Vruće u Crnoj Gori: Policija bacila suzavac i šok bombu na građane koji čuvaju oslikanu trobojku

Policija je okupljenima prethodno izdala naređenje da se raziđu, a građani su formirali "živi zid" oko murala

Komentari

  • Sale1971

    Krušik i Jovanjica

    • Haha vid ovog

      @Sale1971

      Hrvoje kakve to ima veze sa CG?

  • љиљана

    @Предатор Имају Милови своје Албанасе које су платили да гласају за отцепљење од Србије (референдум), сад их запошљавају као полицију, можда чак и да туку зна се кога. А ови наши језујити нека се дају у памет.

  • Pera

    Veceras na litiju cela Podgorica osim sake jada sto pevaju viva montenegro Boze oprosti im ne znaju sta rade

  • љиљана

    Православље, а самим тим и Срби, су западу кост у грлу. То ду рекли и Солана и Кларк. Мисле да смо руске марионете. Ми смо Срби и нећете нам мењати менталитет (хтели би да будемо као ви - безбожници). Ми смо (Срби), много старији од свих вас, а то запад зна (и зато нам се историја сервира, прво из аустро-угарске, а касније и од осталих западњака). Нисмо лицемери (мада нас има и таквих који продаше веру за вечеру). Али превазићи ћемо и то. Србијо не дај се!

  • flamantes

    Zapamtićemo dobro ko je što činio, a eno i Amfilohije reče da je Crnogorska crkva bila autokefalna, nego mi se omiliti neće.

    • Peko

      @flamantes

      Pa sve i da jeste bila Amfilohije samo ima pravo i legitimitet da je obnovi a ne bagra koja je izbačena iz Crvkve. Uostalom Bogomolje se ne osnivaju u Policijskoj stanici.

    • Zoran

      @flamantes

      Nije nikada rekao autokefalna već autonomna i zasebna. Ne mešaj pojmove

  • Ana

        МОЛИТВЕНО ПРАВИЛО ЗА СПАС СРПСКОГ НАРОДА (особито на Косову и Метохији)   Молитвама Светих Отаца наших Господе Исусе Христе, Боже наш, помилуј нас. Амин.   Царе небески, Утешитељу, Душе Истине, који си свуда присутан и све испуњаваш, Ризнице добара и Даваоче живота, дођи и усели се у нас и очисти нас од сваке нечистоте и спаси, Благи, душе наше.   Свети Боже, Свети Крепки, Свети Бесмртни, помилуј нас .(трипут)   Слава Оцу и Сину и Светоме Духу, и сада и увек и у векове векова. Амин.   Пресвета Тројице, помилуј нас; Господе, очисти грехе наше; Владико, опрости безакоња наша; Свети, посети и исцели немоћи наше имена твога ради.   Господе помилуј . (трипут)   Слава Оцу и Сину и Светоме Духу, и сада и увек и у векове векова. Амин.   Оче наш који си на небесима, да се свети име твоје, да дође царство твоје, да буде воља твоја и на земљи као што је на небу; хлеб наш насушни дај нам данас и опрости нам дугове наше као што и ми опраштамо дужницима својим; и не уведи нас у искушење, но избави нас од нечастивог.     Псалам 3.   Господе, како је много непријатеља мојих! Многи устају на мене. Многи говоре за душу моју: нема му помоћи од Бога. Али Ти си, Господе, штит који ме заклања, слава моја; Ти подижеш главу моју. Гласом мојим вичем ка Господу, и чује ме са свете горе своје. Ја лежем, спавам и устајем, јер ме Господ чува. Не бојим се много хиљада народа што наваљују на мене. Устани Господе! Помози ми, Боже мој! Јер Ти бијеш по образу све непријатеље моје; Ти разбијаш зубе безбожницима. Од Господа је спасење. Нека буде на народу твом благослов твој.   Псалам 69.   Боже, похитај да ме избавиш; Господе, да ми помогнеш! Нека се постиде и посраме који траже душу моју! Нека уступе натраг и осрамоте се они који ми зло желе! Са стидом нека се врате натраг и осрамоте они који ми говоре: тако, тако! Нека се узрадују и узвеселе Тобом сви који траже Тебе, Боже, и који воле спасење твоје; нека стално говоре: велики је Господ. А ја сам сиромах и бедан, Боже, помози ми! Ти си помоћ моја и избавитељ мој, Господе, не закасни!

  • VERAN

    Policija bez kompasa. Juče ih slobodno pustila da farbaju uz uzimanje lk, a danas druge naredbe, ili možda reč Cetinjskoj policiji, čija je zapravo i CPC, a ne Crnogorska i primorska. "CETINJSKA PRAVOSLAVNA CRKVA" sa tendencijom prelaska u katolicizam.

  • Realno

    Ajde proguglajte koje godine i ko je srbima odredio trobojku kao zastavu.. bicete iznenadjeni i verovatno pomalo razocarani.. Iskreno mislim da je narod pogresno nahuskan protiv svoje drzave, sto ne moze ni u jednoj drzavi izaci na dobro po taj svoj narod.. zamislite da u Srbiji pocne da se desava isto kako bi reagovali..

    • Perke

      @Realno

      Ti ces sad da objasnjavas kako je nastala zastava stara 200 godina i da ispravljas nelogicnosti i krive Drine stare vekovima? Nebitno je to druze, ako trazis mane, naci ces ih svuda, bitno je sta trobojka predstavlja ljudima, na sta ih asocira i kakva secanja im budi..ta trobojka je slavom ovencana i u Srbiji, a tek u CG...

    • Montenegro

      @Realno

      1838 “Turskim ustavom” je Velika porta definisala srpsku zastavu.

  • Zoki Koki

    Svaka cast na reakciji Srbije, tako se brane Srbi???? Joj majko MOJA, DOKLE!!!!???

    • JO

      @Zoki Koki

      Ovo treba narod u Crnoj gori da završi. Kakvu si ti reakciju priželjkivao? Tenkove da šaljemo?

  • 🇷🇸🇷🇸🇷🇸🇷🇸🇷🇸🇷🇸🇷🇸🇷🇸

    Farbajte, farbajte, farbajte🇷🇸🇷🇸🇷🇸🇷🇸🇷🇸🇷🇸🇷🇸🇷🇸🇷🇸🇷🇸🇷🇸🇷🇸🇷🇸🇷🇸🇷🇸🇷🇸🇷🇸🇷🇸🇷🇸🇷🇸🇷🇸🇷🇸🇷🇸🇷🇸🇷🇸🇷🇸🇷🇸🇷🇸...

    • 534

      @🇷🇸🇷🇸🇷🇸🇷🇸🇷🇸🇷🇸🇷🇸🇷🇸

      Dok oni prekreče jednu vi iscrtajte 50 novih

  • Grunf

    Vidim ja da ću uskoro letovati u Srbiji. Vučiću kupuj podmornice. To još nemamo.

    • Montenegro

      @Grunf

      Podmornice za Panonsko more!

    • Miroslav

      @Grunf

      Prošle godine smo letovali u Grčkoj i odlično je. Opet ćemo tamo. Ili u Bugarsku, ili u Tursku.

  • Predator

    Косово уе сrбиja ( slabo znam ćirilicu)

  • Jug

    Neka se svi crnogorci javne licnosti koji zive u Srbiji izjasne o ovom zakonu i sto se radi sa nama!!!nema vise foliranja...da se zna ko je vjera a ko nevjera!!!pozdrav iz Boke iz slobodnog Novog

    • Vlada

      @Jug

      Slažem se sa tobom,u pravu si apsolutno.

  • Ja 78

    Dragi MOJ narode, znate svi kako je prošla naša Juga. Nedajte da tako prođemo i sad. Pustite politiku i uzdajmo se jedni u druge. Ipak smo mi braća i sestre a to niko ne sme da razdvoji! NIKO! Neka naši stari budu ponosni na nas, bar jednom!

    • M

      @Ja 78

      Ako treba nek se deli! Bolje rat nego NATO Pakt

    • Geras

      @Ja 78

      Bravo za komentar

    • Srbijanka

      @Ja 78

      Ja 78 pa na koga mislis ,na Djukanovica ili na narod,miskim Srbijance u Crnoj gori, nema veceg izroda od Djukanovica ?

  • Гиле

    УСТАНАК !!! ДОЛЕ МИЛО И НАТО БАНДА!!!

  • Moler

    Četke i farbu u ruke. Ofarbajte crnu goru u trobojke.

    • M

      @Moler

      Trrba ono brdo što se vidi oz budve iza je lovćen valda treba to obojat iz aviona u zrobojke

  • Srbija

    Ne dajte se braćo! Mi smo isto pleme. Od vajkada ste bili naši junaci kakvi ni mi bili nismo. Dedovi su ponosni na vas! Hvala Bogu pa vas imamo! Živela nam CRNA GORA!

    • Susjed

      @Srbija

      Dobro si rekao plemena, dok su ostali u Europi narodi.

  • Moskva

    Šta mislite da vama u Srbiji,neko od komšija(npr.Albanci)počne da Crta svoje zastave od 50 metara ?.

    • Peko

      @Moskva

      Ne lupaj gluposti. To ne naša Prava Crnogorska zastava

    • 534

      @Moskva

      Ofarbaćemo celu crnu goru. Mnogo pre nego se nadaš.

    • RIP

      @Moskva

      Šta vi imate toliku fibiju od srba? Samo su vam srbi trn u oku i americi i komunistima rusima i svima

    • Srbin

      @Moskva

      Nista mi odma miliciju na njih i suzavac

    • JOKIĆ

      @Moskva

      Pa ne crta jer Srbija nikad Albanija nije bila. Vi ste sami sebi Albansku zastavu uzeli za svoju pa vam sad dedova bode oči.

  • Podgorica

    Valjda konacno shvatimo da ovo nije policija nego privatna vojska Mila izdajice.

    • Jelena

      @Podgorica

      Ma kakvi. Doveli ih iz njima prijateljskih zemalja.

  • Srbin

    Pa sta ocekujemo Crna Gora birala Mila priznala nezavisno Kosovo Sta sad ocekivati Molim bracu Srpku preselite se u Srbiju a Crnogorci van kod Mila

    • Je

      @Srbin

      Daj ćuti molim te kad se ne razumiješ. Baš smo mi regularno izabrali Mikonju. Znaš li ti čovječe ko stoji iza njega!!! I da, narod je baš priznao Kosovo. Ta osoba je toliko moćna da mu jedino bog i sveti Vasilije, slava mu i milost, mogu na put stati.

  • 534

    Ne mogu oni da prekreče ono što možete vi da iscrtate. Celu crnu goru iscrtati trobojkama

  • Hulk

    Iscrtajte celu crnu goru trobojkama

  • nenad

    Ziveo milo jos 1000 godina exxx sto nevodis Srbiju

    • Upišite svoje ime

      @nenad

      Škola vapi za tobom.

  • Em

    To sto ste naumili da uradite u Cg to vam nece proci,ako mislite da cete od Cg napraviti Srbiju to mozete zaboraviti,kome se ne svidja vrata su mu otvorena neka ide za Srbiju .

    • Malo

      @Em

      Ako odu Srbi ko će vas braniti od siptara?

    • Predator

      @Em

      E pa opeći čeze se o srbe svi kpji napadeze srbe i slovrne

    • JOKIĆ

      @Em

      Kralj Nikola i vladika Njegoš se u grobu okreću. Tragovi vam smrde nečovještvom. Dugo vam je ova zastava i himna potrajala. Vreme je za treću. Uvedite još 5 novih slova. Sve vam džaba bilo. Biće srpsko sve ponovo što je oduvek srpsko bilo i za šta je srpska krv prolivena.

  • brko

    Mozes kako hoces silni milo al ne mozes dokle hoces nesoju CrnogorskiPosmatrala te Sveti Vasilije i njegova ce zadnja biti zapamti dobro

    • Jela

      @brko

      Bravo brkoooo

    • Predator

      @brko

      Srbi su sloveni i godina je 7528 živeli sloveni i slovenski bogovi #Dole režim!!!

    • Predator

      @brko

      Tako je

  • Гоги

    Држите се браћо, цело Српство је уз вас!

  • J

    Šerujte ovo ljudi.

  • Jelena

    Doveli su Rome da prefarbaju grafite. Sami smo. Prepušteni sami sebi. Bojim se samo da omladina nam ne strada. Pozdrav iz CG, ali ne one Milove!!!

    • Totem

      @Jelena

      Bravo jeco

    • Geras

      @Jelena

      Dolazi cela Srbija probicemo granicu ako treba....

    • Sneza Vrbas

      @Jelena

      Suze mi idu...pozdrav za Jelenu iz Vrbasa.

  • Mark

    🇷🇸🇷🇸🇷🇸🇷🇸

    • Predator

      @Mark

      Zuckerberg😂 izvini smešno ime mark

  • Opala

    Znaci, policajci nemaju indetifikacione brojeve. Došli sa Kosova da biju narod po CG.

  • M

    A vučić ko po običaju ništa...a kao pomaže srbima

    • Aj

      @M

      Ne može, upropastit će I Srbiju zajedno sa CG. pa samo se to čeka.

    • Zvele

      @M

      A šta treba lebati da uradi ? Da okupi vojsku i da idemo u rat e pa dosta smo ginuli vreme je malo da i politički igramo dosta smo mi bili najgori....

  • Treba

    Pandurima dati otkaze kad ovo prodje. Svima.

  • Herceg novi

    U decembru je Sv. VASILIJE OSTROSKI okupio narod u Niksicu...tog dana je poslednji put padala velika kisa...od tada je vrijeme bilo pogodno za okupljanja...Svetac je narod ujedinio posle dugo dugo godina... Mislim da ovakvav prkos i slogu niko nije ocekivao... iako je CG sa Republikom Srpskom kolijevka srpatva...

  • 👤

    Повампирио се Секула Дрљевић. Само да се не повампири и НДХ у ЦГ....

    • Predator

      @👤

      Na žalost ideologija NDH ponovo oživljava ali ovaj put u crnoj gori

  • Ćoja

    Da narod u Crnoj Gori želi većinski da budu Srbi i članovi SPC, ne bi stalno glasali za Mila. Sutra da budu izbori, Milo bi pobedio. Znači da ima podršku većine stanovnika. Nema ovde šta prosrpska manjina da maltretira ostale građane.

    • Marina

      @Ćoja

      Pobedjuje glasovima muslimana i šiptara. Oni su i napravili državu Crnu goru.

    • Bre

      @Ćoja

      Nema podršku, zastrasen narod, oduzete lične karte, prijete glasačima kriminalci, kradu na brojanju glasove, to je sprdnja nezabiljezena.

    • brko

      @Ćoja

      Da mu nije siptara Muslimana Hrvata i kriminalaca nigdje ga nebi bilo

    • RIP

      @Ćoja

      Krade glasove ne pobeđuje na pošteno sigurno

  • Srbin

    Ako Crnogorci i dalje podrzavaju Mila posle ovog onda im zelim srecan put iz Srbije

  • Šele

    Policija interveniše bez identifikacionih brojeva na opremi.Ko zna odakle su ih doveli dušmani srpskog naroda.

  • Dexter

    A da se prosetam sa Albanskom zastavom

  • Milan

    Niko iz EU nista ne govori Mediji u EU nista ne smeju da prenesu Toliko o EU Ljigava do kraja

  • Marko

    Nista Milo tera svoje i nikom nista Ima podrsku EU

  • Marko cg primorje

    Dje podrska iz srbije najteze je srbima u crnoj gori

    • Predator

      @Marko cg primorje

      Pa imenjak sve to rade da bi se udvarali zapadu i gazili po svojim pretcima.

    • Srbin

      @Marko cg primorje

      Koja podrska Sta treba da se desi da Milo ne uradi ono sto je naumio a za to ima EU iza sebe

    • Neee

      @Marko cg primorje

      Pa NATO I vlast CG samo cekaju da Srbija podrži ove proteste, a onda će njih za sve okriviti.

    • Komsija iz CG 🇲🇪

      @Marko cg primorje

      Hahahaha!!! Jedino je crnogorcima tesko u CG a drugi uzivaju.

    • Geras

      @Marko cg primorje

      Imate našu podršku ali Milo neda da se udje i mirno protestuje... Da je drugačije došla bi cela Srbija veruj brate nas

  • slađa

    Enver Hodža u Podgorici na tronu. Bando!

  • Lazar

    Ovo može biti početak građanskog rata

    • Predator

      @Lazar

      Pridružio bi se srbima odma svi zajedno

  • M

    Opeći će se milogorci o srbe

  • brc

    Ovi panduri se igraju sa vatrom!

  • Andrija Berane

    Kralj Nikola da ih vidi i Njegoš kako uklanjanju njihovu zastavu, sve bi ih spalio počevši od Mila

  • Partizan pa Bog

    Aman bre baco djetici dokle vise ? Podignite glas protiv djuke koji hoce da zavadi dva oka u glavi .

  • Predator

    Katastrofa biblijskih razmjera šta je kriminalna vlast u stanju da uradi narodu samo da bi opstali na vlasti doživotno pih, užas srbijo reaguj ako imaš sa čime uopšte. Sve će da nam uzmu ko i hrvati u NDH i isteraju nas, formiranje crnogorske crkve čitaj(sekta) je ideja ante pavelića i hrvata da isteraju i progone sve srbe iz hrvatske formiranjem hrvatske pravoslavne crkve čitaj (sekte) do 1990 te kad se kakuvalo ali dobro na balkanu i konačno se podelila SFRJ...milo je to vodeo od bivše NDH hrvatske i sad sprovodi kriminalna dela i iživljavanje nad Srpskom pravoslavnom crkvom i srpskim narodom, čak je sazvao i NATO da mu pomognu tj da pošalju specijalne jedinice na vernike i demonski udare na pravoslavlje!!! UJEDINIMO SE BRAĆO UJEDINIMO SE DA NAS BUDE 300 miliona!!! Pobedićemo Amin!

  • Aca

    Kad se zarati nek me obaveste ovako nista ovo je igra macke i misa!Ne mozemo nista da uradimo bez oruzija u rukama!!!Ne damo svetinje

    • Predator

      @Aca

      Bez oružja nigde i ništa, čovek bez puške je ko čovek bez ruke

  • Рс

    Неправда ме боли Боже свети

    • Predator

      @Рс

      TAKO JE SVI ZAJEDNO IMAMO NA RASPOLAGANJU DOSTA 12 tice dvocevke izgurali bi mi NATO iz evrope

  • Alien covenant

    Počelo je

  • M

    Progone nas ko u NDH pavelići

  • Zašto?

    Aha, a zašto ne ode policija i ukloni zastavu albansku u Tuzima?! Ne smiju se tamo junaciti, a?! No, ni Cetinjanima to brigu ne zadaje, jer su kukavice, a laju na sve srpsko, to dozvoljava NATO, pa ajmo de!!!

  • Marina

    Ludilo. Bože pomozi nam svima. Zašto se ovo dogadja?

  • JS

    Kakva sramota. Da li ce vecno da vam vlada Milo? Sta cete kad pobegne? I vi za njim sto pre.

  • Xy

    🇷🇸🇷🇸🇷🇸🇷🇸🇷🇸🇷🇸🇷🇸

    • Predator

      @Xy

      POZDRAV SVIMA SRBIMA U SRBIJI I RS OD MENE IZ crne gore

  • iks

    Sramota!!!

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Najnovije vesti

Dozvoljavam da mi Telegraf.rs šalje obaveštenja o najnovijim vestima