≫ 

Najnoviji cenovnik poreza na automobile: Stižu poskupljenja, ko je prošao najgore? (PRECIZNA TABELA)

 ≫ 

Porez na vozila od 1.150 kubika iznosi 1.270 dinara, dok za ona iznad 3.000 ide do 231.930 dinara

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Zoran Veteran
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Boris

    26. avgust 2019 | 17:43

    Potrebno je udruzenje svih vlasnika starih vozila sa preko 2000 m3.i ultimatim Skupstini.Od 01.01.2020 necemo registrovati vozila.Vozicemo bez registraceje. Treba se organizovati i udruziti ovako svi placaju i cute.To moze da prodje samo u Srbiji i nigde vise.

  • Mita

    27. decembar 2018 | 13:06

    To je fasizam!!!terorizam i otimacina!!!

  • Dr

    07. avgust 2018 | 07:36

    Porez na korišćenje vozila je čista pljačka. Auto od 3000cm3 je kupljen sa PDV i sa carinom koja je proporcijala vrednosti vozila. Takav auto troši više goriva ali to plaća korisnik. Država ima akcize u prodaji goriva. Takav auto ne oštećuje put više nego drugi auto, zagađenje vazduha zavisi od kvaliteta motora i može biti i manje nego što jedan Yugo zagađuje. Nema nikakvog opravdanja za otimanje preko svih nameta još 112000 rsd,osim da im se može. Rezon je jaši vola koji vuče... a to na duge staze ne vodi nukuda.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA