≫ 

Da li još jedno pakleno leto čeka Beograd? Od redovnih tramvajskih linija ostaju samo dve, a trole dobijaju novu okretnicu nasred Terazija

 ≫ 

Nakon radova dva trga biće neprepoznatljiv i velelepni izgled

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Radodrag

    21. januar 2019 | 12:57

    Da li su oni normalni? Je li zbog nečiji megalomanskih ambicija treba da stane život u gradu? Radovima će blokirati cirkulaciju u pola grada. Umesto da se radi u etapama da građani što manje osete radove oni prst u uvo i baš ih briga za građane.

  • lerr

    20. januar 2019 | 13:31

    Vlast je spremna da resi problem nedostatka vozaca... tako sto ukida linije i pravi pesacke zone... pametno

  • Dragan

    20. januar 2019 | 12:50

    Bravo kakve kolosalne ideje,pa samo neko ko nije svoj u glavi može da smisli ovako nešto.Zatvoriti centar grada u delu gde se nalaze bar 5 hotela i onemogućiti život ljudima koji žive tu,ja ne vidim poentu.Zatrpati ponovo ostatke Brandenburške kapije umesto da bude gradski artefakt.Ako su hteli da smanje saobraćaj u centru imalo je i drugih načina.Ko je gradski arhitekta ,gde su tu timovi i ljudi koji rade u tom istom gradu.Bilo bi bolje da su počeli da rade na metrou i to onom pravom a ne da se bave stvarima koje ne razumeju.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA