Autobus jurio NEVEROVATNOM BRZINOM, vidi se sa tahografa: Potpukovnik MUP o uzroku prevrtanja kod S. Mitrovice

S. J.
S. J.  

Komentari

  • Ime

    19. oktobar 2025 | 13:02

    Da je brzina vozila bila prilagođena uslovima na putu, ništa od ovoga se ne bi desilo. Ukoliiko je vozač oprezan u vožnji ovakve stvari ne bi trebalo da se dogode.

  • D. Lukić

    19. oktobar 2025 | 11:53

    U članu 45. Zakona o bezbednosti saobraćaja je zapisano, da je, citiram; »autobusima najveća dozvoljena brzina 80 km/h, osim na autoputu gde je najveća dozvoljena brzina 100 km/h«. Pored toga, opšte je poznato, da autobusi imaju tempomat kojim se može ograničiti, a i ograničava se maksimalna brzina vožnje. Iskustveno mi je poznato, da tempomati na autobusima kompanija čije usluge koristim više od deset (10) godina, dozvoljavaju brzine samo do 100 km/h. Zato ne mogu da verujem nadležnima, da je tahograf zapisao, da se autobus na putu IIB razreda i to u dvostrukoj, opasnoj krivini kretao brzinom od 120 km/h. I ako već; »Fizika nije mogla nikako da zadrži vozilo pri ovoj brzini«", možda bi ga zadržala čelična zaštitna ograda koja je morala da bude postavljena na bankini puta prema kanalu koji je dubok oko tri (3) metra. Imajući napred navedeno u vidu, postavlju se pitanja za milion dolara; da li je u projektu rekonstrukcije puta Sremska Mitrovica – Jarak bila predviđena čelična zaštitna ograda na mestu nesreće i ako nije, zašto nije bila predviđena, a ako je u projektu rekonstrukcije bila predviđena čelična zaštitna ograda, postavlja se pitanje odgovornosti nadležnih koji su dozvolili saobraćaj rekonstruisanim putem Sremska Mitrovica – Jarak pre nego što je postavljena predviđena čelična zaštitna ograda.

  • mislim

    19. oktobar 2025 | 10:34

    ja sam vozio blizu budapeste gdje je autobus vozio 140kmh jos neki stari krs, trebalo mi je 200km da ga prestignem jer je sam non stop prestizo i salto trakeiskreno nisam ni slutio da autobus moze tako brzo voziti

  • SM

    19. oktobar 2025 | 10:11

    Na putu bilo više tucanika nego na bankini, koja je smešno uzana, a posle renoviranja puta, nisu VRATILI zaštitne ograde u zonama krivina. Važno da je pompezno otvorena deonica od blizu 9km. I niko od punika-radnika nije rekao da je autobus "leteo".

  • Dr

    19. oktobar 2025 | 10:06

    Vidim da nekome nije jasno. Pa ima veze plate, jer se zaposljava svako....on sa 70 god vozi a čovek sa 50 god ne moze sa tom platom da izdrzava porodicu. E tako ima veze. Ne biraju se ODGOVORNI LJUDI I SPOSOBNI NEGO ONI KOJI HOĆE. Ima i medju njima odgovornih ali nije kriterijum....kada plata bude nirmalna onda se moze vršiti selekcija. Ovako daj šta daš.

  • U 1957

    19. oktobar 2025 | 09:55

    Vozače autobusa i ostale koji prevoze ljude trebaju lekari češće da pregledaju ,telesno ali i psihičko stanje,upotrebu alkohola i posle radnog vremena,upotrebu lekova,...

  • Bojan

    19. oktobar 2025 | 09:54

    Mene, kao vozaca, zanima kako je mogao da vozi 120, kad su svi autobusi blokirani na 100km/h, eventualno ako je iskljucio blokadu. Svakako je i 100km/h previse za ovu deonicu kojom se kretao.

    • 19. oktobar 2025 | 11:06

      FANTOM

      @Bojan

      Hahaaaahaaa! Sa kojom blokadom je blokiran? Ko te slagao jadan ne bio!? Pa nije to vozilo na el. pogon pa da ga možeš blokirati i smanjiti magnetna polja.

  • Ајде

    19. oktobar 2025 | 09:50

    Uzgred, pored puta nema ni bankine ni zaštitne ograde. Autobus se često kvario. Putnici kažu da je bilo problema.

    • 19. oktobar 2025 | 10:00

      YU 1957

      @Ајде

      Nije to tor za ovce nego put,čemu bankina i ograda,šta ako se kvario .Tebi se nešto pomešalo u glavi ili je tako od rođenja.

    • 19. oktobar 2025 | 10:19

      Ajde

      @Ајде

      Eto, povezao mi je prijatelj dete i izleteo u krivini, auto je zadržala zaštitna ograda. A da je ovaj stvarno vozio 120, šta misliš, koliko ljudi bi preživelo? Da li bi pao na krov ili malo drugačije? Sad će sve svaliti na vozača, jeste kriv je, ali nije samo on kriv.

  • Dr

    19. oktobar 2025 | 09:40

    Sve dok se ne daju normalne plate za vozače biće ovakvih. Kriterijum je KO HOĆE DA VOZI TAJ VOZI. Nije tačno da nema vozača, nema interesa da se vozi za 90.000-100.000 din. Naravno ko je odgovoran...

    • 19. oktobar 2025 | 09:58

      Ron

      @Dr

      Kakve veze ima plata da poštovanjem propisa. Voziš ili ne voziš ako je mala plata, ovakav autobus nije igračka i pobiti nevine ljude. Vozač u penziji.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA