Stanivuković: Neće biti gej parade u Banjaluci, to nije u duhu naroda kom pripadam

"Ja mislim da to ne treba biti u Banjaluci, to je moj stav", rekao je on

Komentari

  • Tara

    Liči na Sinišu Malog ovaj.

  • Aca

    Dobro ga naucili stranci znaju sta srbi vole da cuju prvo ga poslali na Litije pa sad ovo i kad dodje na vlast onda radi sta mu oni kazu !!!!Moramo biti pametni srbi!!!Ovo je velika igra dobro znamo ko je i sta je ovaj!!!Molim da se objavi a ni Dodik nikad ne bi dozvolio gej paradu!!!

  • Oho

    Hoce I Beograd jednog Stanivukovica! Bravo mladi, pametni covece.

  • M-48

    Čestitam Banjalučanima na izboru gradonačelnika. Dobili su novog Željka Komšića. Nikako mi nije jasna ta srpska potreba za samopovređivanjem iz inata?!

  • Beograd

    SVAKA CAST

  • Sara

    Stanivukovicu nisi trebao ovu temu da zapocinjes..sad ce te ovi iz modernog svijeta naterati da je odrzis

  • Antun pokatoliceni srbin

    Prljavije I neotesano stvorenje jos nisam video

  • Ivan Drago

    Prava starleta našeg vremena, svakome priča ono što voli da čuje, Banjalučanima da neće biti gej parade i da je srpski patriota, Bošnjacima da će se pobratimiti sa Sarajevom i brisati granice između FBiH i RS, Hrvatima da Jasenovac nije bio genocid. Sprdaju se deca tajkuna sa ovim narodom, i nije drugo nego za sprdanje.

    • Milan

      @Ivan Drago

      Ne čudi mene to, to je filozofija današnje omladine kojoj su splavovi i kafići fakultet. Bez obrazovanja i iskustva žele da budu predvodnici. Lepo bi to bilo kada bi mladi imali takvu želju i za dokazivanje u privredi pa kad se dokažu u nekoj oblasti onda bi bilo i normalno da se pitaju. Ali ne, danas bi svi da se bave politikom, za to su svi vrhunski stručnjaci.

    • Mile basket

      @Ivan Drago

      Kako te nije sramota da ovoliko lazes,gledao sam ga na hrvatskom N1 i zeleo jr da prica o genocidu na srpskom narodu u Jasenovcu ali novinar je izbegao raspravu,dosta lazi i spinovanja dodikovci.

  • Tig

    Pa normalno da toga nece biti,otkud mu ideja da uopste prica o tome.

  • Ma

    dovoljna je Gej parada u Sarajevu !

    • Aca No1

      @Ma

      Više nego dovoljna, previše je.

  • Jojo

    Da li je moguce to je naj bitnije Alo bre oni su najmanje opasni ljudi Sta si tim postigao ljude na ulici nezadovoljstvo bes tih ljudi

  • Realan

    Priroda je stvorila, muško i žensko ... Što nije u skladu sa tim je devijacija - Tačka ! ...

    • Sanja

      @Realan

      Ma vodo mozga! A stvori priroda i tebe, to je tek devijacija!

    • @ Sanja

      @Realan

      @ Sanja...Stvori priroda i teba ali ti ostade nepismena. Ni priroda nije bezgrešna.

  • Ismail

    Na žalost niko te ne pita. Evo u Beogradu gejačka parada će da bude, inače sankcije.

    • bg

      @Ismail

      Navijaci obezbedjenje na paradi,sve se okrene za saku para

  • Cvrle

    Podrzavam ga samo da se ne zaleti I pretera. Eto na primer pre dva dana je on sa 27 godina I nezavrsenim ekonomskim fakultetom pokazao neslaganje i davao savete pravnicima, sudijama UN najviseg medunarodnog suda na svetu. Pretera ga, ba. Pa to bi bilo kao da ja dajem savete najboljem kuvaru na svetu, a ne znam ni kajganu da napravim. Stani malo na loptu, bre. Zelim ti uspeh u karijeri.

    • no comment

      @Cvrle

      On jos uvek studira, eto na drugoj godini, polako ali sigurno.. daleko je penizija ;

  • Pkv

    Kad bi se ti pitao...!

  • BNK72

    Bravoo

  • Nikola

    Bravooo Draško!!

  • Salko poturceni srbin

    Ali savez sa bakirom sigurno ce da bude.

    • Sulejman, Tarin i Salamanderov djed

      @Salko poturceni srbin

      Takoeeee

    • Salko poturceni srbin

      @Salko poturceni srbin

      salko ti li si to I ti si poturceni srbin pocni slavu slaviti

    • Pazite u Sarajevu

      @Salko poturceni srbin

      ide RATKO bice vama slatko !

    • salko

      @Salko poturceni srbin

      Gdje ide??Jel da proseta po zatvorskom krugu,pa povratna?!

  • Manjača

    Svaka cast Draško , voli te tvoja MANJAČA

    • Toni

      @Manjača

      Ja nevolim kriminalce ne voli ni.manjaca samo ti

  • Ruja

    Bravo svaka čast, vreme je da zabrane tu bruku i sramotu u celom svetu....

    • Ja

      @Ruja

      Rujo pusti ljude da zive nosu u tvom dvoristu ...jedan je zivot

  • Momčilo

    Od vojvode dobijaš kraljevsku titulu!Bravo,samo hrabro i seci karcinome našeg društva.

    • Sanja

      @Momčilo

      Dakle ode i ti? Jer glupost je najveći karcinom!

  • Schwyz

    Bravo Drasko. Nek paradiraju medju svoja 4 zida.

    • Jojo

      @Schwyz

      Malo da ispitamo tvoje opredeljenje Da ....

  • W

    Ovaj zna kako da se uvuče narodu! Ali mi je drago zbog ovih iz federacije što su navijali za njega! Pa momak je pubertetlija i ko zna šta će da smisli sutra, hahaha, Zašto USA, Rusija i Evropa nema početnike na nekim mestima? Pa zato što su početnici, a prvi posao bez završenog fakulteta svakako ne može biti GRADONAČELNIK!

    • mima

      @W

      vecu glupost izvini do sad nisam procitala, mladima treba prepustiti sve, dosta izopacnih i psiho poremecinih matorih

    • Realista

      @W

      Eto ti znaš. Što nas uopšte poredis sa tim državama?! Daleko ozbiljnija država Finska i Austrija imaju mlade koji ih vode, a ovdje je riječ o gradonačelniku. Za koga bi ti glasao? Za nekog kome je mjesto u penziji i koji ima odavno "masne prste" ili nekog ko je željan dokazivanja i popularnosti?

  • BB

    Dobio zadatak od mentora da negira genocid, gej populacija i slicne stvari na koje se ogroman broj srba jezi....a sve kako bi se stvorila slika o toboze patrioti i rodoljubu.

    • kiza

      @BB

      Draško je barem čovek od reči, za razliku od prelivode i poltrona, usput i nasilnika i siledžije baje

    • brkoo

      @BB

      Veliki broj? Hehehe

    • Wien

      @BB

      Gdje bio genocid ..???..mislis na Jermene ...???..nisam cuo da je Drasko negirao...

    • salko

      @BB

      Misli na haske presude.Ima li sta nejasno.

  • Marko Brankovic

    Jedno veliko svaka cast, bravo. Da je nama jedan ovakav. Pozdrav iz Srbije.

    • Jelena

      @Marko Brankovic

      E da je nama manje takvih zatucanih kao ti.

  • Nenad

    Pocet cu jos i da ga volim.

  • Cutura

    Drasko, legendo!!

  • Vodolijax

    U pravi si .....to više pripada Sarajevu......nekako im je to u karakteru.

    • Nole

      @Vodolijax

      Bezobrazno, zlonamerno i netacno nesto tvrdis a nisi nikad ni bio u Sarajevu. Pa tako mozemo svi da komentarisemo. Predlozi nesto realno I konkretno od cega cemo svi imati koristi, bre.

    • Sulejman, Tarin i Salamanderov djed

      @Vodolijax

      Beograd je centar

    • Tokio

      @Vodolijax

      @sulejmanu misliš Beograd je glavni grad Bosne

  • Mića

    Ziv bio Drasko

  • Cc

    Znaci dosao covek koji ne dopusta slobodu u svemu? Brzo ces ti sine da letis sa tog mesta

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Najnovije vesti

Dozvoljavam da mi Telegraf.rs šalje obaveštenja o najnovijim vestima