNO IZ LJUBOMORE.

    • 20. septembar 2018 | 22:02

      Dora

      @V

      Molim te ne pricaj takve stvari.imam dete u komsiluku ciji roditelji su Imucni.Sva deca trce ko na solila za njim kao da je narodnu heroj.toliko ga imitiraju da je strasno a on vec Ima komflikte .Mislim da Pune ruke slatkisa koje podeli ih privlaci a on SE oseca bitnim sto I'm daje I posle su njegovi robovi.na zalost roditelja nigde da vide decu kako ih porobljava sa hranom.tuzno I pretuzno ..oni rade ,deca zeljna svega a klinac Ima osecaj kralja I bahati SE.

  • Jelena

    20. septembar 2018 | 21:15

    I sjutra ne daj boze kad dijete izvrsi samoubistvo, ko ce biti kriv? Hocemo li da nam se Aleksa ponovi? Ja bih njih na drustveno koristan rad, pa da vidimo ko ce se kome rugati??? I to da ih svi vrsnjaci posmatraju.

  • Odgovoran roditelj

    20. septembar 2018 | 21:14

    Ne mogu da verujem kako ljudi lako donose presude a da pojma nemaju šta je istina. Znate li vi da Markovi roditelji nikad za sedam godina nisu otišli u školu, pa i sada je majka prvo obavestila novinare o 'slučaju'. Da li je to normalno? Po meni nije, a vi terajte po svome.

    • 20. septembar 2018 | 21:17

      Neva

      @Odgovoran roditelj

      Cekajte, i to je sada opravdanje za maltretiranje deteta?

    • 20. septembar 2018 | 21:22

      Gasa

      @Odgovoran roditelj

      Nema opravdanja, to se nesmije desavati

    • 20. septembar 2018 | 21:23

      Justicija

      @Odgovoran roditelj

      Ko zna koliko samohrana majka mora da radi da bi ih izdrzavala.Zar mu se nisu smejali i zato sto je siromasan?! Ona je dete poslala u skolu,ne u arenu.I to sto verovatno ne stize da dodje nije razlog za izivljavanje!Treba li svaki dan da ga pazi u skoli da bi bila "odgovoran roditelj"?

    • 20. septembar 2018 | 21:24

      Lila

      @Odgovoran roditelj

      A,sta ste Vi,dezurni roditelj?Otkuda Vi znate da li oni idu ili ne?To sto neko nije dosao na roditeljski ne znaci da nije isao,za decu se interesuje tokom citave godine.

    • 20. septembar 2018 | 23:49

      Ivana

      @Odgovoran roditelj

      A sta si ti pa znas kretanje Markovih roditelja?! Nasilje je opasna stvar, ne treba roditelj da boravi u skoli da bi mu dete bilo bezbedno. Sram vas bilo!

    • 21. septembar 2018 | 00:03

      Milica

      @Odgovoran roditelj

      Gdja,zna da li roditelji dolaze ili ne,u to je upucena.Pa,kada sve to znate,onda znate I sta Marko prezivljava.Sram Vas bilo!Umesto da se potrudite kao roditelj da se pomogne detetu vi pridikujete,a nikada se ne zna cije dete moze biti sledece maltretirano(mozda Vase),pa cete drugacije pisati.

  • Haos

    20. septembar 2018 | 21:13

    Nažalost od ovakve dece druga deca obole od psiholoških problema

  • Bane

    20. septembar 2018 | 21:09

    E, kad vidim ovako nesto bude mi muka sto imamo ovakvu drzavu, a imamo uslova da makar budemo u prvih 5 u evropi.. Bitno je da neki imaju i vise nego sto im treba, a neko nema nista. I sad pokusavam da zamislim taj sklop coveka koji ima mnogo i vidi ovako nesto i bas ga briga. Komunizam, gde smo svi bili jednaki, nam nije valjao. Pa ne ide da neko ima 5 kuca i 4 automobila, a neko nema za hleb. Mora doci kraj ovom raspalom sistemu, pa makar i fatalan..

  • Ja

    20. septembar 2018 | 21:08

    Daj da se pokrene neka akcija poklona za dete

    • 20. septembar 2018 | 21:21

      Vesna

      @Ja

      To nije rešenje, ima puno ovakve dece, ali, nema zakona koji će ih zaštiti. Godinama se čeka usvajanje Aleksinog zakona.

  • Jelena

    20. septembar 2018 | 21:06

    Sve male nasilnike spojiti u Specijalno odelenje da budu obelezeniNekada je u svakoj skoli postojalo Specijalno odelenje sa decom ometenom u razvoju Trebalo bi ih ponovo uspostaviti i osloboditi normalnu decu

    • 20. septembar 2018 | 21:16

      boro

      @Jelena

      ja sam počupao uši i solufe djeci koji su zadirkivali mog sina , malo ih vaspitavao čvokama , klempama i kratkim šamarima i nikad više . To je jedini način i najispravnije , a ako im dođe tata nije ni to problem bijem redom nežalim nikoga . Sad samo pratim da mi ko unuku nebi dirao , jadna mu majka šta bi ga snašlo .

  • Pozz

    20. septembar 2018 | 21:05

    To je uvek bilo. I ja sam bio meta toga (jer sam tokom skolovanja dosta razreda i skola promenio zbog selidba) al uvek sam pokazao zube i niko me nije dirao dalje. Ne kazem ja da dete treba nagovarati da se bije, daleko od toga, al jedan posten udarac tom glavnom u coporu i garantovano niko te vise nece dirati. E sad to pravilo vazi otprilike za decu do 6-7 razreda. Kasnije se moze imati stav i recima dati do znanja da ne moze tako sa tobom. Ja to sve govorim iz iskustva. Al svi smo mi osobe za sebe tako da ne moze jedno pravilo za sve da vazi sto se toga tice. Al treba jednostavno detetu graditi stav zajedno sa njim i to je to.

  • Srbin iz Brisela

    20. septembar 2018 | 21:05

    Žalosno šta deca sve prezivljuju

  • jana

    20. septembar 2018 | 21:05

    Treba uvest kazne . Ali tu prosveta je zataila

  • natasa

    20. septembar 2018 | 21:03

    Ovo dete treba zastititi . Ali on ce biti pravi momak .

  • bbb

    20. septembar 2018 | 21:02

    ja mogu da kazem da su roditelji su krivi i ja sam imao dece u skoli ali nisu smeli da mi kaze da imamo sirotinje u skoli

  • Saša

    20. septembar 2018 | 20:59

    Marko dobri dečače, čitaj dobro ovo, uči i samo uči, tvoje vreme će doći, ne sikiraj se, zakuni se mami da ćeš završiti fakultet i idi ka tom cilju, upiši neki borilački sport preventivno da ne bi trpeo nasilje, to ti kao otac kažem, drži se dobri momče.

    • 20. septembar 2018 | 21:07

      Nesko

      @Saša

      Imam samo da dodam ovom komentaru, da je I moja cetka bila maltretirana od drugih devojcica I da je na moj nagovor otisla I trenirala aikido (bila je cak I talenat) dosla je sad I do plavog pojasa I sad je te iste " drugarice " respektuju I to kako. Ovo ti je I moj predlog kad neko dobije po nosu odmah je ok.

    • 20. septembar 2018 | 21:07

      Hah

      @Saša

      Ne mora uopste borilacki sport,nemoj terati dete da vude nasilan kao sto su ovi trojica

  • Mrmot

    20. septembar 2018 | 20:58

    Direktorka zbog komentara odmah da bude smenjena!!! Sramota! A roditeljima ove trojice imam da porucim da se stvari u zivotu za cas okrenu.

    • 20. septembar 2018 | 21:12

      Bane

      @Mrmot

      Nije tako. Pogledaj primere oko sebe. Pogledajte one koji imaju i njihovo ponasanje prema ljudima. Pogledajte privatnike koji samo sto nisu jos poceli da biju radnike. I sad mi recite jednog koji je dobio zasluzenu kaznu. I tu pada u vodu, ona recenica ima Boga. Pa gde je taj Bog.. Izgleda da i on postoji samo da kaznjava sirotinju i postene ljude.. Tako ispada po svemu sto mozemo da vidimo

  • Mixi

    20. septembar 2018 | 20:55

    Moje dete je bilo zlostavljano I nolikada ni na koji nacin zasticeno u skoli "Mika Alas" jer nije niko zeleo da se zamera jednoj voditeljki obzirom da je u to vreme bila zasticena kao niko pa tako I njen sin,koji je animirao I ostalu decu da zlostavljaju mog sina,a ko nije hteo lose je prolazio. Saosecam sa ovim malisanom I njegovim roditeljima...

  • Umpah Pah

    20. septembar 2018 | 20:54

    Nastavnici, učitelji ..ako nemate mogućnosti da resavate ovakve i slične probleme izadjite u medije i pokrenite to pitanje. Ovako roditelj će zaštititi svoje dete na svaki mogući način pa i fizički a onda gle država vrlo brzo reaguje protiv njega. Poenta je tražite pomoć ako niste u stanju da resavate ove situacije. Nijedno dete ne treba da prolazi kroz špalir vaših neuspelih i neadekvatnih pokušaja.

  • Gasa

    20. septembar 2018 | 20:54

    Aaa ovo treba naj ostrije kaznjavati, pozvati roditelje i reci im sve, ili udaljiti tu djecu iz skole, mislim da su roditelji krivi za sve, nisu to fjeca od 3 godine pa da im se nemoze dokazati. Sramota!

  • Marija

    20. septembar 2018 | 20:49

    Marko imaš moju punu podršku. Ti si dobar dečko. ❤️

  • Milan

    20. septembar 2018 | 20:47

    I moje dete je u istoj skoli bilo izlozeno nasilju , a direktorka se nije udostojila da pogleda izvestaj lekara o povredama deteta.SRAMOTA

    • 20. septembar 2018 | 21:06

      Marko

      @Milan

      Kakvi bree direktori,nece da imaju probleme .Jel se plase drugih roditelja.

  • Neva

    20. septembar 2018 | 20:46

    Uvesti visoke novcane kazne za roditelje nasilnika. Tek kada ih udarite po dzepu setice se da bi mogli da pocnu da se bave svojom decom i da nadju nacina da ih dovedu u redu.

    • 20. septembar 2018 | 20:52

      Neša

      @Neva

      Bravo za komentar.

    • 20. septembar 2018 | 21:13

      Vasa

      @Neva

      Ma nemoj ko je doneo zakon da dete nesmes tuci

    • 20. septembar 2018 | 21:22

      SrbIN

      @Neva

      Oni su lako došli do para. Deca ih neinteresuju. Samo pare i provodi. Deci daju i više nego što je potrebno a nemaju vremena da im se posvete. Deca ostavljena dama ponašaju se loše prema drugima naročito ako su slabog imovnog stanju lečeći tako svoju frustraciju.

    • 20. septembar 2018 | 21:24

      Nesa

      @Neva

      Pa neresava se sve tucom deteta moze se lepo razgovarati objasniti pa i kazniti

    • 20. septembar 2018 | 21:27

      Neva

      @Neva

      Ne govorim da decu treba tuci nego roditelje novcano kazniti

    • 20. septembar 2018 | 21:30

      Neva

      @Neva

      Kakva tuca, ja govorim o novcanoj kazni za roditelje nasilnika.

  • Bob

    20. septembar 2018 | 20:46

    Marko reci cu ti samo jedno mozes ih sve pobediti samo nastavi da ucis dobro i da budes dobar covek mozda tvoje vrem tek dolazi verij u sebe oni pametni pridruzicetise?

  • Марија

    20. septembar 2018 | 20:40

    Боже заштити дете од безумника

  • Dragi

    20. septembar 2018 | 20:32

    SRAMOTA ZA PROSVETU!!! GDE JE MINISTAR PROSVETE? TREBA ZAMENITI PRVO DIREKTORA PA PSIHOLGA I PEDAGOGA KOJI NERADE SVOJ POSAO KAKO TREBA!!!!!

  • Dusan

    20. septembar 2018 | 20:30

    Jadno dete,ali mnogo vise su jadni i bedni roditelji tih trojice balavaca koji to ne rese,lepo su vaspitali decu,sigurno su i oni takvi pa deca vide!

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA