≫ 

Preokret na suđenju za tragediju na pruzi kod Niša: Nije kriv samo vozač autobusa - mašinovođa je reagovao prekasno!

 ≫ 

Do tragedije je došlo i zbog propusta u obezbeđivanju putnog prevoza na kojem je došlo do tragedije

Komentari

  • Ex faca

    18. maj 2019 | 07:54

    E, da vam ja kažem. U železničrkim propisima nigde ne piše da je brzina na prelazima 20km/h, već redovna. Drugo, na tom vozu je ručica kočnice I taster sirene na istoj strani I tu je razlika u tih 10m. Dok povuče kočnicu I prebaci ruku na sirenu, a od straha se smrzne. Ili, ako bi svirao nebi mogao da koči. Postupio pravilno. Treće, kočione karakteristike tog voza nisu za pohvalu. Ako mašinovođa nezna gde tačno da stane, lako promaši to mesto. Što je sam prelaz loš neka crvene I odgovaraju nadležni. To je cela istina.

  • Cile 17 05 2019

    17. maj 2019 | 06:59

    Ludaci bez obzira kojom brzinom je voz išao on ima prvenstvo sad nije vozač autobusa kriv ja koje toje isto kad pobije neko porodicu i oni ga posle proglase neuračunljivim toje bruka za naše sudstvo

  • gagi

    16. maj 2019 | 21:16

    Voz isao 68kmh na naseljenom mestu da li je to realno? Ja kada idem vozom do Dimitrovgrada on ide 20kmh najvise omg

  • Djordje

    16. maj 2019 | 20:07

    Krivi su mob telefoni.Vozaci ih ne ispustaju iz ruke.

  • Bole

    16. maj 2019 | 17:33

    A rampe gde su vam rampe bre.halo ministri zeleznice vas pitamo??

  • Djox

    16. maj 2019 | 17:31

    Ma samo pogledajte ciji su autobusi,sve ce vam biti jasno...jos ce putnici biti krivi.....BANANA!!!

    • 16. maj 2019 | 20:06

      Boki

      @Djox

      Izvini, ali u ovom slučaju prevoznik nema nikakvu krivicu. Ne volim Niš Ekspres kao prevoznika, posebno ne kao poslodavca, ali moramo biti realni...

  • Bugarin

    16. maj 2019 | 17:15

    Po ovom veštačku najbolje je ukinuti železnicu i dalje dozvoljavati da svaka šuša vozi autobuse i bahati vozači da ne poštuju nikakve saobraćajne propise. Neka ovaj veštak navede u kojoj zemlji još postoje pravila da drumski saobraćaj i pešaci imaju prednost nad železnički saobraćaj em.

  • Djordje

    16. maj 2019 | 17:05

    To sto je masinovodja posle nesrece imao psihickih problema i sto nije poceo da radi je njegov problem! A logicno je da Pista sirenu i vozi tom brzinom koja mu omogucava da reaguje jako brzo i zaustavi voz vrllo brzo ako je potrebno!? Vestak je upravu mnogo njij je krivo za ovu tragicnu nesrecu i naravno da treba da odgovaraju! Najvecu krivicu ima vozac kauboj kji ne gleda ni levo ni dsno kad prelazi preko pruge!? Samo glup il lud covek to moze da uradi!

    • 16. maj 2019 | 18:27

      Igor

      @Djordje

      Ti se razumes izgleda?Pa idi vozi onda ti voz!

    • 16. maj 2019 | 19:33

      Daki

      @Djordje

      Najvecu odgovornost ima zeleznica,pa onda vozac autobusa pa onda ide masinovodja. Zeleznica ima odgovornost zato sto nije postavila uredjaje to jest rampu i isto sto postojece rampe i svetlosne signale ne odrzava,a vozac autobusa sto nije zaustavio autobus pre pruge i nije pogledao levo i desno dali ide voz,mislim da se vozac ukocio od straha kad je cuo da nailazi voz

    • 17. maj 2019 | 16:40

      Damir

      @Djordje

      @"Ukočio se od straha kad je čuo voz"! Stvarno, šta će voz na pruzi.?!

  • zoran

    16. maj 2019 | 17:02

    Tako je

  • Sergej

    16. maj 2019 | 16:59

    Kriv mašinovodja jer mu dasni far nije radio...

  • Лицемер

    16. maj 2019 | 16:56

    Наравно, добар (скуп) адвокат ће доказати да је машиновођа требао стати на тај знак СТОП без обзира што је намењен учесницима у друмском а не железничком саобраћају.

  • Ko lupa gluposti

    16. maj 2019 | 16:52

    Pri brzini od 68 km na sat njemu treba jedno 1 km da zaustavi voz

  • SUZA

    16. maj 2019 | 16:40

    NISU KRIVI NI JEDAN. KRIVO JE RUKOVODSTVO ZELEZNICE! GDE JE R A M P A GOSPODO??? Kada ce rukovodioci snositi odgovornost zajedno sa ministrom za saobracaj? Zasto primate plate i uzivate privilegije dok narod gine????

    • 16. maj 2019 | 16:53

      Detroit

      @SUZA

      Bravo Suza!

    • 16. maj 2019 | 17:15

      BG 1

      @SUZA

      Železnice su državno preduzeće pod direktnim nadzorom vlasti preko direktora koji su iz vladajućih stranaka,dakle vlast ima dobru krivicu za pogibiju ljudi.

    • 16. maj 2019 | 17:22

      Zeleznicar

      @SUZA

      Nema odgovornosti železnice... putni prelaz je obezbeđen potrebnom signalizacijom...kao što ni svaka raskrsnica nema semafor tako ni svaki putni prelaz nema rampu... putni prelaz je RASKRNICA i zna se ko ima prednost na njoj... krivac je isključivo vozač autobusa... masinovodja ništa drugo nije mogao osim da koči i da svira, a to je i radio... u tekstu je navedeno da je žrtvin otac rekao da je na putnom prelazu dozvoljena brzina 20km/h...osim ako na tom delu pruge nije uvedena lagana vožnja ili je ograničena brzina brzina je 80km/h, tako da tu izjavu treba uzeti sa rezervom... a što se tiče da je masinovodja obavezan da svira 3 puta, to nije tačno... masinovodja je dužan da kod signalne3 oznake "pazi putni prelaz " svira jednom dugacko (otprilike 3-5sekundi) i da u slučaju neposredne opasnosti nastavi sa sviranjem najmanje 5 kratkih zvukova (opasnost,koči)... a to je i radio... Moje saučešće svim porodicama žrtava... ne mogu ni da pretpostavim njihovu bol, ali krivca treba da traže u onome ko je svojim bahatim i bezobzirnim ponašanjem i nepostovanjem saobracanih propisa odveo njihove najmilije u smrt...a to je vozač autobusa isključivo

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA