≫ 

Je l' treba da nas pobiju sve? Pošaljite nekoga odmah! Zmajevačka 26, Žarkovo: Jezive reči su odjekivale na suđenju za ubistvo u Beogradu!

 ≫ 

Najpoznatije suđenje za ubistvo provalnika, koje je izazvalo velike polemike u javnosti poslednjih godina, nastavljeno je danas

Komentari

  • Koala

    16. novembar 2017 | 06:43

    Koja glupost suditi nekom koje branijo sebe svoju porodicu imovinu pa to nemam niu crtanim filimovima zakon uvestnasilu ulazit na privatni posed imas pravo daga ubijes

  • Mira

    15. novembar 2017 | 09:34

    Kakva je to drzava da sudi coveku koji je branio svoju imovinu porodicu i sebe isto bi to uradila da moram Srbijo sram te bilo zasto nisi zastitila coveka i njegovu porodicu

  • L.

    15. novembar 2017 | 09:09

    Ludaci!!!suditi čoveku koji je branio sebe i svoje?! Samo stimulišite provalnike...kažite da im po zakonu niko ništa ne može. Tako ste uradili sa đacima, pa su danas krivi zaposleni u školama, a NE NASILNICI

  • Vladimir

    15. novembar 2017 | 08:59

    Ovde u Orlandu pre par dana covek izlazio iz kola ispred kuce u tom trenutku utrcavaju dva crnca jedan ga udara i otimaju mu kljuceve od dzipa a u autu mu dete ostalo na stolici vezano momak vadi pistolj koji je ovde svi nose nema coveka na Floridi koji nema oruzije i puca prvo u napadaca koji je seo za volan drugi bezi on puca i u njega u ubija obojcu na licu mesta Policija dolazi radi uvidjaj covek na svom posedu otisao u policiju i samo popunio zapisnik o slucaju i otisao kuci odmah

  • vlada

    15. novembar 2017 | 08:53

    Ljudi ja ne verujem da je covek uopste priveden za tako nesto j nekim drzavama za takav slucaj postanes nacionalni heroj..ovde je covek stitio porodicu svako normalan bi tako postupio a sta da je ovaj sto je usao pobio njih ne daj boze odmah coveka oslobodi

  • Donja Murtulica

    15. novembar 2017 | 01:04

    Zaštita porodice i imovine je nešto sveto. Čovek je uradio ono što bi i svaki drugi čovek u njegovoj situaciji. Utoliko mi ga je više žao što ga sud maltretira.

  • Marina. Jezdovic@.com

    14. novembar 2017 | 20:32

    Naravno, sta trazi u tudjem stanu, za coveka oslobadjajuca presuda

  • Iva

    14. novembar 2017 | 20:28

    Osloboditi coveka odma pozlatile ti se obe ruke nek si ziv i zdrav.

  • Sone

    14. novembar 2017 | 19:51

    Za ovo ne treba sud vec mu je presudjeno.Sta traziz u stan

  • Rhoi

    14. novembar 2017 | 19:10

    Ja bih da lopovi znaju da ne smeju ni u tuđe dvorište da uđu. Čovek se branio u svom stanu noću nije kriv.

  • Rupa

    14. novembar 2017 | 19:06

    Za zakon da se na privatnom posedu neodgovara za osobu koja se nalazi bez znanja i odobrenja vlasnika poseda....

  • Iskreno

    14. novembar 2017 | 19:02

    Ljudi,svaku i najmanju salu i bilo kakvu raspravu,ostavite u stranu.Upadne li mi neka budaletina u kucu,kada su mi deca i zena prisutni,nema razmisljanja.Eliminacija opasnosti,odmah.Da li je provalnik samo lopov ili ubica,silovatelj,pedofil ili manijak neke vrste,ne razmisljajte.Znate sta vam je ciniti.

  • supergnu

    14. novembar 2017 | 18:50

    Nisam advokat ali neka mi tuzilac pokaze jedan jedini primer gde se provalnik koji je uhvacen u kradji mirno predao. Jedan samo. Onaj imbecil ubi devojku na pumpi za 3000 dinara. U busu te dzepare pa kad ih provale da te ubiju brate. Vrlo laka odbrana za advokata. Jedan primer ne kod nas nego u svetu i idem da robijam dobrovoljno. Poz iz chicaga P.S. utoka uvek sa metkom u cevi spremna...

  • Sale

    14. novembar 2017 | 18:33

    Takvi koji upadnu u tuđi stan odriču se pravnog sistema.

  • Mj

    14. novembar 2017 | 18:21

    Zavisi od situacije u tom trenutku

    • 14. novembar 2017 | 19:02

      Milica

      @Mj

      Možda su trebali da sednu da razmotre situaciju pa da odluče šta im je najbolje činiti

  • Antiglobalistkinja

    14. novembar 2017 | 18:05

    Mnogo je zakon blag i na strani kriminalaca,sta treba ponuditi lopovu kafu i rakiju kad upadne u kucu da pljacka?!!Kakva bre kazna za coveka koji se u svojoj kuci brani?!!E srbijo dno dna!

  • Mako

    14. novembar 2017 | 17:45

    Bravo sokole,ruka ti se pozlatila Junače.

  • xxx

    14. novembar 2017 | 17:26

    Kako mislite polemike u javnosti oko ovog slucaja?!Nema nikakve polemike vec je narod jednoglasan u odbrani coveka koji brani svoj posed i svoju porodicu!!!!

  • Ljiljana

    14. novembar 2017 | 17:23

    Nadajmo se da ce ova vlast razmatrati i predloziti promenu zakona

  • Тодорић

    14. novembar 2017 | 17:21

    Увести тај закон под хитно.После пар догађаја и лопови би одустали.Том човеку који је бранио породицу дати могућност да одговара по чину самоодбране,није га убио на улици,него у стану у који је овај незаконито ушао.Доста је нама који поштујемо закон,да будемо малтретирани,злостављани,покрадени,убијани,присиљени да гледамо злостављање неког криминалца који добије само пар година затвора,па када изађе,ајд. јово наново.

  • Lejla

    14. novembar 2017 | 17:00

    Pre 20-ak god. Imali smo provalnika u kuci i to u "sred bela dana". Sreća u nesreći, što niko nije bio kod kuce... Posle prijave i dolaska inspektora, u krevecu (tada je cerkica imala 4 meseca), provalnik je "zaboravio" neku vrstu manje sekire... Šta misle dotične sudije, zasto ju je poneo???... Podržavam predloženi zakon i gospodina koji je samo branio što je njegovo

  • Aleksandar

    14. novembar 2017 | 16:49

    OPRAVDANO.

  • KV - H. M.

    14. novembar 2017 | 16:42

    Meni je lopov usao u stan u toku noci. Spavali smo jos su nas necim omamili i utvrdili u snu! Osecaj je uzasan ! Ja, covek koji ima suprugu i dva decaka da dozvolim na nam prevrnu ceo stan a da nisam nista osetio. Uzaz. Od tada sam organizovan. Ako se nadje junak da mi obije stan smem da mu garantujem da mu je to zadnja kradja u zivotu !!!

  • Gavran

    14. novembar 2017 | 16:14

    Ako mi je život, i život mojih ukućana ugrožen, naravno da ču da se branim. Meni su dva puta pokušali obijanje, i sam ih je Bog spasao, jer im nije uspelo, ali, da su uspeli da uđu, taj isti Bog ih ne bi spasao, to mogu da garantujem. I, kakav je to zakon, koji osuđuje onog ko se u svom stanu brani, zar treba da čeka da ga neko osakati ili ubije. I kao po nekom lišem scenariu, onaj ko obije stan, i usput i nekog ubije, dobije minimalnu kaznu, a ne retko bude i oslobođen, da li je to naša Srpska pravda, nek to neko objasni.

  • Jaca

    14. novembar 2017 | 15:48

    Da opravdavam njegovu samo odbranu .Sramota šta nas sud već šest puta maltretira ovog coveka

  • Н. С

    14. novembar 2017 | 15:45

    Просто је невероватно. Па овде је много боље бити лопов него поштен човек. Адвокат га лакше одбрани. Шта је требао по овом дебилном закону да ради?. Да изађе са породицом из стана, док он не заврши са паковањем?. Шта? Исправно је поступио. Ко лопов уђе у туђ стан, метак у главу па нек размишља. Сада је лопов заштићен као ретка звер, и више.

  • Giga

    14. novembar 2017 | 15:26

    Ubicu kazne dve godine a coveka koji je ubio lopova u svojoj kuci takodje dve godine. Cirkus od naseg pravosudja. Voleo bih da jedan takav provali kod nekog sudije u kucu.

  • zole65

    14. novembar 2017 | 15:20

    Da li bi taj sudija pustio da pred njime , ti isti banditi , upadnu u kucu, pljackaju, i dovode u opasnost zivot njegove dece i zene?? On bi seo u fotelju i pisao tuzbu, dok oni ( banditi) haraju po kuci i siluju zenu, decu... njima nista nije sveto. Da li te sudije imaju i malo mozga ?

  • boki

    14. novembar 2017 | 15:13

    Zakon ko u Americi ! Bez diskusija....

  • Jan7

    14. novembar 2017 | 15:08

    Svakako u zakon uneti pravo ugrozenog domacina da ima pravo samoodbrane svim sretstvima.

  • Brka

    14. novembar 2017 | 15:05

    Toje sramota lopove treba im skuvati kafu i nahraniti kada nam upadnu u kucu ili imanju sramota sviste mi isti zato trebaju ljudi bezati iz Srbije i baseg glupog zakona hvala

  • Sarky

    14. novembar 2017 | 14:53

    Ko je od nas takav profesionalac ili prorok da zna da neko ko je u njegovom stanu samo provalnik a ne neki psihopata, odnosno ubica. Treba pitati sudiju da li on može u tih nekoliko sekundi da prepozna između ubice i lopova. Ako ne može eto odogovora, treba uljeza ubiti po cenu zaštite svoje porodice i dece.

  • Ja

    14. novembar 2017 | 14:53

    Pravdu za ovog čoveka. Treba kao u Americi

  • Јасмина

    14. novembar 2017 | 14:53

    Не праведам убиство,али ми немамо закон који штити нас од провала и напада у нашем сопственом дому.Како стоје ствари,лопови су сасвим опуштени знајући да буквално њих закон штити...Примера,попут овог је море...

  • Djordje

    14. novembar 2017 | 14:52

    Ако држава има обавезу да брани своју територију ЗАШТО сваки грађанин, сељак и на крају човек нема права да брани своју имовину и живот??

  • Naivna d

    14. novembar 2017 | 14:51

    Usvojila bih taj američki zakon.

  • Cika Velja

    14. novembar 2017 | 14:51

    Ja mogu javno da kazem,da i bez zakona o nedodirljivosti privatnog poseda,bilo ko pokusa da nasilno udje u moje privatno vlasnistvo,ceka ga metak...pa nek robijam!!!

  • vesna

    14. novembar 2017 | 14:50

    I sta sad ako nam neko udje u kucu nocu i naoruzan treba li da cekamo da on ubije nas i nasu decu .Naravno da treba osloboditi coveka svake krivice.Branio je porodicu i svoj zivot

  • Cvele

    14. novembar 2017 | 14:49

    Izglasajte zakon kao u Americi pa ce provalnici razmisljati sta moze da ih saceka.

  • GP

    14. novembar 2017 | 14:48

    Cim ti neko provali u stan svako oruzje koje uzmes je upotrbljeno u samoodbrani. Kako bi drugacije bilo i sta se tu ima vise raspravljati. Ovog coveka nije trebalo ni optuzivati, jer bi svaki normalan covek tako reagovao. Boze svasta u ovoj drzavi.

  • Djadja

    14. novembar 2017 | 14:38

    Pustite coveka na slobodu

  • tnt

    14. novembar 2017 | 14:30

    Sudijama bi na seminarima trebalo prikazivati film Paklena pomorandza.

  • Iskreno

    14. novembar 2017 | 14:26

    Ja znam za primer osobe koji je bio dzudista.Stena od coveka i dobar lik.Provalnik ga je u njegovoj kuci,nakon sto je zatecen u kradji,uboo nozem nekoliko puta,dok ga dzudista nije lepo dohvatio i polomio do smrti.Bio je u bolnici,oporavio se i osudjen je za ubistvo.Toliko

  • Beka

    14. novembar 2017 | 14:23

    Došlo je vreme da provalnik ima veću zaštitu po zakonu nego oštećeni koji po takvom zakonu mora izgleda da se pomiri sa bude i ubijen da ne bi otišao u zatvor.

  • Bobi Vranje

    14. novembar 2017 | 14:18

    Pod HITNO da se uvede zakon kao u Americi!!!

  • Naivna d

    14. novembar 2017 | 14:17

    Šta će uljez ,lopov na mom posedu.Čovek je u pravu jer je branio svoju porodicu.Zar ovaj zakon brani lopove ili pošten narod.Više smo krivi mi ispravni nego oni neispravni.

  • Bojan

    14. novembar 2017 | 14:16

    I ja bih isto postupio bez imalo razmisljanja

  • danijela

    14. novembar 2017 | 14:13

    peticija za oslobadjanje coveka

  • Goran

    14. novembar 2017 | 14:05

    Nema šta da traži ni preko dana u mojoj kući nepoznata osoba zamislite jos maskirana a kamoli preko noći

  • Hm

    14. novembar 2017 | 14:04

    Ma da trebao mu je ponuditi veceru ili kafu ... pod mač bato . Bravo za domacina

  • Sasa

    14. novembar 2017 | 14:01

    Ova drzava i sudstvo su DNO DNA.Sramota zasta HOCE I CVRSTO SU RESILI DA OSUDE COVEKA SAMO ZATO STO JE BRANIO SVOJU PORODICU.Sad se umesaj Gospodine PRedsednice

  • Hana

    14. novembar 2017 | 13:56

    Za vreme Tita smo imali zakon ali su ga dpsovci izmenili

  • Dragan Nedeljkovic Loznica

    14. novembar 2017 | 13:56

    Ja da placam porez na imovinu a drzava da mi sudi za lisavanje slobode provalnika u mom posedu.

  • The Spatula

    14. novembar 2017 | 13:55

    U ovoj zemlji, vec odavno nista nije sveto, pogotovo porodica, kuca, stan, zivot. Tako da me ne bi iznenadilo da coveka osude sto je ubio nekog ko je hteo da ga opljacka, mozda ubije. Uostalom, sta je trazio u njegovom stanu, to je i dobio!

  • renata

    14. novembar 2017 | 13:54

    Da je upao u sudijin stan ne bi bilo sudjenja. Sramota sta sad rade sa covekom.

  • Fazan

    14. novembar 2017 | 13:53

    Tudje necu,svoje nedam pogotovo da neko ugrozava porodicu.Podrzavam coveka i svi treba tako postupiti!

  • Dragannikolic

    14. novembar 2017 | 13:51

    Oslobodite coveka.Upravu je stoposto isto bih uradio

  • Toza

    14. novembar 2017 | 13:41

    Stitio Porodicu Sta bi radio Sudija kada bi mu neko napao Familiju u kuci ako ga je ubio i ja bih Gajic Nemacka udarjte minuse ja vas pozd

  • Kanađanin

    14. novembar 2017 | 13:41

    Pa šta treba da imamo? Zakon o zaštiti na radu za provalnika? Što se mene tiče postoji samo jedno pitanje - da li se stvarno bila provala u pitanju (ne znam detalje). Ako jeste, to je to - kraj priče. Čovek je nevin i treba mu isplatiti i troškove suđenja i dodatno za pretrpljeni strah (tokom provale *i* suđenja), nanetu štetu i izgubljeno vreme. Ali da pojasnim nešto - i amerikanci imaju nešto što se meni ne sviđa - neki zakon o upotrebi prekomerne sile (tipa ako je on tebe napao samo nožem ti njega ne smeš puškom ili tako nekako) koji je i tamo kontroverzan. Stoga poređenje sa njima u ovom slučaju ne pomaže.

  • Dak

    14. novembar 2017 | 13:41

    Naravno da treba uvesti takav zakon.Sta je trebao da im pomogne da ga opljackaju ili da gleda kako mu maltretiraju porodicu?

  • Sloba Delija

    14. novembar 2017 | 13:39

    Smatram da treba poceti prikupljanje potpisa (peticija) za ulazak u skupstinsku proceduru izmene ovog nakaradnog zakona, slicno kao sto su prikupljeni potpisi za Tijanin zakon, koji sam licno potpisao.

  • Горан

    14. novembar 2017 | 13:34

    Шта је требало да ураде. Да мирно чекају да провалник заврши посао и, ако преживе, да га сутра изведу на ручак. Шта ћемо са полицајцима који су примили позив ?

  • Marjan

    14. novembar 2017 | 13:34

    Treba uvesti zakon da svaki provalnik i nasilnik koji udje u stan,dvoristu i napadne ili pokusa ukrasti bilo sta sa imanja treba ga spreciti i u krajnjem slucaju ubiti ako je zivot porodice ili vlastiti zivot vlasnika imanja ugrozen. Sadasnji slucaj je bruka i sramota za Drzavu Srbiju jer na ovaj nacin i preko ovog sudjenja pokazuje svoju nemoc i stiti nasilje i kriminal.

  • ARCIBALD

    14. novembar 2017 | 13:32

    Ako zateknem provalnika u svojoj kuci to ce mu biti zadnja provala u zivotu.Tacka.

  • ovaj narod pati

    14. novembar 2017 | 13:30

    Ne maltretirajte coveka zar nije dosta sto je onaj kog drzava štiti usao u najuzi prostor da mu skroz pomete zivot.Šta je gore ? Buditi se kao zrtva, ne buditi se uopste ili se buditi kao ubica?

  • Realno

    14. novembar 2017 | 13:30

    Apsolutno čoveka osloboditi i doneti takav zakon pa ko krene na tudji posed svestan je da su mu šanse pola pola da izadje živ i znaće da niko neće odgovarati za njega ako bude ubijen pa nek izvoli u avanturu....

  • milojko

    14. novembar 2017 | 13:30

    potpuno se slažem sa novim zakonom i podržavam uvođenje što pre.

  • Makivelis

    14. novembar 2017 | 13:29

    Ne znam, blesavo je i jedno i drugo. Ali ako je provalnik treba ga urazumiti.

    • 14. novembar 2017 | 14:03

      Borca

      @Makivelis

      Jel to sala? urazumiti privalnika koji ti usao u stan!?

  • Marinko

    14. novembar 2017 | 13:28

    Naravno ko god neovlasteno udje tj provali u posjed domacin je duzan zastititi clanove svoje porodice i sebe

  • enes np

    14. novembar 2017 | 13:27

    Da, isto bih postupio da zastitm zivote mojih najmilijih.

  • Sadija

    14. novembar 2017 | 13:25

    Pustite coveka da zivi svoj zivot sa svojom porodicom.Tolike godine ga tormozite.Nedaj boze da je porodica cela ubijena onaj bi do sada vec bio na slobodi.

  • Bracala...

    14. novembar 2017 | 13:24

    Jasam za, ko te napada il napada tvoju porodicu tvoj dom treba da se branis... Jadan covek ce otici na robiju zbog budale...

  • ??

    14. novembar 2017 | 13:22

    Svaka njemu cast. Ruka mu se pozlatila sto je ubio lopova. Sta se ima njemu suditi sest puta? Sta je trebo cekati da mu majmun ubije porodicu.

  • Goca

    14. novembar 2017 | 13:18

    Ko upada na posed i napada,naravno da se treba braniti/pod hitno uvesti zakon

  • Jakov

    14. novembar 2017 | 13:17

    Sramota je da se ovom čoveku sudi za odbarnu sebe, porodice i imovine Apsolutno ucesti zakon kao u Americi!!!

  • Voja

    14. novembar 2017 | 13:17

    Pa normalno... Ušao ti u kuću, a ti treba da pustiš da ti pobije familiju, a ne smeš da se braniš ??? Naši zakoni....

  • Lazar.M

    14. novembar 2017 | 13:16

    Ovo je sramota za Drzavu koja omogucava lopovima da rade to sto rade. Kakvo sudjenje i zbog cega? Usao ljudima u kucu u sred noci i sta su trebali da rade da cekaju da ih poubija?

  • Mila

    14. novembar 2017 | 13:13

    Čovek branio porodicu, policija obaveštena dva puta. Pustite čoveka, a lopovi nek tudje ne diraju drugi put.

  • Coa

    14. novembar 2017 | 13:13

    Ako bi mi upao u stan a tu su mi deca, ubio bih ga bez razmisljanja!

  • B.B.

    14. novembar 2017 | 13:10

    Nego šta, dabome da je upravu. Šta je trebao čekati da provalnik pobije njih? Van svake pameti. Čovjeka osloboditi pod hitno!

  • mico kv.

    14. novembar 2017 | 13:09

    Makimalno podrzavam optuze nog za ubistvo u svom stanu. Sta je trebao da uradi u datim okolnostima da ceka i razmislja koji ce potez provalnik da ucini u sledecem momentu. Pitam se sta bi u slicnoj prilici uradio sudija i tuzitelj. Moguce da bi oni bili velikodusni i razbojniku ponudili kafu i rakiju pa mozda o cigaretu. Bruka je sto coveku uopste sudite sramota.

  • sloboda

    14. novembar 2017 | 13:09

    Pustite coveka!

  • Zlatka

    14. novembar 2017 | 13:09

    Oslobadjajuca presuda za g-dina Bogeskog!!!Da..treba i nama taj zakon...

  • Slavka

    14. novembar 2017 | 13:09

    Naravno

  • JC

    14. novembar 2017 | 13:07

    Ni policija ne ulazi bez naloga a zasto bi neko drugi, hvala Bogu ps je on ubio provalnika a ne provalnik njega ili nekog njegovog! Ko god brani orovalnika, dabogda mu došao u kucu!!

  • Deki

    14. novembar 2017 | 13:06

    Treba uvesti zakon kao u Americi.Ovde zakon stiti lopove.Ako vam upadne lopov ne smete da mu uradite nista jer ce imati pravo na odstetu.Provereno znam iz iskustva prijatelja koji je platio 2600 evra lopovu sto ga je tukao u svojo kuci! Najbolje da mu skuvate kafu ili caj,napravite sendvic i izvinite sto nema mnogo sta da ukrade!!!

  • Dragan

    14. novembar 2017 | 13:06

    Da treba uvesti takav zakon

  • Ivan5815

    14. novembar 2017 | 13:06

    Nije nimalo lako potegnuti oružije na životinju a kamoli na drugog čoveka. Mada koliko su ljudi nasilno, preko medija, informisani o svakakvim ubistvima u Srbiji. Svaki čovek već je u podsvesti spreman, na svaku pa i krajnju samoodbranu, pa čak i preventivnu samoodbranu.

  • Branislava

    14. novembar 2017 | 13:06

    Da ispravno je postupio braneći svoje

  • Jelka

    14. novembar 2017 | 13:05

    Presudila bi mu

  • Juzni

    14. novembar 2017 | 13:04

    Uzas zar ni u svoj kuci covek nesme da se odbrani!?

  • Bokibk1

    14. novembar 2017 | 13:04

    Da.Bez razmisljanja bih postupio kao on.Pa necu valjda da dozvolim da mi neka narkomančina maltretira porodicu.Podrska za čoveka i neka si ga,sta on ima da trazi u njihovom stanu

  • Mama

    14. novembar 2017 | 13:04

    Ovog coveka odlikovati za hrabrost,Srbiji stidi se svog pravosudja!!! branio je svoju porodicu u svom stanu,sta kome nije jasno?! sramota od drzave!

  • Bečlija 🇦🇹🇷🇸

    14. novembar 2017 | 13:02

    Pa šta je trebao da čeka da mu lopov ubije celu porodicu zašto je uopšte došlo do podizanja optužnice sramota

  • Mili

    14. novembar 2017 | 13:01

    Obavezno OSLOBODIT covjeka

  • Goran

    14. novembar 2017 | 13:01

    Oslobodite coveka odgovornosti

  • Bokiša

    14. novembar 2017 | 13:01

    Apsolutno podržavam, nije valjda ušao u njihov dom da popije čašu vode... Ukoliko kod mene uđe, dobiće metak u glavu bez upozorenja.

  • PIXI

    14. novembar 2017 | 13:00

    Bez sekunde razmisljanja,u ovom slucaju bih policiju zvao tek naknadno kad zlikocu presudim,pa,coveku dete spava u kuci,ili je trebala gospodja da zabavlja provalnika dok murija dodje,kafa ,ratluk itd. dok muz skupi ono posto je smrad dosao I da dodam ono sto najvise frustrira kad god uhapse nekog krimosa,dilera ,siledziju komsije uvek imaju samo reci hvale,kao redovno se javljaju niko ne bi pomislio,ma mi smo svi zajedno jajare u svakom pogledu

  • Juki

    14. novembar 2017 | 13:00

    Apsolutno Sam za uvodjenje navedenog zakona jer smatram da nema Niko pravo da uzurpira tudji posed.

  • Ilija

    14. novembar 2017 | 12:59

    Ja sam za!!! Šta će na mom posedu, još plus noću, bez najave i šunja se.

  • Maja

    14. novembar 2017 | 12:58

    Naravno da DA.. Sta je trebalo da ga pomazi po glavi da novac i kaze dodji opet.. Manje bi nasilja i pljački bilo da se zakon izmeni.. Pa da vidimo hoće li se lopovi igrati sa zivotom.. Podrška za gospodina.

  • Nata

    14. novembar 2017 | 12:58

    Kada neko nepoznat a pri tome i nepozvan vam udje u kucu da vas opljacka ili bilo sta drugo smatram da se treba braniti .Nema sta on tu da trazi .Porodica je na prvom mestu ona je svetinja.

  • sale

    14. novembar 2017 | 12:57

    Naravno,svako brani svoje. Mogao je provalnik da pobije njih i da onda dobije 5god. I zadje posle 2... Tako to ide kod nas... Covek je branio svoju zenu i decu i ja bih isto uradio.

  • Cica

    14. novembar 2017 | 12:57

    Podržavam Saška, sa pravom čovek brani svoje ili će biti ubijen. Koliko primera ima , cela porodica pobij ena od strane provalnika. SRAMOTA velika sramota da se sudi čoveku. To daje li lopovima i ubicama zeleno svetlo.

  • VOTA

    14. novembar 2017 | 12:56

    Nije ovaj slucaj opisan do detalja bojim se da je covek jurio I sustigao provalnikana na ulicu I tu ga ubio.Mozda gresim davno se to desilo pa sam mozda nesto pomesao.Do sada su Srbi kad hoce da ubiju coveka pozovu ga u lov a ovako pozoves ga na pice on ti udje u avliju I eto branis imovinu ne mora da se mlatis po sumi sa zecevima I fazanima moze da ti se desi da promasis komsiju pa ubijes neku duvljac ni krivu ni duznu.

  • Srele

    14. novembar 2017 | 12:55

    I ja bi postupio isto dođe lopov da pljacka a ja da gledam pa gde to ima

  • Svetlana

    14. novembar 2017 | 12:55

    Po nasem zakonu nesmes da se branis kad te neko napadne. Treba da umres. Tako je po zakonu

  • dragana

    14. novembar 2017 | 12:54

    Podrska Sasku!

  • Tatjana

    14. novembar 2017 | 12:54

    Apsolutno bih isto postupila da sam bila na njegovom mestu. Čovek je morao da zaštiti sebe i svoje najbliže.Neću ni da mislim šta bi bilo da ovaj čovek nije uradio to što je uradio. Neki idiot ti upadne u stan i šta očekuje??? Morao je svoj i živote svoje supruge i deteta da odbrani i tačka.

  • Sasa

    14. novembar 2017 | 12:51

    Potrebno je zastiti privatno vlasnistvo.Oslobodite coveka koji je radio ono sto bi svako od nas: branio svoju porodicu.

  • Ludi milojko

    14. novembar 2017 | 12:51

    Ko mi udje nepozvan na moj posed odgovara meni.

  • Glupost

    14. novembar 2017 | 12:47

    Ne nego cu da mu postavim veceru I skuvam kafu...

  • Lili

    14. novembar 2017 | 12:47

    Naravno, svako treba da se zastiti i brani svoju porodicu! U pravu su Amerikanci.

  • rea

    14. novembar 2017 | 12:45

    Apsolutno za!Na privatan posed je zabranjen ulaz!!

  • Zoran

    14. novembar 2017 | 12:45

    Nijedna vlast do sada nije donela zakon koji bi stitio gradjane vec sve suprotno

  • brana

    14. novembar 2017 | 12:44

    Sloboda za Saška!

  • Killian

    14. novembar 2017 | 12:44

    Pravda za Saška.

  • Flekica

    14. novembar 2017 | 12:41

    Apsolutno podrzavam!!!!!

  • Vladimir

    14. novembar 2017 | 12:39

    Naravno covek stitio porodicu.Svako bi to uradio.podrska

  • Branimir Pravdic

    14. novembar 2017 | 12:36

    Na primer, revoltirani komsija zbog glasne muzike upadne u vas stan i pocne da vam lomi muzicki uredjaj, ako pokusate da ga sprecite, on je u prekrsaju jer napada imovinu, a vi u krivicnom delu jer napadate zivot🤣🤣🤣 da je bilo pameti nikad ovaj zakon ne bi ni bio usvojen😎

  • Peki

    14. novembar 2017 | 12:35

    Svaka mu cast

  • Nikolaj

    14. novembar 2017 | 12:34

    Osloboditi coveka svake odgovornosti!!! Mirno spavas sa svojom porodicom i upadne ti neko u stan.... Pa sta je trebao da uradi,da mu skuva kafu dok mu neko masakrira porodicu?

  • Radnik

    14. novembar 2017 | 12:34

    Kad bi nekom sudiji iz apelacionog suda tako upao provalnik u kucu sta bi on radio dali bi stajao mirno i gledao kako mu ubijaju porodicu ili bi se branio javnost treba da trazi odgovor od tih sudija pod hitno

  • Sirijus

    14. novembar 2017 | 12:32

    Zakon kao u Americi. Dok je provalnik usao u tudji posed, jasno je zasto je usao.

  • Vesna

    14. novembar 2017 | 12:32

    Da se branimo od lopova i štitimo porodicu. Oni mogu da ubiju i oni su na to spremni.

  • S.Tomas

    14. novembar 2017 | 12:32

    Covek je branio sebe i svoju porodicu u svakom slucaju im je tesko i da ga oslobode svake krivice zivece vecno sa traumom, a ovaj drugi nek mu je laka zemlja i zasluzio je nije vredan pomena lopuza

  • sta reci

    14. novembar 2017 | 12:30

    Sticajem okolnosti poznajem coveka. Covek nije iz bilo kakve lose price! Branio je svoju porodicu,dete mu je bilo u stanu! Svaki komentar je suvisan,na cinjenicu da vam je neko provalio u stan,i jos ste tu sa porodicom! Jeziva situacija!

  • Boki

    14. novembar 2017 | 12:30

    Absolutno... cim je presao prag stavio je glavu u torbu. Sloboda za tog nevinog coveka !!!

  • 038

    14. novembar 2017 | 12:30

    Podrska za Saška,i ja bih isto uradio a kada bi se doneo taj zakon za privatni posed onda bi dobro razmislio provalnik da li bi ušo

  • Goxi

    14. novembar 2017 | 12:25

    Jeste opravdan. Jel provalnik trebao da pobije celu porodicu? Ljudi hajde da se potrudimo da se zakon izmeni i da mozemo da branimo nas i nase porodice u nasim stanovima, kucama na nasim imanjima. U ovoj zemlji treba da vas ubiju da ne biste bili krivi ako se slucajno usudite da se branite. I pitamo se posle zasto ima vrsnjavkog nasilja u skolama, zasto se nasilnici obesno ponasaju. Pa zato sto ova drzava podrzava podstice i stiti nasilnike i kriminalce. Napravimo drzavu da stiti gradjane i daje im pravo da zastite sebei svoje bliznje.

  • Gradjanin

    14. novembar 2017 | 12:24

    Apsolutno ga podrzavam!

  • Suza

    14. novembar 2017 | 12:24

    Bogeski se samo branio i hteo da zaštiti svoju porodicu u svom domu. Nema elemenata kriv.dela kod Bogeskog. Provalnici, tj. Lopovi išli su na soluciju da ubiju stanare znajuci da stan nije prazan. Bogeski nigde nije pogrešio.

  • Bugarin

    14. novembar 2017 | 12:23

    Covek je nevin. Šta je trebao da dopusti da ga neko ubije u svom stanu i sada provalnika ima veća prava od njega to nema veze sa pravdom

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA