Porodičnu idilu prekinula strašna vest: Potresno pismo supruga bolesne Ane, za nju je svaki dan presudan

Klinika u Japanu je i zvanično potvrdila da je Ana kandidat za njihovu terapiju

Komentari

  • Laza

    Ljudi napravite PayPal nalog, mi iz inostranstva jedino tako možemo pomoći..... A ima nas!

    7
    0

    Podelite komentar

  • Дејан Младеновић

    Најлепше жеље Ани за брз и трајан опоравак!!🌹🌺🌸.Иначе у тексту је наведено да је Ана фактички оперисана у року мањем од 2 недеље од кад јој је постављена дијагноза!!??Ја овим у Квебеку и апсолутно не схватам вербалне нападе увреде наших лекара и стања у болницама?? Овде би најбрже било минимум 3месеца после постављене дијагнозе био оперисан!!

    4
    1

    Podelite komentar

  • Zoran

    A cemu minusi.

    1
    0

    Podelite komentar

  • Dusan

    Kad bi svako od nas dao samo po 1€ dnevno,koliko nas ima tacno bi skupili dovoljno novca da se ljudi lece,kad je drzava takva da uopste ne brine o svom narodu kad je potrebno.Na zalost ako nemas para ne mozes ni da se lecis,strasno i tragicno.

    31
    1

    Podelite komentar

    • ZoxiNS

      @Dusan

      Treba dopreti do svih ljudi. Ja sam uplatio 10.000din. Toliko sam mogao. Cele godine pomazem po malo i saljem pare. Nikome ne govorim, posebno ne supruzi. 🤣 Samo uplatim.

      20
      1

      Podelite komentar

    • Anonymous

      @Dusan

      Trenutna vlast ima i dobre i lose strane kao i svaka vlast ali u poredjenju sa prethodnim vlastima na primer ova vlast je izdvojila novac za oko 450 osoba za lecenje u inostranstvu dok su ovi pre njih izdvajali za oko 20-30 osoba. Na zalost ne moze svima da bude placeno lecenje od strane drzave ali pomak po tom pitanju postoji.

      6
      0

      Podelite komentar

  • Jedan je zivot

    Ljudi, imao sam nazalost iskustva u porodici sa ovom vrstom bolesti i zaista je vreme i brzo reagovanje presudno u lecenju….. uplatio sam direktno na racun,a sad cu poslati i SMS. Dajte da jos po ne znam koji put pokazemo solidarnost i pomognemo Ani, koliko ko moze, ali sto pre!!!

    48
    2

    Podelite komentar

  • Сара

    Прочитала сам мало пре ово на инстаграму.Само камен би остао нем на овако нешто.Послала сам неколико порука,моја сестра исто.Наравно да ту није крај.Сутра ћу сигурно уплатити нешто.

    42
    2

    Podelite komentar

Najnovije vesti

Dozvoljavam da mi Telegraf.rs šalje obaveštenja o najnovijim vestima