≫ 

Sumorno predviđanje osnivača svetskog giganta: "Amazon će da bankrotira"

 ≫ 

"Ako se fokusiramo na sebe umesto na naše mušterije, to će biti početak kraja. Moramo da pokušamo da odložimo taj dan što je duže moguće“

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Mlj1228

    18. novembar 2018 | 16:36

    Godinama kupujem stvari preko "Amazon" kompanije, ali mi se događalo, pogotovu u poslednjih nekoliko meseci, da mi je narudžbina izgubljena, uz obaveštenje da je livrirana (stigla) na mojoj adresi , što uopšte nije bilo tačno. Hteo sam reci, da ima neki problem, ali ne od strane "amazona", već od strane firme koja je plaćena da dostavi porudžbinu. E sad, Amazon, ako ne posluje dobro sa njima, oni mogu jako lako doprineti bankrotiranju te kompanije.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA