Ван сваке памети је зауставити на левој траци то је непромишљена глупост,Отац и мала беба страдали због бахатости трећег лица…Ово је хорор како се вози по Србији!
Право питање је шта је камион радио у левој траци и какав је то квар да се ту стане, осим ако није отказао волан. Друго,,,троугао мора бити 100м иза возила на ауто путу. Тешко да возач тТојоте кад је стао није упалио сва четири. Возач шкоде је морао да иде преко 150 јер на тим брзинама тешко уочаваш како се неко испред тебе јако споро креће или стоји.
Da se ne lazemo pruske su trake, klepalo se pri pravljenju, kada preticem kamion na Milosu velikom imama osjecaj kao da se provlacim kroz iglene usi, ali zato bratstva i jedinstva to je auto put.
Kamion u levoj traci zaustavljen, na njega naleće auto a zatim na oba drugi auto? Niko od njih ne zna da se na auto putu vozi srednjom trakom a da leva služi isključivo za preticanje? Naravno, svakodnevno vidimo debile koji voze levom trakom. U mnogim državama za takve pored puta postoji znak sa oznakama, vozna traka, preticajna traka ,zaustavna traka. I kažnjavaju.
Како бих Вам забранио претицање, нисте свесни. Један батица 89.5 км/сат, други га претиче са 90. Онда 10 километара возиш иза два мајмуна који мере чији је дужи. Онда се паметница још и поквари у брзој траци где можеш да идеш 130, и лепо постави троугао и чист је пред законом, а то што је побио двоје, а видећемо, можда и више, то за закон не постоји. Што те није погурао колега са 40 тона од позади, одмах би знао да си погрешио...
Sta moze tako da se pokvari na kamionu da on ne moze da predje u zaustavnu traku?Jedino upravljacki sistem a u svakoj drugoj situaciji bi mogao da predje u zaustavnu jer ima inerciju kretanja.Cak i da mu tocak zablokira kamion ima snage da se skloni.
U Srbiji još vlada bezakonje,imamo sve zakone koje narod uopšte ne poštuje. Šta je ON tražio s pokvarenim kamionom na LEVOJ strani i,uopšte, na autoput. Policija ne može svako vizilo da kontroliše a previše nas ne je.e nikog živog i briga njega da li će on nečiju decu da poubija kao što se i desilo. Znači,dokle god smo MI pokvareni dešavaće se najgore i to (ne daj bože) puno često
Tako je! Leva traka se koristi za preticanje. Šta je kamion tražio u levoj, i šta se to pokvarilo da nije mogao da pređe u zaustavnu? Treba proveriti i na kojoj udaljenosti je postavio trougao. Zakon kaže da na autoputu trougao mora biti minimum 100 m pre vozila. Kriv je i vozač Tojote jer je i on zaustavio vozilo u levoj traci, a više nije bilo trougla. Ovde je najmanje kriv vozač Škode.
Pa gde je bio trokut, ako je bio u zaustavnoj zašto su ovi vozili zaustavnom, zašto je pokupio trokut ako je bio skroz levo, zašto je treći vozač naleteo na sve njih ponovo, o čemu se ovde radi,neko svo vreme vozio zaustavnom ili ....!!!??
nije bio u zaustavnoj traci (desno) bio je zaustavljen na levoj traci gde obe trake voze ovaj sa tojotom verovatno išao minimum 140 uspeo da ukoči ali udario u trokuta i stao a na njega naletela škoda odpozadi
Dugi
Trag kočenja kamiona je veliki, nije se on pokvario u levoj traci. Nešto drugo je po sredi.
Podelite komentar
Драган
Ван сваке памети је зауставити на левој траци то је непромишљена глупост,Отац и мала беба страдали због бахатости трећег лица…Ово је хорор како се вози по Србији!
Podelite komentar
Сремац
Право питање је шта је камион радио у левој траци и какав је то квар да се ту стане, осим ако није отказао волан. Друго,,,троугао мора бити 100м иза возила на ауто путу. Тешко да возач тТојоте кад је стао није упалио сва четири. Возач шкоде је морао да иде преко 150 јер на тим брзинама тешко уочаваш како се неко испред тебе јако споро креће или стоји.
Podelite komentar
Srkimaja
Da se ne lazemo pruske su trake, klepalo se pri pravljenju, kada preticem kamion na Milosu velikom imama osjecaj kao da se provlacim kroz iglene usi, ali zato bratstva i jedinstva to je auto put.
Podelite komentar
Tt
Kamion u levoj traci zaustavljen, na njega naleće auto a zatim na oba drugi auto? Niko od njih ne zna da se na auto putu vozi srednjom trakom a da leva služi isključivo za preticanje? Naravno, svakodnevno vidimo debile koji voze levom trakom. U mnogim državama za takve pored puta postoji znak sa oznakama, vozna traka, preticajna traka ,zaustavna traka. I kažnjavaju.
Podelite komentar
Праведник
Како бих Вам забранио претицање, нисте свесни. Један батица 89.5 км/сат, други га претиче са 90. Онда 10 километара возиш иза два мајмуна који мере чији је дужи. Онда се паметница још и поквари у брзој траци где можеш да идеш 130, и лепо постави троугао и чист је пред законом, а то што је побио двоје, а видећемо, можда и више, то за закон не постоји. Што те није погурао колега са 40 тона од позади, одмах би знао да си погрешио...
Podelite komentar
Сремац
@Праведник
Апсолутно тачно, јел ти ово камионџије руку минусе?
Podelite komentar
Rile
Sekunda uništi živote.
Podelite komentar
Ag
Izvinjavam se na glupom pitanju, ne morate da ga objavljujete
Podelite komentar
Ag
Ako je stradao covek koji je bio van svog auta, na njega naletelo vozilo, gde je tu beba od tri meseca?! Zasto je jadno dete poginulo?
Podelite komentar
Ccc
@Ag
Dal da pročitaš tekst, sve piše...
Podelite komentar
Miki
Sta moze tako da se pokvari na kamionu da on ne moze da predje u zaustavnu traku?Jedino upravljacki sistem a u svakoj drugoj situaciji bi mogao da predje u zaustavnu jer ima inerciju kretanja.Cak i da mu tocak zablokira kamion ima snage da se skloni.
Podelite komentar
Да
@Miki
само када би га пропустили други возачи,култура у саобраћају нам је не нула,него дебели минус.
Podelite komentar
Mile
Realno, krivi su sva trojica.
Podelite komentar
Danka
IZVINJAVAM SE,NIGDE NE PIŠE AUTOPUT,JA TAKO SHVATILA, IZVINJAVAM SE
Podelite komentar
Danka
@Danka
Piše MILOŠ VELIKI (jaaaaoooo koja sam bruka)🤣
Podelite komentar
Danka
U Srbiji još vlada bezakonje,imamo sve zakone koje narod uopšte ne poštuje. Šta je ON tražio s pokvarenim kamionom na LEVOJ strani i,uopšte, na autoput. Policija ne može svako vizilo da kontroliše a previše nas ne je.e nikog živog i briga njega da li će on nečiju decu da poubija kao što se i desilo. Znači,dokle god smo MI pokvareni dešavaće se najgore i to (ne daj bože) puno često
Podelite komentar
teorija zavere
@Danka
Tako je! Leva traka se koristi za preticanje. Šta je kamion tražio u levoj, i šta se to pokvarilo da nije mogao da pređe u zaustavnu? Treba proveriti i na kojoj udaljenosti je postavio trougao. Zakon kaže da na autoputu trougao mora biti minimum 100 m pre vozila. Kriv je i vozač Tojote jer je i on zaustavio vozilo u levoj traci, a više nije bilo trougla. Ovde je najmanje kriv vozač Škode.
Podelite komentar
Kako
Pa gde je bio trokut, ako je bio u zaustavnoj zašto su ovi vozili zaustavnom, zašto je pokupio trokut ako je bio skroz levo, zašto je treći vozač naleteo na sve njih ponovo, o čemu se ovde radi,neko svo vreme vozio zaustavnom ili ....!!!??
Podelite komentar
Danka
@Kako
Jesi li pročitao,bio je na LEVOJ strani,na LEVOJ je bio kamion, na LEVOJ traci autoputa
Podelite komentar
Троугао
@Kako
Троугао.
Podelite komentar
Marko
@Kako
Skroz zamrseno
Podelite komentar
Rade
@Kako
Nije zaustavna traka već leva, citate li vi Zato se to i desilo sto je bilo u levoj traci, niko nije očekivao zaustavljeno vozilo
Podelite komentar
panić
@Kako
nije bio u zaustavnoj traci (desno) bio je zaustavljen na levoj traci gde obe trake voze ovaj sa tojotom verovatno išao minimum 140 uspeo da ukoči ali udario u trokuta i stao a na njega naletela škoda odpozadi
Podelite komentar
Igor
Niko nije kriv.
Podelite komentar
Danka
@Igor
Da,tako je. Tužno al istinito
Podelite komentar