• 9

OSTAJEMO LI BEZ BUS PLUSA? Traže da GSP ponovo naplaćuje karte!

Sindikati su to zatražili od predsednika Privremenog veća Siniše Malog, jer smatraju da je ugovor sa konzorcijumom "Apex Solution Technology" ,"Lanus" D.O.O" i "Kentkart", koji rukovodi sistemom "Bus plus", štetan za Beograd

  • 9

Tri sindikata Gradskog saobraćajnog preduzeća "Beograd" zatražila su da se raskine ugovor o "BusPlus" sistemu naplate i kontrole karata u javnom prevozu i taj posao ponovo vrati GSP "Beograd".

Sindikati su to zatražili od predsednika Privremenog veća Siniše Malog, jer smatraju da je ugovor sa konzorcijumom "Apex Solution Technology" ,"Lanus" D.O.O" i "Kentkart", koji rukovodi sistemom "Bus plus" štetan za Beograd.

Zahtev su uputili Sindikat vozača GSP "Beograd", Saobraćajni sindikat GSP "Beograd" i Sindikat "Evrovozač", koji tvrde i taj ugovor štetan i po GSP i po građane.

Oni u pismu tvrde da je "šest miliona evra iz gradskog budžeta plaćeno za zakup i instaliranje validatora "Bus plus" sistema, iako je bilo logično da konzorcijum, koji je dobio ovaj višemilionski posao i uzima 8,53 odsto od naplate karata, treba besplatno i da instalira opremu".

Foto: Tanjug / Zoran Žestić

Foto: Tanjug / Zoran Žestić

Sindikalci navode i da je "veliki broj zaposlenih iz GSP-a, u prethodnom periodu bio raspoređen na poslovima usmerivača i poslovima kontrole u vozilima kao ispomoć".

Oni tvrde da je "prodaja karata u 2013. za 40 odsto manja u odnosu na 2012" i da je "zbog lošeg funkcionisanja sistema, povećan broj napada na vozače u vozilima".

Sindikalci, kao razlog što ugovor treba da bude raskinut, navode i to što su "državni organi (komunalna policija) stavljeni u svrhu naplate karata privatnog preduzeća".

Oni tvrde i da "Apex sa svojih 270 kontrolora nije u stanju da obavi povereni posao već se iz gradskog budžeta, dakle od novca Beograđana, plaća dodatnih 700 kontrolora".

Foto: Tanjug

Foto: Tanjug

Sindikalci ističu i da "brojni savetnici i referenti zaposleni u GSP-u opslužuju "Bus plus" sistem i izrađuju redove vožnje, da njih pedesetak radi za konzorcijum, a platu primaju u GSP".

APEX: ŠOKIRANI SMO!

Kompanija "Apex", koja rukovodi "Bus plus" sistemom naplate karata u javnom prevozu, saopštila je danas da sindikati Gradskog saobraćanog preduzeća, koji traže raskid tog ugovor sa Gradom Beogradom jer je navodno štetan, obmanuju javnost.

- Šokirani smo hrabrošću sindikata i načinom na koji otvoreno obmanjuju Privremeni organ i građane Beograda - navodi ta kompanija povodom zahteva tri sindikata GSP predsedniku Privremenog veća Beograda Siniši Malom da se raskine taj ugovor.

Foto: BusPlus

Foto: BusPlus

Kompanija "Apex" ističe da grad Beograd "nije uložio nijedan dinar u uvođenje "Bus plus" sistema, niti u višemilionsku investiciju za softver i aparate koju u celosti snosi konzorcijum".

- Uvođenjem sadašnjeg sistema smo kroz provere i poređenje podataka ukazali na krađe u broju pređenih kilometara, manipulacije informacijama o izašlim vozilima, kao i druge teške nepravilnosti - ističe se u saopštenju.

(Telegraf.rs / Tanjug)

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Marrina

    Pacifista,ko ovde govori o besplatnoj voznji?Dusebriznici jedni..Govori se o vracanju sistema pod GSP da sve pare idu u drzavnu firmu. Kad se vrati to GSP-u samim tim ce karta biti jeftinija i ljudi se nece voziti besplatno..Ovako ne placaju jer nece da daju pare lopovima..Dosadni ste sa tim besplatnim voznjama...

  • Cobi ns

    Sve gde postoji neki red treba razbucati i uvesti anarhiju,pošto ovde večina to priželjkuje!

  • Pacifista

    @nenad: Bas sam radoznala da li se i tamo odakle dolazis isto vozis besplatno gradskim prevozom.

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Google preporuke

Najnovije vesti

Dozvoljavam da mi Telegraf.rs šalje obaveštenja o najnovijim vestima