Autobus jurio NEVEROVATNOM BRZINOM, vidi se sa tahografa: Potpukovnik MUP o uzroku prevrtanja kod S. Mitrovice

S. J.
S. J.  

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika SM
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Ime

    19. oktobar 2025 | 13:02

    Da je brzina vozila bila prilagođena uslovima na putu, ništa od ovoga se ne bi desilo. Ukoliiko je vozač oprezan u vožnji ovakve stvari ne bi trebalo da se dogode.

  • D. Lukić

    19. oktobar 2025 | 11:53

    U članu 45. Zakona o bezbednosti saobraćaja je zapisano, da je, citiram; »autobusima najveća dozvoljena brzina 80 km/h, osim na autoputu gde je najveća dozvoljena brzina 100 km/h«. Pored toga, opšte je poznato, da autobusi imaju tempomat kojim se može ograničiti, a i ograničava se maksimalna brzina vožnje. Iskustveno mi je poznato, da tempomati na autobusima kompanija čije usluge koristim više od deset (10) godina, dozvoljavaju brzine samo do 100 km/h. Zato ne mogu da verujem nadležnima, da je tahograf zapisao, da se autobus na putu IIB razreda i to u dvostrukoj, opasnoj krivini kretao brzinom od 120 km/h. I ako već; »Fizika nije mogla nikako da zadrži vozilo pri ovoj brzini«", možda bi ga zadržala čelična zaštitna ograda koja je morala da bude postavljena na bankini puta prema kanalu koji je dubok oko tri (3) metra. Imajući napred navedeno u vidu, postavlju se pitanja za milion dolara; da li je u projektu rekonstrukcije puta Sremska Mitrovica – Jarak bila predviđena čelična zaštitna ograda na mestu nesreće i ako nije, zašto nije bila predviđena, a ako je u projektu rekonstrukcije bila predviđena čelična zaštitna ograda, postavlja se pitanje odgovornosti nadležnih koji su dozvolili saobraćaj rekonstruisanim putem Sremska Mitrovica – Jarak pre nego što je postavljena predviđena čelična zaštitna ograda.

  • mislim

    19. oktobar 2025 | 10:34

    ja sam vozio blizu budapeste gdje je autobus vozio 140kmh jos neki stari krs, trebalo mi je 200km da ga prestignem jer je sam non stop prestizo i salto trakeiskreno nisam ni slutio da autobus moze tako brzo voziti

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA