≫ 

Napravili smo vodič za reklamacije i rešenja: Koji su najčešći problemi sa kupljenom robom koji izluđuju i kako izaći na kraj sa trgovcima?

 ≫ 

Telegraf je napravio spisak najčešćih potrošačkih problema i njihovih rešenja

Komentari

  • Eto

    19. jul 2018 | 17:37

    A sta je sa auto-mehanicarima i radnjama koje prodaju delove za atomobile. SVI prodavci auto delova naovde jasno i glasno da delovi imaju rok 12 meseci zbog losih puteva kako su im rekli njihovi uvoznici.

  • Sofi

    19. jul 2018 | 17:24

    Vratili su patike uz objasnjenje da je ostecenje mehanicko, a 4 meseca od kupovine. Sta dalje?

    • 19. jul 2018 | 18:57

      Ja

      @Sofi

      Pise ti sve.Aj procitaj opet

    • 19. jul 2018 | 21:05

      Bilja

      @Sofi

      I ja sam reklamirala cipele koje su placen 12.990, nosene mesec dana. Pisala sam mail zakonu potrosaca,jer su mi oni odbili reklamaciju. Idemo do kraja.

  • S. Nowakowski

    19. jul 2018 | 15:15

    U inostranstvu, u Sloveniji na primer, cipele mogu da vratim u radnju u roku od 14 dana, bez ikakvog objasnjenja, potpuno idpravne i da mi vrate pare. Da li je i kod nas to moguce?

    • 19. jul 2018 | 17:48

      Xx

      @S. Nowakowski

      Naravno da nije. Niti ce ikad biti. Ovo je ipak Srbija!!!! Napredna u svemu, posebno u pracenju evropskih pravila, pocev od plata pa na dalje....

  • ...

    19. jul 2018 | 14:39

    Mrtva slova na papiru jer se NIKO ne oseća nadleźnim za bilo koji od ovih problema, tržišna inspekcija, kako je meni rekla osoba prilikom kontaktiranja telefonom, je "kozmetička ustanova" jer je francuski zakon o zaštiti potrošača koji je i ova "zemlja" usvojila, isključuje inspekciju u odnosu trgovac - potrošač... inspekcija štiti i isključivo štiti "državu"!

  • Trgovac

    19. jul 2018 | 14:23

    Kod mene u prodavnici ima oko dvadesetak prijava reklamacije dnevno, maksimalno 3 budu opravdane, sve ostalo je apsolutna "nepismenost" potrosaca, tipa ne zna da rukuje daljinskim uredjajem, zapusila se teleskopska cev usisivaca, uredjaj uoste ne dobija struju, komsija ugrdjivao bojler pa stezao cev dok ne pukne... A sto se tice ovih opravdanih mogu samo reci da svi proizvodjaci resavaju reklamacije najcesce u roku koji je zakonski da se uopste odgovori na reklamaciju tako da je to mnogo pre nego sto zakon nalaze. Jos nesto, svi trgovci su taoci nekolicine prevaranata koji svesno terjau firme u dubiopzu da bi je na kraju ugasili i pobegli, kao npr. sad aktuelne turisticke agencija.

  • Atanasije

    19. jul 2018 | 14:18

    Neverovatno... Uvek trgovac kriv.. Trebalo bi da pišete, proizvođač ili uvoznik.. Trgovac je samo spona između prodavca i kupca.. I sad pokvari se tv.. U čemu trgovac da vrati proizvođaču tv, ako kupac nema ambalažu.. U najlon kesi ili džaku.. Mislite malo da nisu trgovci krivi.. Oni svi uglavnom rade za minimalce a po njima kuka i motika..

    • 19. jul 2018 | 16:09

      Tile

      @Atanasije

      Ne moram da imam ambalažu i tačka

    • 19. jul 2018 | 17:00

      Milana

      @Atanasije

      Zali se zakonodavcu a ne nama, potrosacima. Svaki posao nosi sa sobom neku " tezinu", odgovornost,prema tome bez izgovora. " uzmi ili ostavi"

    • 19. jul 2018 | 17:34

      Voja

      @Atanasije

      Vala bas. To su uvoznici i lobirali i prebacili na trgovce.

    • 19. jul 2018 | 18:21

      Gagili

      @Atanasije

      Bravo.....!!!!!...istina!!! Niko ne razmišlja o trgovcima i o tome koliko je prevaranata medju kupcima!

    • 19. jul 2018 | 18:58

      logika

      @Atanasije

      Sve kutije, ambalažu... u podrum, pa neka malo odstoje, a ne odmah u kontejner.

    • 19. jul 2018 | 19:29

      Deda Đoka

      @Atanasije

      Baš mi vas je, trgovce, žao što radite za minimalce. Jadni vi. Kupac je vama dao svoj novac i od vas traži garanciju, a vi to rešavajte sa proizvođačem. Ako vam ne odgovara, zatvorite radnju.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA