Potresna scena na pruzi kod Šapca: Stigao sin tragično stradalog traktoriste, mogao da uradi samo jedno

   ≫ 

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Maja
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Vladan

    01. jun 2025 | 11:05

    Nije ni cudo da se desavaju nesrece na pruznim prelazima koji nemaju branike ili polo-branike kad vozaci vozova putnickih ni teretnih u opste ne daju zvucni signal upozorenja na prelazima puta preko pruznog koloseka. Velika opasnost je nocu kad je smanjena vidljivost, licno sam ja prelazio prugu mnogo puta na prelazu na kom nema branika ili polu-branika a inace je ulaz u selo asfaltiran prelaz (nije divlji prelaz) kad nailazi teretni voz bez zvucnog upozorenja a ako je u obavezi da na svakom pruznom prelazu da zvucno upozorenje!

  • Usa

    31. maj 2025 | 19:44

    Postaviti ogradu celom duzinom pruge. Kosta, ali je jedino resenje.

  • Vu

    31. maj 2025 | 18:48

    Ovakvih prelaza ima stotine na lokalnim prugama. Svi su pravljeni na zahtev lokalnog stanovništva, većinom poljoprivrednika da ne bi pravili veliku kilometražu do svojih njiva. Kad železnica radi bezbednosti ukine neki takav prelaz, onda traktorima prelaze gde je kome volja. Železnica zabije stubove iskopa kanal, za dva dana stubovi povađeni, a kanal zatrpan. Kad bi železnica ukinula takve prelaze na poljskim putevima sutra bi došlo do pobune poljoprivrednika.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA