Deka Vlajko u Kući cveća recituje svoju pesmu: "Sini zvezdo u skorije dane, dovedi nam opet partizane"

I posle 42 godine od smrti Josipa Broza Tita, poklonici njegovog rada, lika i dela dolaze u "Kuću cveća" za Dan mladosti

Komentari

  • markan

    Pitanje za ove sve sto mu se dive.Dali u svetu postoji drzava gde je predsednik postso covek koji je ratovao protiv njenog naroda.To si cinjenice jugosloveni ki komunisti

    4
    1

    Podelite komentar

  • ilija

    Paradoks da iako je za druge sve napravio a Srbima naskodio gde god je mogao jos mu se najvise dive ovde komunisti i jugosloveni propale drzave.

    4
    1

    Podelite komentar

  • Dušan

    Tužno vreme za nas narod, bilo ne ponovilo se

    6
    1

    Podelite komentar

  • Лазар

    Друже тито тебе Срби лажу...

    14
    2

    Podelite komentar

  • Srpkinja

    Vlastimire ti Jos zivis u mraku Bog da te prosvetli i spase

    12
    7

    Podelite komentar

  • Maverick

    Partizani su ubili više srba nego nemci, a imamo teoriju da su partizani bili i u ustašama.Dakle po čemu su oni bili dobri?

    18
    6

    Podelite komentar

  • posiden

    Deda ti si heroj👍🤗👍

    14
    26

    Podelite komentar

  • Kiki

    Najbolje su Srbi ziveli u doba Tita.

    18
    31

    Podelite komentar

    • NKKS

      @Kiki

      Kako da ne. Goli Otok, mucenja po celoj zemlji, skrivanje tradicija i vere, plus sto je tito nacrtao danasnje granice i direktno stvorio uslove za rat.

      31
      17

      Podelite komentar

    • Aca

      @Kiki

      Mislis jugosloveni

      15
      3

      Podelite komentar

    • nibrS

      @Kiki

      Velika demagogija i još veća tuga...

      13
      9

      Podelite komentar

  • Pp

    Da opet ubijaju Srbe, pale i potapaju crkve, da hapse zbog pravoslavlja, da nam nasele Šiptare po celoj Srbiji i da zabrane istinu o stradanjima Srba... Deda je stari izdajnik, komunjara i prodata zla duša. Zbog takvih smo doživeli tri genocida u 20. Veku, izgubili Kosovo i zbog takvih 5 miliona Srba živi van Srbije.

    47
    33

    Podelite komentar

    • Snuppy

      @Pp

      Nemas ti druze pojma ni o cemu, koliko dugo zivimo bez Tita pa svejedno smo u gov...a i handri nas ko stigne Smrt fasizmu Sloboda narodu

      16
      25

      Podelite komentar

    • Zeljko

      @Pp

      pa sto ne ode da branis te "svetinje" " junacino"?????????

      3
      9

      Podelite komentar

    • nibrS

      @Pp

      @ Zeljko Pa čekamo da vi komunjare opet prvi dignete ustanak kao onda što ste ga šatro podigli...

      4
      1

      Podelite komentar

  • Danilo

    Bravo deda svaka cast

    20
    39

    Podelite komentar

  • Саша

    Е мој деда Влајко,нема спасења без Христовог пута.Бог вам дао памети да се отрезните и вратите вери.

    41
    19

    Podelite komentar

    • Lajla

      @Саша

      E bas. Ima nas na Hristovom putu jako puno, a koji smo ziveli u Jugoslaviji. I secamo se slobode zivljenja i 'ljudskih prava'. Npr. Niko nije mogao da te otpusti ako nisi ubio ili ukrao milione. Zene - trudnicko skoro godinu, plata umanjena za neki procent. Besplatno skolovanje, 10 godina staza - stan na poklon. A sto se vere tice, slavio ko je hteo, niko nije branio. E, sad, taj put. Dodji da zivis u BiH pa da vidis 'puteva'. Na sve tri strane krvava pena ide iz usta besnih sakala. A verske zajednice i vlasti potpiruju jer ih to drzi na vlasti. Ovo je istina a istina smeta ovakvim 'novinama', zato.....ko zna.

      32
      13

      Podelite komentar

    • Lacko

      @Саша

      Neka ti Hrist onda obezbedi slobodnu zemlju, da posao i napravi kucu.

      17
      20

      Podelite komentar

    • Gaga

      @Саша

      Ne znam znate li sta je Hristov put? Nije tacno da vas je bilo mnogo, bilo vas he premalo na tom putu a sada mozda i manje.

      2
      1

      Podelite komentar

  • Franjina kopilad

    E moj druźe Vlajko... Samo si ti prso više od nas

    36
    17

    Podelite komentar

Najnovije vesti

Dozvoljavam da mi Telegraf.rs šalje obaveštenja o najnovijim vestima