Od Kvantaša do Pupinovog mosta bez semafora, samo kružni tokovi: Postoji i plan za Batajnički put

Deonica od Kvantaške pijace do Pupinovog mosta nije preterano dugačka, ali je izuzetno frekventna

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Miško

    09. novembar 2023 | 19:33

    Pustite bre politiku... Inače u Parizu ima mnogo kružnih tokova, ali je frekfencija saobraćaja ujednačena iz skoro svih pravaca, pa nije preteško uključiti se u krug...ali iz Šanzelizea, na Etoal, bogami nije jednostavno, jer vozači u krugu voze jako brzo u nekoliko traka... Ako i udješ na kvarno, ne možeš da se prestrojio i hebaće ti sve po spisku... Ali kad je frekfencija 90 odsto i jednom pravcu u ova smera, bojim se da će oni koji se uključuju zbog trouglova, čekati bogami poduže da se uključe. Uz to, tri trake u kružnom toku, teretnjaci i sl. usporiće saobraćaj i učiniti ga rizičnim, odnosno nebezbednim. Zamislite dva šlepera u dve od tri trake u kružnom toku... Plus prestrojavanje... Što ogroman broj ovde ne zna da uradi, pa seče krug uz unutrašnju ivicu, pa pravi prečicu... Kružni tok je bezbedniji jer nema bočnog ukrštanja i teških sudara...

  • Dixi

    09. novembar 2023 | 18:28

    Mnogo sta ima korisnog u zemljama EU ali tamo ima i reda i kulture .Kruzni tokovi nisu postavljeni u veoma gustom saobracaju vec u blazim protoku ujedno to je jeftinije od semafora a i ne trosi struju.

  • bgd

    09. novembar 2023 | 15:03

    Taj koji mu je to rekao ili je neznalica ili gleda da opstruise. Kruzni tokovi su funkcionalni samo kad je saobracaj umeren, a kad je gust, stvorice jos vece guzve, jer je ta deonica jako frekventna. Resenje su denivelisane raskrsnice i dodavanje traka. Sekretarijat za saobracaj ocigledno nema znanja za organizaciju saobracaja u milionskom gradu. Dovesto obrazovane strance iz razvijenijih drzava!!!

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA