Nema ni osam, a već počinje saobraćajni haos! Gužve nemoguće izbeći, evo gde su najgore
                    
                    
                     
                    
                     ≫ 
                    
                
                
                
            Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
 - Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
 
                        
NekoKo
U Beogradu živim samo zbog posla. Prosto svojom profesijom mogu da se bavim samo u Beogradu. Verujem da većina mojih sugrađana deli isto mišljenje. Za našu državu decenijama unazad samo postiji u prvom redu Beograd i još nekoliko gradova. Ostale ko šiša. Pošto je to tako i pošto se očigledno ništa neće promeniti i pošto se sigurnim koracima ide ka tome da će vrlo brzo u Baogradu živeti više od polovine naših građana, onda je metro jedino rešenje. Udlajenost od 12-13 km ljudi kad se vraćaju sa posla prevaljuju po 2-3 sata a ovamo razvijamo autoputeve, brze saobraćajnice trte mrte, kao šatro vreme je danas sve isl.