Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Saputnik
Pojas može da spasi život to je nesporno. Ali, kada se daju milioni na usavršavanje sitnica u automobilu koje "zivot znače" o pojasevima niko ne vodi računa. Isti su kao i kada su se pojavili. Ne fleksibilni. Većini putnika prelaze preko vrata putnika i jos u vožnji seku kožu a tek kod iznenadnog kočenja... Nisu svi ljudi isti a pojasevi su unikatni pa ako dođe do ne predviđenih okolnosti ljudi niži rastom mogu biti ugušeni pre nego spašeni povrede. Hoće li neko povesti računa o pojasevima koji su značajniji od novog dizajna žmigavca.