≫ 

Saslušan otac Lene (16) nastradale u sudaru kod Niša: Vozač autobusa smrti pognute glave u sudnici

 ≫ 

Lenin otac dao je samo kratak iskaz. Osim ličnih podataka potvrdio je samo da mu je jedinica nedavno umrla

Komentari

  • Neutralan

    4. septembar 2019 | 18:20

    Zalost tuga stvarno... Nastradale ne moze niko da ih vrati pa da vozac dobije i 300 godina... Ali moramo da razumemo i vozaca nije ni on hteo namerno da ih pobije... On zna najbolje kako mu je njemu veca kazna ne treba .... To moraju i familija nastradalih da razume.....

  • Дејан Младеновић

    3. septembar 2019 | 23:32

    8година само?? Па то је срамота па чак да је по 8г по сваком убијеном путнику.

  • Ccc

    3. septembar 2019 | 22:57

    Svi su krivi samo drzava nije. To sto rampa nije bila spustena to nikom nista... Svoje dupe uvek izvuku. Zali Boze ljudi koji su poginuli....

    • 3. septembar 2019 | 23:35

      Crni

      @Ccc

      Ne mora biti rampe na pruznom prelazu a ovde je nije bilo. Logika ti kaze stani pogledaj...

  • Ex faca

    3. septembar 2019 | 22:30

    Neki upliću falinke železnice sa slučajem. Max dozvoljena brzina za voz je propisana od stanične zgrade do stanične zgrade. Tu je irelevantno ubrzanje, obrtni momenat i sl. Važno je šta pokaže brzinomerna traka. Tu je mašinovođa ispravan 100%. I šta bi bilo od saobraćaja da voz usporava na svakom prelazu? Trebalo bi da staje i na divlje prelaze jer i tamo može da dođe do nesreće. Drugo, kod tog voza je taster sirene iručica kočnika na istoj strani i šta pre čovek da čini. Ako svira ne može da koči i obrnuto. A i kočione karakteristike kod tog motornog voza nisu baš za pohvalu.Mora dobro da se poznaje situacija na pruzi za bezbednu vožnju. Ovo sve znam.

  • Instruktor

    3. septembar 2019 | 22:26

    Kolko god je kriv vozac busa nista manje nije kriv masinovodja '' na pruzi gde se ista ukrsta sa drumskim saobracajem, smanjiti brzinu voza na minimalnilu " a voz presekao autobus na dva dela, ne verujem da bi to uspeo da se kretao tom minimalnom. Za to nikakva vestacenja nisu potrebna a problem je sto zeleznice ocigledno neko stiti odgovornosti, setimo se samo od tad kolko je nesreca bilo gde su prevrtani vagoni sa opasnim materijama pa jer neko optuzen za to ili je odgovarao ili podneo ostavku i sta vec ?

    • 3. septembar 2019 | 22:52

      Crni

      @Instruktor

      Autobusu je pri 60kmh potrebno 100met da se zaustavi, vozu bar kilometar mozda dva, sta mislis zasto sinska vozila imaju uvek pravo prvenstva sem sto ima putanju koju ne moze menjati? Probaj sam da zakljucis, ovo je samo jedan, dva bitna detalja zaustavni put i upravljivost. Pametnom dovoljno

  • Suzana

    3. septembar 2019 | 22:25

    Ne dao Bog nikome da bude u koži ovoga čoveka, vozača Zdravkovića.. Toliko izgubljenih života imati na savesti do kraja "života" Kako li će se on nositi sa tim? Mislim da smo totalno neosvešćen narod po mnogim pitanjima pa kad sednemo za volan i vozimo još nekog, treba da imamo na umu da smo odgovorni za njega.. Više svesti, kampanje, reklame ako može da osvesti nas što se tiče saobraćaja. Da manje čitamo i slušamo o lošim vestima...

  • Veteran

    3. septembar 2019 | 22:11

    Ako gledamo po svim saobraćajnim propisima vozač autobusa je više kriv za nesreću nego masinovodja, i jedan i drugi voze putnike, vi ste dužni da se na pruznom prelazu zaustavite ako je krivina pa se ne vidi voz otvoriti prozor i oslusnuti da li ide mašina, bar je tako pisalo knjizi za B kategoriju,na video snimku se vidi kako vozač vozi kao da nema pruge, slažem se nije on ubica, ali je doprineo svojom ne pažnjom da ljudi poginu, e pa zato na dugogodisnju robiju, mora da se odgovara za ono što ste se olako držali tuđe živote...

    • 3. septembar 2019 | 22:34

      Dejan

      @Veteran

      Ma da najbolje da je stao ispred pruge ugasio autobus da bi mogao cuti, izasao na sine okrenuo se levo desno video i oslusnuo nema voza , onda seo u autobus upalio krenuo u medjuvremenu naisao taj voz koji se kretao tom brzinom i ista prica a onda bi opet vozac bio kriv zasto je tako radio. Zeleznice Srbije nakon svega vidjenog od tad ja se pitam vaze li za njih zakoni ?

  • JS

    3. septembar 2019 | 21:53

    Nisam sudija, svima po zasluzi, ali... Kako to da niko ne komentarise Izvestaj Zeleznice? Nikako niko od njih nije kriv, uvek su oni u pravu, a u Srbiji svaki dan neka nesreca i iskliznuce vozova? Pa ko to pise izvestaje?

    • 3. septembar 2019 | 22:14

      Darija

      @JS

      Bravo za komentar kolko smo samo od tsd imali zeleznickih nesreca koje su mogle biti sa fatalnim posledicama sa izazvanom ekoloskom katastrofom a i dan danas nam drustvenim mrezama kruze snimci iz mnogih gradova koje snimaju vozaci putnickih vozila gde su rampe podignute svetlosna signalizacija ne signalizira voz kao ni zvucna a voz nailazi, e za to bi neko debelo morao da odgovara. Evo juce dam gledala na fb mrezi taj slucaj u Valjevu sto je vozac automobila postavio na prelazu gde je bilo dosta nezgoda pa i onih sa smrtnim ishodima.

    • 3. septembar 2019 | 23:06

      Crni

      @JS

      Nesumljivo da ima neke krivice, iskacu vagoni uglavnom privatnika Srbija kargo vrlo retko zeleznica Srbije bez ikakve zelje da branim bilo koga. Vozac autobusa je morao da stane pogleda pa krene ne obrnuto mislim da je clan 116 ZOBSa usput vrlo pregledno ukrstanje. Vozac voza je u vrlo nepovoljnom polozaju u odnosu na vozaca busa moze samo da pokusa da se zaustavi blagovremeno kocenjem ako i samo ako na vreme vidi prepreku a to je u ovom slucaju vise stotina metara mozda i vise od kilometra. Vidis li ti na 500met? ja bas i ne a ovde je prakticno izleteo ispred voza udario bi bus i d aje isao 10na sat. Nema gde da pobegne i ne zaustavlja se kao auto ne skrece zato i jeste sinsko vozilo i ima prednost zbog ogranicenih mogucnosti upravljanja. Bilo koji voz bilo sta da udari sem tenka ili sl pocepace ga bar na dva dela.

  • mika

    3. septembar 2019 | 20:52

    Ako ne stanes, na znak STOP, I ne pogledas levo - desno, po mom misljenju si kriv. Moje dete je bilo u tom busu, i bio 5min posle tragedije. Pa ne na 8 god da ga osude, nego na 80 je mali.

  • Ivan

    3. septembar 2019 | 18:51

    A da je usao podignute glave ,opet bi rekli da je namerno.Nije ni njemu lako vec je kaznjen za ceo zivot

    • 3. septembar 2019 | 21:05

      Nikola

      @Ivan

      ... Još ću da poverujem da je njemu teže nego ovom čoveku što je izgubio dete ili detetu koje je ostalo bez majke.

  • Realnost

    3. septembar 2019 | 18:26

    Povratak u buducnost. 2019....

  • JA

    3. septembar 2019 | 18:08

    21-og decembra 2019? 😂

  • Mrgud

    3. septembar 2019 | 18:04

    Osam godine zatvora za osam života?! Znači kad ubijaš nikad ne ubijaj jednog jer što više ubiješ kazna je manja.

    • 3. septembar 2019 | 19:13

      Laki

      @Mrgud

      Ajde ne lupaj bre . Nesreća se dogodila nažalost. Ali u svakom slučaju vozač nije namerno izazvao udes

    • 3. septembar 2019 | 19:43

      Mrgud @ Laki

      @Mrgud

      ... E ako nije namerno onda mu je oprošteno. Čuj molim te nije namerno?! Nisi imao nikog u tom autobusu pa možeš i da ga predložiš za orden što nije pobio ceo autobus.

    • 3. septembar 2019 | 21:54

      534

      @Mrgud

      On nikog nije ubio. Jeste kriv za smrt ali ubica nije. Zato ne lupetaj

    • 3. septembar 2019 | 22:20

      Darko

      @Mrgud

      Pa po tebi onaj iz Lazarevca ako se ne varam sto je divljackom voznjom 170 km/h BMW-om stigao i od pozadi udario daciju u kojoj su stradala 4 neduzna momka trebao bi da dobije 88 god jer on je to svesno uradio na mestu gde je brzina ogranicena na 50, dok ovaj covek mozda nije mogao ni videti na vreme voz pri toj brzini koja je neosporno prevelika da bi autobus bio presecen na dva dela a plus to jutro sneg i magla.

    • 3. septembar 2019 | 23:26

      Crni

      @Mrgud

      Ovo delo se vodi kao ubistvo iz nehata i zaprecena je kazna od godinu i vise dana i tu su kazne najmanje i uvecava se otezavajucim okolnostima kao npr alkohol brzina neispravno vozilo neregistrovano itd i smanjuje ako je sve ispravno isao po ogranicenju itd ali kazna nebi trebala biti manja od minimalne. Sudija odlucuje svakako izvstaja, okolnosti, situacije itd. Po pravilu saobracajke spadaju u najmanje sankcionisana dela ubistva jer nema namere vec je uglavnom sticaj okolnosti kao kod npr pljacke pa ubije nekog ili jos gore uzme oruzje i ubije ili sl jer tu namera postoji. Zato se i zove nehat, i tuzilastvo je trazilo realno ok kaznu ali ce dobiti po mojoj proceni max 5godina ali pre 3-3,5godine jer pljacka sa ubistvom i ubistvo krecu od 2-3 pa navise. Ranjavanje vatrenim oruzjem sa namerom 1-2godine sto nikako ne mozemo porediti sa saobracajkom

    • 3. septembar 2019 | 23:33

      Crni

      @Mrgud

      Darko, ni kod jednog ni drugog nije bila namera i kazna se ralikuje kada kmas nameru i ne. Onaj ato je vozio 170 i pijan nema olaksavajuce okolnosti i dobice npr 5godina a vozac busa npr 3 god. Da je vozac bmw isao 80i bio trezan bila bi kazna npr oko 3-4god. Ovo sam naveo samo kao primer jer su oba iz nehata i imaju istu zaprecenu kaznu ali su drugaciji uslovi ali sudije procenjuju olaksavajuce i otezavajuce okolnosti i odredjuju kaznu u okviru Zakona i usvojene prakse jer nekada Zakon ne moze predvideti ljudsku glupost.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA