Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Nenad
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Marina

    27. oktobar 2019 | 16:18

    Kad se desilo iskakanje na mostu na Adi jedan stručnjak je ovo nagovestio jer struka nije konsultovana kad se radilo.

  • Nenad

    27. oktobar 2019 | 13:42

    Kad bi malo.novca ulozili u odrzavanje tramvaja mozda ne bi iskakakali iz sine

  • JS

    27. oktobar 2019 | 11:54

    Veciti zamenik se ne oglasava? Trazi nove investitore za popravku pokvarenog i tako iz dana u dan? Pa dokle vise! Sta napravise od ovog grada. Gradiliste bez dna, rusevine i ruglo. Sve sto je valjal su upropastili, vajni znalci gradski.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA