Најчешће и највеће саобраћајне несреће дешавају се на потезу Пожега-Златибор, што значи да наставак аутопута од Пожеге до Мачката треба наставити према Котроманима, а не према Бољарима. Много је и других фактора који овој деоници дају приоритет. Ако се завршетак деонице од Паковраће до Пожеге планира до 28. јуна, онда нема много времена да се заврше припремне радње ( експропријација..) и грађевинска дозволе, као и уговор за извођење. Предпостављам да ће изођач бити Кинеска компанија!
Анте
Најчешће и највеће саобраћајне несреће дешавају се на потезу Пожега-Златибор, што значи да наставак аутопута од Пожеге до Мачката треба наставити према Котроманима, а не према Бољарима. Много је и других фактора који овој деоници дају приоритет. Ако се завршетак деонице од Паковраће до Пожеге планира до 28. јуна, онда нема много времена да се заврше припремне радње ( експропријација..) и грађевинска дозволе, као и уговор за извођење. Предпостављам да ће изођач бити Кинеска компанија!
Podelite komentar