≫ 

Šarplaninac usmrtio ženu kod Aleksinca, prebačen u prihvatilište, ovako sada izgleda: "Niko ga ne želi"

 ≫ 

Pas je preskočio kavez, ušao u susedno dvorište i napao ženu

Komentari

  • Sudija

    23. april 2022 | 21:24

    Pustiće psa na uslovnu kaznu sa nanogicom, nikoga nesme da glocne 6 meseci...... Strašne procedure bih uveo za držanje psa..... psiho test, posmatranje i terenska provera potencijalnog vlasnika i dozvola kao za oružje....3000din mesečne takse i šestomesečna provera zdravlja životinje i čipa o trosku vlasnika - pa izvolite ! A sada gospodinu suditi za ubistvo ! To je nečija majka,supruga,sestra........ !

  • Miki

    23. april 2022 | 18:24

    Psa treba uspavati, a vlasnika u zatvor na jedno pet šest godina..Vlasnik je najveći krivac zato..

  • Bane

    23. april 2022 | 17:14

    Čitam komenrare imam celog života pse 63g jedan 9g drugi2g trenutno spavaju na krevetu pored mene djubro presači Ljudi pas je ogledalo gazde

  • Andjelka

    23. april 2022 | 15:56

    Sta reci vise ,koji slucaj po redu ,,,ali moram kao i uvek i sada cu da kazem samo ovo Svakog vlasnika psa ja bi držala kako on drži njega ,,pa sta vise reci, u boksu metar sa metar , hvadno, nekad parce hleba, vode i tako u nedogled ,,,,zapamtite Nema opasnih pasa nego su ljudi Ti .

  • choda gaucho

    23. april 2022 | 15:47

    Rece covek koji nikada psa nije imao niti upoznao, pa bi pricao drugacije... Verovatno si od onih koji lutalice na ulici ili sutne iz ciste zlobe i mrznje, ili se plasi lutalica kao da su lavovi... Uglavnom, poenta je, da si maksimalno ogranicen, neuk i priglup, ali mislis da si jako pametan i duhovit, pa eto, dajes ovako extremno glupe komentare, da bi dobio pluseve, od sebi slicnih, polusvesnih "ljudi", sa ocitim mozdanim deficitom(manjkom mozga), kojima je inteligencija u minusu, kojih se i najrodjeniji stide... Ej bre, ti i ovi koji ti daju pluseve ste najnizi sloj drustva, mulj obican... Nemate ni jedan ljudski kvalitet kao sto su ljubav, razumevanje, odsustvo ega(sto posto ne znas sta to znaci), bez empatije- saosecajnosti, a jos o sebi mislite da ste dobri ljudi, Bogom dani i da se ceo svet okrece oko vas... Mulj, sljunak, talog, otpad, to ste ti i tebi slicni... Zao mi je ljudi oko tebe, koji moraju da te trpe i kojima sigurno upropascujes zivot...

  • Gale

    23. april 2022 | 15:36

    Gde su sada ovi iz Levijatana

    • 23. april 2022 | 15:41

      Milan

      @Gale

      Verovatno još uvek smišljaju neko bolesno objašnjenje...

    • 23. april 2022 | 18:58

      Iva

      @Gale

      Pa ti mislis da je ovo jedini slucaj bio zlostavljanja zivotinja.U selu vezan pas sa metar lanca ,u blatu, u izmetu ...

    • 23. april 2022 | 21:30

      Milan

      @Gale

      Iva, vreme ti je da nađeš sebi dečka, vidi se po komentaru, da si dosta vremena provela usamljena. Pas nije bio vezan, nego je bio u boksu, pročitaj tekst pre nego što kreneš da komentarom braniš istog...

    • 23. april 2022 | 23:18

      Srbin

      @Gale

      @Milane, pre će biti da tebi treba devojka. Da je pas bio u boksu, ne bi mogao da izađe! Svu odgovornost snosi vlasnik! Pas ne može da bude kriv. Mada je ovo Srbija zemlja pravde za sve bandite, ubice, makroe, narko boksove, dezertere, prodavce Srbije i njenih delova. Mada, veliko je pitanje da li je komšiluk kinjio psa?

  • Marko

    23. april 2022 | 14:52

    Pravda za djukele 🇷🇸 🇷🇸 🇷🇸

  • HA

    23. april 2022 | 14:46

    Moj pas je u dvoristu i pusti te da udjes u dvoriste, bez problema. Ali da izadjes dok ja ne dodjem, nema sanse!

  • Jutros

    23. april 2022 | 14:27

    Jutros jedna devojka ispred moje zgrade vezala rotvajlera za drvo a drugog svog velikog psa ostavila pored ne vezanog i otisla da nesto obavi.Psi laju i skaču uz drvo a pusteni oko njega i po ulici skače.OBA PSA NEMAJU KORPU! OBA PSA VECA OD SVAKOG DETETA I ISPRED ULAZA STAMBENE ZGRADE URLIČU.Kada se vratila pitam je sto pse ostavlja tu i gde su im korpe i zasto oba nije vezala.Odgovara mi da su psi policijski!!!? Pa kako policijski kad su kod nje!? Ovo je izivljavanje vlasnika pasa.

  • Realno

    23. april 2022 | 13:47

    U bolje sredjenijim.zemljama,pas Koji napadne coveka se odstranjuje.

    • 23. april 2022 | 14:30

      choda gaucho

      @Realno

      U bolje uredjenim zemljama, ova mizerija od nazovi coveka ne bi smeo da drzi psa u takvim uslovima, jer bi uz novcanu kaznu isao i u zatvor... Kraj price.

  • choda gaucho

    23. april 2022 | 13:12

    Kljucna recenica teksta je " Pas je preskocio ogradu kaveza". Dakle pas je drzan u dvoristu u boksu, sam i izolovan. Jedino je gore da je na lancu. Ovo objasnjava sve. Nista drugo se nije moglo ni ocekivati od zlostavljanog psa u boksu. Vlasniku dodatno suditi za ekstremno zlostavljanje zivotinje. Ja, da imam uslova, odmah bih ga usvojio da zivi sa mnom. Ljudi u ovoj zatucanoj zemlji nikada nece shvatiti da dvoriste nije mesto za psa!!! Ne da zivi sam i izolovan u dvoristu, jer ce se uvek ovako ili slicno zavrsiti. Pas je izrazito socijalno bice i mora ziveti pored coveka u kuci, a neka dvoriste koristi da se istrci. Zasto bilo ko uopste uzima psa, ako ce mu zivot pretvoriti u mizeriju tako sto ce ga staviti u boks ili na lanac. Vlasnika sociopatu najstrasnije kazniti..

    • 23. april 2022 | 13:32

      YYY

      @choda gaucho

      Balvane, dvorište je uvek bilo za životinje a kuća za ljude. Onda udomi kravu ili konja pa spavajte u istom krevetu!

    • 23. april 2022 | 13:52

      Kele

      @choda gaucho

      Šarplaninac nije pas, usmrtio je čoveka i trebalo je na licu mesta da dobije istovetnu kaznu

    • 23. april 2022 | 14:22

      Mare

      @choda gaucho

      YYY...reci ti nama u kom selu živiš ili na kojoj planini?

    • 23. april 2022 | 14:25

      Распучин

      @choda gaucho

      Налупа се и остаде жив. Природно станиште му је напољу, нарочито шарпланинцу (ваљда и само име говори). Замисли да држиш тако нешто у кући, велики као теле, а тек мирис. Иначе, ја у кући имам два пса мале расе.

    • 23. april 2022 | 14:27

      Auu bre

      @choda gaucho

      Pa dvoriste i jeste za ovakvog psa pobogu covece.

    • 23. april 2022 | 14:33

      choda gaucho

      @choda gaucho

      Joj balvane neobrazovani, polupismeni, koji se kupas jednom nedeljno max. nemoj meni ograniceni muceniku pricati o psima, jer sam za tebe u svemu doktor.. Idi se bolje prvo okupaj, a onda, polako, jednom nedeljno kod psihijatra pa mozda od tebe nekada napravi coveka koga se cela porodica ne stidi...

    • 23. april 2022 | 14:41

      choda gaucho

      @choda gaucho

      Jeste, planina mu je prirodno staniste, bavim se profesionalno psima, ne brini... To sto ga ovde imbecili drze u boksu, to je druga stvar... Ako ne moze da zivi na planini, pusten, uz stado, onda treba da bude pored vlasnika, a da mu dvoriste sluzi za istrcavanje..Nikako da bude u kavezu ili na lancu, to bi trebalo i najvecem glupaku da bude jasno...

    • 23. april 2022 | 14:44

      choda gaucho

      @choda gaucho

      Jeste, planina mu je prirodno staniste, bavim se profesionalno psima, ne brini... To sto ga ovde imbecili drze u boksu, to je druga stvar... Ako ne moze da zivi na planini, pusten, uz stado, onda treba da bude pored vlasnika, a da mu dvoriste sluzi za istrcavanje..Nikako da bude u kavezu ili na lancu, to bi trebalo i najvecem glupaku da bude jasno..

    • 23. april 2022 | 14:45

      choda gaucho

      @choda gaucho

      Joj balvane neobrazovani, polupismeni, koji se kupas jednom nedeljno max. nemoj meni ograniceni muceniku pricati o psima, jer sam za tebe u svemu doktor.. Idi se bolje prvo okupaj, a onda, polako, jednom nedeljno kod psihijatra pa mozda od tebe nekada napravi coveka koga se cela porodica ne stidi...

    • 23. april 2022 | 14:48

      choda gaucho

      @choda gaucho

      YYY.. mozda kod tebe u zabrdju... Tu je mozda i incest normalan... To bi trebalo da bude objasnjenje kako je nastao takav polucovek kao ti... Aj na kupanje polako, blokiraces server koliko zaudaras...

    • 23. april 2022 | 14:57

      choda gaucho

      @choda gaucho

      YYY toliko si umno siromasan i ogranicen da ni ne shvatas koji se komentari odnose na tebe dok ti ne nacrta neko... Koja sramota od coveka...

    • 23. april 2022 | 20:45

      Zoran

      @choda gaucho

      Da li ti uopšte nešto znaš o psima, naravno da je dvorište za pse . Zar misliš da je normalno pse držati u stanu, pogotovu ako se radi o velikim psima. Nema gore kazne za šarplaninca, nemačkog ovčara, hadkija, akitu..... nego ih držati u skučenom prostoru u stanu.

    • 23. april 2022 | 21:20

      Zivotinja je, ipak, zivotinja!

      @choda gaucho

      Gresite! Danas je moda da "ljubimci" leze po kuci, gde stignu i gde i kada im se prohte, a narocito sa bebama i malom decom, jer im tako dopustaju njihovi (pasiji, maciji) "roditelji". Pa posle cudo kad po neko dete ili vlasnika, pardon roditelja, zadave ili na drugi nacin ubiju!

    • 23. april 2022 | 22:05

      choda gaucho

      @choda gaucho

      Sine, ovim redosledom: prvo lecenje, pa kada se sredis, onda ucenje i edukacija...

  • Doberman

    23. april 2022 | 12:40

    Pre bih udomio ovog krvoloka, bar znam s kim imam posla, nego dzukelu nepoznate genetike i karaktera sa ulice.

    • 23. april 2022 | 13:19

      Nina

      @Doberman

      Hahahaahahah šta šeta zemljom, kakvi polumozgovi..

    • 23. april 2022 | 13:55

      Doberman

      @Doberman

      Psu se u rodovniku beleze preci do 5. kolena, sadnicu kupujes sa poznatim poreklom i sertifikovanu, u crkvenim knjigama su ti oznaceni svi rodjaci do 12. kolena... Mozda sam sad jasniji kojom se logikom vodim, selekcija je stara koliko i covek

  • Lakis

    23. april 2022 | 12:34

    Nigde u komentarima ne videh empatiju za nesrećnu ubijenu ženu? Zar ljudski život u glavama pojedinih ne vredi ništa?

    • 23. april 2022 | 13:34

      YYY

      @Lakis

      Svi ti što štite ovu džukelu a nemaju trunke osećanja za nesrećnu ženu su isfrustrirani i iskompleksirani stvorovi koji NAŽALOST hodaju ovim svetom i NAŽALOST udišu isti vazduh kao i mi.

    • 23. april 2022 | 14:35

      Mnogi ceme osuditi

      @Lakis

      Pojedinci su uz kerove postali kerovi. Treba da se lece ito gde i kerovi, kod veterinara, Imam psa kojeg jako volim, ali kada bi ne daj boze bilo izmedju psa ili deteta, biram dete ili coveka sve jedno!

    • 23. april 2022 | 15:32

      Aca

      @Lakis

      MNOGI CEME OSUDITI...hoce,prvo zbog toga sto si osnovnu u svom selu zavrsio na prasice i cvarke,a onda i za gluposti koje lupetas...!

    • 23. april 2022 | 16:16

      choda gaucho

      @Lakis

      Pored togab sto si mozdano siromasan, ti si ocajan vlasnik psa i pritom si i nepismen... CEME se pise odvojeno... Vrati se u 3. razred osnovne...

  • Slučajni prolaznik

    23. april 2022 | 12:18

    Bože koliko dokonih ljudi koji kukaju na loš život a ne silaze sa interneta i mlate praznu slamu?!

  • Pp

    23. april 2022 | 12:04

    Zašto je pas još uvek živ ? Je l' treba da zakolje još nekoga, neko dete ? Pas je nestabilan i ekstremno agresivan, napada i ubija bez povoda, i kao takav predstavlja ogromnu opasnost i mora biti uspavan. U svakoj zemlji bi bio likvidiran, u Americi bi ga policajci upucali na licu mesta.

    • 23. april 2022 | 13:14

      Sneki

      @Pp

      Ali u Americi posećuje specijalna jedinica ljude koji ne drže pse po propisima, kažnjava ih i oduzima. E to ti je pravda.

    • 23. april 2022 | 13:17

      Sneki

      @Pp

      Ali u Americi postoji zakon za nepropisno držanje životinja pa kad ga komšija prijavi kazne ga debelo i oduzimaju psa, kod nas toga nema.

  • Ja

    23. april 2022 | 11:43

    Psa uspavati !!!!!

  • Istina

    23. april 2022 | 11:31

    Svako iole pametan i normalan i ko se iole razume u pse zna da nijedan pas ne može biti normalan ukoliko veći deo života provodi u boksu ili vezan za lanac ili sajlu!Pa i svaki čovek bi poludeo u tim uslovima.Dakle nije kriv pas...već vlasnik!Nemojte držati svoje pse u boksevima veći deo vremena ili vezane za lance ili sajle...ukoliko želite da taj pas bude normalan i ukoliko njemu i sebi želite dobro!!!Pas jedino može biti normalan ukoliko mu kretanje i život nisu ograničeni nikakvim lancima,sajlama i boksevima...i ukoliko može slobodno da šeta dvorištem ili stanom...i da bude uz vas kada god želi da bude pored vas!I oni su bića kao i mi i nemojte im uništavati živote svojim retardiranim i bolesnim zaključcima t.j. ograničenjima...pošto vas ima dosta koji imate pse i koji mislite da je pas samo za lanac,sajlu ili boks!Takvima bih preporučio psihijatrijsko lečenje pod hitno i da provere svoj IQ...

    • 23. april 2022 | 16:11

      choda gaucho

      @Istina

      Bravo!!! Veliko postovanje za izuzetan komentar, coveka koji je inteligentan, ima prave moralne vrednosti i obrazovan je... Bravo...

  • Goga

    23. april 2022 | 11:30

    Jadničak, nije on kriv, kriv je vlasnik što nije dobro obezbedio boks.

  • brko

    23. april 2022 | 11:27

    Ako maltretiraš šarplaninca kad je mali Vratit ce ti kad odraste 100/;

  • Sandokan

    23. april 2022 | 11:23

    Sta ce im, da opet nekoga ujede? Ovde je eutanazija resenje.

    • 23. april 2022 | 12:47

      Sneki

      @Sandokan

      Bas ti zavidim na pameti, tako bi ti i čoveka…

    • 23. april 2022 | 13:02

      Kristina mandarina

      @Sandokan

      Da, baš tako… Isto bih I sa čovekom, pa kazne su nam preblage, zato je I toliko povratnika i dašava nam sve ovo što nam se dešava… Obožavam životinje, ali ovaj pas je usmrtio ženu, eej, zbog njega je neko stradao!

    • 23. april 2022 | 14:54

      choda gaucho

      @Sandokan

      Previse usko razmisljas... Ne, zbog vlasnika psa je stradao i ovaj pas i zena, znaci vlasniku suditi za dvostruko ubistvo i zlostavljanje zivotinja... Jer da sarplaninca nije drzao u boksu i zlostavljao ga na taj nacin najstrasnije, ne bi do ovoga doslo..

  • Aca

    23. april 2022 | 11:23

    Svako iole pametan i normalan i ko se iole razume u pse zna da nijedan pas ne može biti normalan ukoliko veći deo života provodi u boksu ili vezan za lanac ili sajlu!Pa i svaki čovek bi poludeo u tim uslovima.Dakle nije kriv pas...već vlasnik!Nemojte držati svoje pse u boksevima veći deo vremena ili vezane za lance ili sajle...ukoliko želite da taj pas bude normalan i ukoliko njemu i sebi želite dobro!!!

    • 23. april 2022 | 11:56

      Serifovici sever

      @Aca

      A sta treba da rade vlasnici pasa, da puste da im se Sarplaninci, rotvajleri i ostale opasne rase slobodno krecu po dvoristu? Onda ni postar nece smeti da udje.

    • 23. april 2022 | 13:18

      choda gaucho

      @Aca

      Ne, nego da psa drze iskljucivo u kuci, ako su ga vec uzeli, a da dvoriste dobro ograde i zakljucaju, da pas kada izadje u dvoriste da se istrci, bude na sigurnom.. To sto ste svi navikli da su vam dvorista neuredjene rupcage, pune otpada, rupa u ogradi i bez kapije ili sa poluotvorenom kapijom, to je odraz vase stanja u glavi, lenjosti i aljkavosti.. Za postara postoji zvono na kapiji. Tacka.

    • 23. april 2022 | 13:31

      Aca

      @Aca

      Mani je dvorište dobro ogradjeno i zatvoreno...takodje i lepo uredjeno...bez rupa i šupa,a imam mužjaka Cane Corsa koji se slobodno šeta po njemu i po kući kada ga pustimo unutra!Znači za one koje su pali sa grane i koji misle da nešto znaju o psima...pošto radim sa njima 8 godina i prodajem opremu za kucne ljubimce...pa se malo bolje razumem od prosečnog vlasnika bilo koje rase...najbitnija je rana socijalizacija,čvrsta ruka...dakle da gazda bude gazda t.j. da se pas ne razmazi i kažnjava kada god to zasluži...kao i dete,ali da mu se pruža i ljubav koja mu je neophodna kao i detetu...i da mu se ne opraštaju velike greške...vec da se kazni i da se zna da je vlasnik gazda,a ne pas!Pored toga pas mora,ali mora biti slobodan u dvorištu i kući da bi bio normalan!Posle svega toga rupa u zemlji neće biti ili će se pojaviti koja jednom u sto godina...dvoriše će biti lepo i uredno,a pas normalan!!!Mada prevenstveno je da vlasnik bude normalan,iole inteligentan i normalan...pa se tek onda može očekivati da će takav biti i pas!

    • 23. april 2022 | 13:33

      Aca

      @Aca

      Mani je dvorište dobro ogradjeno i zatvoreno...takodje i lepo uredjeno...bez rupa i šupa,a imam mužjaka Cane Corsa koji se slobodno šeta po njemu i po kući kada ga pustimo unutra!Znači za one koje su pali sa grane i koji misle da nešto znaju o psima...pošto radim sa njima 8 godina i prodajem opremu za kucne ljubimce...pa se malo bolje razumem od prosečnog vlasnika bilo koje rase...najbitnija je rana socijalizacija,čvrsta ruka...dakle da gazda bude gazda t.j. da se pas ne razmazi i kažnjava kada god to zasluži...kao i dete,ali da mu se pruža i ljubav koja mu je neophodna kao i detetu...i da mu se ne opraštaju velike greške...vec da se kazni i da se zna da je vlasnik gazda,a ne pas!Pored toga pas mora,ali mora biti slobodan u dvorištu i kući da bi bio normalan!Posle svega toga rupa u zemlji neće biti ili će se pojaviti koja jednom u sto godina...dvoriše će biti lepo i uredno,a pas normalan!!!Mada prevenstveno je da vlasnik bude normalan i iole inteligentan...pa se tek onda može očekivati da će takav biti i pas!

    • 23. april 2022 | 13:40

      Misko

      @Aca

      Da nece mozda i apartman da mu iznajme, koliko ljudi spava na ulici, zivi u 10 m 2 pa ne ubijaju

    • 23. april 2022 | 13:41

      Aca

      @Aca

      Pa pas cuvar i sluzi da niko sem onoga koga on dobro poznaje i veruje mu...i ne sme da udje u dvorište...dok ti to kao gazda to ne dozvolis!To je rasama koje su rase cuvara usadjeno u DNK!Cane Corso,Dogo Argentino,Rotvajler,Bul Mastif...!Ukoliko hoćeš da ti dvorište bude buvljak gde ulazi ko god želi i kad god želi...onda kupi pudlicu i drži je u dvorištu!

    • 23. april 2022 | 13:50

      Aca

      @Aca

      Sada kapiram da je tvoj odgovor bio greskom usmern ka meni...pošto se potpuno slažemo! ;)

    • 23. april 2022 | 13:52

      Aca

      @Aca

      Pa pas cuvar i sluzi da niko sem onoga koga on dobro poznaje i veruje mu...i ne sme da udje u dvorište...dok ti to kao gazda to ne dozvolis!To je rasama koje su rase cuvara usadjeno u DNK!Cane Corso,Dogo Argentino,Rotvajler,Bul Mastif...!Ukoliko hoćeš da ti dvorište bude buvljak gde ulazi ko god želi i kad god želi...onda kupi pudlicu i drži je u dvorištu!

    • 23. april 2022 | 14:02

      Aca

      @Aca

      Misko...Ne mešaj babe i žabe...ukoliko posedujes iole neki IQ.Ljudi žive slobodno na ulici i žive slobodno u 10-15 m2,ali mogu kada kod požele da izadju iz tih 10-15 m2 na ulicu...da prošetaju i vide druge ljude i provode vreme pored njih kada imaju potrebu za time!Dakle veze ti to sa vezom nema sa psom koji sam samcijat ceo život provodi u boksu t.j. zatvoru od 2 m2 ili vezan za lanac sa ograničenim kretanjem!Bilo koji čovek da ceo život provede u jednoj ćeliji ili vezan za lanac će posle nekog perioda postati potencionalni ubica!!!Da li kapiraš sada šta si uporedio t.j. da mešaš babe i žabe...!?

    • 23. april 2022 | 15:05

      choda gaucho

      @Aca

      Nekako mi se cini da si mislio na mene.. Ovako, na istoj smo strani, ja sam veterinar, kinoloski sudija, dreser pasa , odgajivac staforda 25 godina i imam pet shop 12 godina... Psi su mi zivot, clanovi moje porodice i sve na svetu uz moju suprugu i cerkice... U ostalom sto si napisao se slazem... Ali mi smetaju polumozgovi koji ovde pisu budalastine i gluposti, a ne znaju nista o kinologiji i psima, ma ne znaju da se brinu ni o sebi, ali su totalno ubedjeni da su savrseni i Bogom dani...

    • 23. april 2022 | 15:12

      choda gaucho

      @Aca

      Bravo za sve komentare, posebno prvi... Ali bih samo u ovom komentaru gde si navodio rase koje cuvaju imovinu i dvoriste, zeleo da naglasim da stafordi i pitovi ne spadaju u te rase, jer su posebno dobri prema svim ljudima, cak i strancima, pa su zato i losiji cuvari od gorepomenutih rasa... Mislim da je to vazno naglasiti zbog ogromne i nepravedne hajke koja se digla od strane neznalica , a protiv staforda, pitova, bulterijera... Voleo bih kada bi i ti kao neko ko se bavi konologijom i ocito razume, naglasis takodje, jer ljudi pojma nemaju i strasno su neobrazovani...

    • 23. april 2022 | 15:24

      Aca

      @Aca

      Choda gaucho...ma ovde kada ides da odgovoris nakom...kom greskom ide onom prvom koji je postavio kom...pa je tako tvoj umesto onom indijancu koji je prvi pominjao postara...greskom otisao meni...pa je onda islo redosledom! ;) Kasno sam provalio.Naravno da smo na istoj strani t.j. takvo mišljenje je jedino ispravno i tačno...,a ove čobane kojima je pas za boks i lanac...njih bi trebalo zameniti sa tim istim psom....pa ih strpati u kavez na vise godina i hraniti starim hlebom i vodom...kao što to i oni upravo rade prema svojim psima...pa da vidimo posle par godina da li će im i Laza Lazarevic pomoci!

    • 23. april 2022 | 15:32

      choda gaucho

      @Aca

      MISKO.. ma ne ubijaju ljudi, da... samo otvoris vesti ujutru i samo kasaspljenja, ubistva i silovanja, sa primesom pedofilije... Eto takvi su ti ljudi koje branis... Ljudi nikada nece biti toliko duhovno i psihicki cista i dobronamerna stvorenja kao zivotinja, posebno psi... Tako da to sto si rekao da ljudi ne ubijaju nam govori dve stvari o tebi: 1. ili da nemas pojma gde se nalazis i u kakvom svetu zivis 2. ili da si funkcionalno nepismen, u prevodu ne razumes ono sto pokusas da procitas, pa ti tako promakne svaki dan gomila vesti o ljudima koji se ubijaju, siluju, pedofilisu, ubijaju cele svoje porodice, siluju svoje cerke i sinove... A ne zive u kavezu kao milioni pasa sirom ove propale Srbije...

    • 23. april 2022 | 15:45

      Aca

      @Aca

      CHODA GAUCHO...Po mom iskustvu i brdu literature koje sam procitao...takodje i pricama mnogo vlasnika pasa i vlasnika uzgajivacnica drugih rasa...bice ona stara...ne postoji loš pas...vec samo loš vlasnik! Pitovi i stafordi nisu ništa lošiji od drugih rasa...samo se ne bi slozio da vise vole svoje vlasnike od drugih rasa...pošto je dokazano sirom sveta i dokumentovano da svi mastifi...tu spada i Cane Corso i Dogo Argentino...do smrti vole svoje vlasnike...čak i da su previše emotivni...t.j. da im je to čak i mana i da su rase koje su emotivnije od drugih i privrzenije svojim vlasnicima od drugih generalno...tako da recimo Cane Corso ukoliko zivi u zdravom okruzenju...nikada nece pobeci iz svog dvorista ili se previse udaljiti od svog vlasnika...za razliku od nekih drugih rasa!Tu je i Akita Inu...koja je slična....mada ponavljam...najvise zavisi od samog vlasnika i koliko psu pruži normalne uslove za živoot!Kod pitova i staforda se češće dešavaju napadi...zbog toga što takve pse uglavnom nažalost drže iskompleksirane i praznoglave budale...tako da psu brzo uniste duh i mozak...pa bi u njihovim rukama nažalost svaki pas postao agresivna divlja životinja!

    • 23. april 2022 | 15:58

      Aca

      @Aca

      CHODA GAUCHO t.j. da...kao si što si rekao...pitovi,stafordi,labradori...veruju vise svim ljudima na prvu loptu...dok psi čuvari t.j. svi mastifi...Cane Corso,Dogo Argentino...pa i Rotvajleri su ograničeni sa poverenjem prema neznancima...pa im treba više vremena da nekoga stvarno zavole i da nekome veruju 100%...!Mada opet nisu isti ni prema svakom neznancu...osete oni ko je loš,a ko dobar...i za koga je potrebno vreme! ;)

  • Milan

    23. april 2022 | 11:23

    Pa zar ovaj pas nije "uspavan", zar treba da ubije još nekoga????

  • Bojan

    23. april 2022 | 11:15

    Ovo je zatvor a ne prihvatiliste. Nije ni cudo sto su agresivni...

  • С-17

    23. april 2022 | 11:14

    Пас човеков најбољи пријатељ?! Мало сутра!

    • 23. april 2022 | 11:24

      Jaa

      @С-17

      Bio nekad.

    • 23. april 2022 | 11:47

      Sasa

      @С-17

      Bolje ti je čuti. Pas jeste čovekov najbolji prijatelj ali je čovek psu najgori neprijatelj, tačnije ljudi kao ti, neobrazovani i plitkoumni. Procitaj nesto, edukuj se oa onda pričaj. Ako ne znas sva slova pitaj nekog!

    • 23. april 2022 | 12:49

      Sneki

      @С-17

      Kod vas seljaka nije jer ih čuvate celog života na lancu ko robove a hranite ih korom suvog hleba a još će ti biti i prijatelj.

  • Luka

    23. april 2022 | 11:04

    Uvodite porez na pse koji se drže u stanovima. Ne mogu da spavam od njih, a ustajem ujutro za posao. 200 evra po psu mesečno, pa ko voli nek izvoli.

    • 23. april 2022 | 11:09

      Pa

      @Luka

      Sta ti sa time dobivas? I dalje ne bi mogao spavat.😀

    • 23. april 2022 | 11:48

      Saaa

      @Luka

      Porez na lose ljude, ti bi ostao bez dinara!

    • 23. april 2022 | 12:48

      Snupi

      @Luka

      Sta ,bolje ces da spavas kad neko plati porez, mozga bez!

  • Srb

    23. april 2022 | 11:03

    Koliko mrznje prema zivotinjam, ja sam zgrozen kakav smo narod, znate onu poslovicu ko ne voli zivotinje ne voli ni ljude. Ljudi sa psima su postali gradjani drugo reda sto je tuzno,nazalost ljudi ne znaju koliko su ta stvorenja dobra kad se radi na njima. Svuda gde sam putovao psi lutalice su uhranjene samo kod nas nisu. Zato smo tu gde jesmo

    • 23. april 2022 | 11:17

      Hrv

      @Srb

      Koja mrznja? Sta bre lupas. Za sve naopako izmisljate neku "mrznju". Leci se pahuljice.

    • 23. april 2022 | 11:31

      😂

      @Srb

      Kakav smo narod? Ti sebe smatras delom naroda kog pljujes bez bre nesreco. Svuda gde sam ja putovao nema pasa lutalica sem u bednim zemljama kao sto je nasa

    • 23. april 2022 | 12:52

      Sneki

      @Srb

      Razlog tome je sto nam je stanovnistvo 70% sislo sa planina.

  • Tihi

    23. april 2022 | 10:53

    Cudo da ga niko nece hahaha

    • 23. april 2022 | 11:11

      Ja ba

      @Tihi

      Niko da se javi.😀

    • 23. april 2022 | 12:56

      Sneki

      @Tihi

      Evo, ja ga hocu, imam već dva, može i treći. Kod mene slobodno šetaju po dvorištu, uvek siti i ne napadaju nikog.

  • Snežana

    23. april 2022 | 10:50

    Bas me cudi sto ga nece niko

  • Damir

    23. april 2022 | 10:48

    Šarplaninaci pas, nije za boks niti lanac. To je pas koji se dresira da pazi na ovce ili duge životinje na otvorenom prostorima, pašnjacima, livadama, prerijama itd. Njegovo zatvaranje i zanemarivanje od strane vlasnika, samo mu znatno povećava agresivnost prema bilo kome ko je u blizini i u tom slučaju dolazi do ovakvih napada sa ozbiljnim posledicama.

  • Viki

    23. april 2022 | 10:42

    Vlasnik je kriv sto je psa drzao zatvorenog i zanemarenog. Svako bi poludeo u takvim uslovima. Pas nije kriv.

    • 23. april 2022 | 13:43

      Zona Press

      @Viki

      Nije kriv sto je ubio nekog???? Jesi ti normalna? Jel imas odnos sa psima mozda?

  • Srki

    23. april 2022 | 10:41

    MA NIJE PROBLEM USPAVATI TU ZIVOTINJU NEKA I BUDE TAKO I NIJE DA MI NE ZALIMO TU JADNU ZENU A MOGAO JE I BILO KO DA NASTRADA NEGO SE RADI O TOME DA CE LJUDI I DALJE PRAVITI TE KRVOLOCNE ZIVOTINJE I TO SVESNO A TE ZIVOTINJE NISU TAKO SVESNE KAO I LJUDI. O TOME SE RADI I POENTA JE DA LJUDI NESTVARAJU TAKVE ZIVOTINJE I DA SE SANKCIONISU PO ZAKONU DA SE NE DESAVAJU TAKVE STVARI ...

  • Kratko jasno

    23. april 2022 | 10:41

    Nema uredjene države, živimo u džungli, šta kome zapadne i kako se ko snadje...

    • 23. april 2022 | 12:58

      Sneki

      @Kratko jasno

      Oni koji ovako tretiraju pse i jesu za džunglu.

  • Deda Gaga

    23. april 2022 | 10:40

    Šarplanince uzgajam više od 30 godina prvenstveno iz ljubavi prema ovoj našoj autohtonoj rasi,tako da mislim da imam puno toga da kažem. Ukratko šarplaninac je ovčarski pas i potrebno mu je prostranstvo,dvorište ,prirodni ambijent.Pravi šarplaninac neće nikog napasti ako nije izazvan nečim ili mu je ugrožena teritorija ili on sam.Još jedna bitna stvar!Zadnjih 20ak i više godina novopečeni odgaivači ukrštali su ovu predivnu rasu sa drugim rasam i parili u srodstvu da bi dobili što veće i agresivnije pse i to je po meni razlog pojedinih jedinki koje ovako nepredvidivo reaguju.

  • ja

    23. april 2022 | 10:39

    Šarplaninac zatvoren u boksu koji sigurno nije primeran za njegovu veličinu,to je greh. Ne opravdavan ovo što se desilo ali sam siguran da on tu ženu nije napao iz čista mira. Oni su jako pametne životinje i imaju jako dobro pamćenje,tako da je on njoj sigurno nešto vratio što je ona njemu uradila možda i kad je bio mali.Naravno životinju treba uspavati jel je to trenutno za njega naj humanije. Sigurna sam da ga niko u Srbiji sad neće. I nije istina da se psi koji ujedu nekog u evropi odmah uspavaju.

  • auuu

    23. april 2022 | 10:37

    ovakav pas ubija ljude, sto je tragedija. zao mi je te zene koja je stradala u najgorim mukama, da je ubije divlja zver, saucesce porodici.

  • SVM

    23. april 2022 | 10:18

    Šarplaninci su prelepi i plemeniti. Čak maze. Ali pobesni i čovek a ne pas od neljudskosti. A to što niko neće da ga usvoji,zaista nije čudno. Moj deda je govorio,u psa nikad 100 posto vere nemaj

  • Srki

    23. april 2022 | 10:14

    PAS JE ODGAJAN OD MALENA U KAVEZU BEZ LJUDSKIH DODIRA INIJE ZIVOTINJA KRIVA NEGO VLASNIK STO GA TAKO ODGAJAO U NEHUMANIM USLOVIMA I STVORIO AGRESIVNU ZIVOTINJU I TO SVESNO I TREBA SE KAZNITI ZA PRIMER. A SA DRUGE STRANE KAO NIJE ZNAO DA SPRECI OPSTU OPASNOST I STAVI NA KAVEZ MREZU I ODOZGO DA OBEZBEDI DA NEBI PAS SLUCAJNO PRESKOCIO OGRADU. A STA BI BILO DA JE U SUSEDNO DVORISTE BILO VISE DECE ILI CELA PORODICA PA DA BUDE MASAKAR I ZATO NIJE ZASLUZIO MILOST VEC SAMO PO ZAKONU KAZNITI JER JE SAMO ON MOGAO MAKAR PREDVIDETI I SPRECITI OPSTU OPASNOST ZA LJUDE U OKOLINI.

  • ČINJENICA

    23. april 2022 | 10:08

    Ne mora biti besan. Unese bakteriju direktno u krvni sud ugrizom, sa očnjaka, i sepsa se razvija toliko brzo da pre otkaže srce i mozak nego što laboratorija iskultiviše bakteriju a lekar po protokolu ispiše recept za antibiotik. Ako proverite, stotine je takvih smrti po svetu od slatkog malog kuce.

  • Zekss

    23. april 2022 | 10:07

    Neodgovoran vlasnik, loša dresura psa... ali sada je kasno za totalnu sovijalizaciju ovog psa.. psi pamte i ovaj pas ce napasti ponovo ako mu se ukaže prilika jer ovo nije Pudlica već radni pas, pas čuvar i ako se takav pas ne socijalizuje dok je štene ili ima neke traume od lošeg drzanja od strane vlasnika, nemože mu se više verovati... Radim sa psima godinama i znam sta pričam..

  • jaca

    23. april 2022 | 10:00

    pas je ogledali vlasnika. zasto ih nabavljate da bi ih zatvorili ? mucite zivotinje.

  • Miki

    23. april 2022 | 09:59

    Citam ove komentare i ustanovio sam da u Srbiji su svi strucnjaci za sve.Odrastao sam uz kocica sto je normalno za selo,medjutim kad procitam ove komentare ustanovim da o psima neznam nista!!!

  • Cuckić

    23. april 2022 | 09:56

    Zabraniti ulaz svima sa životinjama u tržnim centrima! U Delti u Nišu toliko kompleksaša, poremećenih licnosti i sponzoruša kao ove iz Zadruge kojima su "dečkici" narko dileri ili dečkići njihovih majki ili šta već kupili fensi pse pa tako one sa napumpanim usnama i botox terapijama bez dana radnog staža krenu sa dzukcima u sam tržni centar pa glume face!

    • 23. april 2022 | 10:01

      marko

      @Cuckić

      Polusveta visak…

    • 23. april 2022 | 10:03

      Ela

      @Cuckić

      Koliko je krompir na pijaci

    • 23. april 2022 | 10:38

      Minja

      @Cuckić

      To je postalo pomodarstvo svuda. Kao modni rekvizit im to dodje. Nema tu ljubavi prema zivotinjicama. 😔😔😔

  • Pas

    23. april 2022 | 09:56

    Ovakvog psa usoavati a vlasnika oterati na robiju al stvarno i odmah sve je jasno. Sarplaninac hoce polje i ovce a ne kavrz kod nekog ko je krvolocan.

  • Qqq

    23. april 2022 | 09:45

    Ovaj pas nije za box

    • 23. april 2022 | 10:12

      Gvozden

      @Qqq

      Nije ni jedan pas za box!

    • 23. april 2022 | 10:55

      Luka

      @Qqq

      Da nije možda za u sobu? Boks je humaniji od lanca a ovakvi psi mogu slobodno da šetaju samo u planini pored ovaca.

    • 23. april 2022 | 10:55

      Čiča Miloje

      @Qqq

      Koliko li je ljudi za boks... a slobodno šetaju...?

  • Tina93

    23. april 2022 | 09:37

    Pas izgleda zapusteno i zanemareno. Moj tata je davno imao Šarplaninca koji je prelepo izgledao i nikada nije nikog napao, ali branio je svoju teritoriju normalno ako neko nepoznat hoce u dvoriste 🤷‍♀️ inace su mnogo pametni i zastitnicki nastrojeni. Psa treba redovno vakcinisatti, voditi kod veterinara, a ne kao vecina koji kupe za dvoriste, obezbede boks za psa i to je to kao a sve druge stvari i potrebe zanemare i posle kao ju napao me/ga pas.

    • 23. april 2022 | 10:06

      B9

      @Tina93

      Nije bitan izgled šarplaninca. Ukoliko nemate bar 20 ovaca i celu planinu za ispašu držanje šarplaninca je zločin i ne mogu da shvatim ljude koji ih drže u dvorištu..

  • Ana

    23. april 2022 | 09:36

    Ni jedan pas nije agresivan ako ga takvim ne napravi vlasnik. Drzati sar planinca u kavezu je zlocin. Tako nesto imamo u komsiluku. Drzi sar planinca u boksu leti na 40c. Vlasnik treba da odgovara zbog ovog mucenja zivotinje i ubistva zene.

    • 23. april 2022 | 17:07

      Svetlana

      @Ana

      Ana, kako možete da branite psa koji je ubio ženu, da li to znači da vi imate opravdanje za svako ubistvo. Nije pas kriv nego vlasnik. Da li je žrtva kriva? Ne mrzim pse, ali su psi ipak životinje, a životinjama se ne može verovati. Ana, da je neko od ljudi izudarao psa vi bi ste(svi koji brane agresivne pse) osuli drvlje i kamenje na tu osobu i tvrdili da pas niije nikada kriv . Životinje vole ljude iz koristi. Nemoj da hraniš psa i mačku i nećete voleti.

  • Vesna

    23. april 2022 | 09:33

    Uvesti teške kazne za maltretiranje životinja, držanje u kavezu i vezivanje pasa. Najgire je što se ne može ući u trag bolesnicima koji maltretiraju životinje na bolestan način, nanose im tešku patnju i bol a da niko nikada ne može da sazna. Jadne životinje šta od ljudi mogu da dožive. Naravno da će napraviti problem i u patnjii besu, odbrani, ubiti maltretirana životinja. Kazniti vlasnika a lečiti životinju! Spasiti jei čuvati.

  • Milan

    23. april 2022 | 09:30

    Svako ko drzi psa na lancu i u kavezu ceo njihoj zivot treba da odgovara,kao i u normalnim drzavama.

    • 23. april 2022 | 09:46

      💯

      @Milan

      Leči se, odmah po terapiju! Taj pas je zver koji je za eutanaziju! A kome je ovde preči pas od ljudskog zivota, radi se teško duševn obolelom monstrumu za dozivotno psihijatrijsko lečenje! Vlasnik ce odgovarati po zakonu, a žrtvu te zveri ne moze niko da vrati! Saučesće porodici preminule! A svi koji brinrte o zveri stidite jer ste zlo ljudsko! Kako bi se vi zverobrižnici ponasali da je ta zver napala vase dete, oca, majku,baku, deku, prijatelja? Stidite se! Ja volim zivotinje, ali covek na prvom mestu!

    • 23. april 2022 | 10:47

      Jelena

      @Milan

      Poštovani Milane, Niko ovde ne brine više o psu a zaboravlja na sirotu ženu. Imala sam bernskog planinskog psa i igrom slučaja sam se morala preseliti u manju kuću, sa manjim dvorištem. Posle mesec dana sam ga poklonila porodici koja ima uslove da drži tako velikog psa. Porodici nastadale saučešće, medjutim ovo je knjiški primer kako je čovek napravio zver. Vlasnik treba da krivično odgovara. Pas + lanac + kavez = zver koja ubija. Svi radni psi zahtevaju jako mnogo prostora da trče, dnevno bavljenje nekim poslom sa svojim ljudima i samo tako će pas biti uravnotežen i smiren. Žena koja je preminula je prvenstveno žrtva neodgovornog vlasnika šar planinca. Od njega je sve krenulo.

  • Braćala

    23. april 2022 | 09:29

    Zatvorili ga u box??? Pa ajde ubacite sebe u box

  • Bruka

    23. april 2022 | 09:27

    Ne mucite PSA, nego ga uspavajte. Gori ste vi sto ga tu drzite nego on. Jadni pas. Ovo je strasno. Vi njega mucite.

  • Sudija

    23. april 2022 | 09:24

    Dajte ga Levijatanu...posto oni uvek brane pse,a ljude ko j..e...

  • Aca

    23. april 2022 | 09:22

    Treba znati sa zivotinjama. Sistem nije uredjen i ne postoje nikakva pravila oko drzanja zivotinja. Ovde vidim, komentari bi ukrotili Prirodu, zivotinja treba prirodni nagon da ukroti a prvi ljudi ne postuju pravila. Ako ne znate da drzite zivotinje, nemojte ih drzati a i oko zasticenih vrsta, imamo pravi pomor oko trovanja. Gledajmi na situaciju iz vise uglova i sireg spektra.

  • Baba

    23. april 2022 | 09:21

    Verovatno jadan pas a to sto je ubio zenu nikom nista.

  • Neki Tamo

    23. april 2022 | 09:19

    Našeg poštara izujedao Šarplaninac, odmah je uspavan.

  • markan

    23. april 2022 | 09:18

    gospodo zaomije gospodje ali sta ako je razdrazila psa i akogaje provocirala pustimo to da strucnjaci razmotre

    • 23. april 2022 | 09:32

      Lol

      @markan

      Dok oni ne odluce, ti uzmi bukvar, gramatiku i pravopis pa razmatraj dok se ovo ne razmotri.

  • Krokodilko

    23. april 2022 | 09:17

    Dozivotna baki..nece mu pasti na pamet ponovo isto

  • Lila

    23. april 2022 | 09:10

    Ovo samo kod nas ima, vise pasa nego ljudi. Kad pocnu da izlaze iz ulaza zgrada, da laju, jer ih gazde zatvore po ceo dan, dok su na poslu, zato sto se zna da treba da bude napolju. Po restoranima naskacu na stolove gde je hrana. Uzas!

  • Marko cg primorje

    23. april 2022 | 09:10

    Ima bas mio pogled pitom,a i preporuke dobre ima proslost

  • Gedza

    23. april 2022 | 09:08

    Možda bi trebalo psihologa da uključite?

  • Lexy

    23. april 2022 | 09:07

    Nije pas kriv. Kriv je vlasnik. Uzmes velikog psa i drzis ga u kavezu. Naravno da ce nesto lose da se desi.

  • Vu

    23. april 2022 | 09:00

    Kakvo udomljavanje. Inekcija za uspavljivanje i kraj priče. Ako se neko bude bunio, mislim ovi kojekakvi iz zaštite životinja, treba da sledi prijava za podržavanje ubistva.

  • Guess

    23. april 2022 | 08:58

    Pas mora puno da seta. Zatvoritr coveka u boks, pa vidite kako ce on da se ponasa! Pas nije kriv, vec njegov vlasnik!

  • Ris

    23. april 2022 | 08:55

    Roberte pa sto ga ti ne udomis?Pas nije besan nego krvolocan.Pokazi interesovanje

    • 23. april 2022 | 10:29

      Srki

      @Ris

      AJDE BUDI TI U KAVEZU CEO ZIVOT PA KADA SE OSLOBODIS BUDI DOBRICA.PO TVOME PAS JE KRVOLOCAN A GAZDA JADAN DOBRICA I PSA USPAVATI ZA NASTRADALU ZENU A GAZDU NAGRADITI PO OVIM PAMETNJAKOVICIMA.

  • Skids

    23. april 2022 | 08:53

    Puna mu glava krpelja stavite mu ampulu verovatno je i pun buva jede suv hleb bolje ga uspavajte nego da se muči ovako

    • 23. april 2022 | 09:02

      Bole

      @Skids

      A što je ženu ubio nema veze... Kako bih ja vas kučkare kažnjavao niste ni svesni.

  • Bojan

    23. april 2022 | 08:51

    Čuj „niko ga ne zeli“ pa takvi psi se u normalnim drzavama podhitno uspavljuju

    • 23. april 2022 | 09:16

      Krokodilko

      @Bojan

      Nema takvih pasa u normalnim zemljama..ovde su i pit bulovi pitomi..

    • 23. april 2022 | 09:23

      Dobrrman

      @Bojan

      A da svakog pedofila ubicu silovatelja uspavamo ,a verujte vise je njih nego pasa koji su nekog usmrtili ili naneli teze povrede. Z

    • 23. april 2022 | 10:00

      ljudima dozvoljeno

      @Bojan

      da je čovek bio bi pod zaštitom zakona demokratske Evrope

  • Alex

    23. april 2022 | 08:48

    Ne razumem zašto ga ne uspavaju. Jednom je to uradio i to vlasnici i sigurno će opet.

    • 23. april 2022 | 08:58

      Tip

      @Alex

      Nije vlasnici nego komsinici ali to nista ne menja,usmrtio zenu i treba ga uspavati

    • 23. april 2022 | 09:18

      Krokodilko

      @Alex

      Nema smrtne kazne kod nas..ako niste znali

    • 23. april 2022 | 10:50

      SRBIN

      @Alex

      NIJE VLASNICI CITAJ BOLJE AKO SI PISMEN

  • Marko

    23. april 2022 | 08:36

    Treba ga cuvati, paziti i maziti. Lepi moj pas. Ovaj svet ide dodjavola.

    • 23. april 2022 | 09:25

      🐒

      @Marko

      Ti si dečko za posmatranje

    • 23. april 2022 | 10:04

      Dane

      @Marko

      I covek kada uvoje zemu treba ga maziti i paziti,lepi nas covek...Zar ne? U cemu je razlika? Opravdanje za psa,zato sto je u kavezu,opravdanje za coveka,zato sto je isprovociran. Znaci nisu krivi ni pas ni covek u treba ih maziti i paziti,lepi nasi.... Vi ste ljudi bolesni. Ja imam psa i volim zivotinje,ali pas koji napadne i ubije coveka,ljudi to je za osudu,to je zver! Pa koliko njih je zatvoreni u kavezu i na lancu? Zamislite da svaki napada i ubija. O cemu vi? Nije do lanca,nije do boksa,do zivotinje je i ne treba je zaliti! Zaliti zenu koju je ubio,to je covek,necija majka....vi ste ljudi bolesni! Niko ne spominje zenu,svi zalite psa. Gde ide ovaj Svet sunce ti jbm....

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA