Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Dragan deboj
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Rhoi

    28. novembar 2017 | 08:55

    Toliki stručnjaci i političari i da nikome ne padne na pamet da je na toj raskrsnici potreban i pravo rešenje nadvožnjak.

  • BP

    27. novembar 2017 | 22:55

    Ma da, raskrsnica je kriva. Kad se normalno vozi sve moze da se vidi. Pa nisu svuda iste raskrsnice. Pratite znakove i malo mucnite glavom dok vozite. Ta raskrsnica jeste malo specificna, ali nista specijalno. Samo polako i sve je ok.

  • Dragan deboj

    27. novembar 2017 | 18:17

    Pitanje ko je projektovao tu raskrsnicu,pogotovo iz pravca Zemuna ka Batajnici,od ulice Cara Dusana,pomeranje sleva u desno pa posle 80 metara obrnuto uz suzavanje u jednu traku.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA