• 6

Most na Adi ima upotrebnu dozvolu, ali jedan papir još nije "sređen"

Most je otvoren 2012. godine

  • 6

Most na Adi je otvoren za saobraćaj 2012. godine, upotrebnu dozvolu dobio je krajem prošle, a tek mu sledi određivanje novog "staratelja". Do tada, na njemu će biti angažovano i novo obezbeđenje. Direkcija za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda, u čijoj je nadležnosti ovaj most, planira da zakupi obezbeđenje mosta "do primopredaje krajnjem korisniku".

To znači da se o Mostu na Adi još uvek ne staraju one službe koje inače održavaju gradske puteve i mostove.

Ipak, iako je dugo bio bez upotrebne dozvole, ona je pribavljena krajem prošle godine.

Na naša pitanja kada je u planu predaja objekta krajnjem korisniku, kao i ko će se ubuduće starati o Mostu na Adi dobili smo opšti odgovor.

- Pribavljena je upotrebna dozvola za Most na Adi i u toku je sprovođenje postupaka i procedura za predaju infrastrukturnih sistema Mosta na Adi nadležnim javnim preduzećima i organizacionim jedinicama Gradske uprave - kažu iz JP "Direkcija za građevinsko zemljište i igradnju Beograda".

Ponude za javnu nabavku pod nazivom Fizičko-tehničko obezbeđenje mosta na Adi i trafo stanica Direkcije za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda J.P. do primopredaje krajnjem korisniku (187/19) dostavljaju se do 2. marta.

Beograd, međunarodni dan borbe protiv karcinoma dojke

FOTO TANJUG/ GOLIN;MILAN RADOSAVLJEVIC

Hronologija gradnje

2008. Počeli radovi na izgradnji mosta

2011. Gradilište mosta, koji je već premostio dve reke, bilo je otvoreno za pešake

2012. Most je otvoren za saobraćaj, ubrzo potom završena je i petlja Hipodrom

2013. Otvorena je petlja Radnička koja sa mostom spaja istoimenu ulicu

2017. Otvoren bulevar Heroja sa Košara

2019. Uveden tramvajski saobraćaj preko Mosta na Adi

Budući projekti

Da bi ovaj most bio još bolje iskorišćen, čeka se završetak još nekoliko projekata

- Podvožnjak ispod pruge u Bulevaru umetnosti (sada trokraka raskrsnica Bul. heroja sa košara i Crvene armije)

- Proširenje tramvajske mreže na Novom Beogradu (oko naselja Belvil)

- Nova veza petlje Hipodrom sa Bulevarom patrijarha Pavla (obimni radovi u toku)

- Izgradnja tunelske veze od petlje Hipodrom ka Autokomandi

Most je dugačak je 923 metara, širok 45 metara, s glavnim rasponom od 376 metara i pilonom oko 200 metara. Saobraćajnu celinu čine i pristupna saobraćajnica na Novom Beogradu (Bulevar heroja sa Košara), kao i petlje Hipodrom i Radnička sa čukaričke strane.

(Mateja Beljan - m.beljan@telegraf.rs)

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Zoran

    Znači nije dobio upotrebnu dozvolu i nije predat za korišćenje. Most građani prelaze na ličnu odgovornost. Nikada nije izvršen tehnički prijem Sava centra (u vreme izgradnje zvao se KEBS-po drugoj konferenciji o evropskoj besbednosti i saradnji održanoj 1977) niti je dobijena upotrebna dozvola. Duga je istorija naših površnosti. Ništa nisu izmislili ovi aktuelni prepisivači. Sve je već viđeno.

  • Ima

    Li Pupinov most i obilaznica dozvolu, ili je zbog nedostatka istih saobraćaj limitiran na 50 km/h da bi vodja pompezno otvorio deonicu...??!

  • Јелена

    ФТЈП... Добродошли у Србију...

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Google preporuke

Najnovije vesti

Dozvoljavam da mi Telegraf.rs šalje obaveštenja o najnovijim vestima