• 0

Uskoro jedinstveni kol centar za kupce

EPS bliži kupcima

  • 0

Svi kupci „Elektroprivrede Srbije“ na garantovanom snabdevanju uskoro će moći da dobiju informacije i upute prigovore preko jedinstvenog kol centra, čiji početak rada se priprema, najavio je Milorad Grčić, v. d, direktora JP EPS.

- Cilj nam je da kupcima pokažemo da brinemo o njima i da u direktnom kontaktu saznamo šta može da se popravi da bi čitav sistem bolje funkcionisao. Veoma nam je važno da kol centar bude uspešan jer će se to vrlo brzo videti i u poslovnim rezultatima najveće kompanije u Srbiji. Mere uspeha biće i smanjenje broja poziva sa prigovorima – istakao je prvi čovek EPS-a u razgovoru sa budućim operaterima kol centra. Operateri su u kol centar raspoređeni iz drugih delova EPS-a i trenutno se obučavaju za početak rada na novoj dužnosti.

Grčić je rekao da EPS želi da pruži još bolju uslugu i istakao da je najveći broj kupaca odgovoran i redovno izmiruje obaveze što se vidi i u povećanju procenta naplate na oko 98 odsto.

- Imaćemo jedan broj za celu Srbiju. Svaki zahtev odmah će biti evidentiran na jedinstvenom portalu i odmah raspoređen na rešavanje, bilo da se radi o pitanju iz Babušnice ili Bačke Palanke. Želimo da se zahtev brzo obradi, reši i da kupci u što kraćem roku dobiju obaveštenje o ishodu - rekao je Grčić.

EPS

Foto: Danilo Mijatović

Da bi se to osiguralo podrška radu kol centra biće i oko 500 zaposlenih u sistemu EPS-a u svim delovima Srbije, koji se već bave rešavanjem zahteva korisnika. Dobrim radom kol centra štedi se i vreme EPS-ovih kupaca jer se smanjuje potreba da lično dolaze na šaltere.

Planirano je da kol centar bude građanima na raspolaganju svakog radnog dana od 7.00 do 19.00 časova i subotom od 7.00 do 15.00 časova. Poziv će biti besplatan za oko 3,5 miliona EPS-ovih korisnika iz svih delova Srbije. Broj telefona biće objavljen naknadno, kada kol centar počne da radi.

Za kol centar je nabavljena najmodernija oprema i opremljene su prostorije u kojima će raditi operateri. U toku je i priprema za nadogradnju kol centra novim uslugama. Plan je da se kroz jedinstven portal uvedu digitalni servisi i da se pokrene mobilna aplikacija za korisnike. Čitav ovaj servis, korisničke usluge izdiže na viši nivo, efikasniji i tehnološki napredniji.

(Telegraf.rs/PR)

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Google preporuke

Najnovije vesti

Dozvoljavam da mi Telegraf.rs šalje obaveštenja o najnovijim vestima