Vreme čitanja: oko 1 min.

Od Kvantaša do Pupinovog mosta bez semafora, samo kružni tokovi: Postoji i plan za Batajnički put

Vreme čitanja: oko 1 min.

Deonica od Kvantaške pijace do Pupinovog mosta nije preterano dugačka, ali je izuzetno frekventna

  • 12
Auto put Foto: Mateja Beljan

Kružni tokovi umesto raskrsnica sa semaforima gradiće se na potezu od Kvantaške pijace do ulaska na Pupinov most, a u cilju ubrzanja protoka saobraćaja i oslobađanja "uskog grla", najavio je predsednik Privremenog organa Grada Beograda Aleksandar Šapić prilikom obilaska batajničkog naselja Šangaj u opštini Zemun.

– Tu se na čitavom potezu stvaraju ogromni „čepovi” zbog čega se trenutno rade projekti za kružne tokove. Saobraćajno rasterećenje tog poteza mnogo će značiti stanovnicima opštine Zemun i ljudima koji žive na levoj obali Dunava, naseljima Ovča, Borča i Krnjača, ali generalno i svim sugrađanima. Opština Zemun i ovaj deo Novog Beograda su najbolji primer gde možemo da pokažemo kako kružni tokovi mogu kvalitetno da poboljšaju protočnost saobraćaj u našem gradu – rekao je Šapić koji očekuje da će tokom iduće godine biti završeni ti radovi.

On je dodao da odavno u Evropi postoji takav standard sa kružnim tokovima.

Aleksandar Šapić Foto: Beoinfo

– To bi značajno ubrzalo saobraćaj za čitav deo tog dela Zemuna, a posebno bi značajno doprinelo naselju Batajnica, koja se nalazi na kraju tog puta, ali i za sva propratna naselja. Na ovaj način bi praktično dobili neki oblik zaobilaznice, gde bi bilo moguće direktno isključenje sa auto-puta i bolju povezanost sa Novim Beogradom i Zemunom.

Deonica od Kvantaške pijace do Pupinovog mosta nije preterano dugačka, ali je izuzetno frekventna jer tuda prolazi veliki broj ljudi i time će se ljudima na dnevnom nivou omogućiti znatno kvalitetniji život – rekao je Šapić.

Prema njegovim rečima drugi projekat na kojem se radi je Batajnički drum, od Pupinovog mosta ka auto-putu u dužini od oko osam kilometara.

– Tu nam je ideja da saobraćajnica čitavom dužinom dobije po dve trake u oba smera, ali i da se raskrsnice pretvore u kružne tokove jer su analize pokazale da je to moguće rekao je Šapić.

(Telegraf.rs)

Video: Otvorena železnička stanica Prokop, Šapić istakao važnost ovog projekta

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • bgd

    9. novembar 2023 | 15:03

    Taj koji mu je to rekao ili je neznalica ili gleda da opstruise. Kruzni tokovi su funkcionalni samo kad je saobracaj umeren, a kad je gust, stvorice jos vece guzve, jer je ta deonica jako frekventna. Resenje su denivelisane raskrsnice i dodavanje traka. Sekretarijat za saobracaj ocigledno nema znanja za organizaciju saobracaja u milionskom gradu. Dovesto obrazovane strance iz razvijenijih drzava!!!

  • Map

    9. novembar 2023 | 15:01

    Odlicno, jos kad bi 70% vozaca znalo kako se vozi u kruznom toku

  • ...

    9. novembar 2023 | 14:58

    E ako je Šapić rekao onda tu nema vise sta da se prica

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA