« Nazad

Merkelova najavila nove sankcije Moskvi

- Ako se na teritorijalni integritet Ukrajine dalje bude napadalo, onda ćemo mi morati da naložimo uvođenje privrednih sankcija - rekla je Angela Merkel

Pročitajte ceo tekst
Komentari (28)
Poređaj komentare:
  • S
    Srbadin

    Provedoh u nemackoj neko vreme prosle godine,gledajuci i slusajuci tamosnju situaciju ni tamosnjoj privrdi i narodu ne cvetaju bas ruze...

    • Č
      Činjenice

      @Srbadin

      Pa si se vratio Srbiju gdje je idila..

  • S
    Sudija

    Da je Rusija malo slabija videli bi oni sta je prava EU...Ubijali bi Ruse kao nas!

  • t
    tetreb

    Buhahahaha...

  • s
    sale

    Ako ako - zaigrala mecka pred nosom EU!!! Oni su i sproveli silu nad Srbijom dok Kosovo nije oteto na silu bez prava!!!

    • I
      Imt

      @sale

      Kosovo je prodato!! Nije oteto!! Lose vam serviraju ....

  • D
    Dag

    Dali ste primetili,svet vode izrazito ruzne zene? Nemojte da zaigra medved i pred vasom kucom.Od poslednje posete ste se godinama oporavljali!

    • P
      pero

      @Dag

      Benazer Buto je bola lijepa

    • R
      Radovan KV

      @Dag

      Hahaha.alal ti vera za komentar.Pa zasvrbelo ih brate ne znaju gde udaraju. Rusija do tokija

  • I
    Ijb

    Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah

    • X
      XXX

      @Ijb

      pazi da ne crknes od smeha ,a to nije pravi smeh,to je ocaj bednika koji nema sta da kaze

  • G
    General Vrangel

    "Pravo jaceg", licemerko jedna.Sta ste nama radili od 1990. pa na ovamo.Genser, Kol, Fiser, Sreder, sad ti i onaj tvoj gej Vestervele...Olosi jedni!

  • Д
    ДАШОНИ

    Е сад су се Руси Сигурно Препали твоји "" Санкција" , А Кад сте Србију бомбардовали, и убијали народ ???

    • X
      XXX

      @ДАШОНИ

      Pa sto vas ne odbranise vasi ljubinci bacuske.kad su takva sila a jos ih toliko gotivite

  • k
    kropir

    Баба оде украјина па оде и пољска па онда швабија па цела европа па можда и цео свет

  • M
    Milos

    Av av av!!!

  • D
    Dijagnoza

    Molim sve rusofile, da procitaju tekst Telegrafa od 03.04. ''Sve ruske izdaje Srbije''. Zato opustite se malo, uprite u Srbiju i njene interesse. Ista ta Rusija za koju balite po portalima 90tih uvela sankcije Srbiji. Neka im uvedu sankciji, samim otcepljenjem Krima dali su legalitet KiM, a vi to podrzavate.

    • S
      Sloven

      @Dijagnoza

      Rusofil odgovara u srcu mi je Slovenska dusa i Majcica Rusija bolje grob nego rob!

  • s
    sjajko

    Gde si bila kad su"milosrdne bombe"padale na srbju???

  • M
    Munem

    Ova ga izgleda trazi....

    • P
      Putin

      @Munem

      I trebale su da padaju.. sa svih strana.

  • с
    стрептомицин

    Лицемерно до бола. Фирерка, увести санкције Русији је сам себи пуцати у ногу пред почетак трке. Зато уозбиљи се, јер да се не пробудиш опет у ДДР одакле си иначе.

  • R
    Realnost

    Pa hakdete vec jednom citam telegraf svakog dana da vidi stace da se desi a oni samo prete pa prete hejde nesto konkretno da vidimo el ste stvarno toliko mocni ili samo prdite uz vetar

  • S
    Sloven

    Kad budu Ameri otisli sa Kosova onda je mozda Putin i poslusa.

  • s
    serbianlion

    Baba ne seri!

    • X
      XX

      @serbianlion

      Srpsla kultura na nivou

    • L
      Lik

      @serbianlion

      Hromi baba!