Direct Media Akademija najavljuje gostovanja specijalnih gostiju: Dragan Bjelogrlić 30. maja u Madlenijanumu!
Poslednji, završni dan Direct Media Akademije koja se održava od 28. do 30. maja, okupiće jak tim predavača, među kojima i našeg proslavljenog umetnika – Dragana Bjelogrlića.

Foto: Promo
„Da li je Srbija spremna za internet platforme“ tema je specijalnog razgovora sa popularnim Bjelom na sceni Madlenijanuma, a u okviru Festivalskog dana akademije 30. maja.
Od našeg proslavljenog umetnika koji se oprobao sa obe strane kamere, ali i u brzacima producentskih voda – publika će imati priliku da čuje gde se Srbija nalazi na mapi svetske produkcije i inovacija na polju filmske umetnosti. Bjelogrlić će nam dati odgovore na pitanja kakvi su naši gledaoci – koliko su zahtevni, na šta su navikli i šta očekuju od novih projekata. Koji su obavezni elementi za uspeh filmskih projekata u Srbiji i kakav je to sadržaj koji ima najveće izglede da zadovolji pomalo jogunastu ali, vernu regionalnu publiku – samo su neka od pitanja koje Bjelogrlić otvara.
Novu eru komunikacija, što je tema trodnevne edukacije koju organizije DIRECT MEDIA United Solutions, svojim predavanjima će pokušati da približe i drugi gosti predavači.

Foto: Promo
Poznati marketinški ekspert iz Izraela, Ravid Kuperberg iz agencije Mindscapes, održaće specijalnu radionicu koja će ponuditi konkretne i moćne alate za otkrivanje obrazaca inovativnog i kreativnog razmišljanja. Ravid će biti i predavač na Festivalskom danu gde će govoriti o pojmu „StoryTeching“ odnosno o upotrebi tehnologija u marketingu.
U agendi Festivalskog dana je i Srđan Đurđević, R&D direktor United Grupe, koji će upoznati publiku sa svetom inovacija vezanim za novu eru televizije i kroz konkretne primere prikazati promene u navikama gledalaca.
Vladimir Vulić, suosnivač Digitalizuj.Me i programski direktor konferencije Spark.me predstaviće novi model digitalno transformisane kompanije i menadžmenta.

Foto: Promo
Kako se ove godine slavi 500 godina od smrti velikog vizionara, Leonarda da Vinčija, tema i program Direct Media Akademije inspirisani su njegovim principima otvorenosti, univerzalnosti i povezanosti u eri koju je obeležio.
Kroz predavanja i interaktivne radionice, polaznici akademije će kroz dva modula savladati konkretne alate i strategije za uspešno komuniciranje u novoj eri:
Modul “Novi svet medija” odgovara na pitanja o budućnosti televizije, digitala, društvenih mreža, ulozi podataka u komuniciranju.
Modul “Novi brending - Hokus pokus” predstavlja novi koncept brendinga i polaznicima daje okvir i alate za tranziciju u inovativne forme strategije brenda.

Foto: Promo
Ovako bogat program DMA 2019, pažljivo je kreiran za sve profesionalce otvorenog uma koji znaju da je učenje kontinuiran proces. Upravo to je filozofija koja je protkana kroz misiju i viziju svake Direct Media Akademije, još od 2012. godine kada je osnovana.
Prihod od prodaje kotizacija Direct Media Akadmije i ove godine biće upotrebljen u humanitarne svrhe.
Obezbedite svoje kotizacije na vreme!
(Telegraf.rs/ PR)
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.