≫ 

Jeziv snimak pogibije mladića na Petlovom brdu: Kombi ga pokosio nasred pešačkog prelaza

 ≫ 

Nesrećni mladić podlegao je povredama na licu mesta

Komentari

  • Deks

    24. jun 2020 | 09:16

    Vozac kriv 100 posto,ali i pesaci moraju da vode racuna za svoje zivote,ovde nastradali mladic nikako nije smeo da krene ispred autobusa i taj autobus da je stao isto je trebao jos jednom da pogleda dali neko nailazi nazalost izgubljen jedan mlad zivot,a bahati vozaci bilo i bice zato vodite racuna za svoje zivote.

  • Ja

    24. jun 2020 | 08:19

    Pravda za ovog mladica i za mladica iz Novog Pazara Ernada Bakana koji je isto poginuo na pesackom. Drzavo reaguj,gine omladina!.

  • Marko

    24. jun 2020 | 07:35

    Koja je razlika ubiti ovako mladog coveka ili to uraditi oruzjem? Ovaj je klasicni ubica, pitanje vremena je bilo kada ce nekoga ubiti svojom divljackom voznjom...Osuditi na maksimalnu zakonsku kaznu, dozivotno zabraniti voznju bilo koje kategorije, natovariti mu maksimalnu odstetu koju ce platiti porodici ubijenog...Sve to u najkracem roku I javno objaviti...Svedoci smo sulude voznje I divljanja vozaca u poslednje vreme koja ako se ovako nastavi postace normalna I sluzice samo statistici...Da bi se tome stalo na put ovo nazvati pravim imenom, a to je ubistvo sa predumisljajem I tako kaznjavati...dok ne postane kasno, jer ce sledeci put ovakav ubica za volanom I njemu slicni ubijati po troje cetvoro na pesackim prelazima...

  • joca

    24. jun 2020 | 07:15

    Dzaba pesacki, dzaba puna linija. Ovakvi vozaci ne zasluzuju biti na ovom svetu.

  • Boki

    24. jun 2020 | 06:40

    U šta se pretvorio ovaj narod kakvo je ovo zlo došlo da žena lagano samo odseta sa mesta nesreće. A u šta je ovo!!!

  • Maki

    24. jun 2020 | 06:11

    Vidim po komentarima da svi u Srbiji poznajete zakon o saobraćaju. Pa zašto onda taj isti zakon ne poštujete nego letite ko mzve bez glave?

  • Vuk

    24. jun 2020 | 04:59

    Mislim da se ni autobus ne bi na vreme zaustavio s obzirom na nacin na koji je ovaj jadni decko presao ulicu.Krivica vozaca kombija je neosporna.Pesaci pamet u glavu!

  • Blook

    24. jun 2020 | 04:27

    Momka nema,vozac vise nece spavati,a ni gospodja......

  • Jedan mali

    24. jun 2020 | 03:27

    Citam ovde raznorazne gluposti koje pisete.. Znaci pogledajte snimak nekoliko puta, ali pazljivo svaki sekund. Decko je najnormalnije krenuo da prelazi ulicu na pesackom prelazu i to ako se malo bolje zagledate videcete da je pogledao prvo levo pa onda desno, a ne kao sto neki od vas komentarisu da je direktno sa trotoara skocio na pesacki ne pogledavsi ni sa jedne strane. Sto se zene sa kisobranom tice, u jednom momentu se vidi kako je i ona prelazila ulicu i pretpostavljam da je u tom trenutku gledala sa svoje desne strane da ne naleti neki auto, a sigurno je bar na delic sekunde usmerila pogled ka trotoaru na koji je trebala da zakoraci. To se sve desava u trenucima dok decko prelazi ulicu, sto znaci da postoji velika mogucnost da nije ni videla tog decka uopste, niti kombi. Nakon toga se desava udarac koji ona cuje i gde joj kombi tj vazduh od prevelike brzine podize kisobran. Zatim se jasno vidi kako je pogledala ka delu koji je otpao sa kombija od udarca i koji je pao pored nje neshvativsi da je kombi udario decka, vec je verovatno pomislila da je kombi zakacio nesto usput zbog prevelike brzine ili tome slicno. Posle pogleda ka tom delu koji je pao pored nje, ona se okrenula i pogledala ka kombiju ali ko zna koliko metara je kombi nosio jadnog decka i verovatno ga ni tada nije videla.. Tako da ne osudjujte tu zenu... Po meni je mozda pre vozac autobusa trebao da reaguje jer je ipak on video celu tu situaciju. A sto se vozaca kombija tice, kriv je 200% od mogucih 100.

    • 24. jun 2020 | 17:09

      Dr

      @Jedan mali

      Bas je gledao levo i desno hahaha kriv je pesak 1000%

  • Jo

    24. jun 2020 | 02:49

    Ovo je jezivo. Za zatvor momentalni. Jadno dete ne zna ni šta ga je snašlo. Jadni roditelja. Užas

  • RICINUS

    24. jun 2020 | 01:55

    Maksimalna kazna...za vozaca

  • Radovan

    24. jun 2020 | 01:49

    Kako ne vide po svetlosti na kolovozu da se nesto priblizava, posebno jer je bio mokar kolovoz. Mora da se otvori cetvoro ociju kad se prelazi ulica. Posebno jer ima ovakvih manijaka za volanom. Tesko je i reagovati na vreme kada ti nesto ide u susret sa preko 100 na sat. Nek mu je laka zemlja, a ovoga ubicu na dozivotnu.

  • lazar

    24. jun 2020 | 01:32

    Ljudi razumite da se zena mozda prestravila, i da nije mozda ni smela da gleda tamo...

  • lazar

    24. jun 2020 | 01:28

    Padala kisa, verovatno je decko sagnuo glavu i mozda bio skoncentrisan na drugu stranu ulice odakle dolazi saobracaj, ili je mozda sklonio lice od kise i onda ovaj doleteo niotkuda... tuga

  • Brba

    24. jun 2020 | 00:36

    Ljudi!!!!Pa ja imam skoro 50 godina,polagao i vozio početkom 90-tih u vreme ludila ali to ludilo je za ovo danas bilo luna park!Tada nije bilo obaveznog pojasa,nije bilo radara,pilo se,divljalo ali ni blizu ovakvog kretenizma na ulicama nije bilo!Dan današnji kad se vraćam iz grada oko 2,3 ujtru sa 7,8 piva u sebi,vozim 40 na sat ali kad dođem na zeleno svetlo stanem i dooobro pogledam levo i desno pa tek onda pređem raskrsnicu.Crveno,puna linija ili dupla puna danas nemaju značenje za ove novokomponovae vozače!Gas,pun gas!Droga i alkohol,bez ikakvog iskustba,mobilni,ribe u kolima i eto šmekera masovnog ubice!Ne verujem kako ovo dete izgubo glavu zbog kretena!Za ovakvo nemilosrdno ubistvo mora postojati kazna od minimum 20 godina zatvora!amenjajte zakone dok svi ne izginu!

  • Nemanja

    24. jun 2020 | 00:18

    Ono što je najsurovije i sto svi treba da razmislimo je to sto je neki imbecil ostavio majku i oca bez sina, babu i dedu bez unuka, mozete li da zamislite kakav je to sok za sve njih da takvu neku vest dobiju, da im je sin mrtav par metara od kuce. Kao drustvo smo skroz zastranili pocev od vozaca kombija pa sve do babe koja je otisla sa lica mesta, mozda je i bolje sto nije prisla, s obzirom kakav je prizor bio, al ni da zastane da vidi da li je sve u redu to je vec druga stvar, trebamo se svi zapitati u sta smo se to pretvorili? Da li uopste zasluzujemo da udisemo ovaj vazduh koji nam je dat.

  • Vasilije

    24. jun 2020 | 00:05

    Ja bi prije ovu smlacenu zenu sa kisobranom strpo u zatvor skupa sa soferom.Kakav smo narod postali sacuvaj boze..Bog da dusu prosti nesrecenom mladicu ! ☦

  • Pevac City

    23. jun 2020 | 23:44

    Vozac je bio pijan,komsija mi je policajac koji je izasao sinoc na uvidjaj,jos je govorio kako nije zaobilazio autobus.

  • Goks

    23. jun 2020 | 23:32

    Pa i ova sa kisobran om treba da odgovara jer nije pritekla u pomoci, nego je mrtva ladna produzila dalje kao da se nista nije desilo

  • Djuro

    23. jun 2020 | 23:08

    Za ovake ubice nema zakona samo ima za sirotinju

    • 24. jun 2020 | 06:38

      A kako ti to znas?

      @Djuro

      Kako znas da voza nije sirotinja, kako znas da za njega nema zakona?

  • dejan

    23. jun 2020 | 23:04

    Vozac kombija nije smeo da pretice autobus jer je puna linija.

  • Veteran

    23. jun 2020 | 23:02

    Doživotna.

  • Miker

    23. jun 2020 | 22:58

    Gledajte ljudi kad prelazite pešački prelaz, jer ne podiže se automatski zid kad kročite na isti, otkud znaš ko je za volanom, o čemu razmišlja, priča li mobilnim, da l' je pijan...

  • Mladen

    23. jun 2020 | 22:50

    Dakle, zakon je izričit da je vozač kriv 100% i da nema odgovornosti pesaka, čak ni delimične odgovornosti.

    • 24. jun 2020 | 06:44

      Pa...

      @Mladen

      Dragi moji pesaci, drzite se zakona... Ja cu da pogledam i kada je zeleno za pesake...

    • 24. jun 2020 | 08:15

      Nikola

      @Mladen

      Mladene, ućuti!!! Besmislene komentare pišeš!!! Mnogo sada znači porodici nastradalog što nema njegove odgovornosti. Dete je poginulo, a ti pišeš i dokazuješ, šta? Nemerljivo puta bi bilo bolje da je dete podiglo glavu i zastalo. Sada bi bilo živo!!! I vozač autobusa ga zamalo nije udario... Ova baba je prešla ulicu van pešačkog, bolje je procenila brzinu autobusa i kombija, ali je pokazala neljudske osobine. Ni zastala nije, bar hitnu pomoć da pozove... A vozača kombija, pijanog idiota, ne znam ni kako komentarisati. Samo se plašim da će naći nekog lažljivog advokata, koji će izvrnuti istinu i da će proći sa blagom kaznom. Primera ima...

    • 24. jun 2020 | 08:15

      Bokibk1

      @Mladen

      Naravno da nema ni trunke odgovornosti za pesaka.Zna se da na pesackom nema preticanja.

    • 25. jun 2020 | 10:54

      Alo bre

      @Mladen

      Pročitaj član 74 zakona o saobraćaju.

  • SasaS

    23. jun 2020 | 22:37

    Zabraniti vožnju u Srbiji. Vratiti sve na polaganje i dozvolu davati samo onima koji prođu rigorozne testove. Ostali, javni prevoz.

  • Mladen

    23. jun 2020 | 22:28

    Po zakonu vozač je duzan da uspori voznju pre pesačkog prelaze, a pešak nije dužan da prilikom prelaska pesačkog prelaza osmatra kolovoz. Tako pise u Zakonu o bezbednosti saobracaja na putevima.

    • 23. jun 2020 | 23:12

      Velja

      @Mladen

      Procitaj član 97. ZOBS-a a tamo piše evo copy-paste: Na pešačkom prelazu, na kome saobraćaj nije regulisan svetlosnim saobraćajnim znacima ni znacima koje daje policijski službenik, pešak je dužan da se pre stupanja na pešački prelaz, prethodno uveri da može da pređe na bezbedan način, tako da stupanjem na kolovoz ne ugrožava bezbednost saobraćaja

    • 23. jun 2020 | 23:24

      saobracajac

      @Mladen

      Koji li si zakon ti citao? Zbog takvih se i desavaju nezgode! Pesak je duzan da proveri da li je sigurno preci kolovoz, pesacki prelaz mu je samo dozvola da moze da predje, a vozac jeste duzan da uspori za sta ga i opominje saobracajni znak! U ovom slucaju pesak se propisno kretao, cak je i pogledao na drugu stranu da li ide auto iz suprotnog smera! Vozac kombija je kriv i tu nema nikakvog opravdanja! Steta za mlad zivot koji se ugasio zbog bahatosti vozaca, saucesce porodici! Poginuo zato sto je imao prednost!

    • 23. jun 2020 | 23:40

      Zorka

      @Mladen

      U ovom, na žalost, slučaju smo videli, da samo oprez i budno praćenje dešavanja na kolovozu, čuva život pešaka. Kada dođe do zakona, života ili zdravlja više nema.

    • 24. jun 2020 | 00:05

      montenegringo

      @Mladen

      Pjesak je video da ce autobus da stane a nije se nadao manijaku da pretice autobus, poginu momak bez ikakvog smisla izgubi zivot zbog nekog goveda koji ce nazalost za par godina izac iz zatvora.

    • 24. jun 2020 | 04:36

      DP

      @Mladen

      Tacno tako. Pjesak nije ocekivao da ce neki "specijalac" da pretice autobus (a i ko bi u takvoj situaciji ocekivao). Mislim da je vrlo jasno ko je kriv. Nazalost jedan mladi zivot je ugasen😥

  • Žarko

    23. jun 2020 | 22:24

    Naravno da je vozač kombija ubica koji snosi svu odgovornost ali je generalno činjenica da se pešaci ne osvrću dovoljno na stanje u saobraćaju.

  • A

    23. jun 2020 | 22:19

    Gospodja mrtva hladna pogledala i ladno nastavila dalje😳

    • 24. jun 2020 | 00:27

      Anđeo Brat

      @A

      Nekim ljudima pozli kad vide takve scene, oduzmu im se noge, pukne ih adrenalin, rade nesvesne pokrete, izgube se, budu šokirani... Nisu svi ljudi isti. Gospođa bi verovatno pala u nesvest kad bi prišla, a nije iskljuceno i da je pala ulicu dalje... Umesto da mu pomogne verovatnu bi i njoj bila potrebna pomoc. Zato neki ljudi neke situacije ovako "iskuliraju"

  • Skitnica

    23. jun 2020 | 22:05

    Jedno od resenja je postaviti fiksne kamere ko na zapadu pa izvolte gospodo.

    • 23. jun 2020 | 22:24

      Pa evo

      @Skitnica

      Kamere i sta je ona promenila? Samo smo svi videli kako ubi coveka ludak za volanom

    • 23. jun 2020 | 22:45

      Shampita

      @Skitnica

      Cesto u drustvu vozaca cujem-ovde su kamere!!!! Tu se dakle vozi pazljivo, za one koji naravno znaju da su tu kamere postavljene. Sama cinjenica da mozes biti kaznjen za voznju zutom trakom i sl. te tera da to ne radis, da vodi racuna o brzini kretanja...To naravno ne znaci da se ovakve stvari nece desavati ali ce se broj svakako smanjiti. Posle snimka ni jedan vestak nece moci da kaze da je pesak prelazio ulicu van pesackog, da se kamion kretao dozvoljenom brzinom...jos da i kazne usklade adekvatno...verujem da bi broj nesreca kao i broj zrtava bio poprilicno manji

  • Natasa

    23. jun 2020 | 21:53

    Ovo je jezivo. Ja se sada obucavam za voznju, pratim ogranicenja, zona skole....i izgleda da sam za vozace iritantna. Oni bi da pozurim, trube, preticu me na punoj liniji, ispred skola i sl. U gradu je ogranicenje 50, kojom brzinom se kretao vozac kamiona? Pa da li je normalno da ne usporis ispred pesackog, da pretices autobus ispred pesackog. Stoji da ni pesaci ne vode racuna, da svuda prelaze ulicu bez da pogledaju da li im ide neko vozilo. Ali ovo je ubistvo.

    • 23. jun 2020 | 22:08

      Putinci

      @Natasa

      Sine opusteno!!!

    • 23. jun 2020 | 22:20

      DEMOKRA TI JA

      @Natasa

      Hvala na pismenosti kao prvo. Komentar na mestu, slazem se u potpunosti.

    • 24. jun 2020 | 07:45

      Slazem se i ja...

      @Natasa

      Cisto da se zna, nikada nisam svirao auto skoli. Da je sve kako treba, pocetnik bi naucio da vozi na poligonu, a ne na ulici. Ima ljudi koji postuju propise i moraju a stignu na posao ma vreme a pocetnik kada se upali zeleno pita da li moze da krene pa dok kreme promeni i se svetlo, zato ljudi trube. Ne kazem da su u pravu, ali treba da ih razumes. Kreni-stani, kontrolu nad vozilom pocetnik moze da nauci na poligonu, ali takvi poligoni ne postoje, nego se koristi parking prostor.

  • Vera

    23. jun 2020 | 21:52

    15m pre pesačkog prelaza mora da smanji brzinu bez obzira da li je pesak na pesačkom prelazu.Tako sam učila kad sam polagala.Sta se pravite ludi?

  • Vosa

    23. jun 2020 | 21:48

    Autobus staje dok kombi pretice autobus u suprotnoj traci,

  • Rasa

    23. jun 2020 | 21:35

    Ovo je ubistvo.

  • Kunta Kinte

    23. jun 2020 | 21:30

    Pa autobus se zaustavljao na pešački prelaz da pusti pešaka, kombi pretiče bus, ali nikako ne sme da pretiče ispred pešačkog prelaza. Pa ja sam bio na mestu vozača busa, samo u autu, stao na pešački ispred škole sa klinci pređu ulicu, kad me isto tako pretekao kamion, srećom bez posledica. Bio sam prestravljen i gola voda

  • Miki

    23. jun 2020 | 21:26

    Ovo je za streljanje...saučešće familiji

  • Tigar

    23. jun 2020 | 21:09

    Minuse lupaju rodbina vozaca i babe sa kisobranom.

  • s

    23. jun 2020 | 21:05

    Sve vise gradjana sa trotoara direkno izlazi na pesacki To je jako opasno zato sto onaj ko vozi nemoze brzo da reaguje

    • 23. jun 2020 | 21:22

      Ljakse

      @s

      Naravno da ne moze kad ide 200 na sat!

    • 23. jun 2020 | 21:34

      Avram

      @s

      Ne druze nego gradjani moraju na kolovoz zato sto su automobili na trotoaru .

  • Dr

    23. jun 2020 | 21:03

    Nema potrebe za tim a i on prelazi kad staje autobus pesaci zapitajte se malo, 90 posto vas prelazi i gde moze i gde ne moze a pisete ovako nesto da vozite svaki dan ukapirali bi sta pisem.molitva za vozaca

    • 23. jun 2020 | 21:11

      BojanaBg

      @Dr

      Jel ti citas dr sta si napisao?!Ako ti je dr zvanje,ti si poslednja osoba koja bi ovako nesto trebala da izjavi!

    • 23. jun 2020 | 21:24

      Kk

      @Dr

      Au covece, molitva za tebe sotono

  • Nikola

    23. jun 2020 | 20:56

    Dozivotna za babu sa kisobranom...

  • Velja

    23. jun 2020 | 20:55

    Da me neshvatite pogresno vozac kombija je kriv i tu nema dileme ali pogledajte nesrecnog mladica kako prelazi ulicu i to po noci, kisi i smanjenoj vidljivosti.Ide trotoarom i bez zaustavljanja da se uveri moze li bezbedno da predje ulicu preko pesakog sto je obaveza svakog pesaka okreće se za devedeset stepeni i napominjem bez stajanja on istim tempom sa trotoara stupa na pesacki prelaz.Ovo je nauk za sve nas učesnike u saobraćaju. Velika tuga da se ovako okonca jedan mladi zivot.

    • 23. jun 2020 | 23:26

      Velja

      @Velja

      Posto citam komentare da pesaci nisu duzni da zastanu pred pesacki prelaz evo clan 97.ZOBS-a koji kaze copy-paste:Na pešačkom prelazu, na kome saobraćaj nije regulisan svetlosnim saobraćajnim znacima ni znacima koje daje policijski službenik, pešak je dužan da se pre stupanja na pešački prelaz, prethodno uveri da može da pređe na bezbedan način, tako da stupanjem na kolovoz ne ugrožava bezbednost saobraćaja.

  • rade

    23. jun 2020 | 20:54

    Izvadite slušalice iz ušiju u gradu, koliko mi se puta desilo da vozim bicikl, a na stazi za bicikliste pešak, i ne reaguje za zvono, kad prođem vidim sluške. Zamislite sad isto to na pešačkom ili uopšte u blizini saobraćajnica gde možda neće čuti ako mu neko svira ili ga doziva da se skloni zbog neke opasnosti. Takođe su opsane u kapuljače od jakni i dukserica, kada ih nosite niste u stanju da pogeldate levo i desno jer se ne pomeraju sa glavom, i onda levo i desno pogled bude zaklonjen kapuljačom.

    • 23. jun 2020 | 22:32

      Pitanje

      @rade

      A to sto vi ne stajete na pesacki nikome nista? Vozaci su najbahatiji.

  • 534

    23. jun 2020 | 20:53

    Preticanje preko pune linije sa 80 km/h gde je ograničenje 40 dok vozilo koje pretiče propušta pešaka.Samo fale promili i kompletirano za 20 god.

  • Igor

    23. jun 2020 | 20:51

    Spavas li mirno gospodjo sa kisobranom?

  • Pista

    23. jun 2020 | 20:50

    Jezivo ovog bi trebalo na dozivotnu robiju ,ali nije mi jasno da nastradali nijednog momenta nije zastao pre pesackog niti je pogledao ni levo ni desno dal Ima vozila ,jasno je da ima prednost na pesackom ali brate mora pesak da vodi racuna o svojoj bezbednosti koja vajda sto imas prednost kad nastradas od ludaka.

    • 23. jun 2020 | 20:56

      193

      @Pista

      Kojoj bezbednosti ovaj juri 120....

    • 23. jun 2020 | 21:36

      Nikola

      @Pista

      Ne razumete se... Vozač je kriv 200%, tu nema polemike. Ali koju satisfakciju ima porodica nastradalog mladića što on nije kriv? Šta nakon tragičnog ishoda znači njemu ili bilo kome njemu bliskom što je on bio u pravu, imao prednost i prelazio ulicu na pešačkom prelazu? Njega je i vozač autobusa zamalo udario... On je bar kočio, a vozač kombija je suludom vožnjom pri smanjenoj vidljivosti sve zavio u crno...

  • 656

    23. jun 2020 | 20:50

    A prolaznici...

  • DARKO 100%

    23. jun 2020 | 20:48

    Nesavesnost i odgovornost koja ubije drugog zbog toga ili samog sebe,odavno sam rekao da pojedinci mogli bi dobiti iskljucivo vozacke koje bi vazile samo za luna park

  • Lima

    23. jun 2020 | 20:41

    Dozivotna za gospodina vozaca.Ubistvo.

  • Ako ima pare i veze u sudstvu pustiće ga vrlo brzo...

    23. jun 2020 | 20:41

    Za vozača kombija je malo i doživotna robija, ovo je ubistvo sa predumisljajem. Ali i pešaci se ponašaju kao da su nedodirljivi na pešačkom prelazu, samo izadju bez gledanja ne razmisljajući da postoje ovakve budale za volanom. Morate ljudi uvek pažljivo prelaziti ulicu i više puta proveriti da li je sigurno jer kod nas ima mnogo bahatih ludaka.

    • 24. jun 2020 | 10:11

      BgNs

      @Ako ima pare i veze u sudstvu pustiće ga vrlo brzo...

      I bahatih vozaca i bahatih pesaka...to su isti ljudi, nekada voze nekada idu peske. I kombinacija takvih vozaca i pesaka je ovakav rezultat.

  • Vatra

    23. jun 2020 | 20:32

    Uzas... A gospođi sa kišobranom neka je na čast, kad je samo pogledala i nastavila! Gde će ti bre ženo duša???

    • 23. jun 2020 | 21:09

      Sale71

      @Vatra

      Nije joj za zameriti,ko zna kakav je bio prizor,šta da se i ona onesvestila,bilo je još vozila i ljudi...

  • Bule

    23. jun 2020 | 20:31

    Zivim 3 kuce od mesta nesrece,svaki dan i noc kao da je trkaliste,a postoji znak ogranicenje 40...strava i uzas

  • .

    23. jun 2020 | 20:30

    Dozivotna....!

  • Bice bolje

    23. jun 2020 | 20:29

    Ovo je i vise nego bahato ovoga treba dozivotno zatvoriti .

  • Pendula

    23. jun 2020 | 20:25

    Obilazi na pesackom,zuri se gospodinu. . .malo je dozivotna!A i ova gospodja pogledala i samo nastavila,kakav smo to narod poslali?!

    • 23. jun 2020 | 20:38

      moki

      @Pendula

      Nas tako.. I ova gospodja na sud.. Pa makar pogledaj dal je ziv covek i pozovi hitnu..Pa ljudi ovo je kraj sveta vise kakvi smo postali.. Bez empatije bez emocija ma nas ko da su vec cippvalo.

    • 23. jun 2020 | 20:49

      Ok

      @Pendula

      Neko je moze od soka da pogleda, ne treba kriviti zenu

    • 23. jun 2020 | 20:54

      Sale71

      @Pendula

      Možda se žena uplašila ili joj se slošilo od prizora, nije ženama za zameriti

  • Miroslav

    23. jun 2020 | 20:24

    Gde su snimci sa silnih kamera,koje su postavljene skoro na svakoj raskrsnici po gradu?????

  • Tt

    23. jun 2020 | 20:22

    Za ovakvo ubistvo je i maksimalna kazna malo.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA