≫ 

"Da je petoro dece bilo na pešačkom, sva bi poginula": Okanović traži zatvor za vozača sa Vidikovca

 ≫ 

Vozač je išao iz smera Vidikovca, zaobilazeći kolonu automobila na punoj liniji, te su sekunde delile ove učesnike saobraćaja od tragedije

Komentari

  • Djordje

    2. maj 2022 | 10:33

    Vozaca kazniti po zakonu ali i pesaka kazniti po zakonu . . . zakon bi trebao da bude isti za sve.Da nije bilo saobracaja pesak ovako ne sme da stupi na pesacki prelaz i prelazi ulicu.

  • ssss

    2. maj 2022 | 08:58

    gospodJa sa telefonom peelazi ulicu,a ovakve vozace u zatvor

  • Gradjanin

    2. maj 2022 | 08:17

    Ima mnogo pesaka,narocito iz mladje populacije,kojima nr pada na pamet,da prilikomprelaska pesackog prelaza bace pogled na kolovoz. Kao da su omadjijani,slusalice u usima,ma preko glave i hodaju zacrtanim ciljem bez osvrtanja na druge ucesnike u saobracaju. Kaznena politika ne postoji,a vrlo je jednostavno-kamere,ostre kazne i resen slucaj.

  • Kiki

    2. maj 2022 | 08:06

    Tu uvek pretiču,pogotovo autobus...

  • Taxi

    2. maj 2022 | 07:57

    Sve sankcionisati po zakonu pa i lezece policajce koji po zakonu imaju svoju visinu i sirinu,imao bi Okanovic mnogo sta da uradi po pitanju bezbednosti ali......

  • bb

    2. maj 2022 | 07:49

    Ovde se polemišu gluposti dali je pešak u pravu ili ne. Ovde se treba samo posmatrati obilaženje zaustavljenog vozila na pešačkom prelazu a zatim pretiucanje autobusa i ostalih na punoj liniji. Tu nigde nema po dve trake u istom smeru. Ako je neko stao na pešački znači da ima razloga i da neko od pešaka je krenuo i nema razgovora te kapuljača,telefon ili...

  • A. P

    2. maj 2022 | 06:54

    Za vas nije obavezno lekarsko uverenje 46 godina, od 18 do 65 godina za vozace motornih vozila. Bravo.

  • Gojko

    2. maj 2022 | 05:01

    Rakovica je problematicna, ne pamtim kad sam video saobracajnu policiju da radi svoj posao. U pilota Mihajla Petrovica ogranicenje je 40, a dovoljno je da stojite pet minuta sa strane i videcete vozila koja idu preko 100 na sat, a o pesackim prelazima kod pekare Bane i Maksija bolje da ne pisem jer se tu prolazi na crveno svaki cas.

  • Zeljko

    2. maj 2022 | 03:33

    Bez obzira na sve covek moze da odgovara samo za ono sto je pocinio. Ni u kom slucaju price da se treba kazniti jer sto bi bilo da su bila deca,e pa nisu bila ,nisu validne. To je isto kao delikt misli. Ako je predvidjena kazna za ovo ugrozavanje saobracaja nivcana,uslovna,zatvorska treba mu izreci maksimum. Premda sam siguran da vi koji ste spremni na linč imali bi drugacije misljenje i nivo tolerancije da je u pitanju neko vaš.

  • realno

    2. maj 2022 | 02:11

    Da ima iko u ovom gradu ko razmislja o bezbednosti saobracaja na ovom delu puta, napravili bi prosirenja za autobuske stanice, sprecili formiranje kolona i guzvi u oba smera i svakako smanjili mogucnost da se desavaju slicne stvari. Problem je vise autobuskih stanica na ovom potezu. Dve na mestu ovog dogadjaja, sa jedne i druge strane, onda kad se nastavi dalje ka Kosutnjaku, stanica ispred RTS-a, a posle nje i stanice ispred DIF-a, sa obe strane ulice. Resavanje ovih stanica bi preporodilo saobracaj i bezbednost u ovom delu grada.

  • Maxa

    2. maj 2022 | 01:55

    Pešaci treba da se paze kad prelaze ulicu.Džaba meni što će neki blenta u zatvor ako me ubije ili napravi invalidom.I još sam bio u pravu.

  • Cole

    2. maj 2022 | 01:39

    Treba ga naci i kazniti, naravo i javno objaviti da bi i ostali razmislili pre nego sto urade ovako nesto bahato i bezobrazno. Misle ako ne vide policiju da mogu sta hoce, ali sada sve vise kola koristi kameru, pa ti rizikuj. Sto se pesaka tice, moraju i oni malo vise da vode racuna o sebi, bas zato sto se ne zna ko je za volanom. Dzabe ti tvoja prednost na pesackom ako te neko udari kolima.

  • Lazar

    2. maj 2022 | 00:34

    Otisli smo u aut

  • Aj me mw

    2. maj 2022 | 00:23

    Ovde je problem što je ulica napravljena za dve autobuske linije a ne za pet koliko ih ima i za 20 hiljada ljudi koji tu treba da žive a ne za 100 hiljada koji trenutno žive . Ulica ima dva smera i uvek je kolona od 20minuta. Infrastruktura je jako loša zbog divlje gradnje i zbog korupcije u opštini. Vrlo jasno. Ko bi od vas čekao još 20-30 min da dodje kuci ili da ode na posao???? Niko!!! INFRASTRUKTURA!!!! A tek će da bude karambola kad završe vrtove ceraka. P.s sve je počelo kad su otvorili LIDL na sred ulice!!!

    • 2. maj 2022 | 09:27

      Saobraćajna

      @Aj me mw

      Infrastruktura je takva kakva je, pridržavaj se propisa ili nemoj da vozis

  • Zvele

    1. maj 2022 | 23:52

    A Dare peva vam po terevenkama i privatnim zabavama i može da vozi pijan i drogiran nema problem a Damire, Damire mali vragolane. Prodajete ovde narodu neku strogoću.....

    • 2. maj 2022 | 00:19

      Milan

      @Zvele

      Druže, mani se pešaka. Pešački je prelaz i prvo vozilo je uredno stalo a degenerik ga zaobilazi i ugrožava pešaka....Telefon tu nema veze što se njega tiče...Lično sam dva puta jedva živu glavu izvukao na istom mestu iako nisam držao telefon u ruci. Prosto kad stane vozilo najbliže pešačkom prelazu računaš da ti je otvoren prolaz da pređeš i niko ne očekuje da će neko od iza a to nekad bude i treće -četvrto vozilo da ,pod gasom, krene da zaobilazi one ispred...čak mi se čini da je tu puna linija...

    • 2. maj 2022 | 00:35

      ???

      @Zvele

      Po tebi ako može Darko mogu i drugi???

  • idemojako

    1. maj 2022 | 23:13

    A sada da probamo da budemo realni:1. Da ne bude nesporazuma ne podrzavam vozaca automobila i odvalio bi ga sa kaznom, ali2. “Nju pametnicu” koja prelazi ulicu na pesackom prelazu sa telefonom pritom nije ni u jednom momentu pogledala sta se dogadja oko nje i nju bi odvalio sa kaznom jer to gledam svaki dan u saobracaju!! Ona je u obavezi bez obzira sto postoji pesacki da se uveri da bezbedno moze da predje ulicu, a sa telefonom ne sme da prelazi ulicu jer tako krsi zakon!!! I3. Slepacka drzava koja ne moze da uradi uvucene autobuska stajalista na toj deonici i ko poznaje taj put zna da od okretnice na Vidikovcu do Banovog brda je konstantno puna linija i tapkas za autobusom!!!A sto se tice “gospodina” Damira Okanivica i “gospodina” Demira Hadzica koji su bili u ministarstvu saobracaja a Hadzic u jednom momentu i pomocnik ministra osim sto su prepisali zakon o bezbednosti saobracaja od par evropskih zemalja apsolutno nista nisu uradili.

    • 2. maj 2022 | 00:00

      Sanja

      @idemojako

      Ne lupetaj. Vozač je dužan da stane pred pešačkim prelazom čim pešak stoji pred pešačkim p. a pogotovo ako je već zakoračio na njega. A pešaka ima raznih, nekoga ušćakne vrat pa ne može ni pogledati levo i desno, neko zimi nosi kapuljaču koja mu skraćuje vidik levo i desno... Kako god to je pešak koji ima apsolutno prvenstvo prolaza na pešačkom prelazu.

    • 2. maj 2022 | 00:03

      biciklista

      @idemojako

      Ti li si ovaj vozač ili neki njegov pajtaš? I što sam sebi daješ pluseve?

    • 2. maj 2022 | 00:05

      www

      @idemojako

      Ne tupi bez veze. Ovo je bahatost kojom je bahati vozač svesno i namerno ugrozio bezbednost drugih učesnik u saobraćaju.

    • 2. maj 2022 | 00:49

      Lukas

      @idemojako

      A ti kao mozes znati pouzdanu je li pesak pogledao levo i desno? To te kao vazaca ne opravdava. Mogao je pjano prelaziti ulicu. Ali tz moras stati sa vozilom.

    • 2. maj 2022 | 04:10

      Marko

      @idemojako

      Sta pricas bre? Vozac je kriv,a pesak cim stane na pesacki je kralj teritorije

    • 2. maj 2022 | 05:54

      Mrki

      @idemojako

      Evo, ja sam gledao, i auto je stao ispred pešačkog, i onda je iz Vodovodske izleteo džip prema Padini, ja nisam uspeo ni a da kažem, srećom imao je mesta da me izbegne, a kako se nije prevrnuo, nemam pojma. Ja sam i dalje ostao u mestu ukopan u neverici. Video sam da je bio neki momak sa devojkom, znači nemaš vremena da shvatiš šta se dogodilo, a kamoli da reaguješ. Zato, sine, pamet u glavu, i stavi se u položaj pešaka.A dobar vozač nije onaj koji juri i pretiče, već onaj koji predvidi šta može da se dogodi u određenim situacija a, prati tok saobraćaja, i shodno tome reaguje!

    • 2. maj 2022 | 07:44

      Nn

      @idemojako

      U pravu ste.

    • 2. maj 2022 | 08:14

      Djuro

      @idemojako

      Vozim mnogo i predjem godisnje 80-90.000 km ali druze ajde pogledaj , njoj je auto stao da moze da predje i zena je krenula da prelazi doduse sa telefon ali za to je kazna 5000 din 2500 u roku od 8 dana , a retard obilazi kolonu preko pune linije i to kojom brzinom ? Tako da ne mesaj te dve stvari , nije ona krenula preko pesackog a da nije auto koji nailazi stao da je propusti !

    • 2. maj 2022 | 08:35

      Ana

      @idemojako

      Zena, pricala ne pricala mobilnim, ne bi mogla od autobusa da vidi auto koji je projurio. Zar ne treba kola da uspore pre pesackog???

    • 2. maj 2022 | 09:06

      Vojislav

      @idemojako

      Apsolutno objektivno sagledavanje situacije. Vozaca najstroze kazniti bez dileme, ali ova genijalka se nije udostojila ni najmanje paznje prilikom prelazenja prometne ulice, jer da je malo pogledala (sto je njena obaveza) videla bi idiota kako nailazi. Oko toga da stajalista mogu da se uvuku i to samo malo bi bilo dovoljno, slicna nezainteresovanost nadleznih je prisutna u barem jos stotinak ulica.

  • Goran

    1. maj 2022 | 23:13

    Slazem se ovo je za zatvor nema opravdanja za vozaca samo trebalo bi i ovoj gospodji napisati kaznu za mobilni telefon

  • NEA

    1. maj 2022 | 23:12

    Sta bre 60 dana zatvora. Za ovo godina mardelja, i oduzimanje vozacke na minimum pet godina.

  • Dex

    1. maj 2022 | 23:08

    A za Darka Lazica opustena varijanta jel?

  • Šofer Miško

    1. maj 2022 | 23:02

    Zašto Okanović relativizuje i skriva nedvosmislenu i nepobitnu krivicu te žene, koliko i vozača? Pogledajte snimak, žena priča telefonom dok prilazi pešačkom, NI NA TRENUTAK nije zastala da pogleda saobraćaj, nije pogledala ni levo ni desno, jednostavno je IZLETELA NA KOLOVOZ kao muva bez glave. Da, pešaci imaju prednost na zebri ali pešaci treba svojim ponašanjem da PRUŽE PRLIKU VOZAČU da im tu prednost ustupe. Ovako neodgovornim i rekao bih bezobraznim ponašanjem pešak ima velike šanse samo da dobije prednost na grobno mesto na nekom groblju. Imao sam lično ovakve situacije bar 50 puta za volanom i svaki put sam se preznojio i pitao se da li ti ljudi imaju mozga - srećom nikoga nisam udario samo zhvaljujući ličnoj pažnji i izuzetnim oprezom, što ipak nije nikakva garancija da se neće desiti ...

    • 1. maj 2022 | 23:32

      febo

      @Šofer Miško

      O cemu ti pricas,on obilazi kolonu na punoj liniji

    • 2. maj 2022 | 00:40

      Goran

      @Šofer Miško

      U pravu ste samo za mobilni gde treba da ide kazna ali automobili su stajali a vozac obilazi na punu i prolazi velikom brzinom tu nema uticaja niti krivice ove zene vec nasilnicka voznja

    • 2. maj 2022 | 05:37

      Marko

      @Šofer Miško

      To što si ti imao takvu situaciju je dokaz da nisi ništa bolji od ovog vozača. Da si ispred pešačkog prelaza vozio sporije kako ograničenje nalaze nebi bio u situaciji da se preznojavaš.

    • 2. maj 2022 | 07:20

      Deki

      @Šofer Miško

      Ona nije "izletela" oba automobila su stala i ona prelazi, to sto ovaj pretice preko pune i pravi trecu traku, to ona nije kriva

  • mili

    1. maj 2022 | 23:02

    Okanovicu u pravu si ali da se ne daj Boze nesto desilo eto odmah dobro placenih advokata da spasavaju ove bahate ljude.

  • A. P

    1. maj 2022 | 23:00

    Nadite zakon u takvim slučajevima trajno oduzimanje vozacke dozvole, jedini spas za ubuduće.

  • ilija

    1. maj 2022 | 22:50

    Ovo je za zestoku kaznu kao i onaj cirkuzan Darko Lazic.Sad nema komentara a kad nastradaju ljudi i deca onda komentari

    • 1. maj 2022 | 23:04

      Milica

      @ilija

      Kad se država bude ponela odgovorno i kad zakon bude isti za sve spasićemo i ljudske živote. Sve dok se Darko Lazić i slični njemu ponašaju kako se ponašaju a da ne snose oooozbiljne posledice zbog toga nema nama pomoći.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA