≫ 

Pre kruga dvojke najvažnija u Beogradu je bila - linija jedinice. Šta se s njom desilo?

 ≫ 

Jedinica je bila najopterećenija beogradska linija jer je dnevno služila za prevoz brojnim činovnicima koji su radili po centru grada

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika JO
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Darko

    12. avgust 2020 | 10:29

    Naravno da treba vratiti tu liniju tramvaja, a izbaciti i trolejbuse i autobuse iz Kralja Milana, Terazija i Trga Republike. Pre svega zato što tramvaji imaju najveći kapacitet prevoza putnika i zato što su ekološki i najmanja su pretnja za pešake. Ne treba tu biti mnogo pametan, ko god je bio u gradovima Evrope zna da tramvaj uvek prolazi kroz najuži centar grada. Istovremeno treba i produžiti tramvaj iz Bul. kralja Aleksandra pored skupštine ka Terazijama. Umesto da se tramvajem lepo stigne u centar grada, on skreće u Beogradsku pa posle i u Resavsku, što je skroz nelogično. Tramvaj i pešaci treba da budu koncept saobraćaja u strogom centru grada, kao recimo u Amsterdamu. Ali naši planeri i projektanti tretiraju tramvaj kao voz, što se najbolje vidi na primeru Bulevara. Tramvajsku prugu treba fino isprojektovati da se uklopi u ambijent i estetski i funkcionalno, a metro je za brzinu.

  • JO

    12. avgust 2020 | 09:42

    Na potezu od Kalemegdana do Slavije danas ide nekoliko trolejbuskih linija i autobusa pa bi uguravanje i tramvaja sigurno povećalo gužve a ništa ne bi uticalo na bolji prevoz putnika. Potpuno besmislena ideja čija se realizacija nadam se neće nikada dogoditi. Ako uvedu tramvaj broj 1 onda neka uvedu i kočije na istoj relaciji pa kad je već bal neka onda bude maskenbal.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA